Intrebari Logan 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Am scris în română, sper.

    1,0Sce e cel mai ușor pe față
    Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

    Comment


    • Si totusi, eu sunt sigur ca am vazut ca am bara stabilizatoare la Logan Prestige fabricat 2017, cu motor 1.0 SCE..

      Comment


      • Iar începem... de parcă nu a mai fost la fel și în 2015,2016 etc

        Ce echipări avem la X52? E0,E1,E2,E3(nu se vinde aici)
        Ce motorizări avem la X52? B4D,H4B,K9K

        Pe E0(Acces) sigur nu ai bară, pe E1(Ambiance/SL+) poate ai, pe E2(Laureate/Prestige) sigur ai
        Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

        Comment


        • M-au sunat de la Service ca sa ma programeze pentru update soft calculator Injectie. A mai fost cineva chemat pentru acest update? E ok sa il fac sau pierd din putere? Tipul de la service zicea ca e ceva cu reducerea emisiilor...
          Multumesc.

          Comment


          • @T0rquemada
            In romana, desigur. Dar prea tehnic si cu picătura ... Eliptic. (Na, c-am zis-o si pe asta !)

            Bara stabilizatoare
            E in romana, desigur. Dar cu picatura, eliptic.
            (Na, c-am zis-o si pe asta)
            Urmaream subiectul cu interes, dar a lipsit o concluzie, ceva, ca sa rămâna lămurita chestiunea. Avem tema de casa.
            Deci 1.0 sce mai usor (pe fata) , arcuri mai tari / mai moi (TAR18) , cu/fara bara stabilizatoare.
            Trebuie bara sau nu, cei de la Dacia stiu. E buna dar costa, merge si fara pe unele echipări.
            Last edited by jr65; 12 May 2018, 17:00. Reason: Automerged Doublepost

            Comment


            • Daca intereseaza pe cineva jantele de la versiunea Black&White sa stiti ca sunt capace si nu jante de aliaj.
              Exact ca la modele Prestige.

              Trimis de pe al meu SM-G950F folosind Tapatalk

              Comment


              • Stim, cunoastem..si presupun ca au un pret echvalent cu un set de jante de aliaj..

                Comment


                • Se poate face in asa fel incat sa se aprinda drl dupa pornirea motorului si nu imediat ce pui contactul? Multumesc.

                  Comment


                  • Apropos de DLR...

                    Azi dimneață am văzut o doamnă la Lidl (Bd. Obregia, spre Metro încolo) care avea DLR dezactivate, inclusiv după ce a pornit...

                    Acum stau și mă gândesc oare ce s-o fi întâmplat. Ori a făcut buba mai demult la PH1, nu a mai găsit sau nu a mai vrut faruri de L2 PH1 și a montat faruri de PH2 unde nu s-a pupat ceva la mufe (deși stopurile erau tot de PH2 pentru că m-am uitat intenționat la "fundul" dânsei)... ori o fi fost vreun guru de sex feminin pe partea electrică / electronică.
                    http://www.loganclub.ro/forum/pictur...pictureid=8026

                    Comment


                    • @Fanez: dar de ce vrei sa faci asta?

                      Comment


                      • S-ar putea face cu un temporizator. Un astabil. Eulucrez la un montaj care sa stinga drl-ul cand semnalizez.

                        Comment


                        • Eu din contra, as vrea sa am lumini si pe spate odata cu luminile de zi de pe fata la pornirea motorului, mi se pare ca sunt mai vizibil.


                          Sent from my iPhone using Tapatalk

                          Comment


                          • Chiar esti...si vorbesti cu un motociclist....

                            Comment


                            • Originally posted by Catalin S. View Post
                              Apropos de DLR...

                              Azi dimneață am văzut o doamnă la Lidl (Bd. Obregia, spre Metro încolo) care avea DLR dezactivate, inclusiv după ce a pornit...

                              Acum stau și mă gândesc oare ce s-o fi întâmplat. Ori a făcut buba mai demult la PH1, nu a mai găsit sau nu a mai vrut faruri de L2 PH1 și a montat faruri de PH2 unde nu s-a pupat ceva la mufe (deși stopurile erau tot de PH2 pentru că m-am uitat intenționat la "fundul" dânsei)... ori o fi fost vreun guru de sex feminin pe partea electrică / electronică.

                              probabil avea intrerupator pe drl, asa am si eu, de ce as merge non stop cu drl urile pornite? Pe timp de zi cu mult soare in oras? care e logica? Plus ca e mai ok sa porneasca masina cu ele stinse si dupaia daca vrei tu, le poti aprinde cand vrei... asta e strict parerea mea.
                              laureate 1.5l, albastru marin

                              Comment


                              • Nu încerc să conving pe nimeni de necesitatea luminilor și pe timp de zi, însă eu, cel puțin, aproape de fiecare dată când am avut probleme de vizibilitate în trafic în timpul zilei, atât ca pieton cât și ca șofer, a fost din cauza mașinilor de culoare gri, gri șobolan sau argintii, deoarece acestea se confundă adesea cu asfaltul, iar la o privire generală asupra mediului înconjurător apropiat celui de la volanul altei mașini, autovehicolele în culorile enumerate mai sus pot fi trecute ușor cu vederea.

                                Pe când o lumină bine plasată, ar însemna un plus de vizibilitate a mașinii în trafic.
                                Vezi aici obligativitatea luminii aprinse la motociclete. E bine să fie pentru că nu se știe niciodată.

                                La fel și aici, părerea mea.
                                Last edited by Catalin S.; 14 May 2018, 11:54.
                                http://www.loganclub.ro/forum/pictur...pictureid=8026

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google