Turatii Logan 1.4 - cum sa nu subturezi?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • o8MeLC
    replied
    am calculat cu datele puse ai am pus rezultatele exacte, fara a aproxima. datele primare (adica la 100km/h sunt 4800 turatii) au fost luate de pe youtube de la un filmulet.

    pentru a calcula exact trebuie sa iei raportul treptei,dimensiunea rotii, turatia ... . din pacate nu ma pricep la acest calcul exact. ce am scris eu e pur orientativ si foarte aproape de adevar.

    @floriche cred ca ai dreptate, se afla sigur in treapta 4 unde are limitarea undeva la 165
    Last edited by o8MeLC; 21 November 2010, 21:30.

    Leave a comment:


  • Octavian
    replied
    Originally posted by o8MeLC View Post
    .............. la 5900 turatii viteza ar:122.91 km/h.

    pentru a ajunge la 145 ar trebui sa ajungi la 6960 turatii.
    De unde ti-a dat asa cu virgula?
    La 7000 kilometraju arata ~145.

    Leave a comment:


  • floriche
    replied
    poate chiar 7000 a avut... dar daca nu a ajuns la plaja maxima.... inseamna ca sigur era intr-a 4-a !
    Last edited by floriche; 21 November 2010, 20:35.

    Leave a comment:


  • o8MeLC
    replied
    Originally posted by dobermann View Post
    nu ma intelege gresit,dar aici gresesti cu calculele,si eu am fost in tr 3 cam cu 145-km/h,,,si nu am amjuns la plaja maxima,,,,sint masini si masini,niciuna nu se aseamana,degeaba sint facute pe banda

    replica asta te face sa zambesti foarte larg :d. avand aceeasi cutie de viteze viteza va fi mereu aceeasi la orice masina. viteza poate varia doar daca sunt diferente de dimensiuni ale anvelopelor. se poate afla foarte usor care e viteza maxima in treapta 3 cu regula de 3 simpla.

    la 100km/h avem aproximativ 4800 ture. la 5900 turatii viteza ar:122.91 km/h.

    pentru a ajunge la 145 ar trebui sa ajungi la 6960 turatii.

    Leave a comment:


  • darksid3
    replied
    Originally posted by dobermann View Post
    nu ma intelege gresit,dar aici gresesti cu calculele,si eu am fost in tr 3 cam cu 145-km/h,,,si nu am amjuns la plaja maxima,,,,sint masini si masini,niciuna nu se aseamana,degeaba sint facute pe banda
    Cu anvelope dimensiune stock, iti zic eu ca nu trece de 125 km/h. Testat in niste depasiri fortate.

    Leave a comment:


  • 827sam
    replied
    Originally posted by dobermann View Post
    nu ma intelege gresit,dar aici gresesti cu calculele,si eu am fost in tr 3 cam cu 145-km/h,,,si nu am amjuns la plaja maxima,,,,sint masini si masini,niciuna nu se aseamana,degeaba sint facute pe banda
    Daca tu ai ajuns la 145 in treapta 3 si nici nu erai la maxim in plaja de turatii , da-mi voie te rog sa te felicit deoarece tu detii un superlogan care prinde o superviteza in treapta supertrei si pe deasupra ramane si in plaja de superturatii dandu-ti superplaceri la volan .
    Vorbind serios acum , eu cred sincer ca tu ai acul de viteza defazat bine de tot , iti arata cu cel putin 20 km/h mai mult decat primeste semnal din cutia de viteze . Darkside are dreptate, maxim 125 km/h prinde in treapta trei , dar si asa scuipa sange ...

    Leave a comment:


  • dobermann
    replied
    Originally posted by darksid3 View Post
    Nu stiu cu remapare cum e la Logan, dar 140 in a 3-a ar insemna sa treaca de 6000 RPM, deci intra in limitare asta stock....maxim 125 km/h merge in a 3-a
    nu ma intelege gresit,dar aici gresesti cu calculele,si eu am fost in tr 3 cam cu 145-km/h,,,si nu am amjuns la plaja maxima,,,,sint masini si masini,niciuna nu se aseamana,degeaba sint facute pe banda

    Leave a comment:


  • MIRFI
    replied
    Nu e foarte sanatos pentru motor rularea la turatii joase [nu ma refer la relanti].

    Daca motorul are sarcina, la turatie mica, intr'o viteza mai mare, si se apasa brusc acceleratia pana la fund, el nu poate arde toata cantitatea de carburant venita pe sistem.

    Atentie! Doar daca duce sarcina si se apasa pedala la fund la turatii mici in trepte superioare.

    Leave a comment:


  • preferance
    replied
    si eu schimb cam asa ,peste 4500 rar la depasiri de tiruri sau situatii mai grele solicitante,intre 4000-4500 atunci cind ma grabesc tare,intre 3500-4000 cind sunt in afara orasului si vreau sa curat un pic injectoarele,3000-3500 cind am loc si pot sa turez un pic ,sau daca urc un deal mai lung,2500-3000 chiar si in oras dar in general la condusul normal,2000-2500 doar atunci cind sunt pe economie mare si turez putin in timp,mai mult in oras cind nu am loc sa turez,iar sub 2000 foarte rar si din greseala...turatiile fiind valabile pentru toate treptele

    Leave a comment:


  • Pacco
    replied
    Eu schimb pe la 2800 rot/min.Daca va uitati veti vedea ca scade la fix 2000.Si e foarte bine,atat pentru motor cat si pentru consum.De subturat nici nu poate fi vorba.Iar de consum,sunt incantat.

    Leave a comment:


  • MIHAI_MOL
    replied
    la 1500 rpm in tr4 si tr5 e subturat motorul pt ca acestea sunt trepte de viteza mai economice si le place turatia mare. Daca ai avea cb cu cunsum instant ai vedea ca la 1500 rpm iti consuma la fel de mult ca la 2500rpm. Cel mai economic la un benzinar e sa mergi la 1800-2300 rpm. Eu de regula schimb la 2200 rpm treptele de viteza,dar numai cand sunt tare grabit le skimb de la 2500 rpm in sus.

    Leave a comment:


  • dani17cristi
    replied
    eu zic ca un motor subturat e atunci cand mersi cu 15-20/h in treapta 3 sau 4 cand iti trepideaza si masina, se simte, si am mai citit si in alta parte si e periculos pt motor si consumul e mare....eu in oras schimb la maxim 2500, si pt mine mers normal, lejer e la 1800-2000 de ture si consumul e mai bun, deja cand schimbi la 3000-3500 sare si consumul...acum depinde de fiecare ce temperament are!

    Leave a comment:


  • florin6234
    replied
    la 1500 de turatii in aIV este subturat?

    Leave a comment:


  • donpedro
    replied
    Dar si cea de la Petrom fata de cea de la OMV dupa mine cea de la OMV e cea mai buna

    Leave a comment:


  • CataLiNNN
    replied
    Nu stiu,eu am observat ca benzina de la Luk este slab calitativa fata de cea de la Petrom

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google