Probleme Tehnice Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by cbota View Post
    Nu mai poți merge pentru vopsea....pentru coroziune da. Prin coroziune se înțelege rugina apărută dinspre interiorul tablei....aici e cam greu să apară coroziunea deoarece după cum m-i se pare tabla e galvanizată. Pentru vopsea poți merge (dacă ai) pe CASCO....dar după aceea la reînnoirea poliței (dacă o vei face) aproape se dublează costul ei....
    Tabla este galvanizata, am un coleg de serv care o are "zdrelită" , pana la tabla, de prin februarie și nu a apărut rugina, un mare plus pt Dacia.

    Comment


    • A mea are zgarierura de 4 ani pe capota, si de vreo juma de an pe portiera. Nici gram de rugina.
      Luceste galvanizata ca aluminiul!

      Comment


      • Subscriu la cele zise mai sus, zgârietură de 4 ani pe aripa față stânga până la tablă, niciun punct de rugină, în schimb, rugină apărută pe lângă bușonul de la rezervor

        Comment


        • Da dar cum ziceam, vopseaua are doar 3 ani garantie deci daca ma duc cu inflorituri dalea de lac sarit la ei, cred ca vor zice pas. Iar pe casco ma indoiesc ca se acopera defecte de fabricatie.

          Comment


          • In mare cam asa se vopseste un automobil Dacia.
            Etapa 1: Tratament de suprafata al caroseriilor care se face prin imersie in bai. Etape: Degresare, Spalare, Afanare, Fosfatare, Spalare finala.
            Etapa 2: Cataforeza adica depunerea prin imersie a unui strat de grund pe suprafata caroseriei (interior, exterior, corpuri goale) si coacerea acestui strat. Etape: Depunere, Coacere, Slefuire.
            Etapa 3: Aplicare mastic.
            Etapa 4: Aplicare apret (adica un strat intermediar de vopsea).
            Etapa 5: Aplicare vopsea de baza si lac.
            Etapa 6: Finitie.
            Etapa 6: Aplicare ceara in cavitati.

            Vopseaua este BASF.

            Din pacate pe toata munca asta se gainateaza intr-o veselie tot felul de pasari iar cele :deranjate la stomac" pot lasa urme permanente pe caroseriile masinilor noastre. Pe langa atacul stratului de lac se poate ajunge inclusiv la incretirea vopselei.

            Nici pietrele fie ele din criblura sau de alta natura nu fac deloc bine vopselei. Important este insa de rettnut ca cea mai importanta etapa anticoroziune nu este vopsirea propriu-zisa, ci cataforeza. Vopseaua este doar de aspect, stratul de rezistenta este cel de grund. La fel de importanta este si aplicarea de ceara in cavitati.
            Last edited by gabrieln1960; 18 July 2022, 11:28.

            Comment


            • Salut!

              Am un Logan 2 din 2018 0.9 TCe GPL. Recent am observat ca nu imi mai merge lampa de frana stanga (cea din mijloc si dreapta merg).
              Am schimbat becul si am vazut ca tot nu mergea, apoi am luat un multimetru, am masurat si am vazut ca nu este tensiune pe fir la becul respectiv.
              Toate celelaltte becuri din stopul stang merg, deci nu e o problema de masa.
              Am verificat si comutatorul/senzorul de la pedala de frana si e bun.
              Ma poate ajuta cineva cu indicatii, unde ar putea fi problma?
              Are cineva sa imi dea o schema electrica pentru modelul meu de logan ?

              Multumesc!

              Comment


              • Vezi atasat o schema electrica si o procedura de diagnosticare pentru lampa stop stanga.
                Attached Files

                Comment


                • Nu e chiar o problema tehnica, dar am zis sa intreb aici: stie cineva cu ce as putea sa indepartez urmele de adeziv ramas pe portbagaj acolo unde e lipita sigla LOGAN? Arata ca o banda dublu adeziva dar e foarte bine lipita. Au ramas o gramada de resturi care nu se dezlipesc.
                  Ieri sau azi cineva s-a indragostit de ea si mi-a smuls-o de pe masina!

                  Comment


                  • Cauta pe net... spray indepartare adeziv/etichete. Gasesti in dedeman, emag, etc.
                    https://www.emag.ro/search/spray%20i...fective_search
                    https://www.dedeman.ro/ro/spray-inde...=0&osa=1&upf=1

                    PS mie mi-au furat sigla de la grila fata. Dar nu in Romania, ci in alta tara. In Romania mi-au furat capacele de la roti (alea originale). Am auzit ca se mai fura si ornamentele de la proiectoare ca-s cromate dar se mai sparg si rezervoare si un rezervor de logan nou original costa cam 1500 lei.

                    Distractie mare...

                    Comment


                    • Salut toti Loganistii! A trecut ceva timp de cand nu am mai intrat pe club. Am o problema tehnica la Sandero II (2014), motor D4F (1,2 benzina).O descriu. In seara aceasta cand am facut o parcare laterala am ramas fara servodirectie, la inceput am crezut ca s-a oprit motorul. Cand am deschis capota motorului, am vazut ulei pe scut, rezervor ulei servo gol. Maine pe lumina am sa inspectez mai bine. Intrebari:
                      1. Are cineva un tutorial schimbare ulei servo?
                      2. Marca ulei recomandata, vascozitate, cantitate? Asta in cazul daca cauza este un furtun.
                      3. Daca este mai grav, de exemplu pompa, ce recomandati? Pot merge cu masina fara servo 2..3km pana la mecanic sau sa caut un prieten cu platforma?
                      „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                      Comment


                      • Oti : problemă clasică. Curge pe la presostatul de pe conducta de servo sau mai rău pe la simeringul axului pompei de servo (caz în care se pune altă pompă).

                        Tuturial ai pe tutorialelogan, sistemul e asemănător cu cel de pe Logan I

                        Presostatul îl schimbi și singur, pompa cam greu.

                        Dacă e presotatul de vină poți merge cu ea, dar pe cât posibil eviți virajele mari (adică încerci să mergi cât mai drept ) și te asiguri că mai ai lichid de servo, altfel strici și pompa
                        Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                        Comment


                        • Salut t0rquemada ! Bine ca ne reintalnim sanatosi! Cred ca am gasit buba, am facut cateva poze. Un cod pentru furtun? Se gasesc ca piesa separata?
                          Attached Files
                          Last edited by 77sky; 10 August 2022, 10:45.
                          „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                          Comment


                          • Originally posted by Oti View Post
                            Salut t0rquemada ! Bine ca ne reintalnim sanatosi! Cred ca am gasit buba, am facut cateva poze. Un cod pentru furtun? Se gasesc ca piesa separata?
                            Am urcat-o pe platforma si am dus-o sa o vada un mecanic, posibil sa fie presostatul (cea mai mare incidenta, furtune sparte f rar). Prietenul mecanic a vazut pozele si m-a determinat sa aleg cea mai buna optiune. Urcata pe elevator altfel se repara si se depisteaza problema.
                            „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                            Comment


                            • Ai avut noroc ca n-ai scurgeri pe la pompa, mai exact pe la simeringul de la ax(cum am avut eu), pompa in sine (care vine fara fulie si tripodul pe care se prinde fulia), costa in jur de 1000 de lei, daca mai adaugi si manopera de montaj, sare de 1500 lei toata distractia. Pentru completare cu ulei, se pune pe la vasul dedicat dupa care se roteste volanul de cateva ori (cu motorul oprit), pentru aerisire instalatie.
                              sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                              Comment


                              • Originally posted by prometheus View Post
                                Ai avut noroc ca n-ai scurgeri pe la pompa, mai exact pe la simeringul de la ax(cum am avut eu), pompa in sine (care vine fara fulie si tripodul pe care se prinde fulia), costa in jur de 1000 de lei, daca mai adaugi si manopera de montaj, sare de 1500 lei toata distractia. Pentru completare cu ulei, se pune pe la vasul dedicat dupa care se roteste volanul de cateva ori (cu motorul oprit), pentru aerisire instalatie.
                                Multumesc! Am mers cu ea la mecanic. Mi-a trimis poza cu presostatul, este fisurat.
                                Attached Files
                                „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google