Probleme Ambreiaj

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • burtosu
    replied
    Asa este,acel zgomot nu este de la ambreiaj,eu am pus Exedy si se aude la fel,doar ca putin mai incet.

    Leave a comment:


  • mariusALIN
    replied
    tocmai am schimbat ambreajul la logan 1.6 mers 140k km.Mai ducea l-am schimbat mai mult din cauza rulmentului de presiune se auzea un sunet ciudat(zgomot tehnologic) sa zic asa,disparea cand calcam ambreajul,aparea cand ridicam ambreajul,
    Am schimbat cu unul sachs de origine tot kitul si surpriza tot asa se aude acel zgomot ciudat cu ambreajul ridicat si dispare cu ambreajul calcat
    Concluzie- care mi-a zis si mecanicul meu acel zgomot este din CUTIE DE LA UN PINION ,care sa lasat toleranta prea mare la el cand sa fabricat, asa au toate modelele de logan (zgomot tehnologic)
    deci nu mai aruncati bani pe fereastra sa schimbati kituri de ambreaje doar pentru acest sunet de ambreaj el este din cutie de la un pinion pentru marsarier care are toleranta prea mare si tacane la turati joase gen sub 1000 rpm

    Leave a comment:


  • dsign
    replied
    Originally posted by IancuMIC View Post
    Mie sincer mi se pare o prostie, iertati-mi exprimarea, ideea conform careai un ambreiaj va lucra mai bine in cazul utilizarii la stilul..."smuls", agresiv, sportiv, fata de unul care e exploatat normal.
    In ce sens va lucra mai bine?
    Mai aveti putin si recomandati plecarea de pe loc cu patinarea rotilor, ca face bine ambreiajului.

    Logan 1.6 MPI, binecunoscutul agitat de Pantelimon :

    - am schimbat ambreiajul de fabrica pe la 120 000 km - nu retin exact - am pus SACHS, cam prin 2010

    - a ajuns troaca acum la aprox 250 000 km - nu stiu exact pentru ca am tot schimbat tablouri de bord - iar in ultimul an a participat la muuuuulte competitii (Promo Rally, cu intoarceri 180gr, 360gr; autoslalom, indemanare, etc)
    - perioada 2012-2013 a participat la o multime de competitii de indemanare, uneori cu cutii de viteze mult prea lungi, ambreiajul fiind una dintre componentele nemenajate

    Acum ca am si o axa cu came agresiva, care nu permite plecarea de pe loc subturat, e si mai si pentru ambreiaj.

    Niciodata nu am patinat ambreiajul excesiv, la start turez motorul cat e necesar (app 4000 ture) si dau drumul pedalei aproape direct, tin semicuplat fix cat sa nu dau socuri in transmisie.
    Treptele de viteza se schimba direct, fara sa patinez ambreiajul. Folosesc frana de motor la stilul brutal (la 130km/h in a3a pun piciorul in frana si in acelasi timp schimb in a2a si dau drumul ambreiajului lin dar rapid - stres maxim pe disc)

    Ultima oara cand am verificat, acum vreo 10 luni, eram cu Alessandro si Lau, ambreiajul meu Sachs era in bune conditii. Am de atunci aprox 10 000 km de mers in forja (Motul Event, Promo Rally 5 etape, Autoslalom 2 etape, antrenamente, Track day la Titi Aur, Jihad pe strazi, blana pe autostrada, etc)


    Sunt eu mai special sau cum?


    Pe de alta parte :

    Ii pun lui taica-miu la 1.4 un ambreiaj nou de 1.6 cu tot cu volanta, om pensionar, destul de infipt la mersul prin oras, dar cu un prost obicei capatat mai spre batranete de a-si sprijini piciorul deasupra pedalei de ambreiaj.
    Dupa aprox 40 000 km, la cald, scutura discul ala de zici ca vrea sa iasa din cutie. Cred ca saptamana asta ma antrenez cu masina lui

    Leave a comment:


  • Hirayama
    replied
    Ce discutii colorate....

    Ma mir cand citesc ce scrieti...
    La mine, la asta de 8v cu 250 000, nu patineaza nu trepideaza nu sacadeaza....si vede zilnic cel putin 180 pe bord, sau cat poate...
    16v e cu vreo 400 000 cu actualul ambreiaj si la fel...

    La taicameu benzinarele la fel...dar macar el nu le alearga

    De plecat de pe loc nu plecam nici unul cu scart...

    Oi fi eu norocos....dar daca ma gandesc bine eu intotdeauna am fost norocos cand vine vorba de masini

    Leave a comment:


  • anto84
    replied
    Ce inseamna barbateste? Cum am zis mai sus, 2000 rpm e suficient.
    Mie imi trepideaza doar cand apuca sa scada turatia in timpul pornirii sub 1000. Ori
    aici nu mai ai cum sa blamezi saracul motor )
    Dar benzinarele trebuie turate, oricum, nu stiu de ce unii vor sa se poarte cu manusi si se sperie daca urla mai tare motorul.
    Da, motorul de Logan chiar 1.6 pare puturos mai ales cu AC, dar asta numai pana in 3000 rpm, ori la un benzinar la 3000 e abia "trezit din somn" ca sa zic asa.
    Motoarele sunt bune, sunt parciuri doar daca vrei sa le folosesti la curse, ceea ce nu e scopul ptr care a fost construita masina.
    Last edited by anto84; 4 August 2016, 19:47.

    Leave a comment:


  • mr.K
    replied
    Eu ii dadeam tare la plecare si dupa 140k, ambreiajul nu prezenta semne de patinare. Mai ales cand ai AC pornit, trebuie te porti mai barbateste cu acceleratia la un benzinar, la ce pârciuri de motoare exista pe Logan.
    PS: Care se simte jignit, il invit sa se uite in talon de 2 ori.
    Last edited by mr.K; 4 August 2016, 19:25.

    Leave a comment:


  • anto84
    replied
    Originally posted by alessandro View Post
    Bai nene stiti ceva...eu incerc sa va ajut cu sfaturi din ce am invatat facand reparatii de transmisii la toata gama Renault.

    In fiecare zi ma lovesc de probleme legate de ambreiaje cutii de viteze si motoare...efectiv le am invatat si le stiu pe din afara de unde cum si de ce.

    Pt cultura atot-cunoscatorului Iancu Mic...imi vin multe masini de strada cu probleme de trepidatii la ambreiaj...in schimb nici una care se da la curse...niciodata nu am mers cu o masina folosita la curse sa sacadeze ambreiajul sau sa faca probleme de genul...oare de ce ?

    Nici unul de aici nu aveti habar sa tineti o cheie de 13 in mana da pai sa intelegeti cum functioneaza in ambreiaj sau ce se intampla cu discul si transformarile lui cand este patinat.

    Va plangeti ca femeile ca va pun sa patinati ambreiajul ca sa nu mai trepideze...schimbati l atunci...400 ambreiaju 300 manopera si gata....si cand incepe iar sa trepideze din cauza stilului de condus de ***** ce faceti ?

    Voi puteti sa va laudati in continuare cu sfaturile bune pe care vi le dati unul altuia...eu nu mai postez aici ca nu am loc din cauza cunoscatorilor si aplaudacilor lor.
    Nu avem habar sa tinem o cheie?Crezi ca doar tu stii sa desfaci un surub? Eu imi fac orice lucrare :revizia uzuala, schimb discuri, placute, saboti, bucse, etc singur. Iar job-ul meu e de birou. La ambreiaj nu ma bag ca nu am elevator si e prea greu fara si oricum nu l-am schimbat de cand am luat masina. Lasa-ne cu aerele de surubar, ca poate unii de p-aici fac chestii infinit mai complexe si dificile decat mecanica auto ptr care ce studii iti trebuie...scoala profesionala?
    Pariu ca daca vad "pe viu" 3 schimburi si am toate sculele necesare schimb si eu un ambreiaj?
    Cum poti sa vorbesti de cost cand chiar tu ai spus intr-un post azi-dimineata sau aseara ca dupa sfaturile tale un ambreiaj merge 50.000 de km, dar "merge lin", si preferi asa.

    Trepidatia de care zici tu e trepidatia motorului intrat in subturare si atat. Se rezolva nu cu turatie ca animalul si plecat cu scart, ci cu un 2000 rpm acolo si eliberare putin mai lenta a pedalei.
    Da, si eu am trepidatia aia daca nu apas mai deloc acceleratia si ridic si rapid ambreiajul, e o chestie normala. Scade turatia sub 1000, ce naiba, cum sa nu trepideze saracul motor? Cum ii dau acceleratie mai multa(si e suficient 2000) pleaca lin.

    Tu spui ca daca il bruschezi si il patinezi merge mai bine, dar nu are nicio logica, la patinare se uzeaza discul, iar la bruscare poate te mai trezesti si cu placa crapata.
    Si sincer, fara ofensa acum, de "mesteri" din astia care nu gandesc deloc dar aplica si ei niste retete "taranesti" sunt satul.
    Last edited by anto84; 4 August 2016, 15:20.

    Leave a comment:


  • IancuMIC
    replied
    In ciuda unei alte recondari, singura cred de pe acest forum, un regim agresiv, sportiv cum vreti sa-i spuneti, sau stilul neglijent, adica apasarea ferma a acceleratiei intr-un timp prea scurt de la ambreiere, duc inevitabil la scurtarea duratei de viata a ambreiajului, iar pe termen lung a transmisiei.
    Patinarea ambreiajului, a discului de fapt, ar trebui evitata pe cat posibil; la plecarea de pe loc spun si aproape deloc la schimbarea treptelor. dar asta n-are nimic in comun cu mersul sportiv. Cat mai putin tmp cu piciorul pe pedala de ambreiaj, cu alte cuvinte, spun. Eu nu sunt mare mecanic, dar experienta imi permite sa-mi dau cu parerea.
    ...
    E parerea mea; astept argumente impotriva acestor opinii.

    Leave a comment:


  • bolovan
    replied
    alessandro hai sa te contrazic: 200.000 km si plecat finut...fara bruscari, fara patinari (aka turatii mici etc)...Practic ambreajul ala a avut o viata...hmmm...foarte usoara (deh...nevasta sensibila la miscare). N-am avut probleme. Nu a fost nevoie sa patinez, derapez, plec cu 6000 rpm etc.
    Si ambreajul mai mergea...dar a mers masina la rabla.

    Leave a comment:


  • IancuMIC
    replied
    Originally posted by IancuMIC View Post
    Mie sincer mi se pare o prostie, iertati-mi exprimarea, ideea ...
    Trecand peste toata obraznicia si aroganta de care dai dovada, am sa-ti spun ca ar trebui sa incepi prin a invata sa respecti si pareri care nu sunt conforme cu convingerile tale; acest lucru nu te impiedica sa-ti sustii prin argumente propriile pareri fara sa emiti axiome.
    "Argumentul" asta chiar te descalifica si n-are nicio relevanta.
    niciodata nu am mers cu o masina folosita la curse sa sacadeze ambreiajul sau sa faca probleme de genul...
    In alta ordine de idei, evita sa te referi la persoane, sa jignesti userii, membrii acestui forum si canalizeaza-ti efortul si inteligenta spre a combate idei, concepte.
    ...
    Nici acum nu stiu de ce nu te sanctionez pentru iesirea ta (ironii, atac la persoana, insulte aduse altor membrii); poate pentru ca toleranta este o consecinta a umanitatii.
    ...
    In mod normal acesta s-a dorit a fi un mesaj privat. In spiritul deplinei transparente am gasit ca poate fi utila postarea lui aici.
    Last edited by IancuMIC; 4 August 2016, 13:32.

    Leave a comment:


  • Fanez
    replied
    Originally posted by alessandro View Post
    ...
    Nici unul de aici nu aveti habar sa tineti o cheie de 13 in mana da pai sa intelegeti cum functioneaza in ambreiaj...
    Cum se tine o cheie de 13 in mana si cum functioneaza cheia de 13 in ambreiaj? Vreau sa invat si eu.

    Bai nene stiti ceva...eu incerc sa va ajut cu sfaturi din ce am invatat...
    Bai nene, daca vrei sa dai un sfat, poti sa-l dai, nu esti obligat. Cine nu vrea sa-l urmeze nu e obligat.
    Last edited by Fanez; 4 August 2016, 12:25. Reason: Automerged Doublepost

    Leave a comment:


  • alessandro
    replied
    Bai nene stiti ceva...eu incerc sa va ajut cu sfaturi din ce am invatat facand reparatii de transmisii la toata gama Renault.

    In fiecare zi ma lovesc de probleme legate de ambreiaje cutii de viteze si motoare...efectiv le am invatat si le stiu pe din afara de unde cum si de ce.

    Pt cultura atot-cunoscatorului Iancu Mic...imi vin multe masini de strada cu probleme de trepidatii la ambreiaj...in schimb nici una care se da la curse...niciodata nu am mers cu o masina folosita la curse sa sacadeze ambreiajul sau sa faca probleme de genul...oare de ce ?

    Nici unul de aici nu aveti habar sa tineti o cheie de 13 in mana da pai sa intelegeti cum functioneaza in ambreiaj sau ce se intampla cu discul si transformarile lui cand este patinat.

    Va plangeti ca femeile ca va pun sa patinati ambreiajul ca sa nu mai trepideze...schimbati l atunci...400 ambreiaju 300 manopera si gata....si cand incepe iar sa trepideze din cauza stilului de condus de ***** ce faceti ?

    Voi puteti sa va laudati in continuare cu sfaturile bune pe care vi le dati unul altuia...eu nu mai postez aici ca nu am loc din cauza cunoscatorilor si aplaudacilor lor.

    Leave a comment:


  • IancuMIC
    replied
    Mie sincer mi se pare o prostie, iertati-mi exprimarea, ideea conform careai un ambreiaj va lucra mai bine in cazul utilizarii la stilul..."smuls", agresiv, sportiv, fata de unul care e exploatat normal.
    In ce sens va lucra mai bine?
    Mai aveti putin si recomandati plecarea de pe loc cu patinarea rotilor, ca face bine ambreiajului.

    Leave a comment:


  • anto84
    replied
    Originally posted by bobbyred View Post
    Acum trepideaza doar la mers in coloana,si cand sunt "incarcat" gen 3 persoane,daca e si ceva bagaj ....atunci vibro-masajul este asigurat,suieratul/huruit la mersul cu spatele este la fiecare obstacol intalnit gen bordura,panta,noroi...etc.
    La reprezentata fix nu rezolvi nimic.....NU FACE OBIECTUL GARANTIEI !.
    Oficial am fost informat "Noi desfacem ,constatm,si daca este ambreiajul acesta nu ...............si Dvs. efectuati plata manopera cca.1000 ron,fara piesa schimbata" )
    Eu acum sunt cu ei in conflict,desi am anuntat inainte de 10.000km aceasta problema (pot spune ca,este un defect ascuns!)acum am ajuns iar la ANPC, astept solutionarea.
    Bine le-ai facut, ce golaneala nesimtita, sa-ti pretinda 1000 ron doar ptr constatare.

    Originally posted by alessandro View Post
    Eu unul prefer sa tina 50.000 un ambreiaj dar in aia 50.000 sa mearga absolut impecabil !
    Hai ca o dai in glume...
    Last edited by anto84; 4 August 2016, 09:18. Reason: Automerged Doublepost

    Leave a comment:


  • alessandro
    replied
    Originally posted by anto84 View Post
    Dar va tine mai putin.
    Eu unul prefer sa tina 50.000 un ambreiaj dar in aia 50.000 sa mearga absolut impecabil !

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google