If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
ps. eu la asa bani, m-as gandi la skoda rs, clio rs, etc.
Este enorm sa dai pe o jucarie de seria 1, 25k euroi.
Clio rs e mai mititica insa nervoasa rau. Skoda rs de 2,0l tsi cu 200cp face toti banii. Cu un 22-23k euroi iti iei o super masina care nu sufera comparatie cu jucaria seria 1 (apropo mi se pare masina de femei).
Leave a comment:
Guest replied
clio rs nu-mi place ca e prea zgomotoasa si nici ca design prea mult. bmw seria 1 da, cu siguranta, doar ca unu bine dotat bate spre 40-40 si un pic de mii fara a fi nici macar un motor de top ci unu de 1.6 turbo dar arhisuficient ca putere si in plus ai si 5 revizii gratuite. nu stiu, sunt o gramada de masini frumoase, nu as putea alege una anume. nu pot sa zic, da domle asta e masina care imi place cel mai mult. sunt mai multe care imi plac, nu doar una singura. acum imi place noua seria a de la mercedes doar ca si aia are un pret maricel de plecare, de pe la 24 sau 26 de mii de euro dar cel putin chiar si in varianta de baza e bine dotata.... o jucarie mai pentru barbati acceptabila ca pret mi se pare noul suzuki sport cu motor de 1.6 clasic, aspirat, 136 de cai, 160nm. arata bine, performante dinamice foarte ok, pret ok...14800 cred fara nici o reducere
era mai simplu sa spui si tu ca ai luat modelele la preturile maxime posibile cu dotarile maxime posibile...
nici dotata cat se poate n-as da atatia bani pe ea. daca e luata doar pt imagine, deja se apropie de masini care au o imagine mult mai buna (la modul general cum sunt privite de marea majoritate).
Am testat noul Lancia Ypsilon în România. Modelul abordează latura de lifestyle a segmentului B şi plusează cu motorul TwinAir Turbo cu doi cilindri pentru un plus de exclusivitate. Rezultatul finit nu este pentru mase.
ia uite aici cat costa...18035 euro. eu vorbeam de modelele de top. audi a1 1.4tfsi de 185 de cai cu cutie s tronic, cu pachet s line si toate optiunile ia intra sa vezi cat costa
eu am pus preturile maximale... la variantele de baza nu ma uit ca nu primesti mai nimic
vrei sa spui ca masinile enumerate de mine nu-s cu o clasa peste logan? chiar daca sunt mai mici? eu cred ca nu-s cu o clasa ci cu 3-4 peste logan in materie de confort si tinuta de drum. mai documenteaza-te. eu as da oricand loganu pe un vw up de 12300-12500. mi se pare o masina super atat pentru oras cat si pentru drum lung. se comporta ca o masina de clasa medie ca tinuta de drum, antifonare, dinamica e foarte ok chiar daca are motor de 1l , 3 cilindrii, 75 de cai. nu in ultimul rand , consum foarte mic pentru un benzinar, in jur de 4.x%-5% mediu
cum am mai spus eu raman tot la logan ca eventuala masina noua. si tot diesel. am 135.000.km si nu am avut nicio problema. cei ce vorbesc de rau dieselurile sunt probabil cei care au pus motorina de la camionagii sau din alte surse. intr-adevar sunt sensibile la injectoare dar daca respecti putin masina si pui combustibil din statii peco de calitate nu ar trebui sa ai surprize neplacute.
cei ce apeleaza la alte surse de aprovizionare cu motorina merita sa plateasca pagubele deoarece masina si asa are un consum destul de redus (nesimtit de mic chiar). eu acum pe caldurile acestea am media de consum 4.7% cu AC folosit de fiecare data cand ma urc la volan.
facea cineva mai inainte comparatie cu alte masini si alte persoane spuneau ca le-ar prefera pe acelea. de acord dar la "mert" de exemplu platesti mai mult firma decat produsul ca sa nu mai spun de intretinere.
sa fim seriosi.... loganul este si va ramane masina romanului deocamdata. este ieftina are dotari decente este spatioasa si destul de fiabila. (asta se justifica si prin numarul mare de exporturi chiar si in tari vestice) in germania este folosita ca taxi, la fel si in austria si in spania. asta inseamna ca este apreciata ...
multi dintre cei care spun ca nu le-ar mai trebui logan ar trebui sa verifie mai intai daca au exploatat turismul conform cartii de intretinere, daca nu cumva au fortat motorul mai mult decat putea el sa duca.... si mai ales daca au folosit carburantii recomandati de producator
asa ma dam si eu mare patriot,spunand ca urmatoarea masina tot logan va fi si ca merita bla,bla,dar coaja de opel mi-a aratat ca exista o alternativa mult mai buna ,cu un pic de efort financiar.
loganu chiar daca e o masina low cost,pretul e cam mare pentru ce ofera la ora actuala,iar francezii intarzie cu noile aparitii,un lucru foarte grav fiindca pierd clienti mai ales pe segmentul celor care prefera un sh.
.......................
lancia ypsilon 0.9 twin air (85 de cai) platinum 18000 si ceva de euro
alfa romeo mito de la 16 mii de euro pana spre 20 si ceva de mii
audi a1 care merge pana spre 40 de mii
noua peugeot 208 spre 18 mii
noul clio 4 sunt sigur ca poate ajunge la 20 de mii fara probleme
fiat 500 fara versiunea abarth, essesse, ferrari tribute si alte nebunii poate ajunge pe la 15mii
altele nu-mi vin acu in minte
vw up ajunge pe la 12600 cu toate optiunile
...........................
Si cine crezi ca-si ia variantele de top, asa ai pus preturile alea sa sperii lumea.
Cu 18000-20000 Euro se cumpara o clasa superioara Loganului, atat calitativ cat si de categorie.
PS: Lacia aia e 15360 Euro, de unde ai scos-o cu 18000+ Euro?
Afla Mito pleca de la 14600, de unde ai scos 16000??
Peugeotu 208 pleaca la 10500 Euro
Audi A1 pleca de la 17200 si ajunge pana pe la 21500 (TSI 122 cp), de unde ai scos 40000 Euro?
clientii mercedes/audi din marea britanie si tarile vestice, cu siguranta pun si ei tot motorina de contrabanda. de aia le pica injectoarele delphi/siemens. povesti pe care le-am tot auzit si intr-un timp le ziceam si eu cand aveam diesel si aveam f. mare grija de el, gandindu-ma ca le pica doar alora care umbla cu galeata. in final tot basme au ramas, printre posesorii de dci care isi autosugereaza ca alegerea lor e cea mai buna sau care vor sa scape de fapt de masini fiecare crede ce vrea. e bine doar sa nu ajunga sa se convinga pe buzunarul lor, ca atunci e mai grav.
sa ramanem la subiect totusi. si eu as mai incerca pe viitor un diesel, dar doar dupa cativa ani, sa vad ce probleme vor mai aparea si la astea noi. se zice totusi ca de la cele de 85 incoace s-au rezolvat bubele.
cum am mai spus eu raman tot la logan ca eventuala masina noua. si tot diesel. am 135.000.km si nu am avut nicio problema. cei ce vorbesc de rau dieselurile sunt probabil cei care au pus motorina de la camionagii sau din alte surse. intr-adevar sunt sensibile la injectoare dar daca respecti putin masina si pui combustibil din statii peco de calitate nu ar trebui sa ai surprize neplacute.
cei ce apeleaza la alte surse de aprovizionare cu motorina merita sa plateasca pagubele deoarece masina si asa are un consum destul de redus (nesimtit de mic chiar). eu acum pe caldurile acestea am media de consum 4.7% cu AC folosit de fiecare data cand ma urc la volan.
facea cineva mai inainte comparatie cu alte masini si alte persoane spuneau ca le-ar prefera pe acelea. de acord dar la "mert" de exemplu platesti mai mult firma decat produsul ca sa nu mai spun de intretinere.
sa fim seriosi.... loganul este si va ramane masina romanului deocamdata. este ieftina are dotari decente este spatioasa si destul de fiabila. (asta se justifica si prin numarul mare de exporturi chiar si in tari vestice) in germania este folosita ca taxi, la fel si in austria si in spania. asta inseamna ca este apreciata ...
multi dintre cei care spun ca nu le-ar mai trebui logan ar trebui sa verifie mai intai daca au exploatat turismul conform cartii de intretinere, daca nu cumva au fortat motorul mai mult decat putea el sa duca.... si mai ales daca au folosit carburantii recomandati de producator
totusi eu tind sa cred ca unele chiar isi merita banii chiar daca sunt mai micute..gen vw up, fiat 500. nu inteleg la ce-ti trebuie o masina de 5 locuri de 4.5 m cand masina e mai mult goala decat plina cand se merge cu ea, gen 1-2 persoane la bord. mai bine iti iei ceva mic la aceeasi bani
sau daca iti permite bugetu iti tragi masina de 4 locuri mare gen x6, passat cc, rolls royce ghost, etc
Sigur ca sunt bune alea mici, daca ai de circulat numai in oras si daca incapi in ele sau daca ai bani de doua masini, cum spui tu.
Personal nu suport sa fiu inghesuit in masina, am avut si un matiz cam un an de zile si nu mi-era prea bine sa fiu in contact cu usa mai mereu.
Nu mai zic ca atunci cand iei pe cineva in spate trebuie sa te muti in fata pana ajungi cu volanul in coaste.
Plus ca mai e si spatiul pentru bagaje. Eu unul, am o cabanuta intr-un loc mai izolat, unde merg cam la doua saptamani. Pai cand ma duc acolo nici portbagajul de logan nu-mi prea ajunge....
Nu mai spun ca un titirez din asta mic ar ramane esuat pe burta probabil dupa primii 100 de metri pe drumul ala.....
Au si astea mici clientela lor, dar in principal sunt masini de fitze, nu sunt pentru romanul de rand care are nevoie de o masina "universala", care sa fie incapatoare, cu portbagaj mare, inalta, sa aiba 500 de cai, sa aiba dotari ultimul racnet, sa consume 3 la suta si sa coste 5000 de euro....
Pacat d ediesel,am ajuns la concluzia ca cu motoarele diesel astea de masini mici se fac smecheriii,te fenteaza consumul ala,dar te suge de bani mai rau decat un benzinar care consumamai mult,nu mai spun de gpl,ca la bani esti cel mai ieftin plus ca iti reduce uzura, Merge si la tce gaz,o sa mentina turbo.ul fain curat.
din cate stiu eu, da, in afara de dci-ul de 110 cai de pe duster, care are siemens. acum nu stiu nici siemens cat de bun e comparativ cu delphi, avand in vedere ca motoarele 2.0 tdi din grupul vag, folosesc injectoare siemens si alea pica tot pe capete. motoarele 1.9 tdi folosesc bosch. la motoarele 1.9 nu-s problemele ca la 2.0tdi.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Leave a comment: