Probleme Ambreiaj

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • vill
    replied
    Salutare,
    Logan 1.4 , 55.000 Km ...
    Astăzi nu a mai vrut să intre în viteză . Niciuna. Nici un semnal prevestitor, nimic. Pur și simplu, eram la Petrom, când să plec ... pleacă dacă mai poți
    Am băgat cu greu în viteza a 2-a cu motorul oprit, pornit motorul și mers cătinel către casă .
    Sunat una bucată mecanic , diagnostic telefonic :placa ambreiaj ruptă. Cost service autorizat Dacia : 1200 RON. Programare pentru operație , mâine dimineață .
    Și totuși... ce nu înțeleg eu ... e normal să se rupă singurică o placă de ambreiaj după 50-60 mii km ?!
    Fiind o mașină la care mai am de plătit rate vreo 4 ani (din 10) , nu este tocmai plăcut să dau 12 milioane pe o piesă care , poate, aș fi putut ?! oare ... să-i prelungesc viața cumva .
    De fapt, asta este întrebarea principală : să am conștiința împăcată sau să-mi reproșez că mai conduc câteodată mai "sportiv" . A fost o defecțiune "la termen" sau una indusă de stilul de condus...?

    Leave a comment:


  • john Q
    replied
    Salut,de ceva timp am observat ca imi agata in toate treptele(nu rau),iar cu motorul oprit nu intra in viteza fara ambreiaj,sau intra doar daca calc o data pedala dar tot agata.De asemenea imi vibreaza bordul daca plec usor fara sa turez motorul.Plus ca se aude un fel de suierat daca schimb din treapta 4 in treapta 5 la o viteza de treapta 4.Schimb treptele destul de repede,masina a fost folosita mai mult pe distante scurte in oras,este din 2008 si are 88000 km.

    Leave a comment:


  • tonici
    replied
    Salutare,
    Scartaie ambreiajul la apasarea pedalei....
    La cablu m-am uitat, l-am uns, la pedalier la fel.. deci nu este de acolo..
    Daca s-a intalnit cineva cu asemenea problema si da o solutie..

    Multumesc

    Leave a comment:


  • bgd_puya
    replied
    Ambreiajul tine sus.A fost reglat si a mers bine pana acum o saptamana cand iar aceasi problema.Pedala de ambreiaj are cam 5 cm diferenta fara de frana.Inainte cum luam piciorul de pe ambreiaj pleca usor masina(din fabrica+la schimb) acum pauza,iar daca e sa fiu nevoit sa plec putin mai tare de pe loc trepideaza la 1-a de 3 ori de parca e minge de pimpong.La schimb am schimbat si acea piesa cu doua garnituri care face jocul la "maciulie",cablul de ambreiaj luat de origine si uleiul schimbat

    Leave a comment:


  • silviu8601
    replied
    Originally posted by Dan_Ionut View Post
    Am un 1.4 si de ceva timp in treptele inferioare, in mers, aud sunetele alea de la relanti pe care toti le descriu ca fiind produse de niste arcuri ale ambreiajului si dispar cand calci ambreiajul.De ce mi se aud in mers acum?
    Probabil s-o crapat un arc sau mai multe.
    Am vazut multe discuri cu arcuri bulite si "zburate".
    Esti sigur ca ii de acolo sunetul?
    Ti se pare mai brutal ambreiajul cand schimbi viteza?

    Originally posted by nickpick View Post
    Buna ziua,
    Am un Logan 1,4 benzina-gpl din noiembrie 2008,33K
    Dupa ultima canicula,dimineata ,cand am apasat pedala de ambreiaj am simtit ca s-a dus mai usor si atunci cand am plecat de pe loc Loganul nu mai avea acelasi demaraj
    Am mai strans cablul de ambreiaj,ca efect patina si mai tare.Pana la urma i-am gasit o pozitie optima la care daca plec usor nu mai patineaza.
    Acum se intampla un fenomen ciudat,atunci cand plec dimineata am un demaraj bun aproape de scartait de roti(ceeace nu-mi sta in obisnuinta) iar dupa 15-20min cand masina se incalzeste incepe din nou sa patineze daca o accelerez mai tare.Poate sa-mi spuna vre-un coleg ce s-ar putea intampla?
    Multumesc anticipat
    Cred ca ii obosita placa de presiune plus uzura discului si atunci cam asa se intampla.
    Si daca simti pedala mai moale atunci sigur ii pe duca placa de presiune.
    Oricum chiar daca mai ii bun discul si rulmentul, o sa trebuiasca sa schimbi tot kit-ul ambreiaj.
    Last edited by silviu8601; 6 September 2013, 12:13. Reason: Automerged Doublepost

    Leave a comment:


  • IancuMIC
    replied
    Cum ai cursa la pedala, sau altfel spus, unde "tine" ambreiajul?
    Mai desuruba piulita/piulitele de la cablu ambreiaj, daca tine foarte jos.

    Leave a comment:


  • silviu8601
    replied
    Cred ca nu ii reglat cum trebuie.Mai strans un pic din cablu.

    Leave a comment:


  • bgd_puya
    replied
    Intrebare intrebatoare! Am schimbat kitul de ambreiaj acum 3500 de km.Acum surpriza..iar figuri,dar numai cand e uleiul rece in cutie,sare cam 200 de ture.Iar cu uleiul cald,plec greu cu a1-a.trebuie sa urc pe la 2000 de ture.Care ar putea fi problema ca am devenit satul de cel ambreiaj?

    Leave a comment:


  • andrei
    replied
    @nickpick: Eu apreciez că ar fi timpul să schimbi kit-ul de ambreiaj, după simptome. Dar oricum, dacă vrei, mai poţi merge aşa, nu se întâmplă nimic.

    @Dan_Ionut: S-ar putea să fie de la culbutori, de exemplu. De la ambreiaj nu cred că e.

    Leave a comment:


  • Dan_Ionut
    replied
    Am un 1.4 si de ceva timp in treptele inferioare, in mers, aud sunetele alea de la relanti pe care toti le descriu ca fiind produse de niste arcuri ale ambreiajului si dispar cand calci ambreiajul.De ce mi se aud in mers acum?

    Leave a comment:


  • nickpick
    replied
    Buna ziua,
    Am un Logan 1,4 benzina-gpl din noiembrie 2008,33K
    Dupa ultima canicula,dimineata ,cand am apasat pedala de ambreiaj am simtit ca s-a dus mai usor si atunci cand am plecat de pe loc Loganul nu mai avea acelasi demaraj
    Am mai strans cablul de ambreiaj,ca efect patina si mai tare.Pana la urma i-am gasit o pozitie optima la care daca plec usor nu mai patineaza.
    Acum se intampla un fenomen ciudat,atunci cand plec dimineata am un demaraj bun aproape de scartait de roti(ceeace nu-mi sta in obisnuinta) iar dupa 15-20min cand masina se incalzeste incepe din nou sa patineze daca o accelerez mai tare.Poate sa-mi spuna vre-un coleg ce s-ar putea intampla?
    Multumesc anticipat

    Leave a comment:


  • IancuMIC
    replied
    NU. Transmisia e suprasolicitata in cazul in care viteza e inferioara si incep acele trepidatii; mai bine schimbi inainte de aceste manifestari, decat sa o "tii" din ambreiaj.

    Leave a comment:


  • Dan_Ionut
    replied
    In cazurile in care masina se misca foarte incet, iar pentru a continua deplasarea viteza a II-a ar fi prea slaba pentru inaintare, eu comut in tr. I, in mers, risc sa uzez ambreiajul?

    Leave a comment:


  • radu cornel
    replied
    correct greu de ghicit logan trepidatiile la rece cum zici tu pot fi din multe cause, unele care chiar nu au legatura cu ambreiaju. chiar si uzura bieletei antirului ca exemplu poate sa-ti dea aceste trepidatii asa ca fugi la service

    Leave a comment:


  • mr.K
    replied
    Nu poate niciun cunoscator de aici sa-ti ghiceasca exact problema, desi sunt convins ca sunt care vor incerca.
    Mergi la un service. Problemele serioase nu se elimina cu sfaturi de pe forum.

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google