R A R - I T P

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Kojak
    replied
    Cred ca au marit intre timp termenele de valabilitate pe acareturile alea. Le-am schimbat si eu dupa cativa ani de la expirare (nu m-au intrebat niciodata de ele la ITP) si din cate imi amintesc, termenul de valabilitate e undeva in jur de 3 ani. Pe vremea aia de la Vesta aveau exclusivitate la comericalizarea acestor produse "omologate" RAR. Restul cica nu erau bune.
    Intre timp nu mai e asa, sunt destui producatori care au omologari RAR.

    Leave a comment:


  • vitriol
    replied
    Originally posted by IancuMIC View Post
    Masina oarecum curata, trusa, stingatoar, triunghiuri, bolitinu, talonu', CIV si baniii.
    Cu mentiunea ca cele doua de mai sus trebuie sa fie in termenul de valabilitate. Tocmai pentru astea doua voia sa ma respinga la primul ITP. Eu n-am stiut ca alea din fabrica erau valabile doar 18 luni...
    Last edited by vitriol; 5 May 2017, 13:34.

    Leave a comment:


  • Kojak
    replied
    Categoric, NU.

    Leave a comment:


  • Cherubino
    replied
    Ma framanta si pe mine o dilema: masina mea a fost bombardata anul trecut in iunie de o grindina ingrozitoare (au fost bucati de gheata chiar si de marimea unei mingi de tenis de camp). Nu s-a deteriorat absolut nimic la ea, dar mi-au ramas vreo 30 de urme de impact (vopseaua nu a fost afectata). Am luat atunci si dovada de la politie, pe care scrie "caroserie infundata" (au fost atunci cateva sute de masini din oras in aceeasi situatie, motiv pentru care am stat vreo 4 ore la coada la politie pentru obtinerea dovezii). Intrucat grindina n-a afectat masina decat dpdv estetic (nu foarte tare, ca daca nu te uti atent, nu prea se vad urmele), n-am reparat-o inca. Ma intreb, oare din cauza acelor "infundaturi", s-ar putea sa am probleme la ITP-ul din februarie anul viitor?

    Leave a comment:


  • IancuMIC
    replied
    Masina oarecum curata, trusa, stingatoar, triunghiuri, bolitinu, talonu', CIV si baniii.
    Last edited by IancuMIC; 5 May 2017, 13:25.

    Leave a comment:


  • Kojak
    replied
    Nu-ti face probleme!
    Masina te e ca noua la km astia, presupunand ca n-ai mers doar pe drumuri afectate.
    La directie, articulatie si noxe, teoretic ar trebui sa stea beton.
    Vezi sa-ti functioneze tot sistemul de lumini...si aia e.

    Bafta!

    Leave a comment:


  • bazucker
    replied
    Peste 2 saptamani trebuie sa fac si eu itp-ul la loganul meu 1.2 benzina din 2015. Mentionez ca masina are 22.000 km, sa ma astept la vreo problema? Cei care aveti modele similare ati intampinat probleme la ITP? A mea estetic se prezinta bine ( nu am parbrizul fisurat nici lovituri, indoituri, etc ) si de asemenbea tehnic nu ma deranjeaza nimic.

    Leave a comment:


  • bazucker
    replied
    O statie ITP in Ploiesti paote sa imi recomande cineva?

    Leave a comment:


  • abc
    replied
    Singura "problema" este ca din cei 32000 km aproximativ 25000 km sunt facuti numai in bucuresti pe distante scurte (in medie 8-10 km), cei drept motorul este pe benzina si unul simplu (fara turbina).
    In plus prin cate gropi a trecut si prin cate intersectii cu linii de tramvai ma gandesc ca pot sa apara probleme la directie/articulatii chiar daca are kilometri putini.
    Avantajul este ca nu a mai mers pe zapada de cand cu legea anvelopelor de iarna (nu am asa ceva si in consecinta nu circul cu masina asta).
    Nici cu imbatranirea elementelor din cauciuc nu cred ca sunt probleme majore pentru ca vara sta in garaj, la subsol, la racoare iar iarna este caldura de la calorifer.
    Vopseau nu s-a matuit iar de rugina nu cred ca este cazul.
    Singura nemultumire este ca s-a uzat putin tapiteria de la scaunul soferului, nu mult dar arata o idee mai rau decat cel din dreapta.
    Tapiteria de la usile fata este foarte putin murdara (nu-mi expic de ce).
    Huse nu-mi pun, nu-mi plac. Poate peste multi ani, daca mai pastrez masina, o sa refac tapteria, desi costa cam mult. Pana atunci as putea sa pun "niste fete" pentru scaunele din fata, de care se gasesc in hypermarket.
    In rest numai de bine
    Last edited by abc; 3 July 2016, 11:47.

    Leave a comment:


  • sorin1983
    replied
    la 32.000 km cred ca si in 2018 trece pe bune

    Leave a comment:


  • abc
    replied
    Pret

    Sambata 2 iulie 2016

    Motor Service, Bucuresti, sector 3

    Logan 1.4 MPI Ambiance (fara servodirectie), 2007, primul propietar

    32000 Km

    90 lei

    fara nicun fel de probleme

    (inspectia anterioara - din 2014 - am facut-o tot aici)

    Leave a comment:


  • abc
    replied
    Cand am facut ITP-ul in, urma cu doi ani, mecanicul a miscat putin volanul si a spus ca are putin joc dupa care s-a bagat sub masina, a tras cu mana de cateva piese de la directie si nu a mai spus nimic. Restul verificarilor au fost fara probleme si am trecut ITP-ul. De atunci am facut 6000 Km numai in Bucuresti. Acum trebuie sa fac din nou verificarea tehnica. Sa ma astept la probleme? Daca sunt respins imi retine talonul? Pot sa mai plec cu masina pe roti? Sincer la revizie as vrea sa merg mai tarziu, la 8000 Km, adica la doi ani si jumatate. Merg foarte putin cu masina.

    Leave a comment:


  • mumus
    replied
    Nu ai treaba. Negru e negru...

    Leave a comment:


  • Sp3dY
    replied
    Super eu am Negru metalizat si vreau sa o colantez toata pe negru mat.Unii imi spuneau ca trebuie sa ma duc la Rar,deaia v-am si intrebat.Multumes mult de raspunsuri !

    Leave a comment:


  • jelly
    replied
    Daca o colantezi si schimbi culoarea, trebuie sa schimbi si talonul.

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google