Probleme Ambreiaj

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Kojak
    replied
    Placa de presiune, disc de ambreiaj, rulment, tot kitu' il schimbi.
    Daca tot umbli, schimba tot, manopera e tot aia.
    Si io zic ca e soarele de la placa de presiune fisurat. Un dinte rupt probabil.
    Ambreiaju' (discu') se duce in timp, nu te lasa brusc.

    Leave a comment:


  • popavlm
    replied
    daca e placa fisurata e foarte usor: pornesti motorul, apesi ambreiajul si incerci sa o bagi intr-o viteza oarecare.... daca nu vrea sa intre sau caraie e clar; te pregatesti de placa....

    Leave a comment:


  • Kojak
    replied
    Diagnosticarea aia e 20-30lei, adica 1 pachet maxim 2 de tutun.
    De obicei insa, acolo unde iti repari masina, diagnosticarea e gratuita, intra in pretul manoperei de inlocuire a reperului.
    Sau:
    Daca e de incredere, vb si tu cu mecanicu' ala pe care l-ai sunat si care ti-a diagnosticat-o telefonic.
    Ii dai si lui de un nechezol acolo, sa vina sa-ti vada masina si sa dea un diagnostic fina lsi corect (fara sa se apuce s-o desfaca).
    Dupa treaba asta, poti sa te apuci sa-ti iei piesele si sa ti le montezi unde e mai ieftin.
    Last edited by Kojak; 30 October 2013, 23:42.

    Leave a comment:


  • vill
    replied
    deja acum sunt 50/50 . totuși , întâi trebuie diagnosticată. adică desfac ăia pe acolo, văd ce trebuie schimbat și abia după asta comand ambreiajul, nu ? cam asta ar fi proceduranormală , bănuiesc. și dacă o duc doar pentru "consultație" , cam cât ar costa asta ?

    deci, am văzut pe auto_karma set ambreiaj Sachs la 461 RON . am citit pe aici că este o firmă bună... dacă mai găsesc un service autorizat rar pentru montaj, undeva manopera pe la 200-250 RON, deja ies la jumătate de preț față de DACIA. Diferență 600 de RON , care rămân la purtător.
    Last edited by vill; 30 October 2013, 23:27. Reason: Automerged Doublepost

    Leave a comment:


  • mr.K
    replied
    Daca masina nu mai e in garantie, n-ai ce sa cauti la reprezentanta. Eu merg acolo doar pentru manopera la distributie, exceptand cazurile cand am avut de rezolvat niste tinichigerie pe CASCO.

    Leave a comment:


  • vishuveve
    replied
    la reprezentanta iti cer bani cu sacul. In curand o sa ma lase si pe mine ambreiajul si prima data m-am interesat la service dacia si m-am uitat crucis la ala cand mi-a facut un pret de 1500 de Ron ( piese plus manopera). Asa ca astept sa cada de tot si vreau sa merg pe suchs si montaj intr-un alt service.

    Leave a comment:


  • Kojak
    replied
    Dom'ne nu trebuie sa te incapatanezi si sa mergi orbeste pe "varianta reprezentanta Dacia", asta incercam sa-ti explicam.
    Nu-ti sad bine banii-n buzunar?

    Leave a comment:


  • vill
    replied
    Originally posted by mr.K View Post
    Ai prea putine posturi. Lumea face cont si umple forumul de reclama. Cu alte cuvinte, forumul nu te stie.
    Ambreiaj de care vrei sa pui, ca marca?
    Este logic. Totuși, câte posturi mi-ar trebui pentru a trece de "cenzură" ?
    Am cont aici din 2009 și 3 posturi. Dacă continui în ritmul ăsta, până termin de achitat mașina (2017) voi fi cenzurat ... superb

    Cu toată sinceritatea , habar n-am . Dacă voi merge pe varianta "reprezentanta DACIA" , atunci ce au ei pe stoc . Dar buzunarul meu deja plânge , căci va fi singur și părăsit
    Last edited by vill; 30 October 2013, 22:34.

    Leave a comment:


  • mr.K
    replied
    Ai prea putine posturi. Lumea face cont si umple forumul de reclama. Cu alte cuvinte, forumul nu te stie.
    Ambreiaj de care vrei sa pui, ca marca?

    Leave a comment:


  • vill
    replied
    offtopic : cred că nu este săptămână să nu primesc email de la forumul loganclub : "vill, ești inactiv pe forum , de ce ? "
    ... păi , nu sunt probleme, cam ăsta ar fi răspunsul onest. Intru pe forum dacă vreau să aflu rapid un răspuns la o problemă . Nu sunt atât de pasionat încât să mă loghez pe loganclub dacă mașina merge bine.
    Comunitatea de aici este extraordinară, este de apreciat răspunsul rapid pe care-l primești când ai o problemă, spiritul de ajutorare funcționează la parametrii maximi.
    Și totuși , încântat că am primit mai multe răspunsuri rapid, dau să răspund și eu ...scriu mesajul ... și apăs butonul "dă rapid un răspuns" și ... " mesajul dumneavoastră va fi publicat după ce va fi revizuit de un moderator " ...WHAT ???
    Aștept... și aștept ... deja a trecut o oră . ok , dar dacă am greșit cu ceva , dacă am încîlcat termenii și condițiile de utilizare ale forumului , măcar să știu și eu ... zic
    later edit : poate postul ăsta îl aprobați

    Leave a comment:


  • Kojak
    replied
    @vill, exact cum au spus si colegii mai sus, kit integral de ambreiaj de origine gasesti chiar si sub 400lei. Pe manopera n-ar trebui sa dai mai mult de 200lei.
    Deci cu maxim juma' din cat ti-au cerut aia la reprezentanta o rezolvi elegant.
    Aftermarket gasesti chiar si mai ieftine, Luk pe la 350lei, Valeo sub 300lei, Exedy pe la 250lei si Sachs in jur de maxim 400lei.
    Deci mai gandeste-te...

    Leave a comment:


  • Leo0608
    replied
    mergi la service de cartier, e jaf pe fata la reprezentante la service
    exemplu: merg azi sa intreb cat ma costa sa imi schimbe fulia: ma ia, a, pai te costa manopera 260 ron ca iti dau bara jos, ca iti scot alternatoru, iti dau cureaua jos si ti-o montez la loc
    am facut cale intoarsa , m-am dus si mi-am luat fulie de 1,5dci cu 160 ron si am mers la un service de cartier si mi-au cerut 100 ron dar erau full ocupati azi din ce ziceau. O sa revin sambata la ei.
    de unde si pana unde asa diferenta de pret ?

    Leave a comment:


  • alessandro
    replied
    Sunt de aceiasi parere...intreaba si la alt service.
    Ambreiaj gasesti cu 400 lei si manopera cu 150 lei.

    Sent from my GT-B5330 using Forum Runner

    Leave a comment:


  • vitriol
    replied
    Acelasi lucru l-am patit si eu, numa' ca la mine s-a intamplat intre Sinaia si Comarnic in timp ce stateam in coloana. Am venit pana in Bucuresti doar cu doua viteze, a 2-a si a 4-a pe care le schimbam in mers doar cu motorul oprit.

    1200 de lei pentru un schimb de ambreiaj mi se pare enorm de mult (chiar daca expresia "enorm de mult" este redundanta). Eu am dat 250 lei pe kit-ul de ambreiaj si 200 lei manopera. Mai cauta, nu arunca banii aiurea.

    P.S. Masina mea avea 51k cand s-a intamplat treaba asta.

    Leave a comment:


  • popavlm
    replied
    nu conteaza cauza (desi tind sa cred ca a fost defectiune tehnica), ceea ce mi se pare hotie e pretul unei placi de presiune chiar cu manopera inclusa....mai intreaba si la alt servis...

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google