Cati Dintre Voi Ar Mai Cumpara Logan?

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • zeegermans
    replied
    daca le-a mers treaba si au dat vina pe 'motorina proasta'. si la noi, multi au crezut ca doar motorina e de vina si nu produsele delphi, care erau construite slabut.
    la dci-urile noastre (renault) cica delphi ar fi rezolvat problemele (ramane de vazut). la mercedes inca nu.

    Leave a comment:


  • fanrenault
    replied
    Ce fras e cu delphi aia,ca le.as distruge firma,adica ei vand produse bolnave.....

    Leave a comment:


  • zeegermans
    replied
    si dieselurile de la mercedes au boala lor (se cheama tot injectoare delphi).

    Mercedes C Class and E Class BlueEfficiency models (OM651) seem to be afflicted with an injector problem which Mercedes are struggling to resolve.


    Cars UK has asked Mercedes to address the concerns of our readers over issues with faulty injectors on Mercedes BlueEfficiency (OM651) models.


    ps. sumedreacris ai insirat acolo doar masinile mici f. scumpe. pune si fiat panda, skoda citigo, etc, din astea ieftine

    de ex. skoda citigo e o masina micuta, de oras, cu preturi incepand de la 7950 euro (nedotata).

    Last edited by zeegermans; 7 July 2012, 23:28. Reason: Automerged Doublepost

    Leave a comment:


  • Guest
    Guest replied
    tsi-urile si-au rezolvat problemele..... daca vreti fiabilitate alegeti honda cu motor pe benzina sau mercedes am inteles ca mai e renumit inca pentru fiabilitate. mitul cum ca masinile nemtesti sunt cele mai bune am inteles ca s-a cam dus... ma refer in special la vw

    noua masina "a poporului" nu mai e vw ci hyundai (noile modele)

    @niki

    lancia ypsilon 0.9 twin air (85 de cai) platinum 18000 si ceva de euro
    alfa romeo mito de la 16 mii de euro pana spre 20 si ceva de mii
    audi a1 care merge pana spre 40 de mii
    noua peugeot 208 spre 18 mii
    noul clio 4 sunt sigur ca poate ajunge la 20 de mii fara probleme
    fiat 500 fara versiunea abarth, essesse, ferrari tribute si alte nebunii poate ajunge pe la 15mii
    altele nu-mi vin acu in minte

    vw up ajunge pe la 12600 cu toate optiunile

    totusi eu tind sa cred ca unele chiar isi merita banii chiar daca sunt mai micute..gen vw up, fiat 500. nu inteleg la ce-ti trebuie o masina de 5 locuri de 4.5 m cand masina e mai mult goala decat plina cand se merge cu ea, gen 1-2 persoane la bord. mai bine iti iei ceva mic la aceeasi bani

    sau daca iti permite bugetu iti tragi masina de 4 locuri mare gen x6, passat cc, rolls royce ghost, etc
    Last edited by Guest; 7 July 2012, 20:46. Reason: Automerged Doublepost

    Leave a comment:


  • mariusnicolae
    replied
    La dimensiuni ma refeream.
    E vorba de clasa mica care au preturi de-a dreptul nesimtite, de 15-16k de euro pentru o cutiuta de pana in 4 metri sau in jurul a 4 metri. Nu mai zic de cele cateva modele de clasa mini cu preturi de-a dreptul hilare, preturi pentru care primesti o masina la care dai cu nasul in luneta cand te intorci in spate.
    La celelalte aspecte chiar nu m-am gandit, dar daca tot le-ai adus in discutie, si fiabilitatea e un plus, mai ales daca ne raportam la modelele VAG cu al lor TSI.
    Calitatea e clar, aici nu are rost sa discutam......

    Leave a comment:


  • Niki
    replied
    Originally posted by mariusnicolae View Post
    Exista in schimb "tigaite" cam 3/4 de logan la preturi cu 50% mai mari......
    Da-ne si cateva exemple, te rog.

    "3/4 de logan" - la ce se refera (dimensiuni, calitate, fiabilitate) ?

    Leave a comment:


  • B997NDL
    replied
    Originally posted by sumedreacris View Post
    http://www.youtube.com/watch?v=omfjjLBRrTc

    ia uite ce zice aici despre motoarele disel folosite in oras
    asta vorbeste de cele cu filtru de particule. si tot nu prea e cum zice el... ce-i drept a mea e eu4 dar si eu merg preponderent pe drumuri scurte si tot n-am cum sa scot consumul unui 1.6 mpi, 1.6 16v sau chiar a unui 1.4. singura care e intr-adevar aproape e 1.2 16v. si la cat eeuroiul acum ma simt bine in diesel.

    Leave a comment:


  • fanrenault
    replied
    TIgaia romaneasca auzi acolo Probabil e vreun troll.

    Leave a comment:


  • mariusnicolae
    replied
    Din pacate tigai apropiate de pretul loganului nu exista. Exista in schimb "tigaite" cam 3/4 de logan la preturi cu 50% mai mari......

    Leave a comment:


  • Guest
    Guest replied


    ia uite ce zice aici despre motoarele disel folosite in oras

    Leave a comment:


  • Octavian
    replied
    Preturi apropiate la valoarea rotunjita de 10000 Euro inseamna dupa mine 300-400 Euro diferenta.
    Cam toata oferta din zona Logan e cu 1500-2000 Euro peste, nu vad a fi o diferenta mica.

    Or fi mai dotate (mult e mult spus) mai frumoase, dar nu ma incanta.
    Vrei o clasa peste (ma refer calitativ, dotari, etc) mai pui vreo 3-4000 Euro.

    Leave a comment:


  • margelatu
    replied
    de la ragalia de logan s-a ajuns la tablete ,mercedes a 250 sport ,climatronic,v 6 si altele.mai merita, ori nu?nu prea mai merita deoarece concurenta pentru 1000- 2000 euro ofera mult mai mult decat tigaia romaneasca.vorbim de tigai apropiate cu loganul la pret ,performante si dotari.

    Leave a comment:


  • PCH
    replied
    Daca ai un dizal generatie noua cu filtru regenerabil nu prea e recomandat in oras.

    Leave a comment:


  • B997NDL
    replied
    acum am vazut care era treaba. postul meu era pt sumedrea ca el glumea

    Originally posted by sumedreacris View Post
    ciudat pentru ca mai toti spun ca in oras diselul nu e rentabil si ca consuma mult)

    nu s-a reusit cu motoare mai performante asemenea consumuri...
    uite postul lui si al meu era imediat dupa al lui fara vreun citat. deci i se adresa lui.
    Last edited by B997NDL; 7 July 2012, 01:58. Reason: Automerged Doublepost

    Leave a comment:


  • cipidelu
    replied
    Originally posted by B997NDL View Post
    spuneai ca diesel consuma mult. eu zic ca nu comparativ cu alte motorizari dar nici de 5,5 n-am auzit in bucuresti. ia sa te fatai numai 1 ora si o sa vezi consum de 7 si peste.
    Nu m-am facut inteles...dieselul NU consuma mult...si pot zice asta dupa ce am parcurs peste 135.000 km cu un logan diesel (asta actualul) si alti 20.000 km cu alt logan, tot diesel...

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google