Imbunatatiri Logan 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Bună ziua.
    Vreau sa imi schimb farurile (logan 2 ph2) cu modelul pentru Rusia (cele full led). Stie cineva codurile (stanga/dreapta)?
    Dintre colegii de pe forum si-a montat cineva? Mai trebuiesc facute adaptari sau "plug and play"?
    Mulțumesc.

    Comment


    • Farurile tip RUsia nu sunt full led ci au semnătura luminoasă tip C la DRL (bonus lipsa etansării complete - atenție ce și de unde cumperi), alea normale au semnătură luminoasă tip I la DRL.
      Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

      Comment


      • Mulțumesc pentru info. Poți sa ma ajuți si cu codurile lor?

        Comment


        • Apropo de cric și cheie de roți, au tot fost discuții că sunt sensible, că sunt rezistente... eu am scris că nu sunt chiar ceea ce trebuie (cel puțin din 2014 încoace)
          Attached Files
          Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

          Comment


          • Nu se poate. Direct la garantie si schimbata.

            Comment


            • Daca strangi prezoanele jantelor la 105 Nm le desfaci usor si nu rupi cheia. Daca strang ciobanii de la vulcanizare cu pistolul cu impact normal ca rupi tubulara din dotare. Am rupt doua prezoane la VW in fuzeta la desfacere dupa 8 luni de la montare cu pistolul pneumatic.
              Nu cheia e de vina in general.

              Comment


              • Corect. Am luat cheie dinamometrica, nu ii las pe ei în România.
                De exemplu, în Austria la un service oarecare, strânge cu pistolul, dar setat la minim, 50 parca, apoi strânge cu cheia dinamometrica.
                105 Nm cât are loganu, e nimic. Am impresia ca și asa strâng prea tare.

                Comment


                • Sa sti ca si prin Romania sunt care strang tot asa (pistol si apoi cheie dinamometrica). Exemple ar fi si cei no-name la care merg de ceva vreme, si in reprezentanta la revizii, etc.

                  Comment


                  • Mai e o chestie. Nu poti pierde rotile din cauza prezoanelor care nu au fost stranse. Astea sunt povesti. Cine nu crede il sfatuiesc sa slabeasca jumate de tura sau o tura la fiecare prezon pe o singura roata, nu toate si sa incerce sa mearga cu masina. Bate de zici ca se rupe in drum, si la acceleratii si la frana si la viraje.
                    Te dai urgent jos din ea si chemi platforma daca nu realizezi ce are, in nici un caz nu dai viteza. Nu esti in pericol sa se desfaca, daca se desfac doua ture nu mergi nici 10 metri.

                    Comment


                    • Nu poți pierde roțile din cauza prezoanelor care nu au fost strânse... pentru că nu ai prezoane (șurub fără cap sau o tijă filetată ) la Logan II, prezoane aveai la Dacia 1310 pe care stângeai niște piulițe. La Logan II ai șuruburi.
                      Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                      Comment


                      • Greșit, la Oltcit in iarna 2000,nu era bine stransa roata stg de la vulcanizare și am pierdut roata noaptea in decembrie, frig. Chemat asistenta rutiera ACR, sa ma remorcheze pana în Jimbolia. A plecat roata la cativa zeci de metri pe contrasens. Noroc ca nu am făcut accident. Am schimbat doar butucul rotii cu fuzeta și pivotul. Nu iti doresc asemenea experienta.
                        Last edited by 77sky; 12 September 2020, 22:17.
                        Prima lege a mecanicii spune:
                        daca merge legat cu sirma, e pacat sa irosesti un surub!​​​​

                        Comment


                        • Un set de presuri tip tavita care sa se ducă cumva și pe praguri sub cheder? A ieșit ceva pe piața? Tot caut și nimic, am rămas la varianta de logan 2 mcv și parca se poate mai bine de atât.

                          Comment


                          • Pentru covorase/presuri tip tavita nu pot spune ca am gasit un model care sa imi convina total. Am poloneze "de origine", 3 presuri din 4 sunt prea scurte. Novline au un model care se intinde pana sub pedale, au si un covoras pentru protectie tunel central in spate, dar nu sunt cine stie ce pentru mine. Am tavita portbagaj de la ei si este prea moale, se trage spre balamalele banchetei. O optiune ar fi protectiile interioare din plastic pentru praguri care astupa mocheta pana la cheder, dar la acelea costa transportul aproape cat piesele pe aliexpres.

                            Comment


                            • Cauta si aici: https://www.alfaromtrans.ro/covorase-auto-ro/

                              Comment


                              • Mi-am cumpărat cele doua tubulaturi pentru ventilație pasageri spate. Unde le-aș putea monta în Iasi/suceava/Bacău/Botosani?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google