Imbunatatiri Logan 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nu stiu dar dacă citești acest topic o sa vezi cat e de proasta.
    Zi mersi dacă nu sare...

    Comment


    • Problema zgaraieturi la spalare

      Acum sunt la servici,dar maine ma duc direct la cei de la dacia sa ii intreb daca ii pot pune un colant fara a pierde garantia.mare greseala ca nu am ales culoarea alba.pentru cei care inca nu s-au decis,va sfatuiesc: nu luati acel albastru nemetalizat!

      Comment


      • Pe alb se vad niste zgaraieturi fine pe lac, daca te uiti la ea in soare. Poate asa e si la tine, dar sunt mai accentuate din cauza culorii...

        Sent from my LG-H815 using Tapatalk

        Comment


        • Oare nu trebuia spalata asa de noua?
          Oricum, sunt de parere ca acel colant protejeaza si tabla,si cum na...e dacie...poate ii mai lungesc viata ca am luat-o sa ma tina pana n-o mai putea

          Comment


          • Nu ma pricep la colantari dar cand vrei sa dai jos nu se ia cu vopsea? Mai ales ca ziceti ca e proasta?

            Comment


            • Nici eu nu prea ma pricep la colantari,dar am gasit cu 1000 lei colant +manopera si cica tine 3-4 ani.cei care pun au zis ca nici vorba sa se ia vopseaua la decolantare.dupa teorie,daca dupa 8 ani ii fac un polish, tabla+vopseaua sunt ca si noi pe masina.
              Oare asa o fi? E cineva pe aici care imi poate da o parere?
              Multumesc!

              Comment


              • Originally posted by robertdorin View Post
                bai baieti,trebuie neaparat sa ma ajutati!
                am un logan albastru de 1 saptamana, l-am spalat ieri cu o perie cu coada in care am introdus capatul de la furtun in perie si toata masina e plina de zgaraieturi.cu aceeasi perie am spalat 3 ani un matiz gri si 1 an un dokker alb de la servici si nu are nici cea mai mica zgaraietura.ce fel naiba de vopsea au pus astia pe logan?ii mai pot face ceva? cu ce sa o spal de acum inainte?
                ajutati-ma, va rog!
                Poti sa faci o proba cu polish universal. Cumperi un tub cu 25 lei, o laveta din microfibra si alege o zona de unde poti incerca sa scoti zgarieturile.
                Sau o lasi asa si pe viitor renunti la perie. Spala bine masina cu jet de apa si foloseste metoda celor doua galeti. Pentru caroserie foloseste doar bureti inveliti cu microfibra. Intr-o galeata pui apa cu sampon iar in cealalta clatesti buretele. Samponezi bine masina si cureti mizeria cu buretele, apoi clatesti bine cu apa si la urma stergi cu lavete curate din bumbac sau microfibra. Poti folosi si "pielea de caprioara" adica o piele asa-zis ecologica dar eu nu am incredere in ea.


                Si ultima varianta care este si cea mai practica. Te duci la o spalatorie cu fise si cu 5-7 lei, daca esti rapid in miscari, o inmoi, ii dai cu spuma si apoi o clatesti.
                Last edited by gabrieln1960; 11 June 2018, 14:50.

                Comment


                • nu faci tu frate de capul tau la masina noua polish cu nush ce substante sau bureti, terminati cu prostiile, mai invatati oamenii si la tampenii...
                  Daca zici ca e plina de zgarieturi fine bla bla du-te la reprezentanta sa-ti traga oamenii acolo un polish ok si gata ...

                  Comment


                  • Metoda mentionata de Gabriel o folosesc si e chiar ok, asta pentru spalat le viitor.
                    Pe moment nu as recomanda nici un polish ci spalat si apoi o ceara cu carnauba..si la 3-4 luni iarasi ceruita.
                    Am avut un Logan din 2007 cu acel rosu passion si arata impecabil si acum ( e la socru si am facut instructaj inainte).
                    Legat de folia exterioara, da, isi merita banii, am vazut masina cu folia data dupa vreo 5 ani si arata in mare fel..dar il costase vreo 2000 ron folierea..dar nu era Logan..si era si metalizata..
                    Dar deja la 2000 ron dupa 5 ani o vopsesti integral..iar daca apare vreo avarie mai intai se da folia jos, se repara/vopseste apoi se foliaza doar pe acel segment/element..insa nu mai grija la excremente de pasari, la zgaraierile minore de prin parcare, etc..isr masina o vinzi mai usor cu vopseaua originala..
                    Deci dai un ban si stai in fata.

                    Comment


                    • @vali te referi la folie transparenta in principiu, nu?

                      In Brasov a coantat cineva o masina ptr taxi si a costat 2000 de lei (in alb).

                      Comment


                      • Originally posted by GuGu21 View Post
                        nu faci tu frate de capul tau la masina noua polish cu nush ce substante sau bureti, terminati cu prostiile, mai invatati oamenii si la tampenii...
                        Daca zici ca e plina de zgarieturi fine bla bla du-te la reprezentanta sa-ti traga oamenii acolo un polish ok si gata ...
                        Nu este nicio prostie, tot ceea ce spun o spun doar din proprie experienta.
                        Masina mea este gri metalizat si zgarieturile fine ale lacului si care nu se simt la unghie dispar fara probleme cu un polish la culoare.
                        Tocmai pentru ca la nemetalizata nu stiu cum se comporta vopseaua am facut recomandarea sa faca pentru inceput o proba pe o zona mica a caroseriei. Daca merge si dupa cateva spalari nu reapar zgarieturile poate sa se duca la reprezentanta sau la o firma specializata sa-si faca toata masina, sau poate sa si-o faca singur, este fix problema proprietarului.
                        Cat despre spalat unde este tampenia cand sfatuiesti omul sa-si spele masina cu un burete moale, invelit in microfibra si nu cu peria?
                        Daca ai curiozitatea, citeste in manual cum trebuie sa speli o masina cu cu vopsea nemetalizata si abia dupa aceea poti arunca cu vorbele. Pana atunci insa, ar fi bine sa ai totusi grija la limbaj.
                        Citat: "Spalati vehiculul cu apa din abundenta, cu mana, cu o laveta moale, un burete moale...".

                        Originally posted by vali2008 View Post
                        Metoda mentionata de Gabriel o folosesc si e chiar ok, asta pentru spalat le viitor.
                        Pe moment nu as recomanda nici un polish ci spalat si apoi o ceara cu carnauba..si la 3-4 luni iarasi ceruita.
                        Este OK ceruirea si o folosesc si eu numai ca in acelasi manual scrie la nemetalizate ca nu trebuie utilizate produse pe baza de ceara ceea ce, in paranteza fie spus, mie imi pare a fi o incercare penibila a celor de la Dacia de a limita numarul reclamatiilor referitoare la calitatea vopsirii. Tot acolo zice sa nu se lipeasca autocolante pe vopsea.
                        Last edited by gabrieln1960; 11 June 2018, 16:39. Reason: Automerged Doublepost

                        Comment


                        • Mi-am cumparat si eu bandouri laterale, la ridicarea masinii noi nu am observat nimic dar acasa am vazut ca unul din ele are spatii nelipite. Din pacate nu am ajuns sa le arat, doar am vorbit la telefon cu dealerul si a zis ca ele au o folie cap-coada (deci nu e un adeziv pus defectuos cum am insinuat eu) si cica nu se poate decat daca se pune altul.
                          Asa e? E o folie lipicioasa deja lipita pe bandou sau au pus ei prost adezivul?
                          P.s.: nu reusesc sa uploadez atasamentul nu inteleg de ce.
                          Ps2: am reusit doar asa, stiu ca nu e voie dar altfel nu merge (ma pricep la folosit uploadul pe un forum.
                          Last edited by iatagan; 11 June 2018, 18:59.

                          Comment


                          • Sebi, intr-adevar despre folie transparenta este vorba.
                            Am si doi vecini care au astfel de folie, cu greu se observa acest lucru dar, dupa cum spuneam, costa.
                            Legat de ceara,exista atat pentru vopsea metalizata, cat si pentru nemetalizata. Intr-adevar sunt in contradictoriu prevederile din manualul masinii cu cele de la produsele de intretinere. Eu cred insa ca se face referire la faptul ca pot apare efecte nedorite mai ales prin aplicarea necorespunzatoare, fara a curata bine masina sau aplicare in soare, etc. Plus ca ceara recomandata penteu nemetalizate este FARA efect de polishare, adica neabraziv.

                            Comment


                            • iatagan, din pacate nu se deschide poza cu (presupun) bandourile... Eram interesat sa vad ce bandouri ai luat si cum vin pe masina.

                              Comment


                              • I-am dat de cap, nu reuseam sa salvez sub 1 MB pe telefon. Sunt cele de la reprezentanta, 180 de lei in total +manopera, nu mai stiu cat.
                                Ideea e ca restul sunt lipite perfect, asta este singurul facut prost.
                                Intrebarea mea este daca ele au o parte cu folie cu adeziv deja aplicat sau se pune adeziv separat si se preseaza. Ca sa stiu cum discut cand ma duc sa vorbesc.
                                Attached Files
                                Last edited by iatagan; 11 June 2018, 22:46.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google