Probleme Ambreiaj
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Am un fel de scartait/parait in pedala de ambreiaj, ce se poate unge si pe unde? Cablul, prinderea pedalei de sub bord?
-
Am montat eu LUK la 1.4MPi acum circa un an de zile si pot spune ca e mai ok decat cel original. A disparut zgomotul de la rulmentul de presiune, plus ca suprafata de contact a discului de ambreiaj pare mult mai aderenta decat la Valeo.
De tremurat nici nu se pune problema.
De montat nu mi s-a parut sa fie mai greu, doar ca din kit lipseste piesa de centrare. Dar nu cred ca un mecanic s-ar poticni in asta. In service-ul unde l-am montat eu aveau mecanicii 'dispozitiv de centrare' facut dintr-o bucata de teava.Last edited by robbie_ro; 19 May 2017, 10:13.
Leave a comment:
-
Salut prieteni, am si eu o nelamurire legata de ambreiajul unui logan 1.4mpi. Care este diferenta dintre setul de ambreiaj produs de Dacia(ei spun ca este tot original, pe siteuri am gasit la pretul de 250 ron) si setul original in cutie de Renault la 340 Ron.
Ce am mai aflat este ca daca te duci la reprzentanta cu logan Ph1 sa iti schimbi ambreiajul, iti vor monta setul Dacia produs in Romania.
P.S. Si-a montat cineva LUK? Mecanicul de la Reprezentanta spune ca nu se compara cu cel original(care o fi el) si ca iti tremura la plecarea de pe loc si este mai dificil de montat.
Leave a comment:
-
eu o sa fac trecerea la volanta de 1.6 si ambreiaj valeo de 200mm cu discul care are 6 arculete... sa vedem cum se simte
Leave a comment:
-
Exact aia 56000 , e masina de weekend proaspat trecuta la job de facut naveta la servici . De-aia cred ca facut o greva de ambreiaj , ca nu e obisnuita cu genul asta de munca
Habar n-am cum a fost operata , cred ca doar cracanata ca n-am vazut prea multe urme
Leave a comment:
-
M-a costat vre-o 760 lei (deh , inflatia ) cu tot si au uitat sa puna mufa de la vitezometru .Noroc cu Youtube-ul ca am economisit un drum pana la ei . Per total sunt multumit , ambreiajul functioneaza , e reglat mai jos si masina se aude mult mai bine
Placa de presiune avea soarele deformat iar inelul actuator crapat vedeti foto . . Rulmentul merge usor dar are un joc longitudinal de 0.5mm .Discul are 6.5mm fara sa presez sublerul pe el - afaik unul nou are 7 - deci ar fi putin uzat - normal pt ca masina asta nu prea a vazut oras .
Salutari si pe data viitoare ... trebuie sa-mi schimb placutele ca am 56000km si ar fi cazul .
Leave a comment:
-
Transmisie
Nici n-am o saptamana dupa ce m-a busit unul si am alta belea cu masina . De-odata de azi dimineata nu mai intra in viteza 1 . Intra greu in 2 , 3-4-5 destul de decent . In R numai cu carait jenant . Deci in unu nu intra decat daca opresc motorul , atunci intra instant . Repet ,pe loc cu motorul oprit intra perfect in toate , nu este o problema de timonierie . Ambreiajul tine perfect , nu patineaza .
Singura chestie care-mi intra in cap ar fi sincroanele , sincronul ? de la 1-2 . Stiu in teorie ce ar fi pe-acolo dar nu in practica
Intrebarea e ce ma asteapta , financiar si in materie de timp .
Multumiri .
Ok , de fapt e ambreiajul , nu mai decupleaza 100% . Daca ridic roata pe cric si o bag in viteza cu motorul pornit roata se invarte chiar daca apas pedala pana la fund . Probabil e chestia aia celebra cu "placa de presiune sparta" in urma interventiei spiritelor rele .
Ce am eu e un 1.4 mpi facut 2007 devreme , merge pus pe el ambreiaj de dci sau ma complic degeaba ?
Leave a comment:
-
Si nu e nici o modalitate de a lungi cursa? Mie mi se pare ca e prea scurta...Last edited by 77sky; 30 December 2016, 20:13.
Leave a comment:
-
Si uzura discului cum se compenseaza?Last edited by 77sky; 30 December 2016, 20:13.
Leave a comment:
Leave a comment: