Intrebari Logan 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by alex1ioan View Post
    Asta voiam să aflăm, dc avem restricție,motivele clare
    Esti sigur ca la iesirea din fabrica masina e echipata cu acelasi tip de pneuri cu roata de rezerva?

    Adica mai bine ai incredere in spe` indivizi (neavizati) decat in ce zice producatorul masinii, cel care a omologat masina?

    nu că așa a zis producătorul.
    Ba chiar din cauza ca asa a zis producatorul e bine sa respecti. El a primit omologare legala pentru tot ce "zice" si "limiteaza". Acum cred ca e mai clar, nu?
    I have no special talent. I am only passionately curious.

    Comment


    • Crezi că are alta calitate rezerva, decât ce e pe mașina ? Să facă Goodyear pneuri mai slabe calitativ pt rezerve, asemeni pieselor de schimb?

      Comment


      • Cat timp sunt de alt tip sunt diferite, nu? Restul sunt doar discutii de dragul discutiilor.
        I have no special talent. I am only passionately curious.

        Comment


        • Omule, anvelopa e identica, Goodyear DurraGrip, aceeași dimensiune, despre ce alt tip vorbești? Culoarea e singura diferență......la janta, bineînțeles.
          Last edited by alex1ioan; 25 May 2018, 13:04.

          Comment


          • "Omule" producatorul nu stie ca tu o sa folosesti anvelopa imediat dupa ce iesi pe poarta concesionarului sau dupa 30000 sau 100000km, caz in caz uzura e diferita. (ca o paranteza, eu la L1 nu am folosit roata de rezerva vreodata in 9 ani de posesie a masinii). Nu are glob de cristal ori are dar e spart ...

            Credeam ca astfe de explicatii nu sunt necesare deoarece sunt evident logice.
            I have no special talent. I am only passionately curious.

            Comment


            • Eu cred că o sucești că la Brăila și nu e frumos. Ți-am explicat că nu e alt tip, dimensiune, etc. Daca vrei sa discutam că să ne aflam în treabă........Nu poți da un răspuns concret , las-o baltă, sau pe altcineva . O sa vina Torqemada sa des un răspuns clar și tu o sa zici că așa ai zis și tu dar nu te-ai făcut înțeles.
              Last edited by alex1ioan; 25 May 2018, 13:22. Reason: Automerged Doublepost

              Comment


              • Ok. Las' pe altul sa-ti explice.

                Poate in final o sa pricepi ca exista un cumul de factori pe care producatorul ii ia in calcul cand decide sa recomanda limitarea de viteza cu roata de rezerva (ca tu nu ii stii asta nu inseamna ca ei nu exista). Cred ca era mai bine sa puna una de mici dimensiuni si atunci era mai evident.
                I have no special talent. I am only passionately curious.

                Comment


                • Se pare că ne înțelegem

                  Comment


                  • Ne intelegem dar pacat ca nu si intelegem ...
                    I have no special talent. I am only passionately curious.

                    Comment


                    • E posibil ca rotile de rezerva sa fie asamblate separat, cu anvelope mai ieftine si jante standard 185/65/15 si abtibildul cu limitarea la 80km/h aplicat din start. Sandero Stepway si unele modele de Logan au fost dotate cu dimensiuni diferite la anvelope, 205 sau 195, de aici si necesitatea de a circula cu viteza limitata. Cred ca nu sta nimeni sa verifice pe ce masina ajunge rezerva, si sa indeparteze abtibildul sau sa il lase. Eu la Sandero Stepway am avut anvelope Continental 205/55/16 si rezerva Barum 185/65/15.

                      Comment


                      • Silviu ,o luam de la capăt și nu are rost. Dă-o naibi de rezerva; hai sa citim selectiv, sa dam răspunsuri de dragul de a umple spațiul și timpul și când ne plictisim, uitam ce am grait si o sucim, poate tine.

                        @Liviu Culmea că, anvelopa e identica cu celelalte 4 de pe mașina, doar janta diferă la culoare. Posibil abtipildul sa fie de" vina".
                        Last edited by alex1ioan; 25 May 2018, 13:53. Reason: Automerged Doublepost

                        Comment


                        • Originally posted by augustus8186 View Post
                          Salut.
                          Ce părere aveți despre funcția hill assist? Mie mi-a spus cineva că există dar trebuie activată? O fi adevărat sau nu? Eu uneori am impresia ca funcționează la plecarea din rampa alteori nu si nu stiu ce sa cred. Nu exista niciun indicator sau ceva care să identifice această funcție. Poate cineva care stie ma poate lamuri. Mulțumesc anticipat
                          Momentul ăla când nu vrei să citești manualul sau să cauți pe forum...

                          Attached Files
                          Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                          Comment


                          • alex1ioan, abtipildul e de vina.
                            Sunt 2 chestii aici, 1 definitia rotii de rezerva si 2 tipul.

                            In primul rand producatorii sunt obligati prin lege sa puna acel abtipild pe roata de rezerva. Dupa care sunt mai multe tipuri de roti de rezerva iar cele mai mici nu sunt facute (a se citit nu au aceleasi proprietati ca si cele normale) si deci nu rezista la viteze mai mare de 80km/h si distante mari.

                            "However, some spare tires ("space-saver" and "donut" types) are not meant to be driven long distances.[2] Space-savers have a maximum speed of around 50 mph (80 km/h)."

                            Chiar daca uni producatori pun ca si roata de rezerva una identica cu cele 4, faptul ca e definita ca roata de rezerva obliga producatorul sa puna abtipild si pe tine ca utilizator sa o folosesti conform indicaiilor.

                            "the use of a temporary use spare tyre or wheel, which complies with ECE Regulation No. 64 on a passenger vehicle with accommodation for not more than 8 passengers, provided the vehicle is driven at a speed not exceeding 80 kilometres per hour"

                            Comment


                            • Multumesc !

                              Chiar daca uni producatori pun ca si roata de rezerva una identica cu cele 4, faptul ca e definita ca roata de rezerva obliga producatorul sa puna abtipild si pe tine ca utilizator sa o folosesti conform indicaiilor.

                              asta nu inseamna ca rezerva are alte proprietati dacat cele 4 doar ca are un abtipild pe ea.
                              Last edited by alex1ioan; 25 May 2018, 17:39. Reason: Automerged Doublepost

                              Comment


                              • Originally posted by sadicu View Post
                                ECE Regulation No. 64
                                Asa e cand nu citim tot. Conform acelui regulament de mai sus: exista doua tipuri de roti rezerva:

                                1. cele de acelasi tip, dimensiune etc. cu rotile normale si gandite sa functioneze in regim normal, caz in care se pune un semn cu limita maxima de 120km/h

                                2. celelalte, diferite (cele de mici dimensiuni, cele cu dimensiuni normale dar diferite ca tip, etc.), ce difera si atunci se pune indicatorul cu viteza maxima 80km/h.

                                In cazul lui @alex1ioan avem o exceptie, ca le are identice ca tip (in celelalte 95% din cazuri probabil sunt diferite, cum e si cazul meu) dar se aplica aceeasi regula generala...

                                PS

                                daca citim si alte 2 documente referite de regulamentul de mai sus vedem si motivul pentru care nu se accepta roti diferite: proprietati diferite => siguranta redusa in mers...
                                I have no special talent. I am only passionately curious.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google