LOGAN kissfm

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • La spalatorie nu l-a sters cu nimica l-am sters eu cu o carpa curata cu ce stergeam bordu de praf si este usat numa acolo unde tin mana pe volan !!!!!!!!!!!!!!!!

    Comment


    • Normal ca se schimba pe garantie, s-a mai discutat.
      Cel mai nou proiect auto din România!
      Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

      Comment


      • Buna am versiunea kissfm diesel de 70 cp. Poate sa-mi spuna cineva daca se poate aduce (puterea mot.) la 85 cp. Si daca se merita?!
        Dacia Logan KissFM 1.5 DCI 90 CP B-76-SKF
        Seat Leon 2001 1.6 16v 106 CP TM-11-MFD viitor TM-31-MMN

        Comment


        • Se poate, prin remaprare, si da, merita, daca vrei putere in plus.
          Cel mai nou proiect auto din România!
          Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

          Comment


          • Am spus de volan cojit ca am citit pe forum la alte versiuni. Intre timp, de cand nu am mai intrat, am mai facut 1500 km cu ea. Sincer, se merita un logan kissfm motorina 85 cai.
            Tacanit intre volan si scaun...

            Comment


            • Originally posted by plodysad View Post
              Salutare! Problema cu scurgerile de ulei pe la distributie o am si eu, plus un suierat in intervalul de turatii ~1800 si ~2500. Am 8750 Km cu masina din Aprile a.C. Azi am facut o programare la service pentru data de 13.10, sper sa se rezolve problema. Stie cineva cat timp tine toata lucrarea? Seara intru la munca.

              SI eu am acelasi suierat pe la 2000 de ture dar miau spus ca turbo face asa.Ma rog nu ma prea pricep, dar probleme pana acum nu am avut. Si volanul nu sa decojit deloc chair arata f bine si am un an la masina.
              Glory. Glory Man United!!!!United We Stand!!!!!!

              Comment


              • -volanul cel nou e ok. (parca putin mai deschis la culoare). Mi l-au schimbat pe 16.Oct (constatearea facuta pe 19.Sept) pentru ca atunci a venit in service.
                -am facut 7200 km si eu tot o sa-mi schimb uleiul. Imi fac programare la service autorizat (si nu la un nene de pe marginea drumului cum mai ziceau unii...). Nu sunt taximetrist, nu merg frecvent cu loganu in tari tropicale (temp>30 grade) dar se poate spune ca merg putin cam "sportiv". Schimb trapta frecvent la 4000 rot/min iar uleilul este "sufletul motorului". Tata a avut o berlina din 1989 si a facut cu ea 200 000 km cu setul motor original, dar uleiul in schimba la 3500 km.
                - voi profita de aceasta vizita in service sa ma lamuresc ce e cu suieratul ce se aude de la motor intre 1500 si 2200 rot/min (sper sa nu am probleme la distribuitie)

                ***off topic: functia asta de "Raspuns Rapid" nu merge in IE 8.0 beta
                KissFM 1.4 mpi

                Comment


                • Zgomotul ala e de la subturare, sigur.
                  Cel mai nou proiect auto din România!
                  Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                  Comment


                  • Nu e de la subturare. Nu are nici o legatura cu treapta de viteza. Se aude din trapta 1 pana in a 5-a, in acceasi plaja de turatie. Mai mult: la alte logane (unul din 2005 si unul din dec2006) nu se aude. Inteleg de pe forumuri ca ar fi o problema cu distribuita. Curios ca nu am urme de ulei la exteriorul motorului...
                    KissFM 1.4 mpi

                    Comment


                    • Salutare
                      am si eu un kissfm de 1.4 din decembrie 2007, am pana acum 20800 km si multumesc lui dumnezeu nu am avut nici o problema, cat de mica cu ea.E albastru mineral si e luata in leasig pe firma mea.

                      Comment


                      • Hello!
                        Am schimbat uleiul + filtru = 190 ron (cobalcescu). Totul ok. Le-am povestit si lor de "sueratul" motorului intre 1500 si 2200 rot/min. Si ce credeti? Probleme la DISTRIBUTIE. M-au chemat din nou in service ca sa DESFACA MOTORUL. Ziceau ca vor o zi intreaga sa desfaca, sa primeasca aprobari si apoi sa inlocuiasca... Ce o fi de inlocuit... Deci, ca si avertisment pentru toti cei cu Loganuri cu "suieraturi" pe la 2000 rot/min: mergeti in service ca aveti probleme cu motorul... Eu pot cel mai devreme vineri.
                        off topic: aceeia care va spun ca e normal (sau ca provine din subturare) ca motorul sa "suiere" intre 1500 si 2000 rot/min ori habar n-au ori sunt angajati sa mentina o imagine nestirbita.

                        Traiasca service-ul

                        Comment


                        • Si tu chiar crezi ca toate masinile care prezinta zgomot intre turatiile mentionate de tine au drept cauza distributia? Sa fim seriosi...
                          Si oricum, cum demonstreaza ca e de acolo problema? Atata timp cat scurgeri nu exista, ce cauza au dat?
                          Cel mai nou proiect auto din România!
                          Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                          Comment


                          • `croncanit`

                            Am un `croncanit` la motor in partea dreaptza(ca si un disel) ce ar putea fi?

                            Comment


                            • Daca esti inainte de revizie cu 1 luna sau 2 sau cu 1000 sau 2000 km posibil sa fie ca si la mine. Cand acceleram si o deceleram (sper ca asa se spune) auzeam un huruit mai puternic in partea dreapta. Dupa revizie, respectiv schimb de ulei si filtru de ulei a disparut zgomotul.
                              Cine are nevoie de panouri solare, sisteme de iluminat cu leduri sau sisteme de incalzire, stie la cine sa apeleze
                              Dacia Logan Kiss 1.6 8v ... rosie ca

                              Comment


                              • @calenus: S-ar putea sa fie de la ambreiaj si sa nu auzi bine.
                                Cel mai nou proiect auto din România!
                                Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google