probabil au schimbat senzorul de temperatura...de oprit si pornit sigur tot asa face (altfel ingheata instalatia)...dar probabil o face corect acum (contacte/senzor de temperatura)
Problema Aer Conditionat ...
Collapse
X
-
Părerea mea este ca ar trebui modificat parametrii histerezisului la senzorul de pe vaporizator. Ca oricum pana sa înghețe radiatorul și sa scadă fluxul de aer ce trece Prin el,poate trece lejer minute bune. Eu oricum l am înlocuit cu un termostat de centrală termică de casa. Reglez temperatura cât vreau și apoi compresorul funcționează pana aduce Temp in mașina la cea setată de mine. Și apoi se crează un automatism. Un fel de climatic de la vw ,dar in regim de Home made
Comment
-
Originally posted by ciresel View PostClimatronic e mult mai complex ca ai climatic. Caută pe net diferențele. Și da se poate pun e termostat de centrală pt casa,pt mașina. Când am timp pun poze și explic ce am făcut
Diferenta fata de unul manual: cand setezi o anumita temperatura (invarti de butonul cu rosu/albastru ce are cate nivele de temperatura trecut pe ele; dar nu e obligatoriu) cand ajunge la acea temperatura (masurata si de senzorul ambienta) nu mai continua sa bage rece ci controleaza compresorul (mai exact debitul acestuia) ca sa reduca aerul rece ce intra in habitaclu. Tot acesta semi-automat controleaza si amestecu de aer cald/rece din aeroterma. In schimb nu controleaza treapta de viteza si redirectionarea fluxului de aer.
Climatronicul in schimb controleaza si treapta de viteza, amestecul de aer rece/cald, redirectionarea fluxului de aer si compresorul. Practic este mult mai eficient.I have no special talent. I am only passionately curious.
Comment
-
Problema aer conditionat
Salut,
Am o problema cu aerul conditionat la un logan prima generatie 1.6 mpi.
Cand pornesc aerul conditionat nu raceste abolut deloc, am 2 teorii ori scapa freon ori s-a dus compresoru.
Voi atasa si poze cu senzorul afectat poate stie cineva cum se numeste ca sa stiu ce sa inlocuiesc.
Comment
-
Stie careva cum se poate masura acel senzor de temperatura de la vaporizator? e accesibil din diagnoza? mie la drum lung imi ingheata clima dupa o ora maxim 2 de mers in continuu... la service dacia in TM omul zice ca nu are ce sa-i faca ca la constatare el vede ca decupleaza (el zice ca merge sonda antiinghet/senzorul de temp)... intradevar la drumuri scurte prin oras nu am avut niciodata probleme doar la functionare a climei mai mult de 1-2 ore... si inca o intrebare - se schimba usor acel senzor? eu am vazut ca vin fire pana termistor , nu am bagat de seama sa fie vreun conector acoloRTFM
Comment
-
Senzorul se cupleaza in consola de climatizare din bord. Scoti consola si apoi desfaci senzorul . Daca ai de unde imprumuta un senzor de proba, ca sa nu il schimbi aiurea. Filtrul de habitaclu e curat ? Poate nu ai debit de aer si ingheata vaporizatorul, cu toate ca daca isi face treaba senzorul, nu are voie .
Comment
-
problema o am de cand am cumparat masina, nu e vorba de flux de aer - filtrul e schimbat anual.
am facut o solicitare la vocea clientului care m-au directionat tot la acelasi service care nu a reusit sa dea un verdict.
revin cu info dupa urmatoarea vizita la serviceRTFM
Comment
-
Salutare,
Am o mare problema cu AC, dupa ce am schimbat radiatorul din fata pentru ca avea un por si incarcam o data pe luna de ieri situatia s-a mutat la voporizatorul din interior, in spatele bordului care s-a fisurat.
S-a mai lovit cineva de problema asta? Mi-e groaza ca pe original se vinde cu tot cu aeroterma.
Mersi frumos!Rulez pe Logan 2 1.5 Dci si Stepway 2 1.5 dci
Comment
Comment