schimbare ambreiaj
Buna ziua! As vrea sa stiu ce parere aveti de preturile kiturilor pentru ambreiaj. Am nevoie sa il schimb si am aflat niste preturi: ~500 lei, 355 lei (Valeo, frantuzesc) si ~300 lei. Mi s-a spus ca kiturile cu preturile mari sunt bune. Ce parere aveti? Multumesc!
Probleme Ambreiaj
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
cum dracu e insesizabil daca iti cade in cap de la 3.000 la 2.000??
esti sigur ca ai povestit corect ce se intampla?
Leave a comment:
-
Poate pedala de ambreiaj se blocheaza intr-un anumit punct, pe o perioada foarte scurta.
Leave a comment:
-
treaba e insesizabila e ca si cum ori nu se alimenteaza cum trebuie ori patineaza...nu imi pot da seama
Leave a comment:
-
adica iti face numai in a 3-a? motorul face SINGUR o frana de motor de la 3000 la 2000rpm in timp ce tu tii pedala aproape in acelasi loc si cand ajunge la 2000 incepe iar sa accelereze? nu te deranjeaza balansul asta? mie imi pare ca se cam pune masina in bot.
Leave a comment:
-
atunci sa fie din alimentare ....nu prea ma pricep..un sfat ceva multumesc
Leave a comment:
-
Daca patin ambreiajul motorul se tura singur, nu scadea. Trage frana de mana, baga a 5a si incearca sa eliberezi ambreiajul. Daca turatia scade in timp ce eliberezi pedala foarte usor, nu patineaza.
Leave a comment:
-
salut..de vreo doua zile am observat un lucru ciudat la loganul meu..plec cu ea dupa loc cand ajnung in viteza a 3 a la aproximativ 3000 turatii scade la 2000 de turatii si in cateva secunde revine la normal e ca si cum ar patina ambreiajul ..asta sa fie sau alta problema ..mentionez ca intra bine in viteze la plecarea de pe loc pleaca normal masina e din 2007 nu am luat-o de noua eu este benzina 1.4 si are 120.000 de km asa arata pe bord
Leave a comment:
-
Buna seara. Zilele trecute am schimbat kit-ul de ambreiaj. Soarele de la placa de ambreiaj statea deschis, nu la fata si avea o culoare cupru pal . Mecanicul mi-a spus ca s-a decalit. Acum merge foarte bine. Doar cand bag in treapta 1 mai agata foarte putin, de abia se simte, dar asa a fost de cand am luat-o. E normal sa se simta acel mic agatat in treapta 1?
Leave a comment:
-
Placa de prsiune crapata. Se rezolva prin inlocuirea kit-ului de ambreiaj.
Se poate tracta fara probleme.
Leave a comment:
-
Probleme Ambreiaj Logan 1.4
Am un Logan 2006 (88miikm)
Am o problema la ambreiaj: sa blocat in pozitia sus. Cand merge motorul nu se poate apasa ambreiajul si astfel schimba viteza. Cand motorul este oprit se poate schimba viteza fara probleme, si ambreiajul poate fi apasat normal.
Ce poate fi problema? Masina poate fi tractata daca este scos din viteza (fara motor)? Nu stric ceva? sau trebuie dus la sevice cu platforma?
Multumesc
Leave a comment:
-
Bataia din rotirea libera a pinioanelor e boala grea de tot la Logan.
Zilele astea revin cu niste poze care arata cat de descentrati vin rulmentii de presiune de noi din fabrica.
Sent from my GT-I9105P using Forum Runner
Leave a comment:
-
Rulmentul de presiune se afla in contact permanent cu placa de presiune, asa ca un anumit zgomot tehnologic trebuie sa existe; in plus unele zgomote pot proveni de la rotirea libera a pinioanelor din cutie.
Leave a comment:
-
Problema Ambreaj?
Pornesc motorul , iau piciorul de pe ambreaj si se aude ca si cum ar freca ,daca apas ambreajul sunetul dispare daca iau piciorul iar se aude..., asta atunci cand stau pe loc , in mers nu stiu cum e pentru ca nu am cum sa-l aud!
Este necesara o deplasare la service?
Leave a comment:
-
Ambreaj Exedy 200 roni, montajul 150 roni in service, cu factura si garantie. Sa vedem cat tine si daca tine.
Este dubios de bun, cuplarea se face lin, pedala este incredibil de usoara. Revin cu date pe parcurs.
Momentan am pana in 100 de km ( scimbat acum cateva zile)
Leave a comment:
Leave a comment: