If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Am ramas fara lichid de frina in vas pirdea pe la repartitor si de atunci am avut probleme cu ambreiajul mai precis a inceput sa sa patineze poate fi din din cauza asta,stie careva sau i sa mai intimplat cuiva asta
nu am vazut nici diesel.am o intrebare=vasul de lichid de frana este comun cu ambreiajul?in armata am avut un camion cu asa ceva.eu am avut un clio dci dar ambreiajul era pe cablu.ma gandesc ca daca sunt comune si ai pierdut lichidul patinarea se face la plecare.repartitorul este in spatele masinii,in nici un caz.
Cind apas ambreiajul sa schimb vitezele se aude un zgomot ascutit ca de motor electric care se invirte la turatie mare.
are dreptate sergiu 2010.majoritatea rulmentilor se strica datorita faptului ca se sta cu ambreiajul apasat(ex la stopuri,sau mai am pana la stop 200m)un reflex din scoala
Last edited by B70NGY; 4 April 2014, 22:21.
Reason: Automerged Doublepost
In treapta 2,3 si 4 daca accelerez usor in intervalul 2000-3000 rpm pleaca in suturi, pana in primavara se simtea pe un inteval mai mic de turatii 2000-2500 rpm, dar de ceva timp se simte bine si in treapta 4, face si pe benzina si pe gaz.
La rece nu face asa, doar de la 2 linii in sus cand incepe sa se mai incalzeasca.
Inafara de combustibil, fise, bobina si bujii este posibil ca si ambreiajul sa faca asemenea probleme ? Am avut dificultati cu el in sensul ca la plecarea de pe loc se simteau vibratii, dar nu patineaza. Au disparut simptomele de zguduit de la plecare dar dupa ce cuplez in treapta 2,3 si 4 pleaca sacadat indiferent de pozitia acceleratiei.
Am ramas fara lichid de frina in vas pirdea pe la repartitor si de atunci am avut probleme cu ambreiajul mai precis a inceput sa sa patineze poate fi din din cauza asta,stie careva sau i sa mai intimplat cuiva asta
Nu are treaba patinatul ambreiajului cu lipsa lichidului de frana.In cel mai rau caz daca intra aer pe instalatie,ambreiajul nu mai debreia si nu mai puteai introduce in nici o treapta de viteza.
Am ramas fara lichid de frina in vas pirdea pe la repartitor si de atunci am avut probleme cu ambreiajul mai precis a inceput sa sa patineze poate fi din din cauza asta,stie careva sau i sa mai intimplat cuiva asta
E posibil daca ai ambreiajul hidraulic, nu stiu daca la dizaluri sunt si cu ambreiaj hidraulic.
Trebe facuta o aerisire
Am ramas fara lichid de frina in vas pirdea pe la repartitor si de atunci am avut probleme cu ambreiajul mai precis a inceput sa sa patineze poate fi din din cauza asta,stie careva sau i sa mai intimplat cuiva asta
Nu ramane blocat intr-o treapta de viteza dar nu o sa mai poti merge pentru ca nu vei mai putea accesa nici o treapta de viteza,asa ca vei fi nevoit sa o tractezi la service.Mai bine rezolvi problema din timp ca sa nu ajungi la asa ceva.
Zgomotul este de la rulmentul de presiune al ambreiajului care este pe cale sa se blocheze sau de la soarele placii de presiune care a cedat sau urmeaza sa cedeze.In functie de km pe care-i are masina se preteaza inlocuirea componentelor defecte sau a kit-ului de ambreiaj.Avand in vedere ca manopera este destul de costisitoare recomand inlocuirea in intregime a ambreiajului,nu inainte de a face o diagnoza corecta la un mecanic.
Cind apas ambreiajul sa schimb vitezele se aude un zgomot ascutit ca de motor electric care se invirte la turatie mare. Poate sa ma lamureasca cineva ce anume a cedat sau e pe cale sa cedeze la cutia de viteze?
Aveti idee daca din cauza ambreiajului poate sa sacadeze (mers intrerup) motorul?
Adica intre 2000 - 3000 rpm ACELERAT CONSTANT (incet) in treptele 2,3,4 motorul sacadeaza puternic, daca acelerez mai brusc/violet nu se simte nimic.
nu se simte nici sub 2000 si nici peste 3000.
Ma ajutat Cristi Kappa, nu am erori, am alimentare am aprindere, am debit de aer si totusi sacadeaza!
Am vrut sa mai specific ca stilul meu de condus este unul mai agresiv
Last edited by W3f; 26 December 2013, 14:57.
Reason: text incomplet
salut.am si eu o problema cu loganul meu 1.4mpi 103700.dupa ce merg cu masina 2ore si se incalzeste bine cutia face un zgomot la relantii.daca apas ambreiajul acest zgomot dispare.la rece sau dupa ce merg distante scurte acest zgomot nu exista.am verificat uleiul in cutie este la nivel.e posibil sa fie dus rulmentul de presiune??astept parile voastre.multumesc frumos
xplood ...eu unu am avut valeo turcesc si a tinut de m-am lamurit.Am mai scris ca am facut vreo 4000 de km cu el si acum l-am schimbat cu exedy.Cand a cazut ca asa a vrut el..nu mai faceam nimic cu masina si totul de odata.Discul ca nou,rulmentul la fel,placade presiune nu era echilibrata,iar mecanicul a fost foarte sincer cu mine si a zis ca nu sunt primul,iar el nu mai lucreaza cu Valeo ca enorm de multi au venit la garantie cu fel si fel de probleme la ambreiaj.Parerea mea ori sachs ori exedy.Depinde de ce stil de condus ai.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Leave a comment: