Revizii Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Merg unii si cate 60 de mii km cu un schimb de ulei. Singura diferenta este ca ala e singurul schimb de ulei pe care il vede motorul.
    Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

    Comment


    • Originally posted by mr.K View Post
      Dupa ce iese din garantie, ai nevoie tot de piese Renault.
      Desi, daca se poate, Renault ar prefera sa-ti iei masina noua. Buyback, cum ar veni.

      Comment


      • Originally posted by sorin01 View Post
        Scuze pt. reactia mea intarziata.
        La CLIO 4 revizile sunt la un an sau 30000 km.

        Azi chiar am fost sa-mi fac prima revizie anuala.
        Pret: 354,73 lei (manopera & filtre) + 98 lei (4L ulei Elf 5W40-adus de mine)= 452.73 lei

        Am beneficiat de 25% reducere (campanie promotionala).

        Diferenta pana la 4.1L am completat-o din bidonul ramas de la schimbul anterior (primul schimb de ulei+filtru ulei l-am facut la 6000km, fiindca asa am vrut eu ).

        Singura problema majora gasita este difuzorul din usa stanga spate defect (la controlul cu testerul pe calculator semnala circuit deschis). Acum cateva zile functiona. Se inlocuieste pe garantie.
        Reducere nu vad decat la piese.
        sigpic

        Comment


        • Mda, se pare ca mi-au tras o mica tzapa. Una de 26 lei.
          Asta este! Cine nu deschide ochii deschide punga...

          Comment


          • Ori cum aici este o poveste fara sfarsit.
            Am inceput comparatiile revizii reprezentantza vs revizii santz cum ca Dacia produce ulei s.a.m.d.
            sigpic

            Comment


            • La noi, datul cu parerea e unul din sporturile nationale.
              Si de cele mai multe ori ascunde in spate niste frustrari.
              Totul e sa treci mai departe, fara sa dai prea mare importanta.

              Comment


              • Pai hai sa cadem de acord cu totii ca e ieftin ca braga sa faci o revizie la Logan 2 si plecam sa bem o bere.
                Eu votez pentru.
                PS: daca Ford e santz...

                La noi, datul cu parerea e unul din sporturile nationale.
                Cand o faci in necunostinta de cauza. Cand iti dai cu parerea documentat, nu mai face parte din sportul national.

                Si de cele mai multe ori ascunde in spate niste frustrari.
                De care frustrari? Ma distreaza expresia, zici ca toti care scriu pe aici nu-si permit vreo supermasina de la Dacia.
                Last edited by mr.K; 24 June 2014, 15:27.

                Comment


                • Eu nu vorbeam despre revizii in sant. Preturile despre care vorbeam sunt in service autorizat RAR, frumos, civilizat, cu elevator etc. Banuiesc ca sunt altii si mai ieftini, pe astia i-am gasit eu si am fost multumit. Nu asta voiam sa spun insa: aia e, cat e masina in garantie nu ai ce face, si comparativ la Dacia oricum e cel mai ieftin - si scapi relativ repede. Credeti ca la cei care dau revizii "gratis" in garantie, vreo 5 ani, o fi mai bine? Dupa 5 ani rasoale cu fitre si ulei dintre cele mai ieftine, schimbate la intervale maxime, masina e a ta, s-o stapanesti sanatos - este?

                  Comment


                  • Originally posted by ParuLuScorilo View Post
                    Dupa 5 ani rasoale cu fitre si ulei dintre cele mai ieftine, schimbate la intervale maxime, masina e a ta, s-o stapanesti sanatos - este?
                    Pai si Dacia e mai corecta cu asemenea intretinere de 20.000 km interval de schimb ulei ? Tot in punga ramai cu motorul ala indiferent ce ulei ai folosi.
                    Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                    Comment


                    • Da, dar nu te obliga - daca vrei tu, poti sa faci revizie din 100 in 100 km. La cei la care e gratis, te duci acolo cum scrie in carte. Scrie ca se schimba filtrul de aer la doi ani, pai la doi ani ti-l schimba!

                      Comment


                      • La Dacia este specificat, ca in conditii de praf excesiv, mers preponderent in oras si bara la bara, se pot injumatati numarul de km, la care se schimba uleiul.

                        Comment


                        • Originally posted by mr.K View Post
                          Pai hai sa cadem de acord cu totii ca e ieftin ca braga sa faci o revizie la Logan 2 si plecam sa bem o bere.
                          Eu votez pentru.
                          PS: daca Ford e santz...


                          Cand o faci in necunostinta de cauza. Cand iti dai cu parerea documentat, nu mai face parte din sportul national.


                          De care frustrari? Ma distreaza expresia, zici ca toti care scriu pe aici nu-si permit vreo supermasina de la Dacia.
                          Eu zic sa cadem de acord la altceva.
                          Ford are mai multe filtre decat Dacia?
                          Dece sa coste revizia la Dacia mai putin ca la Ford?
                          Si o intrebare pentru cultura mea ce ulei foloseste Ford?
                          Nu a zis nimeni ca este ieftina revizia Dacia dar nici ata de scumpa incat sa nu iti permiti sa dai 150€ pe am ( sau in cazul meu 2 ori pe an) sa o faci.
                          sigpic

                          Comment


                          • Ati zis cala Dacia e cea mai ieftina revizie si am demonstrat ca nu e.
                            Plus ca am comparat doar revizia la 0.9tce, reviziile alea la Ford sunt indiferent de motorizare.
                            Sa compar cu 1.5dci 90CP? Pai alea sunt 650-700 lei, deci mai scumpe ca pachetul ala de la Ford.

                            Dece sa coste revizia la Dacia mai putin ca la Ford?
                            Pai chiar. Sa fie si mai scumpa decat la Mercedes, nu ajunge ca a costat masina Dacia mai putin?

                            Uleiul, oricare ar fi, e mai scump decat e Dacia OIl pe piata.

                            Ford are mai multe filtre decat Dacia?
                            La fel.

                            Abonamentul ala de la Ford e un lucru bun, e transmisibil si daca vinzi masina.
                            Dacia ar putea implementa asa ceva.
                            Daca e vreun angajat Dacia care citeste pe aici, sa transmita sefilor lui ideea. Oricum, cat ai garantie te duci la reprezentanta.
                            Last edited by mr.K; 24 June 2014, 18:13.

                            Comment


                            • Am intrat si eu pe la Ford si nu am gasit decat ceva cu 300 si ceva ron in care intra uleiu filtru de ulei filtru de aer si manopera la masini mai vechi de 4 ani.
                              sigpic

                              Comment


                              • Ca daca am pus eu link, e virusat....
                                Ma rog...51% sunt convins ca lucrezi pentru Dacia, altfel ai accepta totusi ca sunt producatori care incearca sa atraga altfel clientii, nu sa-i fugaresca din reprezentante.
                                Last edited by mr.K; 24 June 2014, 18:24.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google