Intrebari Logan 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Dat fiind ca orcum Pitestiul produce la capacitate maxima...
    Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

    Comment


    • Cum poti spune ca e asemanator sce cu tce, cand e fara turbina....

      Trimis de pe al meu Eriksson T20

      Comment


      • Sce acesta cred ca e mai aproape de motorul de pe tico, decat de 0.9 Tce...

        Sunt curios cand va face Dacia anuntul oficial legat de ”completarea” gamei de motorizari.
        Last edited by fallax; 13 January 2015, 11:34.

        Comment


        • Maine poimaine nu mai avem deloc motoare, ptr mine ultimul motor serios cat de cat pe benzina aspirat, incepea de la 1.8 Litri
          Iar la turbo cel putin 1.2


          Trimis de pe al meu Eriksson T20

          Comment


          • Am scris: 1,0(999cm3) SCe 71CP 91Nm@2850rpm, 3 cilindri, distribuție pe lanț, cod H4D asemănător cu TCe-ul.

            Cine nu vede asemănările clar are probleme de vedere. Primele 3 sunt de TCe, următoarele 3 de SCe:

            Și încă ceva

            Attached Files
            Last edited by t0rquemada; 13 January 2015, 11:57.
            Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

            Comment


            • Seamana , in sensul de motor, constructie, dar fara turbo e asemanator deja ca putere cu motoarele de acu 20 ani... Da, seamana , dar din punctul meu de vedere nu seamana, ptr ca tce este un motoras utilizabil peste tot, cu sce pa autostrada, pa masina incarcata, pa break, pa orice ...

              Trimis de pe al meu Eriksson T20

              Comment


              • Așa și TCe cu 5 persoane, bagaje, rulotă și portbagaj nu mai atinge 100km/h pe serpentine, despre ce vorbim?

                SCe -ul va avea comportamentul unui TCe pus pe ECO.
                Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                Comment


                • In conditiile acestea, Sce s-ar putea sa nu mai prinda nici 50 km/h ))

                  Totusi, pe twingo, care are 850 kg, motorul acesta are 0-100 in 14,5s si vmax de 151 km/h. Ma intreb cum se va comporta pe logan la 1100-1200 kg...
                  Last edited by fallax; 13 January 2015, 12:21.

                  Comment


                  • Partic sce-ul este un tce fara turbo
                    Numai ca are capacitate cilindrica mai mare


                    Sent from my iPhone using Tapatalk

                    Originally posted by fallax View Post
                    In conditiile acestea, Sce s-ar putea sa nu mai prinda nici 50 km/h ))

                    Totusi, pe twingo, care are 850 kg, motorul acesta are 0-100 in 14,5s si vmax de 151 km/h. Ma intreb cum se va comporta pe logan la 1100-1200 kg...

                    Probabil cutia de viteze va face diferentza


                    Sent from my iPhone using Tapatalk
                    Last edited by stoicanu; 13 January 2015, 12:26. Reason: Automerged Doublepost
                    sigpic

                    Comment


                    • Hai mah colegi, aveti puterea sa recunoasteti ca muriti de ciuda ca nu aveti H5F pe x52.., ce draq !
                      Ala motor mai din zilele noastre, nu chestiile astea in trei ...

                      Comment


                      • E ca si cum ai scoate turbina de pe dci de 1.5 si sa zici ca e super ok si ca e upgrade

                        Trimis de pe al meu Eriksson T20

                        Motor nou...


                        Trimis de pe al meu Eriksson T20
                        Last edited by vasile.23; 13 January 2015, 13:53. Reason: Automerged Doublepost

                        Comment


                        • @bogdan-cr: Mai degrabă tu ești supărat că nu ai un motor silențios; puterea nu e un criteriu absolut în alegerea unei mașini.
                          Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                          Comment


                          • @torq: Nu cred ca logan cu motor de 1.0 va fi altceva decat o sareta ce se va misca ”precum melcul” si va consuma enorm in etraurban la o viteza de peste 100 km/h.

                            Eu, in calitate de persoana interesata de a inlocui vechitura din dotare cu un logan nou, ma declar complet nesatisfacut de ceea ce poate insemna acest motor...

                            Comment


                            • A dreaq drob de sare ce discutii naste. Daca nu l-au pus pe clio, poate nu apare nici pe logan. Mai ales ca 1,2 se pare ca evolueaza spre euro 6.
                              Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                              Comment


                              • Originally posted by t0rquemada View Post
                                @bogdan-cr: puterea nu e un criteriu absolut în alegerea unei mașini.
                                Pentru mine este principalul, nu absolut intr-adevar dar principalul...
                                Ce sa astepti de la o Dacie, silentios nu, sa nu ploua inauntru indoielnic...Ramine puterea, practic de-asta am ales Logan pentru motorul de peste 100 cp, avem si alte variante mai mult confort, design superior samd...

                                Deci sa inteleg ca-mi dai drepate, ti-ai fi luat H5F daca era in oferta, asa e ?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google