Discount Primit La Achizitie Logan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Eu sunt foarte mulțumit de ele, își fac treaba f ok, dar nu stiu exact cat blochează din razele uv

    Comment


    • Parerea mea este ca nu blocheaza din razele UV mai deloc plus ca dau o senzatie de ameteala daca privesti mult prin ele si pentru bebe nu cred ca este tocmai bine. Cel mai bine pt cel mic fa un efort si pune o folie de calitate macar pe geamurile spate si luneta si ai mult mai multe avantaje. Eu asa am procedat am pus folie Llumar omologata si pe fata si pe spate cu 550ron totul legal si cei mici stau foarte bine pe bancheta din spate.

      Comment


      • Fals. Le blocheaza suficient de mult incat sa nu iti faci probleme. UVB nu trece oricum prin sticla geamului. Dar trec radiatiile UVA (in proportie de 50-60%). Daca mai pui si jaluzele aratate in poza, nu ai de ce sa iti mai faci probleme. Nu trebuie sa ma crezi pe mine, informatia este de incredere la institutii oficiale medicale internationale. Jaluzele au avantajul ca le dai jos cand vrei si mai poti merge cu geamul deschis si nu iti intra chestii.

        De aia eu vreau jaluzele. Si NU VREAU (repet) folie. Dar am uitat sa mai caut (masura pentru Sandero).

        Comment


        • Originally posted by Maskatu View Post
          Update:
          -...Optional te ajuta si cu casco prin omniasig dar iese cam 1600-1800 RON pe an si mi se pare foarte mult. Sunt sigur ca daca il fac eu separat, scot un pret mai bun. Daca faci casco prin ei, intra tot in rata deci ai un cost si mai ridicat.
          ...
          Confirm afirmatia ta. Eu am ales sa imi fac casco separat si am platit la Allianz 1197 RON.

          Comment


          • Originally posted by Maskatu View Post
            -da merita sa il cumperi si cu camera reverse care costa doar 100 euro. Practic pe Logan Prestige SL ca si optiuni mai ai vopseaua metalizata (300 euro), volanul de piele (100 euro), camera (100 euro) si cotiera 100 euro. In rest nu prea mai ai ce sa pui pe ea. Este mai limitata in dotari vs Duster care are avertizare unghi mort, scaune incalzite, geamuri fumurii, etc. Apropo ar fi misto sa ai si geamuri fumurii dar asta cred ca se poate rezolva doar separat la un atelier de folii.
            Incalzirea in scaune se poate pune la reprezentanta. Costa in jur de 400 lei plus manopera.
            Folia pe geamuri merita toti banii. Daca masina o iei cu camera poti pune fara probleme cea mai inchisa la culoare inclusiv pe luneta. Nu o sa ai probleme nici macar noaptea. Chiar si in intuneric bezna lampile de mers inapoi dau suficienta lumina pentru camera astfel incat poti face extrem de usor orice manevra. Singurul incovenient ar fi totusi noaptea la geamurile laterale spate pentru ca, in special cand te uiti in dreapta-spate, vizibilitatea este oarecum precara. Merita cu prisosinta ca pe lateralele fata sa pui folie termica asa-zis transparenta pentru ca se incadreaza in norma RAR de opacitate maxima admisa. Atentie doar ca atelierul sa fie autorizat RAR si pentru montare folii fata.
            Volanul de "piele" este OK, arata foarte bine si dupa aproape doi ani este ca nou.
            Aerul automat merge excelent. Singura observatie ar fi ca nivelul de zgomot la pornire este prea mare. Daca poti trece peste aceasta neplacere o sa-ti placa foarte mult. La mine merge aproape non-stop.
            Din pacate cea mai mare problema o reprezinta aeratoarele rectangulare. Este drept ca sunt fatoase dar aproape de loc practice. Sistemul de reglare al lor este primitiv si lasa aerul sa treaca si cand sunt inchise.
            La fel de primitiv este si reglajul scaunului pe verticala. Totusi asta macar functioneaza cum trebuie desi o sa te muncesti un pic cand o sa reglezi scaunul.

            Comment


            • Referitor la aerul automat: este adevarat ca iarna masina se incalzeste mai repede daca aerul functioneaza in modul manual decat daca este lasat pe automat?

              Comment


              • Posibil să fie adevărat n-am testat. Eu folosesc in general pe automat doar când este cald si este nevoie de AC de exemplu sub 23-24 grade dar iarna numai pe manual maxim la incalzire si apoi mai reduc când se face prea cald. Dezavantajul la automat este ca direcționează fluxul de aer în special pe aeratoarele centrale si uneori este deranjant iar dacă direcționez spre parbriz sau la picioare trece in mod manual. După parerea mea cred ca modul Auto trebuie folosit dupa o oarecare stabilizare a temperaturii in mod manual pentru că dacă pleci direct în Automat ventilatorul pleaca la treapta maxima cu fluxul de aer dirijat în principal pe centru ceea de uneori nu este prea ok.

                Comment


                • Cel mai multumit de aerul automat sunt de funcția de degivrare in mod automat iarna sau cand geamurile se aburesc care isi face treaba foarte bine si pentru mine numai asta merita toți banii pentru ca intr-un timp foarte scurt iti oferă vizibilitate suficienta sa poti pleca la drum în siguranță

                  Comment


                  • Originally posted by abc View Post
                    Referitor la aerul automat: este adevarat ca iarna masina se incalzeste mai repede daca aerul functioneaza in modul manual decat daca este lasat pe automat?
                    Depinde de ceea ce doresti. Daca esti interesat sa se incalzeasca mai repede o anumita zona folosesti modul manual pentru directionarea fluxului de aer in zona dorita. Daca nu, ramai pe automat si sistemul isi face treaba cum stie el mai bine.
                    Cand sunt singur folosesc preponderent modul automat. Cand sunt cu sotia merg pe manual pentru ca prefera sa se incalzeasca mai repede la picioare.

                    Comment


                    • Originally posted by Maskatu View Post
                      Update:

                      -daca masina se achizitioneaza prin rci leasing pe 3 ani, dobanda este zero si ai si reviziile incluse in rata. Reviziile se platesc, nu sunt moca dar in loc sa dai 550-600 lei o data pe an, dai 50 lei in plus la rata. Apoi cand mergi la revizia anuala nu platesti absolut nimic. Asta este Dacia Box 3 credit. Optional te ajuta si cu casco prin omniasig dar iese cam 1600-1800 RON pe an si mi se pare foarte mult. Sunt sigur ca daca il fac eu separat, scot un pret mai bun. Daca faci casco prin ei, intra tot in rata deci ai un cost si mai ridicat.
                      Nu te obliga astia sa faci casco la ei, daca o iei prin credit, ca asa era conventia.

                      Comment


                      • panselin4 : Pana apare noua generatie de Logan mi se lungesc urechile. Nu vreau sa mai pierd un an. Vreau masina noua ca sa ies cu ea la plimbare si sa ii rup kilometrajul.
                        Pentru ce ai montat acele chedere suplimentare? Sunt lipite cu dublu adeziv? Reduc zgomotele?

                        Cum sta cu zgomotul de fundal pe autostrada? Te-ai gandit sa o antifonezi cu aluband sau ceva similar?

                        Legat de protectia UV, nu cred ca o jaluzea fie ea verticala sau permanenta cum ai tu, face ce face o folie aplicata uniform pe toata suprafata geamului. Si pana la urma arata si mai ok. Jaluzelele alea in timp se usuca, ard, decoloreaza, etc si da, daca te uiti prin ele e cam naspa senzatia. Stiu cand mergeam cu autobuzul si avea pe el mesh in gaurele, cand ma uitam pe geam ma durea capul.

                        gabrieln1960 Doar 400 lei scaunele incalzite? Ambele? You sure? Si cu manopera la cat ajungi? Iti pun ceva cu tempomat sau macar 2-3 trepte?

                        Legat de aer era dragut sa fi pus si ei un afisaj monocrom ca la Duster si nu butonul asta dubios cu gradele scrise de zici ca-i o se-mi clima sau ceva intre un aer manual si o clima automata.

                        Comment


                        • Atat mi-au spus cei de la reprezentanta ca ar costa materialele. Cata manopera se ia in calcul cred ca difera de la un concesionar la altul. Tine cont ca avem deja instalatia trasa pana sub scaune.
                          La Duster este o climatizare noua, la noi este cea veche "imprumutata" de la Clio.
                          Pana la urma, daca nu poti astepta pana iese Logan 3 trebuie sa te multumesti cu ceea ce-ti ofera actuala generatie. Oricum se pare ca nu se vor lansa concomitent Logan si Sandero. Prima va fi cea care se vinde mult mai bine la export, adica Sandero, urmata probabil in primavara viitoare de Logan.

                          Si pentru ca tot s-a pomenit de Duster, am vazut zilele trecute la modelul nou ca atunci cand intra in functiune semnalizarea fata se sting luminile led de zi de pe partea respectiva. Se poate oare activa si la noi vreo functie de acest gen?
                          Last edited by gabrieln1960; 27 March 2019, 14:00.

                          Comment


                          • Originally posted by Maskatu View Post
                            [USER="43317"] Legat de aer era dragut sa fi pus si ei un afisaj monocrom ca la Duster si nu butonul asta dubios cu gradele scrise de zici ca-i o se-mi clima sau ceva intre un aer manual si o clima automata.
                            Nu are nicio logica pentru ei sa puna clima automata cu afisaj ca pe Duster, pe Logan si/sau Sandero, din moment ce sistemul automat de climatizare este luat de pe actuala gama CLIO / CAPTUR. S-ar canibaliza marcile intre ele.....

                            Comment


                            • Hai ca nu-i un capat de lume un afisaj monocrom care costa 5 dolari. Suntem totusi in 2019. Daca se doreste se pot face anumite derogari. Se putea renunta la butonul de aragaz cu grade pictate in favoarea unui lcd monocrom ieftin. Sunt masini vechi de 20 ani care au lcd monocrom.

                              Nu ma deranjeaza, pot trai cu asta insa era o chestiune de finete. Bine, stiu ca Dacia este gandita pe utilitate si nu pe finete.

                              Comment


                              • Originally posted by abc View Post
                                Referitor la aerul automat: este adevarat ca iarna masina se incalzeste mai repede daca aerul functioneaza in modul manual decat daca este lasat pe automat?

                                destul de logic, mno?
                                daca aeroterma aia merge la viteza maxima pentru a-ti incalzi interiorul (de la -3 grade sa-ti faca +25..+26) cu caldura impinsa din radiatorul habitaclului prin care trece apa din circuitul de racire al motorului.
                                cu cit viteza e mai mica, cu atit mai greu se raceste apa care trece prin radiatorul interior si care merge inapoi prin motor, mno?
                                asa ca, mai bine, dai "automat" pe parbriz pina incepi sa diclesti ce-i pe-afara, te pui pe mers cind incepi sa vezi si p-orma dai mai incetisor ventilatoru` si-o sa se incalzeasca in functie de cit mergi.
                                de obicei, cind apa ajunge la 60-70 grade iti baga cit ceri, in habitaclu, fara jena.
                                pe de-alta parte, daca ai parbrizu` curat-curat pe dinauntru, poti lasa viteza la jumate pentru considerabil mai putin zgomot si mai pierzi un minut stind pe loc.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google