Easy-R6 A.k.a. TS4

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cel mai bine asa, pune totul piese noi originale de uzina, o sa te tina masina asta sute de mii de kilometrii, sa te saturi de ea ! Si tot dacie o sa-ti cumperi dupe asta !

    Comment


    • Am inteles ironia. Din pacate, piesele astea noi de uzina, nu prea sunt adaptate pentru cutia Easy-R. Sau softul ei nu e adaptat pentru piese.

      Comment


      • Originally posted by cataIin View Post
        La mine nu au schimbat volanta, kitul nu contine si volanta. vezi postul #24 cu devizul.
        Se pare că la mine vor schimba și volanta. Am văzut și devizul lui Silviu, observ că la el apare control geometrie față spate, la tine nu apare. Nu ar fi obligatoriu?

        sigpic

        Comment


        • @ SoNyKeL, eu am salvat codurile oferite de cei doi colegi plus cele date de t0rquemada pe celalalt topic pentru cele doua Easy-R. Daca voi avea probleme (primul schimb de ambreiaj va fi pe original apoi voi mai vedea) si voi verifica inainte pentru a evita eventualele erori.
          La schimbarea kitului din ce stiu se demonteaza si puntea fata, normal ar fi sa se refaca geometria, dar unii considera ca daca nu se "umbla" nu ar fi nevoie. Ar fi bine totusi sa fie facuta.
          Faptul ca schimba si volanta ar fi un plus (prin prisma potentialelor uzuri). Din ce au relatat colegii pana acum s-a schimbat doar kitul ambreiaj, atat cu JS cat si cu TS4. Rulmentul de presiune este un alt semn de intrebare.
          Ar fi interesant de vazut si devizul tau dupa aceasta schimbare.

          Pentru cei care fac ironii pe seama acestei marci si totusi sunt posesori de Dacie (unii chiar la a doua masina) as avea si eu o intrebare: De ce naiba au achizitionat-o? Daca Dacia nu e buna, atunci sa cumpere alta masina care "sa tina" sute de mii de kilometrii (si la unii chiar in regim de taxi). Si dupa o viata de condus, cand se satura de ea, sa o lase mostenire cu piesele originale.

          Eu unul sunt multumit de Dacia pe care o am, fara probleme tehnice, cu dotarile necesare, la un pret decent. Daca nu mi-ar mai placea sau daca as avea probleme atunci in secunda doi va fi "maritata", as admite greseala la alegerea facuta si as lua imediat alta marca. Nu ridic in slavi Dacia, dar in aceeasi gama sunt destule si alte masini cu avantajele, dezavantajele si problemele lor. Chiar si la alea mult mai scumpe si fitoase pot aparea "dureri de cap" (pot da exemple destule).
          Iar Easyr-ul asta (fara el nu aveam Dacie ) pana acum s-a comportatat foarte bine. Ce va mai fi, ramane de vazut.
          Last edited by Gil26; 11 September 2019, 17:55.

          Comment


          • Originally posted by Gil26 View Post
            @ SoNyKeL, eu am salvat codurile oferite de cei doi colegi plus cele date de t0rquemada pe celalalt topic pentru cele doua Easy-R. Daca voi avea probleme (primul schimb de ambreiaj va fi pe original apoi voi mai vedea) si voi verifica inainte pentru a evita eventualele erori.
            La schimbarea kitului din ce stiu se demonteaza si puntea fata, normal ar fi sa se refaca geometria, dar unii considera ca daca nu se "umbla" nu ar fi nevoie. Ar fi bine totusi sa fie facuta.
            Faptul ca schimba si volanta ar fi un plus (prin prisma potentialelor uzuri). Din ce au relatat colegii pana acum s-a schimbat doar kitul ambreiaj, atat cu JS cat si cu TS4. Rulmentul de presiune este un alt semn de intrebare.
            Ar fi interesant de vazut si devizul tau dupa aceasta schimbare.
            O să încerc să fac rost de deviz.
            Cu rulmentul de presiune, eu nu înțeleg, că probabil eu am creat confuzie, rulmentul de presiune nu e inclus in "set ambreiaj"? Dacă nu e inclus, însemnă că nu îl schimbă.
            Îmi pare rău că nu am filmat acel "joc" al "ambreiajului" de care zicea mecanicul. Oricum s-au făcut o tonă de poze, niște filmări, când să plec cu mașina, a venit și răspunsul de la uzină referitor la volantă, concluzia a rămas să mă anunțe când primesc piesele.

            Și totuși rămâne următorul mister: putea fabrică să inducă dealerul in eroare și să comande greșit ambreiajul? Sau e doar eroarea lor? Oricum ar fi operațiunea nu se putea finaliza, deoarece placa de presiune, reprezintă cireașa de pe tort.

            PS știu că sunt puturos, e vreo poză cu discul de ambreiaj de la TS4 , pe undeva?

            sigpic

            Comment


            • @ SoNyKeL, scuze, am sarit peste ultimul post. Eu nu am prea multe informatii, doar ce am "sapat" pe internet. Dar comparand devizele celor doi colegi, Silviu are pentru set ambreiaj cod 302056020R un pret de 1141 Ron fara TVA iar cataIin pe acelasi reper si cod doar 636 Ron. Putin ciudat.

              Pentru set ambreiaj uite un link: https://www.autopieseonline24.ro/dac...ort_categories[]=479&rp=1
              La majoritatea furnizorilor pe internet seturile sunt fara rulment de presiune. Nu stiu in reprezentante cum e.
              Atasez o poza cu vederea explodata si una cu componenta (nu imi aduc aminte daca asta e de la TS4, mai am si altele si trebuie sa mai fac curatenie prin calculator) dar poate ajuta.
              Attached Files

              Comment


              • Originally posted by SoNyKeL View Post
                Aveti ceva sfaturi? Sa fiu atent la ceva anume in mod special?
                Ca tot ai intrebat, cam astea sunt operatiile de bun simt care trebuie facute la schimbarea discului si a volantei https://www.youtube.com/watch?v=S5xSOy03NAg


                Comment


                • Aproximativ două luni mai târziu, au venit pozele, acuma se schimbă. Pe scurt concluzia celor din service, volantă are un joc axial mult peste limitele permise, ambreiajul nu prezintă urme exagerate de uzură pentru 45.000km.
                  You do not have permission to view this gallery.
                  This gallery has 5 photos.

                  sigpic

                  Comment


                  • Joc axial sau radial?

                    Comment


                    • A specificat in descriere "joc axial".

                      Comment


                      • Asta am inteles, ce nu inteleg cum poate sa aiba joc axial odata ce este prinsa in suruburi de arbore?
                        Poate are uzura sau prelucrare deficitara la caneluri si atunci poate aparea un joc radial.
                        Daca este cu masa dubla se poate, dar la benzina nu cred.
                        Last edited by valyvis10; 10 October 2019, 14:50.

                        Comment


                        • Este diesel deci cu masă dublă,și zis joc axial, așa au zis cei din service. După un drum de aproximativ 150km cu ambreiajul nou,totul bine, parcă în treapta 1siR când ridic piciorul de pe frână, cuplează ambreiajul cam brusc. Oare o fi ceva de calibrarea actuatoarelor? Au zis că au avut ceva bătăi de cap cu recalibrarea actuatoarelor. Dar totuși când era nouă parcă cuplarea se făcea mai lent, acuma se comportă ca și o pedala de ambreiaj cu o cursă foarte scurtă.

                          sigpic

                          Comment


                          • Pentru cine intereseaza am scos cateva informatii (fisiere pdf) din Dialogys, le-am arhivat si urcat:
                            - ambreiaj: https://www91.zippyshare.com/v/iKEmsnLH/file.html
                            - cutia de viteze: https://www49.zippyshare.com/v/GJV3YHus/file.html
                            Atasez si doua capturi cu vederea explodata a ambreiajului de la TS4.

                            Multumit in continuare de “robotizata” lui Sanderica, comoda si fara probleme.
                            Mie nu de ambreiaj ci de actuatoare imi este putina teama, dar sper ca pana atunci sa fie mult si bine. Deocamdata motorina, talpa si bataie.
                            Attached Files

                            Comment


                            • Daca ti-e frica de actuatoare comuta in modul ECO si foloseste masina exclusiv asa . In modul ECO actuatoarele lucreaza cu o frecventa mult mai mica si se presupune ca nu obosesc prea tare . Acest mod l-am imprumutat si eu impreuna cu o curatare prin patinare ( foarte rar) , dar cu mai dese plecari de pe loc in tr. II-a manual. Masina functioneaza perfect , sa nu fie "de deochi ". Am trecut de 32 000 km cu JS3.

                              Comment


                              • Peste 43000 km, masina si mai ales TS4 se comporta foarte bine Zilele trecute am sesizat parca o mica intarziere la urcarea din treapta 3 in 4, dar nu stiu daca e masina, soferul sau ambele (deh, restrictii, covidu',....). Ramane de vazut, dar abia astept sa il scot pe Sanderica la drumurile cu care era obisnuit.

                                As cita aici ce a scris colegul Brasoveanu (MCV 1,5 dci 90 cp EasyR 2018, reviziile normale, ambreiaj original) pe un alt topic:

                                - DannyMC rulajul este preponderent oras (Brasov) cam 60-70 %, DN aprox 20-25 % si autostrazi pe afara vreo 10-15 %.
                                - Celebrul Easy-R a trepidat de vreo doua ori pe la inceputuri dar dupa ce l-am "inteles" merge uns - parerea mea (si a prietenului meu de la service) este ca daca nu-ti bati joc de meseria de sofer (chiar si amator) si nu bagi piciorul aiurea in acceleratie cutia asta merge foarte bine. La cum o simt nu cred ca va face figuri prea curand. Deocamdata are 120000 km si merge fara repros.
                                Nu subliniez nimic insa toate observatiile sale sunt de notat.
                                Uite ca se poate, TS4 la peste 120k km fara probleme. Si ma bucur sincer cand citesc asa ceva.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google