Probleme Ambreiaj

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • prometheus
    replied
    Nu nu vreau sa pun de 1.4 doar am intrebat pt ca eram sonfuz de acest lucru . Pana acum pt acesta motorizare 1.2 am gasit un kit doar de pe piesenet conform caruia se specifica ca este original - echipare de fabrica , banuiesc ca e Valeo care sincer nu sunt multumit de acel zgomot facut de arcurile soarelui .
    Nu inteleg de ce Sachs , LUK nu fac kit-uri si pentru acest tip de motor ??

    P.S. Pt motorizari de 1.4/1.6/1.6 16v/1.5dci sunt multe alternative in privinta fabricantului , in schimb la 1.2 am gasit doar cel original de fabrica(Valeo) , cu zgomotul specific.

    Leave a comment:


  • Pacco
    replied
    Dar de ce ai vrea sa faci asta?

    Leave a comment:


  • popavlm
    replied
    trebuie kit pentru motorizarea respectiva...

    Leave a comment:


  • prometheus
    replied
    Imi cer scuze daca postez unde nu trebuie dar am si eu o nelamurire: pt 1.2 16v se poate pune si kit ambreiaj de 1.4 sau 1.6/1.6 16v ?

    Leave a comment:


  • tzeegunoo
    replied
    Pe la 45.000km mi-a crapat si mie placa de presiune. Cum Valeo nu am vrut sa mai pun, ca sa nu patesc acelasi lucru in viitor, am mers pe mana japonezilor: kit Exedy 250 ron (daciashop) + manopera romaneasca 300 ron. Au trecut 10.000km fara probleme, vom vedea peste 45.000 daca este mai bun decat cel de fabrica.

    Leave a comment:


  • vitriol
    replied
    Eu folosesc Valeo (turcesc). Merge exact ca cel de fabrica, asa ca nu e cazul sa-ti faci probleme. Nu trebuie sa schimbi si cablul de ambreiaj.

    Leave a comment:


  • xplood
    replied
    Mie masina mi-a mers bine pana cand intr-o zi am uitat sa pun dopul la vasul de expansiune si mi-a sarit antigel pe cutie si a inceput sa patineze ambreiajul. Am mers cu ea vre-o 6 zile cu gandul ca isi revine dar intr-o zi, am plecat cu ea si patina si mai rau pana cand nu a mai cuplat aproape deloc (abea am adus-o acasa) . Simptomele sunt : 1 .Nu mai cupleaza aproape deloc
    2. Cand apas pedala de ambreiaj se aude un huruit la cutie

    Dupa multe cautari si zeci de threaduri citite am ajuns la concluzia ca trebuie sa schimb tot chitul si am cumparat un kit Valeo (turcesc cred) la 250 de ron pe care il voi monta zilele astea..
    INTREBARE : A mai folosit careva Kit-ul acesta Valeo ? Cum se comporta ? trebuie schimbat si cablul de ambreiaj ?

    Leave a comment:


  • vill
    replied
    Originally posted by Kojak View Post
    "Asteptam provincia" cum s-ar spune, eu personal n-am avut tangente cu ei.
    Una dintre cele mai importante probleme o reprezintă contrafacerea foarte multor piese auto de Logan , fiind o mașină foarte vândută. Chinezii au mai evoluat și ei , au dus aproape de perfecțiune procesul ăsta.
    Dacă nu eram pățit, nu vorbeam .
    1. Un capăt de bară cumpărat din magazin de piese auto, 70 ron , cu hologramă identică cu cea originală, garanția verbală a vânzătoarei că este absolut de origine piesa ... La reprezentanță : 270 de RON . Diferență colosală de preț. Am mers la reprezentanță să schimbe acest capăt de bară, cum l-au vazut mecanicii mi-au zis că nu o să mă țină mai mult de 3 luni . Au avut dreptate. După 3 luni aveam același joc la roată , chiar mai mare decât aveam cu cel defect.
    2. Presostat . Preț reprezentanță = în jur de 200 de RON , nu mai rețin exact.
    Cumpărat de la magazin de piese auto (cu renume) din oraș cu 60 de RON și montat. După vreo săptămână , hai să mai ridic și eu capota, așa să se mai aerisească... picura lichid pe lângă acel presostat de 60 de ron , scutul era tot umed de la această scurgere .
    Mers la reprezentanță , cumpărat unul original , nu mai curge nimic acum . E uscat.
    Dar se pare că încă nu m-am învățat minte. Dacă un capăt de bară sau un presostat să zicem că suntr consumabile, nu cred că un kit de ambreiaj este la același nivel. Nu aș vrea să am încă o dată surprize, mai ales că e vb de mult mai mulți bani.

    Later edit : Deja devine interesant :
    http://www.loganclub.ro/forum/difere...ta-t49990.html

    Leave a comment:


  • Kojak
    replied
    "Asteptam provincia" cum s-ar spune, eu personal n-am avut tangente cu ei.

    Leave a comment:


  • vill
    replied
    Originally posted by Kojak View Post
    Asta cu viteza 1 si marsarier e din ciclu' : "asa face toate"

    Ca sa-ti faci o idee despe preturi ai aici 2 exemple de magazine care comercializeaza ce-ti trebuie tie la preturi destul de decente, trebuie doar sa alegi pe ce marca vrei sa mergi:



    http://www.piesenet.ro/Ambreiaj/Set-...gan-1.4-1.6MPI
    Superb ... exact de ce îmi era teamă :
    1. Valeo, 298 de RON ---> descriere : Fabricat in Turcia pe platforma Renault de la Bursa, singura fabrica unde Valeo mai produce acest tip de ambreiaj;
    2. Valeo , 470 de RON ---> descriere : Fabricat in Franta;

    Concluzie :
    1. fabrica din Turcia NU este singura care mai produce acest tip de ambreiaj
    2. Cel din Franța este de fapt turcesc, în logica celor de mai sus

    cine are experiență cu auto_karma ,aș fi interesat despre cum este această firmă, am văzut acolo 5 mărci de ambreiaje , including SACHS. spre care mă bate gândul.
    Last edited by vill; 31 October 2013, 00:37. Reason: Automerged Doublepost

    Leave a comment:


  • popavlm
    replied
    Originally posted by vill View Post


    Exact astea sunt simptomele.
    atunci clar s-a fisurat placa, dar daca tot umblii acolo e indicat sa schimbi tot chitul ca sa nu dai banii din nou dupa alte 50k....

    Leave a comment:


  • Kojak
    replied
    Asta cu viteza 1 si marsarier e din ciclu' : "asa face toate"

    Ca sa-ti faci o idee despe preturi ai aici 2 exemple de magazine care comercializeaza ce-ti trebuie tie la preturi destul de decente, trebuie doar sa alegi pe ce marca vrei sa mergi:



    Leave a comment:


  • vill
    replied
    Originally posted by Kojak View Post
    Daca dupa reglajul cablului, respectiv a cursei pedalei de ambreiaj, nu-ti caraia cand schimbai vitezele, atunci n-are nici o legatura cu incidentu' tau de azi.
    nu a cârâit niciodată la schimbarea vitezelor, doar foarte rar în marșarier. este adevărat că opunea un pic, dar numai un pic de rezistență la plecatul de pe loc, respectiv viteza 1. fără să cârâie, totuși.

    Leave a comment:


  • Kojak
    replied
    Daca dupa reglajul cablului, respectiv a cursei pedalei de ambreiaj, nu-ti caraia cand schimbai vitezele, atunci n-are nici o legatura cu incidentu' tau de azi.
    Din fabrica ambreiaju' e reglat al naibii de sus, enervant de-a dreptu'.
    Si mie mi-a fost reglata cursa asta pana acum (cca. 145mii km) de vreo 2 ori, tot jos si e mult mai bine decat sus, chiar si d.p.d.v. al uzurii.
    Last edited by Kojak; 31 October 2013, 00:09.

    Leave a comment:


  • vill
    replied
    Originally posted by Kojak View Post
    Diagnosticarea aia e 20-30lei, adica 1 pachet maxim 2 de tutun.
    De obicei insa, acolo unde iti repari masina, diagnosticarea e gratuita, intra in pretul manoperei de inlocuire a reperului.
    Sau:
    Daca e de incredere, vb si tu cu mecanicu' ala pe care l-ai sunat si care ti-a diagnosticat-o telefonic.
    Ii dai si lui de un nechezol acolo, sa vina sa-ti vada masina si sa dea un diagnostic fina lsi corect (fara sa se apuce s-o desfaca).
    Dupa treaba asta, poti sa te apuci sa-ti iei piesele si sa ti le montezi unde e mai ieftin.
    E greu cu încrederea asta... acest mecanic , acum câteva luni , mi-a schimbat un presostat și a făcut o "tură" cu mașina la rugămintea mea , pentru a-mi confirma că pot pleca liniștit în concediu (Transalpina și Transfăgărașan în același sezon). A zis , da e ok , dar ambreiajul ține "sus" și e tare . a umblat el pe acolo , l-a făcut mai moale , după care intra mai "jos" în viteză.... eu personal , deși nu mă pricep, nu pot să nu văd o oarecare legătură, sau poate este doar în capul meu. totuși, ambreiajul a funcționat normal , eu mă obișnuisem cu mașina că intră mai sus în viteză, așa fusese reglat din fabrică. și la 3 luni , pică de tot, în condițiile în care văd pe forum cazuri foarte rare care l-au schimbat la 50.000 km . Până la urmă , un chior este rege în țara orbilor , nu ?

    Originally posted by popavlm View Post
    daca e placa fisurata e foarte usor: pornesti motorul, apesi ambreiajul si incerci sa o bagi intr-o viteza oarecare.... daca nu vrea sa intre sau caraie e clar; te pregatesti de placa....
    Exact astea sunt simptomele.
    Last edited by vill; 31 October 2013, 00:03. Reason: Automerged Doublepost

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google