Cati Dintre Voi Ar Mai Cumpara Logan?
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
spuneai ca diesel consuma mult. eu zic ca nu comparativ cu alte motorizari dar nici de 5,5 n-am auzit in bucuresti. ia sa te fatai numai 1 ora si o sa vezi consum de 7 si peste.
-
Nu fac misto chiar deloc. Lucrez ca reprezentant vanzari, adica fatzaiala toata ziua cu masina si chiar i-am facut consumul foarte riguros (nu am computer de bord). De altfel, se inscrie in consumul dat de fabricant. Mai am un Ford Ka cu care de abia ma inscriu in 7-8 litri la suta (benzina), la acelasi serviciu, in acelasi trafic.Originally posted by B997NDL View Postnu e vorba ca dieselul consum[ mult.
iti arde de misto ? dar in bucuresti nu exista consumuri de astea ... poate scoteam asa in "oras" cand mergeam la frate-miu in Orastie...
acolo poate.. Dar nu prea mai e "oras". 
Leave a comment:
-
Guest repliedfiecare vrea sa-si abjudece o anumita clasa si incearca sa vina cu pachete cat mai competitive fata de concurenta. doar ca nu te poti ridica la nivelul concurentei fara ca tu sa faci investitii serioase in acest sens iar acest lucru se reflecta in final in pretul produsului. sunt curios ce pret va avea clio 4 full option: cu tablete integrate, edc cu 7 trepte si dublu ambreiaj, 1.2tce 120 de cai toate nebuniile. eu cred ca va ajunge la 20 de mii de euro. la banii astia iti poti lua ceva din clasa medie superioara: passat, skoda superb, e drept in variante de baza sau pretul asta reprezinta de abia inceputul pentru un a1 in varianta ambition 1.2tfsi fara nici o dotare optionala. oricum mie mi se pare ca s-a cam trecut de mult peste granitele pretului in privinta claselor. de ex poti configura un seria 1 la pret de seria 5 sau un seria 3 la pret de seria 7/x5/x6 s.a.m.d
deci e un talmes balmes. fiecare vrea sa ofere cat mai mult posibil pe masina la un pret uneori justificat, alterori nu prea (nu stiu , nu m-am urcat in toate masinile noi sa vad daca ar merita zecile de mii de euro pe care producatorii ii cer). normal ca fiecare isi doreste cat mai mult sa aiba pe masina si, daca nu e constrans de bani, normal ca incepe sa puna optionale care la unii constructori dubleaza pretul masinii. oricum s-a vazut ca nici dacia nu a stagnat cu preturile si nici nu va stagna. ei isi iau ca reper pretul principalilor rivali la care scad3-4-5 mii de euro. deci daca ipotetic dacia ar vrea sa construiasca o masina mica de clasa premium iar audi e principalul competitor si acesta costa 30 de mii de euro, dacia normal ca nu va face o masina de 10 mii asa cum ar dori unii, ci va face una de 25 de mii de ex. astfel ar deveni cea mai accesibila masina mica de clasa premium. pentru ca nu poti sa fii si premium, sa o faci sa coste si numai 10 mii. asa e si cu duster, si cu lodgy, sa vedem cu noul logan. dar eu cred ca un pret de 12-13 mii pentru varianta de top sau aproape de top ar fi un pret foarte ok, tinand cont ca in clasa asta de pret nu prea mai gasesti nici o masina de dimensiunile vehiculate pentru noua generatie (4.5m) si cu navigatie si cu motor turbo de generatie relativ noua s.a.m.d. nu vedeti ca masinile de clasa mica incep de pe la 10.500 asa tras de par si nu primesti mai nimic. poate ca si baza pentru dacia (renault) incepe sa-si arate limitele...adica tehnologia si aproximativ toate comenzile sunt preluate de la renault (cele vechi normal in afara de motoare) , designul, viziunile, etc. daca ar fi si seat in alianta de ex si italienii cu designerii lor geniali sigur ar iesi altcumva modelele dacia. dar asa cu renault destul de slabe sanse sa devina masinile asa cum ni le dorim noi.
avem nevoie si de alte influente, alte viziuni. e ca in politica. ne saturam de un regim , vrem altu
)
Last edited by Guest; 4 July 2012, 01:25.
Leave a comment:
-
alfa mito si lancia ypsilon sunt facute sa fie scumpe din start. la fel si fiat 500. astea-s mai mult 'fashion statements'.
masina pe care se bazeaza toate astea e fiat panda, care-i relativ ieftina.
loganul nu e cumparat ca 'fashion accesory'. nu e luat de om ca sa dea bine in el. e luat ca sa-si faca treaba cu el. deci cine vrea 'premium entry level' cum zici tu, ia din prima altceva. loganul nu va ajunge la premium ca nu se va mai vinde.
e adevarat ca se poate construi o masina ieftina, dar care sa arate si bine (ca design). daaar, daca ar arata prea bine si ar fi si ieftina, nu s-ar mai vinde masinile mai scumpe renault. e o strategie a frantujilor. totul e facut de asa natura ca sa scoata bani din buzunarul omului daca acel om vrea mai mult decat... banal.
Leave a comment:
-
Guest repliedmie mi se pare ca mai nou cam toate masinutele, indiferent de clasa cam intra in clasa premium entry level si ca pret si ca dotari, tehnica, etc.
cel mai bun ex noul model a de la mercedes, cel mai mic dar care are dotari demne de clasa de lux. peugeot 208 la fel, echipat cu navigatie cu tot la fel, vw up e si el echipat foarte ok pentru 12300 de euro (navigon, toate nebuniile extrem de silentios), clio4 la fel interior sf, lancia ypsilon idem (ma rog exterioru' e discutabil dar mie imi place), vw lanseaza golf cc, un fel de passat cc mai micut dar cu preturi sunt sigur de la 19-20 de mii in sus, ce mai e? alfa romeo mito urca si ea sus in pret cu toate ca e micuta, audi a1 sa nu zic. hyundaiu are iar o evolutie foarte frumoasa si ca design,normal si ca pret (tot se plangea lumea aici de pretul noului logan, in cazului noului i30 diferenta dintre generatia anterioara si cea actuala e de 4 mii de euro asa ca nu-i cazu sa ne plangem daca va fi mai scump cu 1-2 mii de euro (poate in versiunile de top). in afara de cateva masinute mai anoste asa mai toate s-au mutat in plaja superioara de preturi 16-20 de mii
se pare ca pe clio 4 frantujii arunca "artileria grea"
la dotari:
Modelul vine cu motorizări noi, un interior redesenat, un exterior schimbat puternic şi multe elemente tehnologice. De la tablete integrate în bord, cu tot cu aplicaţiile de rigoare, până la motoarele pe benzină supraalimentate şi transmisiile cu dublu-ambreiaj, Renault le promite pe toate în lista de dotări a lui Clio, cu toate că multe elemente vor fi opţionale.
În materie de tehnologie, noul Clio va putea fi comandat cu cameră pentru marşaerier, acces fără cheie, aplicaţie Renault R-Sound, sistem de navigaţie TomTom Live, sistem audio Renault Bass Reflex System, transmisie EDC cu şase trepte şi dublu-ambreiaj, sistem multimedia Renault R-Link cu ecran tactil de 18 centimetri, indicator schimbare treaptă, sistem de monitorizare a stilului de condus, mod ECO – capabil să reducă consumul de carburant cu până la 10% şi o aplicaţie Driving eco2 disponibilă pentru tableta R-Link.
Renault nu a confirmat încă toate motorizările noului Clio, dar noua unitate 1.2 TCe de 120 CP este pe listă, la fel cum este şi motorul de 900 cmc (Energy TCe 90) cu trei cilindri în linie. Francezii estimează că motoarele alimentate cu benzină vor reprezenta 70% din vânzări, în timp ce unitatea Energy dCi 90 CP de 1.5 litri va reprezenta segmentul diesel. Transmisia standard este o unitate manuală cu cinci trepte, unele versiuni de motorizare fiind echipate şi cu Start-Stop din oficiu. Cei de la Renault ţintesc locul întâi la emisii de CO2 şi consum de carburant în segmentul B, cel puţin o versiune a noului Clio promiţând emisii de CO2 sub pragul de 90 de grame pe kilometru.
Leave a comment:
-
e posibil, dar esecul cred c-ar fi iminent, la experienta vasta a celor de la dacia. vezi 1300, o masina facuta 35 de ani fara sa schimbe nimic la ea.
Leave a comment:
-
Guest repliedpai normal ca ar putea sa o ridice la alt nivel sa o faca sa concureze cu audi/mercedes daca i-ar pune v6-ele dci de 3 l facut de ei de240 de cai, etc etc dar nu asta e scopu'/ ei vor o masina low cost, pragmatica. la ce e de folos designul la o masina pragmatica?
dacia niciodata nu va depasi renault pentru ca trebuie sa stea mereu in umbra renault. singura sansa ar fi daca s-ar dezlipi de renault si ar merge independent dar asa ceva e imposibil
uite si interiorul
nu stiu de ce te miri atat. noile modele de masini arata foarte bine si sunt foarte sofisticate indiferent de clasa. ai vazut noul a klasse de la mercedes? arata absolut demential. doar dacia a ramas ancorata in epoca de piatra..cred ca nici aici. fata de noile modele, noul logan sau cum se va numi nu va marca o evolutie prea notabila... tot o caruta rupta din preistorie
trebuie mai mult decat atat
Leave a comment:
-
Oricum acel model demonstreaza ca Renault poate sa faca masini frumoase si in clasa mica, deci ar putea investi in design si la Dacia, dar se pare ca n-o fac. Daca noul Logan ar arata ca acel Clio, cred ca s-ar vinde din prima zi in mii de exemplare.
Leave a comment:
-
Guest repliedzic sa stati linistiti cu preturile. cred ca vor porni undeva de pe la 10 mii si un pic pana la 19-20 de mii. vezi cazul peugeot 208
una bine echipata bate spre 15-16 mii parerea mea
vezi si cazul lancia ypsilon care costa 18 mii si ceva versiunea de top cu motor de 0.9l
Last edited by Guest; 3 July 2012, 21:30.
Leave a comment:
-
Leave a comment:
-
Uitati cum va arata noul Renault Clio...fenomenal, ce forme are masinuta aia. Daca isi va pastra preturile cred ca va face furori.Last edited by ham04; 3 July 2012, 21:15.
Leave a comment:
-
nu e vorba ca dieselul consum[ mult.
iti arde de misto ? dar in bucuresti nu exista consumuri de astea ... poate scoteam asa in "oras" cand mergeam la frate-miu in Orastie...
acolo poate.. Dar nu prea mai e "oras".
Leave a comment:
-
Guest repliedciudat pentru ca mai toti spun ca in oras diselul nu e rentabil si ca consuma mult
)
nu s-a reusit cu motoare mai performante asemenea consumuri...Last edited by Guest; 1 July 2012, 22:10.
Leave a comment:
-
hmmmm...e vorba de consum mediu....si este facut de mine in felul urmator: bag 11 litri motorina, dupa 200 km alti 11 litri...si tot asa. Cu timpul, nivelul de carburant ramas in rezervor creste...deci este consum intre 5 si 5,5 litri la suta...si da asta este in orasOriginally posted by B997NDL View Post
la 3000-4000 de ture tu ai 5% cosum ?! hai sa fim seriosi, si eu mai infloresc dar nici asa
bucuresti schimbat la 2500 7,5%... las-o
Leave a comment:
-
Pai da,dar a patit ceva plasticul loganului? Nu absolut,sta in soare de il bate .....cucu si nu are nimic,si plasticurile din exterior sunt si ele bune,daca dai cu picioarul in el se indoaie si revine la forma initiala,un plastic intradevar prost facut pe vapor pentru masini,se sparge,daca e lovit.
Leave a comment:

Leave a comment: