Intrebari Logan 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Bestiuta2007, dacă bagi degetele acolo unde e eticheta sub spătar ar trebui sa fie un "fier" de care ar clipsa mecanismul scaunului. Gen o carabina

    Comment


    • Originally posted by alex1ioan View Post
      Cătălin, roata ta de rezerva e identica cu cele 4 ? (Marca, dimensiune, tip etc, etc)
      Da, este identică cu celelalte patru, deci nu scrie nimic de genul 60-80-90 kmh etc. Din acest motiv spuneam că unii au roată de rezervă"specială" iar alții nu au (din fericire).

      *****************

      În altă ordine de idei, ce navigație gen "medianav" dedicată recomandați cu sau fără CD / DVD player la 1000 - 1200, maxim 1500 lei? Nu vreau rame adaptaore, stuff & other bullshit.

      Mulțumesc!
      Last edited by Catalin S.; 26 May 2018, 11:51. Reason: Automerged Doublepost
      http://www.loganclub.ro/forum/pictur...pictureid=8026

      Comment


      • Și a mea e identica cu cele 4 , deci are și un abtipild cu 80/h . Eu sunt "specialul"(ciudatul)
        Last edited by alex1ioan; 26 May 2018, 12:15.

        Comment


        • Bro, stai, că nu m-am luat de nimeni.
          Te cred. Plus de asta uite ce am zis la final...

          Originally posted by Catalin S. View Post
          *din ciclul "Si totuși, nu toate "face" așa + Misterele (Parisului) Mioveniului"
          Altfel spus, am fost subtil și ușor ironic la adresa Mioveniului deoarece "Misterele Parisului" chiar există, fiind un roman scris de Eugène Sue.
          http://www.loganclub.ro/forum/pictur...pictureid=8026

          Comment


          • :-) si cum ziceti sa fac rotatia rotilor (schimb intre ele ) pe la 10.000 km de mers (iarna/vara)?
            L.E. pentru cei cu TPMS direct cred ca o sa va fie mai greu sa treceti de 70-80 cu roata de rezerva montata in locul uneia din grupul de 4.
            Last edited by Silica; 26 May 2018, 12:40.

            Comment


            • @Silica. Se ia roata de rezerva identica ca dimensiuni-marca cu celelalte, si se pune pe puntea fata. Asta e valabil iarna (dupa vreo 5 ani). Restul nu conteaza cum le rotim.

              Acum serios: bine ar fi sa dam masinile la remat cand le-o fi sorucul, iar roata de rezerva sa nu fie scoasa vreodata din porbagaj.

              Originally posted by alex1ioan View Post
              De ce roata de rezerva, deși e normala,doar janta e argintie, e limitata la 80/h ?
              De fapt de aici a pornit.
              In opinia mea producatorul a pus stickerul cu limitarea de viteza pentru a fi acoperit din punct de vedere legal (lesson's learned). Aceasta valoare a fost stabilita de catre producator. Faptul ca a pus acest sticker sau nu este responsabilitatea lui.
              La aceasta intrebare a primit raspunsuri logice de la diferiti colegi. A replicat uneori destul de dur (vezi posturile 7401, 7406, etc.). Apoi omul a "sucit-o ca la Braila".

              Si pentru a pune punct. Indiferent de ce zice si valoarea data de producator este bine sa se circule cu roata de rezerva (indiferent de tipul ei) in conditii de siguranta (asta pentru binele nostru si al celorlalti nu al producatorului).. Iar aceste conditii de siguranta depind de mai multi factori.
              Cat de importanta este pentru noi aceasta valoare? Cu ce ne ajuta asta?

              Pe un alt topic a dorit sa stie cati litri de combustibil reprezinta o liniuta si mai ales cati litri de carburant mai sunt in rezervor la aprinderea becului rosu de carburant. La fel, a primit raspunsuri, a dat replici destul de acide si a generat un mic flame. In manualul de utilizare se precizeaza, au fost si alte posturi pe tema asta. Practic este aceeasi lucru. Este bine sa fii informat si sa stii valoarea. Kilometrii ramasi de parcurs depind si ei de anumiti factori.Nu este mai bine sa eviti sa ajungi in situatia asta?
              Last edited by Gil26; 26 May 2018, 14:34. Reason: Automerged Doublepost

              Comment


              • Imi intaresti tot mai mult convingerea ca, citesti dar nu pricepi nimic si in aceste conditii nu imi dai alta optiune decat sa te ignor pe viitor. Singurul lucru de care ma simt vinovat ,este, ca nu am prezentat,la inceput, super clar nenorocita de roata de rezerva pe care a fost pusa o eticheta (asa se pune pe toate pt ca sunt total deferite de ce e pe masina,alt model,dimesiune,profil etc), CA ESTE IDENTICA CU CELE 4 , avand 5 cauciucuri identice marca goodyear si nu vad in conditiile astea de ce i s-ar impune o restrictie. Sunt ferm convins ca la volumul de productie actual al Daciei nu a stat nici dreaq sa se uite daca anvelopa e lafel si a aruncat eticheta din mers. Alti factori biotici sau abiotici pe care ii invoci tu nu ma intereseaza.

                apropo de flame, cred ca tu incerci sa-l provoci ,discutiile nu te-au inclus ,ai intervenit de fiecare data gratis.
                Last edited by alex1ioan; 26 May 2018, 16:26. Reason: Automerged Doublepost

                Comment


                • Alex, lasă, că Goodyear sunt beton...
                  Eu am niște cauciucuri din fabrică de nici nu știu cum se pronunță.
                  http://www.loganclub.ro/forum/pictur...pictureid=8026

                  Comment


                  • Gata, că m-am saturat de roata de rezerva. Deci producătorul pune stickerul că sa se acopere. Indiferent de roata. Chiar daca e identică sau nu. Poți să mergi cu roata aia mică și cu 150. Nu te ține nimeni. Doar că tu răspunzi dacă se întâmplă ceva.

                    Comment


                    • nu puteti alega cu ea daca roata e altfel decat celelate! nu va lasa masina!

                      Comment


                      • Aici nu era vorba de aia mica.....

                        Ms Cătălin, dar nu era vb de Goodyear

                        La iarnă am să-mi cumpăr 5 cauciucuri identice, de iarna,firește, unul pt roata de rezerva, restul pe mașina și am sa pun stikerul cu 80/h, pt că e pe rezerva și are alt statut(Doamne ferește, apară și păzește).
                        Last edited by alex1ioan; 26 May 2018, 17:18. Reason: Automerged Doublepost

                        Comment


                        • O gama low cost care are clienti higt end care nu reproseaza lipsa unor lucruri care echipa L1ph1 si lipsesc pe L2ph2 ( gen tubulatura aer pasageri ) si reproseaza un stiker pe rezerva.

                          Trimis de pe al meu SM-G955F folosind Tapatalk

                          Comment


                          • Cine îmi pune o poză cu reglajul farurilor pe verticala din fabrica? Ma intereseaza poziția cablului in blocul optic. Nu știu cum dar a sarit cablul din stânga și acum ambele faruri bat la fel. Adica cel din stânga nu mai este last un pic sub nivelul celui din dreapta și ii orbesc seara pe toți cei care imi vin din fața.

                            Comment


                            • Pai nu ai pus cablul la loc ? Ca la mine tot am umblat acolo si a sarit cred de 4 ori, l-am pus la loc si asta a fost.

                              Trimis de pe al meu SM-G955F folosind Tapatalk

                              Comment


                              • L-am pus la loc, dar a intrat foarte greu si cred ca e prea intins si tage prea sus farul. E lasat pe pozitia 0, nu am umblat niciodata la el. Ma intereseaza sa vad cum sta la voi in pozitia 0, sa-mi dau seama daca s-a decalibrat.
                                Despre reglajul asta vorbesc ca sta la 0 :
                                https://lajumate.ro/buton-reglaj-far...an-343274.html

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google