Probleme Tehnice Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Locul este la imbinarea aripii spate stanga cu plafonul.
    Attached Files

    Comment


    • la celalalt era pe dreapta, ia verificati mai multi, poate e un defect general.
      Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

      Comment


      • La logan sigur nu e duma asta.

        Comment


        • Azi am efectuat si eu ITP-ul dupa 2 ani de utilizate si 114.000 km
          Spre placuta mea surpriza singura problema la masina a fost parbrizul crapat.
          Chiar l-am rugat pe individ sa verifice cu atentie tot ce tine de suspensie si directie.
          Nu a gasit nici un fel de joc.
          La masina nu schimbat nimic pana acum
          Exceptie face sincronul Tr.5 si blocul de lumini.
          Daca o tine tot asa pana la 200.000 km inseamna ca e buna


          Sent from my iPhone using Tapatalk
          sigpic

          Comment


          • e tanc atunci loganul daca a rezistat pana acu 114 mii de km si inca mai rezista, fara nimic schimbat, si in capitala, pe deasupra

            sa te tina tot asa

            Comment


            • Numai in capitala
              Afara nu cred ca rulat mai mult de 5000 km


              Sent from my iPhone using Tapatalk
              sigpic

              Comment


              • super tare stoicane ...daca tine si a mea macar 60 000 fara sa pice ceva as fi multumit ...recunosc acesti km ii fac in 6 ani

                Comment


                • Originally posted by stoicanu View Post
                  Azi am efectuat si eu ITP-ul dupa 2 ani de utilizate si 114.000 km
                  Spre placuta mea surpriza singura problema la masina a fost parbrizul crapat.
                  Chiar l-am rugat pe individ sa verifice cu atentie tot ce tine de suspensie si directie.
                  Nu a gasit nici un fel de joc.
                  La masina nu schimbat nimic pana acum
                  Exceptie face sincronul Tr.5 si blocul de lumini.
                  Daca o tine tot asa pana la 200.000 km inseamna ca e buna


                  Sent from my iPhone using Tapatalk
                  Foarte fiabila masinuta, inseamna ca la fiabilitate este similara cu prima generatie logan, reconfortant de aflat
                  114.000 km in bucuresti inseamna destul de mult, cu tot traficul, gropile, bordurile etc.
                  Eu de exemplu fac destule drumuri extraurbane, unde masina este mai putin uzata, insemnand ca ar trebui sa tina mult si bine masina in timp,
                  Stoicanu, sa te tina inca pe atat fara probleme de vreun fel, si la cat mai multi km/ datorita tie aflam si noi cat este de fiabila masina
                  Last edited by panselin4; 12 February 2015, 22:57.

                  Comment


                  • Multumesc la toata lumea
                    A trebuit sa spun asta ca sa mai aflam probleme tehnice si de bine nu numai de rau.


                    Sent from my iPhone using Tapatalk
                    sigpic

                    Comment


                    • Ai dreptate stoicane, dar sa nu uitam ca masina ta este din primul lot de L2 si poate sunt mai bine facute decat restul masiniilor. In 17000 km, am avut destule belele cu masina, ca sa o pot numi fiabila.

                      Comment


                      • Daca una e fiabila, nu inseamna ca toate sunt... Si e valabil si invers.
                        Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                        Comment


                        • Eu m-am referit la suspensie directie



                          Sent from my iPhone using Tapatalk
                          sigpic

                          Comment


                          • Dacia intotdeauna, incepand de la logan 1, a acordat atentie maxima la calitatea, durabilitatea trenului de rulare, ca idee, nu stiu daca stiati, dar pe logan rulmentii au fost si molicotati, banuiesc ca si la logan 2 e la fel. Ei ne cunosc drumurile, si masina a fost facuta ptr exploatare pe drumuri nasoale.
                            Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                            Comment


                            • Cel puțin L52 meu , conform plăcuței ovale are TRSEV2 - suspensie ranforsată nivel 2 așa, ca pentru România
                              Last edited by t0rquemada; 13 February 2015, 10:14.
                              Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                              Comment


                              • Eu am ~18.000km din aprilie pana acum si 0 probleme. E aceea marunta ca la rece vibreaza carcasa la filtru de aer, in rest nu am absolnut nici o problema. Eu am luat tot Dacie pentru ca inainte am avut Sandero 1 si am fost foarte multumit de fiabilitatea lui.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google