Modificarea Sistemului De Franare.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Degeaba schimbi sistemul actual. In cativa ani vei ajunge in acelasi punct. Nu e mai simplu sa-i faci mentananta ca la carte si sa pui placute bune?
    PS: Discurile ventilate te ajuta la franari succesive, fadding-ul nu mai apare asa repede, nu ca te-ar da cu dintii de volan.
    In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

    Comment


    • Ai dreptate, dar o sa-i fac mentenanta la noul sistem, ca pana acum n-am bagat de seama si nici in service niciodata cand i-am schimbat placute, lichid de frana, nu s-au uitat la starea etrierilor. Oricum sunt setat pe discuri ventilate, mai devreme sau mai tarziu le pun pe masina. Pana atunci sta frumos in garaj, o scot doar prin zona, ca sa nu fie riscul prea mare.

      Comment


      • Dar de cand ai masina si cati km ai cu ea ?
        Loganul meu are 7 ani si franele functioneaza impecabil, am discurile pline de fabrica si placute ferodo SL, spatele l-am strans un pic din repartitor si n-am nicio greata de a ingheta franele sau de a ramane fara de oprire. Intradevar la un stil normal de condus, nu super racer, ca asa daca stai numai cu piciorul in frana poti sa ai si brembo ceramice.
        Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

        Comment


        • Cat de mult influenteaza lichidul de frana (ma refer la calitatea/vascozitatea lui) franarea in general ?

          Comment


          • Suficient cat sa faca diferenta intre un accident si doar un strans din buci
            In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

            Comment


            • E adevarat, dar mai adevarat este ca o masina o conduci in limitele pe care ti le ofera, adica depasesti cat te tine puterea, te opresti cat te tine puterea, dozezi mai din timp franarea si gestionezi situatia mult mai bine. Daca gandesti ideal atunci franarea intr-o fractiune de secunda nu exista. Fie ca ai dacia sau ferrari oprirea se face in niste metri insa riscul de accident se micsoreaza, nu dispare.
              Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

              Comment


              • Originally posted by 827sam View Post
                Dar de cand ai masina si cati km ai cu ea ?
                Masina are 8 ani in septembrie si vreo 50 000 km. S-a ajuns sa am frane de rahat din cauza placutelor de frana in mare parte. Am avut niste razatori de Bosch care mi-au mancat din discuri si acum niste Remsa care pe zi ce trece tind sa cred ca-s facute pe vapor. Stralucesc de atata metal cat au si probabil nu fac priza cu discurile si din cauza asta pot sa stau cu doua picioare pe frana ca nu blocheaza rotile. Cand masina avea placutele din fabrica, frana impecabil. Discurile le-am masurat ieri cu sublerul, si aveau in zona unde calca placuta 11 mm pe stanga si aproximativ 11 mm pe dreapta, cel din dreapta fiind mancat pe margini (exfolieri).

                Comment


                • Te complici aiurea cu ce ai tu in cap legat de discuri ventilate. Pentru un stil normal de condus in orice situatie fie si pe coborare de munte ajutat de frana de motor iti sunt suficiente discuri pline cu placute de calitate buna, ramane sa schimbi lichidul de frana si sa o folosesti fara probleme.
                  Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                  Comment


                  • Nu prea imi mai scoate nimeni din cap ce am eu acum Doar numai sa raman lefter si sa nu-mi mai permit upgrade-ul raman tot pe discuri pline, dar asa o sa trec pe ventilate, scap si de acel fading care il simt mai ales in oras. O sa verific si spatele, sa reglez tamburii, schimb iar lichidul de frana, pun ceva mai bun de la ATE sau Ferodo.

                    Comment


                    • ham04 dar ce motor de 1.4 trebuie frane de raliu?Eu ma pot plange de calitatea vopselei,tabla proasta dar nu de frane care scuza-ma am 1.4 si tin beton,m-a scos din multe situatii de cacao mai ales in combinatie cu Abs-ul.Tu ai probleme de intretinere nu ca sunt proaste franele de logan si tie frica sa iesi cu el pe strada,nu generaliza.
                      "light up the darkness" Bob Marley

                      Comment


                      • Dar n-am generalizat colegu' nu am spus ca toate loganurile cu 1.4 au frane proaste, am zis ca al meu are frane proaste si vreau sa le upgradez.

                        Comment


                        • Pai din moment ce pui tot felul de placute noname sau dalea contrafacute e normal sa te plangi ca nu iti tin franele.E asa de greu sa dai 70ron pe un set de placute TRW sau Ferodo?Eu in martie am pus pe cealanta masina o combinatie de discuri(Brembo ventilate 238mm) + placute(TRW)+lichid ATE care isi fac treaba foarte bine la decentul pret de 260ron.
                          sigpic

                          IL 1 3 MIU

                          Comment


                          • Am dat 100 de lei pe placutele alea si nu-s chiar asa no name, sunt Remsa, am zis ca e posibil sa fie contrafacute. Am mers pe mana sefului de service cu care ma cunosteam, el a venit cu toate piesele la revizia care i-am facut-o acum un an jumate. Data viitoare merg pe mana mea, de aia o sa schimb tot, ca sa nu mai stau dupa aia sa-mi para rau ca n-am pus mai mult.

                            Comment


                            • seful de service doreste sa iti vanda piesele la care el are cel mai mare adaos.

                              incearca niste discuri bune cu niste placute Ferodo 1781 sau 845 schimba garniturile la etrieri si baga un lichid de frana de la ATE .
                              verifica sau schimba si regleaza repartitorul pe spate, curata si schimba ce e de schimbat la tabmburi

                              nu te avanta sa dai bani pe etrieri de VAN si discuri ventilate daca nu stii de unde este problema ta.

                              din punctul meu de vedere etrierii de VAN nu isi au rostul la un 1.4 stock. pentru astia nebuni care merg tare invinetesc discurile si se dau de a latul da...dar pentru 1.4 stock etrierii aia cu discurile aferente vor avea doar efectul greutatii in plus atarnate de transmisie

                              sa fac si o comparatie intre PH2 Brembo + FDB 845 si PH1 disc stock + FDB 1781 lichid ATE proaspat la amandoua

                              cat am avut masina in service m am plimbat vreo 1000 km cu Ph1. cand m am urcat prima data in Ph2 si am pus frana am sarit de pe scaun si am muscat din volan ( obisnuinta )
                              raspunde total diferit la frana, parca se lipesc placutele de disc
                              Last edited by alessandro; 30 June 2012, 10:16.

                              Comment


                              • Nu-i mai pun etrieri de VAN, dar tot merg pe ventilate cu etrieri TRW. La actualii etrieri nici nu ma mai obosesc sa le schimb garniturile...de fapt pana nu am tot kitul nou de frane luat nici masina nu o mai scot. La placute o sa merg pe Ferodo mai mult ca sigur, posibil si la discuri. Lichidul de frana clar o sa fie de la ATE, mai exact SL6.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google