Probleme Ambreiaj

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Fanez
    replied
    Originally posted by Fanez View Post
    ...Cand apas pe ambreiaj ca sa schimb viteza, dupa ce iau piciorul de pe acceleratie se tureaza motorul, ceea ce consider anormal. Care ar fi problema?
    ...
    Originally posted by IancuMIC View Post
    Ridica piciorul de pe acceleratie cu o fractiune de secunda inainte sa apesi ambreiajul; chestiune de timing.
    Am constatat ca problema era de la cablul de acceleratie. Are cateva lite rupte si agata cateodata. Trebuie inlocuit.

    Leave a comment:


  • Fanez
    replied
    Multumesc pentru raspunsuri.

    Leave a comment:


  • Fanez
    replied
    Dupa ce am schimbat un tampon la cutie (stanga, Optimal made germany-nu recomand), nu mai intra in viteza. Meseriasul daduse cumva cablul intr-o parte si nu-l mai pusese la loc. La pus la loc si parca se simte un pic altfel decat inainte. Ma gandeam sa schimb cablul. Cautand pe net am vazut ca sunt si de 1033 mm si de 1135 mm. Diferenta mi se pare destul de insemnata. As opta pentru cel de 1033. Intrebari:
    1. De ce e diferenta asta?
    2. Se poate schimba usor, in fata blocului?

    Leave a comment:


  • Fanez
    replied
    O sa lucrez la asta

    E posibil sa decupleza mai repede decat eram invatat si ar fi o varianta.
    Last edited by Fanez; 10 October 2015, 07:09. Reason: Automerged Doublepost

    Leave a comment:


  • IancuMIC
    replied
    Originally posted by Fanez View Post
    Cand apas pe ambreiaj ca sa schimb viteza, dupa ce iau piciorul de pe acceleratie se tureaza motorul, ceea ce consider anormal. Care ar fi problema?
    Ridica piciorul de pe acceleratie cu o fractiune de secunda inainte sa apesi ambreiajul; chestiune de timing.

    Leave a comment:


  • Fanez
    replied
    Am inteles acum. Merci din nou.

    Leave a comment:


  • t0rquemada
    replied
    OK, exprimare incompletă.
    podea(4/4) 3/4 1/2 1/4 repaos

    Față de poziția actuală, să zicem la 1/2 din cursă,
    -dacă vrei să tină la podea(4/4) sau 3/4 trebuie desurubate piulițele de pe cablu
    -dacă vrei să tină sus la 1/4 trebuie însurubate piulițele de pe cablu
    Last edited by t0rquemada; 9 October 2015, 21:04.

    Leave a comment:


  • Fanez
    replied
    Originally posted by t0rquemada View Post
    ...
    Pentru cazul 1 se desurubează piulițele, există chiar o cotă (mm) de reglaj, iar pentru 2 3 se strâng
    Multumesc pentru detalii. Chestia este ca la mine nu prea mai merg stranse piulitele ca, dupa ce am schimbat ambreiajul ultima data, mi-a ramas cablul mai lung (nu stiu de ce, am mai auzit de un caz asemenea) si am mai pus niste piulite ca distantier. Ar trebui sa- gasesc un distantier mai mare sau mai multe piulite.

    Originally posted by t0rquemada View Post
    Creșterea turație motorului la apăsarea ambreiajului, e normală în anumite limite (50-100rpm), motorul nefiind forțat să rotească și cutia care probabil are ulei "gros"
    Nu stiu ce fel de ulei au pus baietii acum. Turatia n-am vazut cu cat creste dar am auzit. E parca as apasa putin mai tare acceleratia in gol.
    Last edited by Fanez; 9 October 2015, 20:52. Reason: Automerged Doublepost

    Leave a comment:


  • t0rquemada
    replied
    La ambreiaj comandat pe cablu ar trebuie să fie:
    1-decuplat la apăsarea la podea (ideal, dar dacă ai preș sub pedală nu vei debraia complet niciodată);
    2-decuplat foarte aproape de podea sau până la 3/4 din cursa pedalei (cel mai ok);
    3-decuplat la apăsarea la 1/2 (de obicei la X52 cam așa e reglat din fabrică - dar atenție mecanic între cazul 1 și 2 -e pedală cu preluare automată a "jocului" )
    4-decuplat la apăsarea la 1/4 din cursă - deja rulmentul e presat pe soare permanent iar debraierea e excesivă - poate duce în timp la uzura prematură a "soarelui" asta dacă nu cedează rulmentul primul.

    @Fanez:
    Pentru cazul 1 se desurubează piulițele, există chiar o cotă (mm) de reglaj, iar pentru 2 3 se strâng

    La comanda hidraulică reglajul e în cazul 2, debraiere la pedală apăsată 1/2 nereglabil.

    Creșterea turație motorului la apăsarea ambreiajului, e normală în anumite limite (50-100rpm), motorul nefiind forțat să rotească și cutia care probabil are ulei "gros"

    Leave a comment:


  • mariannn
    replied
    la sfert de cursa aveai rulmentiul de presiune cam apasat...d-aia au ales aia sa-ti regleze parghia...ca sa-ti prelungeasca viata rulmentului...

    Leave a comment:


  • Fanez
    replied
    Mai devreme am postat gresit in alta parte. Repet aici: Azi cand am luat masina de la service am constatat ca am ambreiajul altfel decat era inainte. E normal, l-au reglat baietii altfel, doar ca acum are cursa mai lunga. Incepe sa cupleze cam de la jumatea cursei in sus si pt ca nu sunt invatat cu el asa, scoate un "clonc" cateodata. As vrea sa-l reglez cum era inainte adica la un sfert de cursa, dar nu mai stiu acum daca trebuie strans sau slabit cablul. Acum pe ultimul sfert de cursa cand apas parca scapa in gol pedala. Cand apas pe ambreiaj ca sa schimb viteza, dupa ce iau piciorul de pe acceleratie se tureaza motorul, ceea ce consider anormal. Care ar fi problema?
    P.S. Scartaitul ala in pedala il am si eu mai ales cu motorul cald.
    Last edited by Fanez; 8 October 2015, 22:52.

    Leave a comment:


  • mariannn
    replied
    daca atunci cand ambreiajul este eliberat, si se aude la ralantiu in tac tac tac, cel mai probabil este trenul fix din cutia de viteze!
    Alessandro stie ce zic!

    Leave a comment:


  • alessandro
    replied
    Repet pe forumul asta a nu stiu cata oara.

    1. Ambreiajul scartaie din 2 cauze : cablu si pivot debraiere...atat. nu se poate remedia...punct !

    2. Zgomotul facut la eliberarea ambreiajului vine din rulmentul de presiune.

    Leave a comment:


  • Spliff
    replied
    Am inteles Multumesc pentru info.

    Leave a comment:


  • sorin1983
    replied
    e vina si a rulmentului care desi functioneaza ok face ca toti dracii

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google