Probleme Ambreiaj
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
unge lagarul de la pedala. scartaitul vine si la frana, mai tarziu, pentru ca fiind pedale din plastic si noi neapasand normal pe ele, ci un pic din lateral, deformam lagarul ala conceput sa reziste la apasari normale, radiale, nu laterale. nu-i nimic grav, e doar deranjant la urechea fina
-
Dupa mai multe drumuri prelungite am un fel de "parait" in pedala de ambreiaj, mai exact cand o apas, in prima parte. Ar trebui ceva uns pe acolo sau sa fie problema de la cablu?
Leave a comment:
-
Eu am ramas din scoala cu niste "pitici" sa nu patinez ambreiajul prea mult, de aia am tendinta sa il ridic un pic mai repede la pornire si sa nu accelerez ca disperatul pana cand nu l-am ridicat complet, chiar daca motorul mai tremura uneori, in special vara cand am si AC pornit.
Altii am vazut ca tureaza ca nebunii cu ambreiajul patinat, normal sa se uzeze prematur.Last edited by anto84; 30 June 2016, 13:08.
Leave a comment:
-
D-aia ambreiaju meu n-a avut probleme pana am dat-o (140000 km) nu l-am frecat usurel sa nu se strice )
La lucru am un coleg cu 1.4 acu vreo 2 ani cand m-a carat o data am remarcat ca uita sa ia picioru de pe ambreiaj, nu m-am abtinut sa nu ii spun , "il tin doar de forma"
La 67000 km a schimbat ambreiaju pt ca patina (reglat de doua ori... )
Leave a comment:
-
Originally posted by alessandro View PostMergeti prea încet si atent cu ambreiajulpatinari usoare fără bruscari
Toate astea produc glazurarea discului de ambreiaj. Se formează pe suprafata discului o suprafata "sticloasa" care împiedică alunecarea corecta intre placa si volanta.
Solutia treapta 3...5000 rpm si plecat tare de pe loc. De preferat dimineata când toate piesele sunt reci pentru a evita stresul termic.
Repetata procedura 2-3 zile in functie de gradul de glazurare si mai merge mult si bine.
Ambreiajul se mentine sănătos mergând putin sportiv...nu încet !
Leave a comment:
-
Am facut si eu treaba asta o singura data, dar la cum a mirosit cateva minute, parca mi-e mila s-o repet.
Daca e turata serios, zboara de pe loc, daca-i rece sau o turatie care nu-i convine, tremura la plecarea de pe loc, iar in schimbarea in 2 si 3 smuceste un pic dar nu patineaza. Senzatia e ca parca faceam mai bine plecarea de pe loc cu 1.4mpi decat cu asta(16v) la turatii mici.
Leave a comment:
-
Mergeti prea încet si atent cu ambreiajulpatinari usoare fără bruscari
Toate astea produc glazurarea discului de ambreiaj. Se formează pe suprafata discului o suprafata "sticloasa" care împiedică alunecarea corecta intre placa si volanta.
Solutia treapta 3...5000 rpm si plecat tare de pe loc. De preferat dimineata când toate piesele sunt reci pentru a evita stresul termic.
Repetata procedura 2-3 zile in functie de gradul de glazurare si mai merge mult si bine.
Ambreiajul se mentine sănătos mergând putin sportiv...nu încet !
Leave a comment:
-
Salut. Si eu am o problema cu vibrarea pedalei de ambreiaj. Uneori la o plecare de pe loc mai lenta vibreaza, dar nu mereu. La o plecare mai turata nu se manifesta. Pareri? Multumesc.
Leave a comment:
-
Originally posted by miyhai View PostSalutare,
Am si eu un Stepway II 1.5dCi cu aproape 28000km la bord. De anul trecut din vara(aveam ~17000km) am inceput sa am o mica problema. Cand trebuie sa urc ceva mai inalt, o bordura de exemplu(cu fata sau cu spatele, nu are importanta) in timp ce fac echilibrarea ambreiaj/acceleratie mi se aude un harait. NU miroase a incins si nici nu ambalez excesiv ca sa zici ca fortez ambreiajul. Nu conteaza daca e cald sau rece, din 10 incercari de a trece peste borduri 4 dau acest harait. Nu am folosit-o offroad(pt ca nu e de asa ceva masina asta) si nici liniute nu am incercat cu ea(nu e nici de asa ceva).Am fost cu ea la reprezentanta dar bineinteles cei de acolo nu au detectat nimic. Pe sistemul, domnule daca se mai aude mai veniti. Nu sunt nebun, am permisul de 14 ani si nu e singura masina ce o conduc. Masina este inca in garantie, a fost luata de noua in noiembrie 2014. Am inteles ca majoritatea sanderourilor au problema cu placa de presiune. Voi ce ziceti.
Asta este boala grea la noul Dci cu ambreiajul(identic si la mine,urmatoarea faza incepe trepidat la plecare de pe loc ),mai nou am vazut colegii de forum se plang si la 1.2
Leave a comment:
-
va salut. am un logan, 1,4 benzina, si pe la 90.000 km s-a rupt un dinte de la placa de presiune. am schimbat kit-ul cu unul LUK (asta aveau cei de la service la indemana) si acum, dupa vreo 15.000 se aude un zgomot ca un clampanit de fiecare data cand ridic piciorul de pe pedala de ambreiaj la relanti (scoasa din viteza). ce ziceti, ar fi de schimbat iarasi kit-ul?
Leave a comment:
-
Problema cu un Stepway II diesel
Salutare,
Am si eu un Stepway II 1.5dCi cu aproape 28000km la bord. De anul trecut din vara(aveam ~17000km) am inceput sa am o mica problema. Cand trebuie sa urc ceva mai inalt, o bordura de exemplu(cu fata sau cu spatele, nu are importanta) in timp ce fac echilibrarea ambreiaj/acceleratie mi se aude un harait. NU miroase a incins si nici nu ambalez excesiv ca sa zici ca fortez ambreiajul. Nu conteaza daca e cald sau rece, din 10 incercari de a trece peste borduri 4 dau acest harait. Nu am folosit-o offroad(pt ca nu e de asa ceva masina asta) si nici liniute nu am incercat cu ea(nu e nici de asa ceva).Am fost cu ea la reprezentanta dar bineinteles cei de acolo nu au detectat nimic. Pe sistemul, domnule daca se mai aude mai veniti. Nu sunt nebun, am permisul de 14 ani si nu e singura masina ce o conduc. Masina este inca in garantie, a fost luata de noua in noiembrie 2014. Am inteles ca majoritatea sanderourilor au problema cu placa de presiune. Voi ce ziceti.
Leave a comment:
Leave a comment: