Cati Dintre Voi Ar Mai Cumpara Logan?

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • mr.K
    replied
    Originally posted by Sir Andrew View Post
    Is la a 3a masina Dacia, o Solenza si 2 Loganuri, plus condus des Touran, inca il mai conduc...;)
    Si da...dau lectii pentru ca in ziua de azi trebuie sa fii practic cand esti rupt in cur. Prefer oricand la orice ora sa dau 6000-7000 pe un Logan decat 12.000 pe un Opel, mai ales Opel.
    Chestia la mine este ca ma plimb foarte mult. Fac cam 1500-1800 km lunar. Tocmai de asta mi-am luat masina sa imi permit sa ma plimb nu sa stau cu ea bibelou in fata blocului si cand fac revizia de 1 an sa am 5000 km in bord.
    Eu am avut bani cash. Puteam lejer sa-i dau avans si sa-mi iau....Opel... restul in leasing. Dar de ce as face asta sa imbogatesc niste banci. Cu banii aia lunar ma plimb de-mi sar capacele. Asta nu pricepe romanul rupt in cur, ca de masina te folosesti nu o iei ca sa nu rada prietenii de tine. Trebuie sa fii tampit sa iti iei Logan in rate. Platesti dupa vreo 5 ani dublu si nu scoti nimic pe ea la final.
    Mi se falfaie de ce spun altii referitor la masina pe care o detin, cei care ma cunosc pot confirma asta. Eu pur si simplu ma gandesc la ce e mai bun pentru mine.

    Eu in locul tau cumparat Loganul SH, si imi ajungeau banii sa ma plimb si mai mult.

    Daca faceai leasing, nu imbogateai o banca ci o IFN.

    Leave a comment:


  • ham04
    replied
    Pai si la alte marci cum crezi ca sunt cumparate masinile, oare cate Passaturi nu sunt in leasing sau prin credite? Sau orice alta marca, cred ca majoritatea masinilor noi sunt luate in rate. Iar legat de devalorizarea loganului, ca il iei cu 10 000 si-l dai peste cativa ani cu 2500, asta asa e, dar ia uitati-va pe net la anunturi sa vedeti cate Opeluri Astra sau Ford Focusuri sunt date acum pe 4000-5000 de euro cand ele au costat de noi chiar si peste 15 000 de euroi.

    Leave a comment:


  • PCH
    replied
    Cumnatul meu si.a luat megane 2 in rate pe 10 ani prin 2008. Cred ca daca il vinde acum nu scoate banii pentru a achita creditul. Si mai are 6 ani de plata...

    Colegu, daca tu esti "rupt in cur" nu e vina opelului sau altei marci. asta nu inseamna ca e lovanul miez. si eu fac cu focusul 1500 lejer in bucuresti.
    Last edited by PCH; 10 July 2012, 10:23.

    Leave a comment:


  • Sir Andrew
    replied
    Originally posted by mr.K View Post
    Unu are Logan de doar 10 luni si da lectii altora care il au de ani de zile, unul e fan renault, deci nu acepta ca alte marci pot fi mai bune, doar ce fac fabricantii de croissante e the best.
    Is la a 3a masina Dacia, o Solenza si 2 Loganuri, plus condus des Touran, inca il mai conduc...;)
    Si da...dau lectii pentru ca in ziua de azi trebuie sa fii practic cand esti rupt in cur. Prefer oricand la orice ora sa dau 6000-7000 pe un Logan decat 12.000 pe un Opel, mai ales Opel.
    Chestia la mine este ca ma plimb foarte mult. Fac cam 1500-1800 km lunar. Tocmai de asta mi-am luat masina sa imi permit sa ma plimb nu sa stau cu ea bibelou in fata blocului si cand fac revizia de 1 an sa am 5000 km in bord.
    Eu am avut bani cash. Puteam lejer sa-i dau avans si sa-mi iau....Opel... restul in leasing. Dar de ce as face asta sa imbogatesc niste banci. Cu banii aia lunar ma plimb de-mi sar capacele. Asta nu pricepe romanul rupt in cur, ca de masina te folosesti nu o iei ca sa nu rada prietenii de tine. Trebuie sa fii tampit sa iti iei Logan in rate. Platesti dupa vreo 5 ani dublu si nu scoti nimic pe ea la final.
    Last edited by Sir Andrew; 10 July 2012, 10:23.

    Leave a comment:


  • mr.K
    replied
    La cat de nesimntite sunt dobanzile in Romania, nu e o afacere sa-l cumperi in rate. La 8000 de euro daca iti pune o dobanda de 10%, in 60 de luni, ai o rata de 150-200 euro, plus comisioane analiza dosar, plus comision lunar pentru contul curent.
    200 euro /luna rata pentru o troaca ce dupa 5 ani va valora mai putin decat dobanda pe care o platesti in toti acei ani? Nu se merita. Mai bine il cumperi SH, dai 3000 de euro pe unul si gata.
    Last edited by mr.K; 10 July 2012, 10:21.

    Leave a comment:


  • Cezar
    replied
    Foarte corect ce spui, doar ca atunci cand cumperi loganul in rate, si e 7-8000, nu te poti astepta sa fie vreo mare scula. Pe o rata de 5 ani cat platesti lunar? 2 lei 25? pai la banii aia ce-ai vrea sa fie? Bugatti?

    Leave a comment:


  • PCH
    replied
    Cezar, multi cumpara loganul in rate...daca ar avea cash iti garantez ca s-ar orienta spre altceva. Ma refer la persoanele fizice.

    Leave a comment:


  • Cezar
    replied
    Originally posted by RAZVAN-005 View Post
    faptul ca loganul este folosit in taximetrie atat in romania cat si in afara (austria, spania, germania) spune destul de multe despre el ...
    Da, spune multe: este excelenta pt dezvoltatori si firme.
    Si sa va dau exemplu:
    - eu cumpar masina noua (fara tichete ca sunt firma), in leasing cu rata relativ mica, caci masina este ieftina (in jurul a 8000). Ma intereseaza sa fie solida si sa nu am probleme serioase pe parcursul a 5 ani. De confort nu ma intereseaza, nici de stabilitate, sa nu mai vorbesc de calitatea materialelor... Pe mine ca persoana juridica, ma intereseaza strict pretul. Ce mai pui ca-i retrag si 24% TVA, iar masina iese ieftin ieftin. Iar peste 5 ani imi permit sa o dau la cos, sau sa o dau soferului contra unei sume mici, daca am pastrat valoarea reziduala.
    Pt asta este excelent Loganul, d.p.m.d.v.
    Eu n-as lua fiat de ex, sa-l dau firmei sa o foloseasca. Sau stiu eu ce alta masinuta ieftina, in genul fiat albea de porci

    Pt persoane fizice e bun doar sa le gadile emotiile si sa le dea sentimentul acela de sigurata, multumita psihologiei inverse. Dar oare merita atatia bani, in conditiile in care cei care cumpara logan nu stau cel mai stralucit cu monetarul? Se pare ca da, si ca sentimentul acesta de sigurata iti da o dependenta asemanatoare jocurilor de noroc, spalandu-ti creierul efectiv.

    Leave a comment:


  • PCH
    replied
    Originally posted by RAZVAN-005
    faptul ca loganul este folosit in taximetrie atat in romania cat si in afara (austria, spania, germania) spune destul de multe despre el ...
    Da...tine la hartaneala. Multi taximetristi prefera megane, astra...fiind mai confortabile.

    Mai frumos loganu....merita 8 - 10 mii...in 2 ani iei 2500 -3000 pe el. Super!
    Last edited by PCH; 10 July 2012, 09:24. Reason: Automerged Doublepost

    Leave a comment:


  • mr.K
    replied
    Unu are Logan de doar 10 luni si da lectii altora care il au de ani de zile, unul e fan renault, deci nu acepta ca alte marci pot fi mai bune, doar ce fac fabricantii de croissante e the best.

    A ruginit Audi? Daca da, cred ca au adus tabla din acelasi loc de unde achizitioneaza si Dacia.

    Am mers cu un A4 2.0 diesel quattro ieri. Era mai silentioasa decat un Logan pe benzina, la zgomot interior.
    Masina e din 2007 si a costat fix 10.500 de euro. Cam cat un Logan Prestige nou.
    Stiu, e nasol ca va rugini, dar pana la rugina, daca ne uitam la dotari, tragem concluzia ca Loganul e prin Cretacic fata de Audi. Fata de altele daca ne uitam, nu gasim masini mai slab dotate, poate doar pe la rusi.
    Nu va mai cracanati laudand Loganul, a ajuns o marfa mult prea scumpa la cat de valoroasa e pe ansamblu..
    Masina mea face maxim 2800 de euro, are 90k, de acum nu-mi mai pasa de ea, nici vanduta nu merita, ci tras de ea pana va rugini de tot. Dar atat. Daca ar mai face 5-6.000 de euro, as vinde-o.

    Leave a comment:


  • RAZVAN-005
    replied
    faptul ca loganul este folosit in taximetrie atat in romania cat si in afara (austria, spania, germania) spune destul de multe despre el ...

    Leave a comment:


  • PCH
    replied
    Loganul e bun DOAR pentru ca este IEFTIN si relativ FIABIL ( fiind chel din punct de vedere electronic ce dreacu sa se strice?) In rest, precum Vulpea....ce imi trebuie mie stabilitate, antifonare, siguranta, tabla adevarata si nu conserva care rugineste dupa 1 an, de ce sa stau ca omu' in scaunul masinii, mai bine ca in aro pe cutia de scule loganul e o masina depasita din toate punctele de vedere, inca de la aparitie foloseau piese din gama VECHE reno....daca nu aveti aspiratii si nu tindeti spre mai mult e posibil sa spuneti ca forashu' e bun si sunt prosti aia care cumpara opel, reno, ford sau skoda....de ce sa merg cu 140-170 fara sa strang din anus, e mai safe cu 110 ....comparam atelaje cu masini.
    Last edited by PCH; 10 July 2012, 08:41.

    Leave a comment:


  • neajiji
    replied
    Originally posted by sumedreacris View Post
    unii nu vor sa recunoasca sau au creierul spalat ca mai exista si alte masini mai bune decat cotetu de logan la preturi nu foarte mari.
    Mare adevar...

    Leave a comment:


  • zeegermans
    replied
    cum am zis, gama actuala de masini de la 116i pana la 130i au numai motoare aspirate. ti-am dat link sa vezi motoarele lor actuale. scrie acolo si care sunt turbo (3L benzina). crezi ce vrei.

    tu ai dat un citat de pe carscoop, nu de pe site-ul bmw. intra tu pe site-ul bmw si arata-mi ca motoarele alea nu-s aspirate. or sa scoata asa ceva sau nu (114i) tot parca nu-mi vine sa cred ca va avea 2 turbine si putere asa mica.

    ps. tu cum crezi ca motorul renault f4r de 2L scoate 200cp aspirat? sau ai impresia ca are vreo 2 turbine ascunse pe undeva?
    ps2. se poate scoate putere f. mare din motoarele aspirate. gandeste-te la motoarele renault v8 folosite in formula 1. au 2.4 litri si ajung la 750cp aspirate!
    Last edited by zeegermans; 10 July 2012, 02:39.

    Leave a comment:


  • Guest
    Guest replied
    nu este absolut nici o eroare. motorul 114i (1.6 biturbo de fapt de 102 cai)exista

    Motoarele pe benzină ale BMW Seria 1 cu 3 uşi stabilesc simultan standarde noi pentru dinamica de condus şi eficienţă.
    Noul motor standard al BMW 114i cu 75 kW (102 CP) produce un cuplu maxim de 180 Nm, în timp ce un consum mediu de la 5,7 la 5,5 l/100 km curge prin supapele de injecţie, emisiile de CO2 fiind de la numai 132 la 129 g/km.

    intra pe situl bmw


    As a quick reminder, the 114i features a de-tuned version of the 116i's 1.6-liter four-cylinder petrol engine with a twin scroll turbocharger rated at a pitifully low 101hp (102PS) and 180Nm (133 lb-ft).

    Those of you with a few years under your belt will remember that BMW attained these figures back in 1988, with the 1.6-liter version of its naturally-aspirated M40 four-cylinder gasoline engine family. In the E30 316i, this unit delivered 101hp (102) and 143Nm (105lb·ft).

    BMW quotes a 0-100km/h (62mph) time of 11.2 seconds, a top speed of 195km/h (121mph) and an average fuel consumption of 5.5lt/100km (42.8mpg US) with CO2 emissions of 129g/km for the 114i 5d.

    All 114is come fitted with Auto Start Stop function, Shift Point Indicator in conjunction with a six-speed manual transmission and brake energy regeneration system as standard.


    cred ca esti intr-o eroare foarte mare. bmw nu mai foloseste motoare aspirate la generatiile actuale. altfel cum crezi ca un 1.6 aspirat ar putea scoate 177 de cai?!

    ca sa se simta bine si daciotii iote. lodgy bate bmw dar doar la niste cifre atat, la confort, tehnologie , placere de condus si siguranta never ever

    Last edited by Guest; 10 July 2012, 00:35. Reason: Automerged Doublepost

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google