Cati Dintre Voi Ar Mai Cumpara Logan?

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • fanrenault
    replied
    "cilot automat" Deja exista tempomat de la lodgy,si va urma si la urmatoarele modele dacia . ;) Esp si test crash mai tare,aerodinamica mai buna,etc.

    Originally posted by Sir Andrew View Post
    Cum am mai zis, Loganul e un spin in coasta multora...
    Auzisem ca vor schimba numele logan.....Ca e nume "infernal".
    Last edited by fanrenault; 9 July 2012, 19:26. Reason: Automerged Doublepost

    Leave a comment:


  • Sir Andrew
    replied
    Originally posted by fanrenault View Post
    Orice masina cu tabla de otel rugineste,sunt urignite dupa un timp si vor rugini , pe drumruile murdare cu pietre si sare.

    De ce nu plecati de pe logan club,daca logan pentru voi e "exorcizare"?
    Cum am mai zis, Loganul e un spin in coasta multora...

    Leave a comment:


  • Costi-bc
    replied
    piei satana !

    is loganist si nu mi-e rusine. daca ar imbunatati calitatea masinii pe general , da , mi-as mai lua iar dacia (logan sau nu) . si nu ma refer la motoare cu 'spe mii de cai si chilot automat. ma refer sa nu-mi fie rusine ca-i dau un pospai dupa 4-5 ani si o vand la un necunoscut pentru ca stiu ca ii bag mortu'n curte...
    pana atunci nu.

    si loganul meu 1.6 mpi euro 3 ambition era 9300 de euro in 2005. erau bani ...
    Last edited by Costi-bc; 9 July 2012, 19:16.

    Leave a comment:


  • Sir Andrew
    replied
    Originally posted by mitosu View Post

    asa ca fapt divers logan 1,6 16v 105 cp 9700 eu vs opel astra 1,6 16v 115cp 11700 cat am dat eu luna trecuta.
    am in plus fata de logan; esp,climatronic, airbag-uri laterale,comenzi pe volan, confort si siguranta .
    mie mi se pare distanta cam mica intre ele,tinand cont ca o masina se schimba la 5/6 ani si te mai uiti la bani.
    Tu ai dat 11700 scazand tichetele...eu am dat pe logan 1,6 16v in cazul asta, 6400 euro...deci dublu....;). Ti-ai luat teapa(d.p.m.d.v. logic) ....de ce? pai ai dat 6000 de euro pt esp, clima, comenzi pe volan si siguranta...., si pt numele de Opel adaug eu. Si intre noi fie vorba se stiu "micile" probleme Opel. Ai sa le descoperi. Loganul are si el airbaguri laterale.
    Si daca rulezi decent cu 100-120 km/h Loganul nu iti ofera siguranta si stabilitate??? normal ca la 200 km/h face ca un copac.

    In 15k euro cat te-a ajuns Opelul, si ala clasic bleoh, luai cu totul altceva mai ok, o Skoda, C4 etc.
    Last edited by Sir Andrew; 9 July 2012, 19:21.

    Leave a comment:


  • fanrenault
    replied
    Orice masina cu tabla de otel rugineste,sunt urignite dupa un timp si vor rugini , pe drumruile murdare cu pietre si sare.

    De ce nu plecati de pe logan club,daca logan pentru voi e "exorcizare"?
    Last edited by fanrenault; 9 July 2012, 19:00. Reason: Automerged Doublepost

    Leave a comment:


  • Guest
    Guest replied
    Originally posted by Sir Andrew View Post
    Toata lumea vrea Logan cu ţ cai, insa daca ar face Dacia asa ceva si ii da un pret de 20k-25k euro stramba din nas. ma lasati....
    Loganul e un low cost la jumatate din pretul unui Opel.
    Din moment ce comparam Loganul cu altceva, clar ca Loganul e un spin in coasta tuturor producatorilor. De asta si incep aparitiile low cost, 206, toledo, Rapid si alte cacaturi.



    ti se pare mult un 9700 euro cu tot cu tva pe versiunea Prestige 1,6 16v????? fara sa scazi tichete.
    Mie mi se pare un pret decent. La motorizarea asta, la Opel scoti lejer 14-15k euro.

    Ma uitam pe siteul Opel, o amarata de Astra Clasic 3, 1.6 115 cp, costa 13k euro si asta la oferta cica, fara AC, fara CB, fara proiectoare, fara culoare metalizata...fara jante aliaj, fara...wtf...nici nu ma mai uit, dar cred ca vine si cu geamuri manuale fata spate...adauga pachetele si vezi ce scoruri obtii.
    da e cam mult pentru ce ofera,tinand cont ca e o masina low cost si o masina nationala cat de cat.
    la celelalte stai cu banutul deoparte si urmaresti promotiile,mai oo rabla ,un discount .

    chiar si amarata de astra nu o poti compara cu un logan,ori cat de cheala ar fi .
    totusi la drum lung ,in afara unor beneficii oferite de astra,singurul lucru de care ma bucur e faptul ca am scapat de scaunul de sofer al loganului,unde intodeauna imi amortea piciorul drept, asta din lipsa de confort.

    asa ca fapt divers logan 1,6 16v 105 cp 9700 eu vs opel astra 1,6 16v 115cp 11700 cat am dat eu luna trecuta.
    am in plus fata de logan; esp,climatronic, airbag-uri laterale,comenzi pe volan, confort si siguranta .
    mie mi se pare distanta cam mica intre ele,tinand cont ca o masina se schimba la 5/6 ani si te mai uiti la bani.

    Leave a comment:


  • Costi-bc
    replied
    daca aveam sindromul dacia nu aveam dacia . pejoul meu din 2005 inca e pe strazi si nu are rugina deloc.
    "Am vazut de-a Pejosuri 206 ruginite la portiere si aripi si un 306 model mai vechi...nevoie mare. " 206 se fabrica din 1998 , deci te cred ca ai vazut. in plus daca au fost lovite si reparate de Dorei sigur nu mai ruginesc ...
    "O fi tabla proasta insa sunt Loganuri din 2004-2005 care nu au rugina." - astea poate-s exceptia care confirma regula...
    "Ca daca facem o comparatie direct proportionala vis-a-vis de pret, loganul trebuia sa rugineasca dupa primii 2-3 ani, insa nu are rugina nici dupa aproape 8 ani?" Ai tu logan de 8 ani fara rugina ?
    Asa va mai bagati in seama ca ati vazut... si ati citit ...
    Cititi si pe aici : http://www.loganclub.ro/forum/rugina...ina-t2774.html


    in 2002 sau 2003 mi-am luat SuperNova. tot asa se auzea atunci ca incep astia de la Mioveni sa aduca tabla buna din Cehia pentru SuperNove ...
    si masina aia inca e pe strada , dar nu se mai stie la al catelea pospai a ajuns. in fiecare an antifonata si revopsita si inlocuite elemente ...
    si la viitorul logan tot acceeasi tabla cred ca vor folosi.

    Leave a comment:


  • Sir Andrew
    replied
    E o chestie la romani, o boala mai degraba, se numeste "sindromul Dacia". Reminescentele comuniste, saracia, proasta alimentatie isi spun cuvantul. Dacia este o masina proasta iar Germania rulz...
    O fi tabla proasta insa sunt Loganuri din 2004-2005 care nu au rugina. Si stiu si masini straine mai noi care au rugina. E cu dus si intors....insa sindromul Dacia....nu...niciodata. Ala va ramane pana la adanci batraneti.

    Am vazut de-a Pejosuri 206 ruginite la portiere si aripi si un 306 model mai vechi...nevoie mare. Am un vecin care e cautat de rugina ca raia.
    Last edited by Sir Andrew; 9 July 2012, 18:14.

    Leave a comment:


  • mariusnicolae
    replied
    Apropo de garantia de 12 ani....
    Zilele trecute am reusit sa citesc si eu revista Autobild nr. 11.
    Ghici ce era la rubrica second hand.....cititi atasamentele si enjoy!

    Pe scurt o masina premium fabricata in 2005 si care a costat peste 22 k euro in versiunea entry-level cu cel mai slab motor, de 1,6 102 cai(deci mai tanara decat loganul meu care a costat 6400) e cuprinsa de rugina bine de tot cu toata garantia ei de 12 ani si cu toata tabla ei galvanizata. Acum vine partea tare: asta s-a intamplat pe soselele din Germania, nu de la noi, si se spune acolo ca e cam o problema generala, nu doar un caz izolat.
    Ce sa intelegem din asta? Ca daca facem o comparatie direct proportionala vis-a-vis de pret, loganul trebuia sa rugineasca dupa primii 2-3 ani, insa nu are rugina nici dupa aproape 8 ani? Nu mai spun de alte probleme pe care le are masina....zice si acolo ca este intr-o stare destul de proasta pentru kilometrajul pe care il are.
    Deci un "Haudi" care costa in cel mai bun caz de trei ori mai mult decat un logan rugineste fara rusine, dar la logan vezi doamne nu are voie sa rugineasca, e tabla proasta, e subtire, etc.......lasa ca la A3 e mai buna
    Asa ca amatorilor de seconduri nemtesti in "stare perfecta" grija mare: MYTH BUSTED!!!
    Attached Files
    Last edited by mariusnicolae; 9 July 2012, 17:55.

    Leave a comment:


  • Costi-bc
    replied
    vopseaua , dar mai ales tabla loganului e jalnica. garantie la tabla 6 ani. si daca tine 4-5 ani mai dau astia pe garantie un pospai de vopsea sa nu vezi rugina si sa te tina 6 ani.

    daca tot faceti comparatie cu masini , vedeti ce garantie au alea. la pejo 206 (o coaja amarata comparabila la pret de nou si dotari cu loganul in 2005) aveam 12 ani garantie la tabla...

    Leave a comment:


  • mr.K
    replied
    .........alte cacaturi.
    Ma indoiesc sa fie niste cacaturi de genul a ce este Loganul in prezent, o masina tot mai slaba calitativ.

    Totul despre intretinerea Daciei Loganr. Uleiuri logan, filtre logan, placute de frana logan,consumabile logan etc.

    Leave a comment:


  • Sir Andrew
    replied
    Toata lumea vrea Logan cu ţ cai, insa daca ar face Dacia asa ceva si ii da un pret de 20k-25k euro stramba din nas. ma lasati....
    Loganul e un low cost la jumatate din pretul unui Opel.
    Din moment ce comparam Loganul cu altceva, clar ca Loganul e un spin in coasta tuturor producatorilor. De asta si incep aparitiile low cost, 206, toledo, Rapid si alte cacaturi.

    Originally posted by mitosu View Post
    e normal ca la masina nationala sa ai preturi bune de achizitie si intretinere,dar pe mine ma intriga faptul ca nu au existat versiuni mai bune din toate d.p.d.v. confort ,siguranta,stabilitate,estetica si chiar sportivitate,cum au toate marcile.

    la noi pentru putin mai mult s-a luat un pret mare,ex prestige 1,6 16v.
    ti se pare mult un 9700 euro cu tot cu tva pe versiunea Prestige 1,6 16v????? fara sa scazi tichete.
    Mie mi se pare un pret decent. La motorizarea asta, la Opel scoti lejer 14-15k euro.

    Ma uitam pe siteul Opel, o amarata de Astra Clasic 3, 1.6 115 cp, costa 13k euro si asta la oferta cica, fara AC, fara CB, fara proiectoare, fara culoare metalizata...fara jante aliaj, fara...wtf...nici nu ma mai uit, dar cred ca vine si cu geamuri manuale fata spate...adauga pachetele si vezi ce scoruri obtii.
    Last edited by Sir Andrew; 9 July 2012, 15:53.

    Leave a comment:


  • RAZVAN-005
    replied
    cand o sa vezi pe piata un logan RS cu 180 CP o sa vezi si un pret de vreo 25.000.E

    Leave a comment:


  • Guest
    Guest replied
    e normal ca la masina nationala sa ai preturi bune de achizitie si intretinere,dar pe mine ma intriga faptul ca nu au existat versiuni mai bune din toate d.p.d.v. confort ,siguranta,stabilitate,estetica si chiar sportivitate,cum au toate marcile.

    la noi pentru putin mai mult s-a luat un pret mare,ex prestige 1,6 16v.

    Leave a comment:


  • RAZVAN-005
    replied
    Originally posted by mitosu View Post
    asa ma dam si eu mare patriot,spunand ca urmatoarea masina tot logan va fi si ca merita bla,bla,dar coaja de opel mi-a aratat ca exista o alternativa mult mai buna ,cu un pic de efort financiar.

    loganu chiar daca e o masina low cost,pretul e cam mare pentru ce ofera la ora actuala,iar francezii intarzie cu noile aparitii,un lucru foarte grav fiindca pierd clienti mai ales pe segmentul celor care prefera un sh.
    nu ma dau patriot. in paralel cu loganul am si un vw jetta 2008 luat de nou. pretul a fost dublu fata de loganul ce il am si se reflecta in confort, performante, siguranta. dar .... dar ma uit urat la consum. 6.5% fata de 4.7% logan. de aceea sustin in continuare ca daca ar fi sa iau alta masina low cost ar fi tot loganul ( diesel )
    si daca este vorba de comapratie ce pot spune :
    1. AC logan - clima VW
    2. 2 airbaguri logan - 10 airbaguri VW
    3. fara ABS logan (nu am vrut eu versiunea) - VW cu ABS si ASR
    4. 4 boxe logan - 8 boxe VW
    5. 98 CP logan (dimsport) - 105 CP VW (in viitor 140 CP dimsport)
    asta sunt in favoarea VW-ului

    in favoarea loganului :
    1. consum
    2. service mai ieftin
    3. piese mai ieftine
    4. pret
    5. spatiu depozitare
    6. casco , asigurare si impozit mai mic
    Last edited by RAZVAN-005; 9 July 2012, 14:29.

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google