Easy-R a.k.a. JS3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pai si cine e de vina, mai departe? Clientul care sta pana in vara dupa resoftare si accepta solutia lor, implicit bataia de joc a producatorului, daca ea chiar exista.

    Cu parere de rau dar unele idei de aici ori sunt inchipuite ori persoanele respective isi merita masina/producatorul.

    PS

    Zicea un moderator pe aici ca vinul se bea cu paharul nu cu galeata. Cred ca unii ar trebui sa respecte sfatul inainte sa posteze tot ce le trece prin cap.


    Sent from my Mi A1 using Tapatalk
    I have no special talent. I am only passionately curious.

    Comment


    • Originally posted by devreg View Post
      voi tot nu vreti sa intelegeti ca e o mare diferenta intre eco si ne-eco.
      poate ca, de fapt, astea-s facute (de fapt si de drept) sa mearga doar in ne-eco si, astfel, modul eco devine "moartea" lor.
      iaca acuma mi-a venit ideea asta. poate o preiau si injinierii de la dacia.

      ps: din expresia "a intinde pelteaua".
      Eu am manuala si aveam trepidatii la rece. Am schimbat producatorul de benzina si nu mai am trepidatii. Identic si la L1, 1.4 de la servici. La 0.9 cu modul eco, motor rece, aveam si caderi de turatie de zici ca mergea in 2 cilindri. Am circa 1000 km de cand am schimbat benzina si majoritate cu distante de 3-5 km

      Comment


      • salut , sa inteleg ca am gresit cind am cumparat cu cutie robotizata ? pina acum merge bine aproximativ 300km are repriza nu te lasa in depasire merge bine si in modul eco

        Comment


        • Doar la motorul 0.9 tce sunt (inca) probleme cu "robotizata".
          Tu ai motor 1.5 dci, nu s-au semnalat probleme la aceasta motorizare.

          Comment


          • Originally posted by cosming View Post
            Am schimbat producatorul de benzina si nu mai am trepidatii.
            Daca nu e cu suparare, poti spune de la cine alimentai inainte?

            Comment


            • Eu chiar as vrea sa facem un sondaj pe tema asta....sau un tipic nou.

              Incerc sa il deschid...sa vedem daca mi-l inchid moderatorii.

              Comment


              • Poți să încerci.... dar, dacă nu vii cu poze de pilitură în tifonul prin care treci combustibilul din pistol, un astfel de thread va captura numai impresii nefondate și păreri de dl Goe. Doar ANPC poate rezolva astfel de probleme. Orice altceva este can-can.

                Comment


                • Originally posted by DannyMC View Post
                  Daca nu e cu suparare, poti spune de la cine alimentai inainte?
                  Acum Rompetrol, inainte de toate. Nu fac reclama, nu am interes. Rog si alti cu probleme sa incerce si sa vina cu pareri dupa minim 300km ca sa confirme sau infirme. La mine merge mai bine cu Rompetrol si mentionez ca este si aceasi benzinarie

                  Comment


                  • @cosming, tu vorbesti de trepidatiile la plecarea de pe loc ale cutiei sau de trepidatiile motorului in gol, caz exista anumite sanse ca benzina sa fie de vina.

                    Oricum s-a mai discutat aspectul asta de multe ori si nu benzina e de vina pentru trepidatiile specifice Easy-R.

                    In orice caz, hai sa ne intoarcem la subiect, cutia robotizata Easy-R.
                    I have no special talent. I am only passionately curious.

                    Comment


                    • O data cu venirea caldurii si prin urmare, nemaifiind necesar sa incalzesc masina, trepidatiile au reaparut (sau mai degraba zis, nu au disparut niciodata, ci doar se manifesta din nou). Momentan zic sa merg cu ea in stilul asta pana cand se aude ceva de update-ul ala de software. Nu vreau sa ma duc acum cu ambreiajul ca sa mi-l schimbe si dupa sa mai merg 1-2k km pana cand apare asa zisul update de soft. Voi ce parere aveti?

                      Comment


                      • Nu vreau sa ma duc acum cu ambreiajul ca sa mi-l schimbe si dupa sa mai merg 1-2k km pana cand apare asa zisul update de soft. Voi ce parere aveti?
                        Daca dupa ce apare softul, ramai cu ambreiajul uzat, dar ai soft nou?

                        Comment


                        • Sfatul meu pentru cei care au trepidatii la fiecare pornire este sa faca direct sesizare la Dacia (scris si telefonic cu inregistrare) si sa le rezolve urgent problema unde stiu ei mai bine ca doar de aia aveti masina noua cu garantie.
                          Iar daca apare update de soft, astepti sa te cheme pt resoftare, moment in care le ceri in scris motivarea schimbarii softului. Motivul fiind uzura prematura a ambreiajului sau eu stiu ce, automat trebuie sa schimbe si acele componente (indiferent ca a fost uzat 5k de km sau 500km). Daca noi ne gandim asa cum a zis @Onixer, inseamna ca nu vor schimba kit-ul dupa resoftare nici daca e pe moarte ceea ce nu accept si trebuie mers mai departe cu ei.
                          Oricum, deocamdata sunt f putini care reclama pbl cu trepidatiile si nu putem crede ca este o problema generala. Poate si de asta nu se grabeste Dacia cu o solutie. Mai asteptam, poate n-au parcurs prea multi macar un 10k km.
                          Last edited by S Stepway; 13 March 2018, 14:16.

                          Comment


                          • Subscriu. Reclamati problema la VC. Din cate am auzit, chiar daca se face resoftarea, kitul de ambreiaj nu va fi schimbat. Se considera ca nu a fost o uzura exagerata din pricina trepidatiilor, depinzand si de numarul de kilometri parcursi. Pentru mine cel putin, avand deja doua kituri schimbate, a treia schimbare a lui presupune la cerere, inlocuirea masinii (ceea ce cred ca niciodata nu se va ajunge acolo).
                            Pana la sfarsitul lunii aprilie noua resoftare va fi disponibila si poate ca toate masinile cu easyR vor fichemate pentru resoftare, sau doar cele a caror proprietari au reclamat problemele.
                            Vis-a-vis de vibratii: sub -10 grade vibratiile nu apareau; peste -10 grade, 5, 10, 15 grade vibratiile sunt prezente; mai puternic la datul cu spatele.

                            De ce am spus ca nu se schimba kitul de ambreiaj? Sunt sigur de faptul ca daca cineva merge acum sa reclame vibratii, fara a fi schimbat kitul pana acum, solutia data de constructor este deocamdata: ASTEPTAREA resoftarii. Doar daca apar vibratii dupa resoftare probabil ca se va impune o alta solutie. Greu de spus ce solutie, avand in vedere ca de cand se stie de problema (iarna lui 2016), si acum suntem in primavara anului 2018, s-au cacait cu o resoftare a calculatorului de cutie.
                            Last edited by Valderama; 13 March 2018, 15:17. Reason: Automerged Doublepost

                            Comment


                            • Imi pare rau dar mie nu mi se pare normal sa mi se updateze doar softul fara a se schimba piesa. Pur si simplu nu accept tratamentul asta, se updateaza softul, se schimba ambreiajul uzat si se ia de la 0, vedem daca mai apar dupa vibratii. Nu vreau sa merg cu un ambreiaj cu care deja am 6000km in conditii de uzura prematura si sa-mi schimbe doar softul, ambreiajul fiind deja partial uzat. Mi se pare de prost gust

                              Comment


                              • Stai linistit, indiferent de cat de updatata va fi varianta de soft si chiar daca vor inlocui ambreiajul cu acelasi kkat pus de fabrica, mai devreme sau mai tarziu sistemul va incepe sa vibreze. Update-ul de soft nu are cum sa repare boala acestui ambreiaj, cel mult ii va prelungi agonia.
                                „Viaţa e prea importantă ca să fie luată în serios.” Oscar Wilde

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google