daca le-a mers treaba si au dat vina pe 'motorina proasta'. si la noi, multi au crezut ca doar motorina e de vina si nu produsele delphi, care erau construite slabut.
la dci-urile noastre (renault) cica delphi ar fi rezolvat problemele (ramane de vazut). la mercedes inca nu.
Cati Dintre Voi Ar Mai Cumpara Logan?
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Ce fras e cu delphi aia,ca le.as distruge firma,adica ei vand produse bolnave.....
Leave a comment:
-
si dieselurile de la mercedes au boala lor (se cheama tot injectoare delphi).
Mercedes C Class and E Class BlueEfficiency models (OM651) seem to be afflicted with an injector problem which Mercedes are struggling to resolve.
Cars UK has asked Mercedes to address the concerns of our readers over issues with faulty injectors on Mercedes BlueEfficiency (OM651) models.
ps. sumedreacris ai insirat acolo doar masinile mici f. scumpe. pune si fiat panda, skoda citigo, etc, din astea ieftine
de ex. skoda citigo e o masina micuta, de oras, cu preturi incepand de la 7950 euro (nedotata).
Leave a comment:
-
Guest repliedtsi-urile si-au rezolvat problemele..... daca vreti fiabilitate alegeti honda cu motor pe benzina sau mercedes am inteles ca mai e renumit inca pentru fiabilitate. mitul cum ca masinile nemtesti sunt cele mai bune am inteles ca s-a cam dus... ma refer in special la vw
noua masina "a poporului" nu mai e vw ci hyundai (noile modele)
@niki
lancia ypsilon 0.9 twin air (85 de cai) platinum 18000 si ceva de euro
alfa romeo mito de la 16 mii de euro pana spre 20 si ceva de mii
audi a1 care merge pana spre 40 de mii
noua peugeot 208 spre 18 mii
noul clio 4 sunt sigur ca poate ajunge la 20 de mii fara probleme
fiat 500 fara versiunea abarth, essesse, ferrari tribute si alte nebunii poate ajunge pe la 15mii
altele nu-mi vin acu in minte
vw up ajunge pe la 12600 cu toate optiunile
totusi eu tind sa cred ca unele chiar isi merita banii chiar daca sunt mai micute..gen vw up, fiat 500. nu inteleg la ce-ti trebuie o masina de 5 locuri de 4.5 m cand masina e mai mult goala decat plina cand se merge cu ea, gen 1-2 persoane la bord. mai bine iti iei ceva mic la aceeasi bani
sau daca iti permite bugetu iti tragi masina de 4 locuri mare gen x6, passat cc, rolls royce ghost, etc
Leave a comment:
-
La dimensiuni ma refeream.
E vorba de clasa mica care au preturi de-a dreptul nesimtite, de 15-16k de euro pentru o cutiuta de pana in 4 metri sau in jurul a 4 metri. Nu mai zic de cele cateva modele de clasa mini cu preturi de-a dreptul hilare, preturi pentru care primesti o masina la care dai cu nasul in luneta cand te intorci in spate.
La celelalte aspecte chiar nu m-am gandit, dar daca tot le-ai adus in discutie, si fiabilitatea e un plus, mai ales daca ne raportam la modelele VAG cu al lor TSI.
Calitatea e clar, aici nu are rost sa discutam......
Leave a comment:
-
asta vorbeste de cele cu filtru de particule. si tot nu prea e cum zice el... ce-i drept a mea e eu4 dar si eu merg preponderent pe drumuri scurte si tot n-am cum sa scot consumul unui 1.6 mpi, 1.6 16v sau chiar a unui 1.4. singura care e intr-adevar aproape e 1.2 16v.Originally posted by sumedreacris View Posthttp://www.youtube.com/watch?v=omfjjLBRrTc
ia uite ce zice aici despre motoarele disel folosite in oras
si la cat eeuroiul acum ma simt bine in diesel.
Leave a comment:
-
Din pacate tigai apropiate de pretul loganului nu exista. Exista in schimb "tigaite" cam 3/4 de logan la preturi cu 50% mai mari......
Leave a comment:
-
Guest replied
ia uite ce zice aici despre motoarele disel folosite in oras
Leave a comment:
-
Preturi apropiate la valoarea rotunjita de 10000 Euro inseamna dupa mine 300-400 Euro diferenta.
Cam toata oferta din zona Logan e cu 1500-2000 Euro peste, nu vad a fi o diferenta mica.
Or fi mai dotate (mult e mult spus) mai frumoase, dar nu ma incanta.
Vrei o clasa peste (ma refer calitativ, dotari, etc) mai pui vreo 3-4000 Euro.
Leave a comment:
-
de la ragalia de logan s-a ajuns la tablete ,mercedes a 250 sport ,climatronic,v 6 si altele.mai merita, ori nu?nu prea mai merita deoarece concurenta pentru 1000- 2000 euro ofera mult mai mult decat tigaia romaneasca.vorbim de tigai apropiate cu loganul la pret ,performante si dotari.
Leave a comment:
-
Daca ai un dizal generatie noua cu filtru regenerabil nu prea e recomandat in oras.
Leave a comment:
-
acum am vazut care era treaba. postul meu era pt sumedrea ca el glumea
uite postul lui si al meu era imediat dupa al lui fara vreun citat. deci i se adresa lui.Originally posted by sumedreacris View Postciudat pentru ca mai toti spun ca in oras diselul nu e rentabil si ca consuma mult
)
nu s-a reusit cu motoare mai performante asemenea consumuri...
Leave a comment:
-
Nu m-am facut inteles...dieselul NU consuma mult...si pot zice asta dupa ce am parcurs peste 135.000 km cu un logan diesel (asta actualul) si alti 20.000 km cu alt logan, tot diesel...Originally posted by B997NDL View Postspuneai ca diesel consuma mult. eu zic ca nu comparativ cu alte motorizari dar nici de 5,5 n-am auzit in bucuresti. ia sa te fatai numai 1 ora si o sa vezi consum de 7 si peste.
Leave a comment:

Leave a comment: