Probleme Ambreiaj

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • anto84
    replied
    Am un fel de scartait/parait in pedala de ambreiaj, ce se poate unge si pe unde? Cablul, prinderea pedalei de sub bord?

    Leave a comment:


  • robbie_ro
    replied
    Am montat eu LUK la 1.4MPi acum circa un an de zile si pot spune ca e mai ok decat cel original. A disparut zgomotul de la rulmentul de presiune, plus ca suprafata de contact a discului de ambreiaj pare mult mai aderenta decat la Valeo.
    De tremurat nici nu se pune problema.
    De montat nu mi s-a parut sa fie mai greu, doar ca din kit lipseste piesa de centrare. Dar nu cred ca un mecanic s-ar poticni in asta. In service-ul unde l-am montat eu aveau mecanicii 'dispozitiv de centrare' facut dintr-o bucata de teava.
    Last edited by robbie_ro; 19 May 2017, 10:13.

    Leave a comment:


  • alessandro
    replied
    Cel de origine este Valeo. Luk este mai bun.

    Leave a comment:


  • COSTAS_EXD
    replied
    Salut prieteni, am si eu o nelamurire legata de ambreiajul unui logan 1.4mpi. Care este diferenta dintre setul de ambreiaj produs de Dacia(ei spun ca este tot original, pe siteuri am gasit la pretul de 250 ron) si setul original in cutie de Renault la 340 Ron.
    Ce am mai aflat este ca daca te duci la reprzentanta cu logan Ph1 sa iti schimbi ambreiajul, iti vor monta setul Dacia produs in Romania.

    P.S. Si-a montat cineva LUK? Mecanicul de la Reprezentanta spune ca nu se compara cu cel original(care o fi el) si ca iti tremura la plecarea de pe loc si este mai dificil de montat.

    Leave a comment:


  • sorin1983
    replied
    eu o sa fac trecerea la volanta de 1.6 si ambreiaj valeo de 200mm cu discul care are 6 arculete... sa vedem cum se simte

    Leave a comment:


  • Ahernar
    replied
    Exact aia 56000 , e masina de weekend proaspat trecuta la job de facut naveta la servici . De-aia cred ca facut o greva de ambreiaj , ca nu e obisnuita cu genul asta de munca

    Habar n-am cum a fost operata , cred ca doar cracanata ca n-am vazut prea multe urme

    Leave a comment:


  • Kojak
    replied
    Ai scapat de-o grija. Cati km are masina?
    Cutia a fost data jos de pe masina, sau doar cracanata?
    Last edited by Kojak; 7 March 2017, 21:19.

    Leave a comment:


  • Ahernar
    replied
    M-a costat vre-o 760 lei (deh , inflatia ) cu tot si au uitat sa puna mufa de la vitezometru .Noroc cu Youtube-ul ca am economisit un drum pana la ei . Per total sunt multumit , ambreiajul functioneaza , e reglat mai jos si masina se aude mult mai bine

    Placa de presiune avea soarele deformat iar inelul actuator crapat vedeti foto . . Rulmentul merge usor dar are un joc longitudinal de 0.5mm .Discul are 6.5mm fara sa presez sublerul pe el - afaik unul nou are 7 - deci ar fi putin uzat - normal pt ca masina asta nu prea a vazut oras .
    Salutari si pe data viitoare ... trebuie sa-mi schimb placutele ca am 56000km si ar fi cazul .
    Attached Files

    Leave a comment:


  • Ahernar
    replied
    Multumesc !

    Leave a comment:


  • vitriol
    replied
    Stai linistit ca nu e grav, a crapat placa la presiune. Iti spune un patit. Costuri: 300-400 lei kitul de ambreiaj si 250-300 lei manopera.

    L.E. Nu merge pus ambreiaj de dCi.
    Last edited by vitriol; 2 March 2017, 20:32.

    Leave a comment:


  • Ahernar
    replied
    Transmisie

    Nici n-am o saptamana dupa ce m-a busit unul si am alta belea cu masina . De-odata de azi dimineata nu mai intra in viteza 1 . Intra greu in 2 , 3-4-5 destul de decent . In R numai cu carait jenant . Deci in unu nu intra decat daca opresc motorul , atunci intra instant . Repet ,pe loc cu motorul oprit intra perfect in toate , nu este o problema de timonierie . Ambreiajul tine perfect , nu patineaza .
    Singura chestie care-mi intra in cap ar fi sincroanele , sincronul ? de la 1-2 . Stiu in teorie ce ar fi pe-acolo dar nu in practica

    Intrebarea e ce ma asteapta , financiar si in materie de timp .
    Multumiri .

    Ok , de fapt e ambreiajul , nu mai decupleaza 100% . Daca ridic roata pe cric si o bag in viteza cu motorul pornit roata se invarte chiar daca apas pedala pana la fund . Probabil e chestia aia celebra cu "placa de presiune sparta" in urma interventiei spiritelor rele .

    Ce am eu e un 1.4 mpi facut 2007 devreme , merge pus pe el ambreiaj de dci sau ma complic degeaba ?
    Last edited by Ahernar; 2 March 2017, 20:17. Reason: Automerged Doublepost

    Leave a comment:


  • zaqwsxcderfvbgtyhn
    replied
    Si nu e nici o modalitate de a lungi cursa? Mie mi se pare ca e prea scurta...
    Last edited by 77sky; 30 December 2016, 20:13.

    Leave a comment:


  • cristi-mic
    replied
    Ca la placutele de frina.

    Leave a comment:


  • zaqwsxcderfvbgtyhn
    replied
    Si uzura discului cum se compenseaza?
    Last edited by 77sky; 30 December 2016, 20:13.

    Leave a comment:


  • NOL
    replied
    Nu. Am si eu la 1,6 16v

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google