Probleme Ambreiaj

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • mr.K
    replied
    Cel mai probabil, s-a dus placa de presiune, sau doar rulmentul. Cand o sa demonteze ambreiajul e posibil ca discul sa fie aproape intact, la doar 30k.
    Oricum nu poti afla decat demontand.
    Last edited by mr.K; 23 February 2013, 16:54.

    Leave a comment:


  • Lucus
    replied
    Problema schimbat viteze

    Am o problema cu Loganul MCV 1.6 16v.
    Are 30.000km.
    Ieri brusc a ramas blocat in viteza 1. Nu pot sa o scot la punctul mort. Intra doar in vitezele 1/3/4.
    In spate nu mai merge.
    Maneta schimbatorului de viteze pare sa nu intre decit in locurile vitezelor mentionate mai sus. Ambreiajul nu patina. Nu ciriia. Inainte de asta, mergea perfect. Vitezele se schimbau usor. Sa fie o problema de timonerie?
    Merge in viteza 1 ,functioneaza si ambreiajul doar pentru aceasta viteza.A mai patit cineva asta? Un sfat, o sugestie. Merci.

    Leave a comment:


  • bv86dmi
    replied
    Cu motorul pornit in stationare nu se aude doar in mers,cand trebuie sa schimb si calc ambreiajul se aude asa ca si cum freaca cva pe altceva ,dupa ce iau piciorul si o accelerez nu se mai aude..suspecta treaba.

    Leave a comment:


  • IancuMIC
    replied
    Cu motor pornit, in stationare, calca pedala de ambreiaj si vezi daca e acelasi zgomot de care vorbesti; e posibil sa fie rulmentul de presiune.

    Leave a comment:


  • bv86dmi
    replied
    VIN si eu cu mica nelamurire,cand apas ambreiajul ca sa schimb vitezele in mers se aude foarte incet un zgomot parca de frecare ,cand ridic piciorul nu se mai aude,intrebarea este se duce discul de ambreiaj?mentionez ca masina are 51000 km si este din 2007 si foarte rar a avut parte de scartaituri.Nu de alta da sa ma pregatesc de cumparaturi...stima

    Leave a comment:


  • o8MeLC
    replied
    nu cred . Pisotane forjate? injectoare cu debit marit? Vrei sa faci turbo sau din ce cauza ai schimbat internele si injectoarele? Pistoanele au aceleasi dimensiuni sau ai unele mai mici in inaltime pentru marirea capcacitatii cilindrice?
    Ambreiaje de 180 sunt cam putine, cele puse de fabrica sau singurul mai sport este exedy. Din cate am inteles este mult mai dur si tine cu pana la 40% mai multa putere.

    poti sa imi dai si mie mai multe detalii despre masina pe pm despre ce ai facut si ce ai vrut sa castigi, poate si nite preturi, sunt doar curios.

    Leave a comment:


  • bgd_puya
    replied
    la masina au fost modificari aduse pentru cuplu,mai multi cai..de la injectoare schimbate,pistoane forjate,ulei mai bun,filtre sport,evacuare sport,plus cip.De urcat pe bordura urca fara probleme la 1200-1500 rpm.Ce ambreiaj miai recomanda sa pun?
    Pe masina nu au fost puse piese turcesti sau chinazarii.Am ales ori blistein,brembo,hks sau alte piese care sunt facute pentru a tine la fugarit.O singura data a iesit fum cand am incercat sa o urc cu spatele pe o rampa cu unghi de 70.Multumesc frumos

    Leave a comment:


  • o8MeLC
    replied
    Daca spui ca in blana masina face ca si cand ar fi hidramata inseamna ca ambreiajul e pe duca (vezi graficul pus de mine in care la fiecare schimbare de treapta are o intarziere pana ajunge viteza volantei se egalizeaza cu cea a ambreiajului, cerculetele).Nu prea am auzit de cutii stricate degeaba. Modificarile sunt pe parte de performante sau altele? Pe motorul 1.4 s-au pus ambreiaje de 180, destul de mici, iar in cazul in care masina are ceva putere in plus ambreiajul cedeaza mai repede la cuplu suplimentar (Cedeaza mai repede daca o omori cu schimbari de trepte rapide si sus in ture) . Sa te pregatesti sa schimbi ambreiajul. Daca nu ai idei de facut curse cu masina mergi linistit si tine ambreiajul pana cand incepe sa patineze la mers normal, daca nu poti sa il schimbi de pe acum ca e pe duca.
    La mine daca fac 2..3 ture de 400m deja miroase a ambreiaj in masina. Mai sunt teste mai drastice pentru vazut cat de ok este ambreiajul. Unul este in fata unei borduri cat mai inalte cu ambele roti perpendicular cu bordura si sa incerci sa o urci. Daca se tureaza in gol si nu urca inseamna ca ambreiajul e spre finish. Totusi iti zic sa nu o mai duci degeaba la mecanici si sa faci aiurea teste ca e doar ambreiajul. Pentru linistea ta poti da uleiul jos si sa il pui la loc sa vezi daca gasesti ceva pilitura, dinti, dar slabe sanse.

    (daca observi pe grafic acele treceri de trepte dureaza o secunda- 2 cum povestesti si tu.)
    (Ambreiajul meu a tinut fix 60 000 km dar a fost "torturat" in multe ocazii)
    Attached Files
    Last edited by o8MeLC; 9 January 2013, 02:13.

    Leave a comment:


  • bgd_puya
    replied
    Se ridica,dar problema este ca ma lasa in depasiri sau cand o accelerez mai tare.Atat..daca merg cu usurelul nu sunt probleme sau ii dau talpa 1,2,3..
    Ma lasa cand sunt la 2000 rpm si calc acceleratie mai puternic pentru o depasire.Atunci imi sare acul la 2700-3000 rpm(depinde cat de tare calc acceleratia) si motorul ramane turat pana cand ajunge la rotiile si viteza indicata.Cam patineaza ..dar nu cred ca se incadreaza corect fata de ce au spus alti colegi..cu 6000 de ture si etc..La mine e vorba de 500-600 rpm diferenta.Alte probleme nu am,decat in depasiri cand m lasa si se aude ca si cum ar fi hidramata si isi schimba sigura vitezele..ca ramane motorul turat si apoi ori scade si urca..ori ramane turat pana ajunge la turatia respectiva.

    Are cam o secunda -2 intarziere pana incepe sa fuga.
    Last edited by bgd_puya; 8 January 2013, 22:12. Reason: Automerged Doublepost

    Leave a comment:


  • vitriol
    replied
    Fa un test simplu: trage frana de mana, baga in viteza a I-a sau in marsarier si te joci cu ambreiajul. Daca incepe sa coboare spatele (viteza a I-a) sau sa se ridice (marsarier), este ok, daca se tureaza si nu face nimic, atunci poti fii sigur ca de vina este ambreiajul.

    Leave a comment:


  • bgd_puya
    replied
    mariusnicolae ...asa spun si eu..dar la atatia "meseriasi",cam te sperii cand auzi ca e cutia de viteza si costa 5000 Ron.Daca e doar ambreiajul scap de un stres..
    De asta am intrebat poate a mai fost cineva in aceasi situatie,nu sa auda 30 de pareri,de la rulmentii din cutia de viteze,pana la evacuare schimbata.lucruri penibile dar nimic concret.La Iatsa a calcat pedala de 2 ori si deja a spus ca e cutia de viteze..

    Leave a comment:


  • mariusnicolae
    replied
    Suna ca si cum ar patina ambreiajul.....insa la atat de putini km?

    Leave a comment:


  • bgd_puya
    replied
    Vitriol ...sa spun un exemplu ...in treapta a 2 sau a 3,la 2300 rpm calc pedala de acceleratie mai tare,pentru o depasire,exact in momentul ala se tureaza motorul dar nu fuge..

    Leave a comment:


  • vitriol
    replied
    Din ce ai povestit tu, chiar nu vad vreo problema. Totul depinde de cum "te joci" cu ambreiajul la plecare.
    Incearca treaba aia cu alta masina, vezi daca face la fel.

    Leave a comment:


  • bgd_puya
    replied
    Vin si eu cu o mica problema la ambreiaj dar sper sa o pot sa o spun corect in asa fel incat sa inteleaga toata lumea...

    masina e din iunie 2008,1.4 cu unele imbunatatiri(dar nu asta conteaza,cred),49.000 km.Masina a fost tinuta din scurt si numai cu piese foarte bune.Am pedala moale la ambreiaj din fabrica si pleaca la sfert de pe loc la fel ca la motorina.Acum problema este ca,daca plec usor cu ea de pe loc si calc acceleratia mai tare peste 2500-3000rpm motorul se tureaza,acul urca pana la 3000 si apoi revine undeva la 2600 sau ramane la 3000 pana cand se ajunge la acea turatie.La talpa de loc,cu schimbare trepte in turatii mari nu imi mai face probleme.Se aude ca si cum ar fi hidramata.Ar putea sa imi spuna cineva care este problema?

    P.S: Am fost la multe service-uri dar unii ba ca trebuie reglata din pedala,altii ba discul de ambreiaj,ba palca de presiunii si altii si mai grav toata cutia!Masina intra foarte bine in viteza,nu iese din viteza si se simte si acel clinchet ca se cupleaza.Multumesc anticipat!

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google