Probleme Ambreiaj

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • bobbyred
    replied
    Originally posted by miyhai View Post
    S a pastrat tendinta de trepidatie la plecarea de pe loc sau haraitul la urcarea unui obstacol?
    Eu am ~35000km si parca trepidatiile sunt mai dese. Cred ca degeaba ma mai duc la reprezentanta ca mi zic aia ca i normal sau nu stiu sa apas cum trebuie ambreiajul.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Acum trepideaza doar la mers in coloana,si cand sunt "incarcat" gen 3 persoane,daca e si ceva bagaj ....atunci vibro-masajul este asigurat,suieratul/huruit la mersul cu spatele este la fiecare obstacol intalnit gen bordura,panta,noroi...etc.
    La reprezentata fix nu rezolvi nimic.....NU FACE OBIECTUL GARANTIEI !.
    Oficial am fost informat "Noi desfacem ,constatm,si daca este ambreiajul acesta nu ...............si Dvs. efectuati plata manopera cca.1000 ron,fara piesa schimbata" )
    Eu acum sunt cu ei in conflict,desi am anuntat inainte de 10.000km aceasta problema (pot spune ca,este un defect ascuns!)acum am ajuns iar la ANPC, astept solutionarea.

    Leave a comment:


  • anto84
    replied
    Originally posted by alessandro View Post
    Un ambreiaj condus tare sportiv bruscat si patinat...va merge mereu mai lin si mai frumos ca unul protejat si mers incet menajat
    Dar va tine mai putin.

    Leave a comment:


  • alessandro
    replied
    Originally posted by FLONE View Post
    Care suprafata? Aia albastrita? Ca tu arzi doar exteriorul discului, suprafata volantei se deformeaza in timp. Ai contact mai mult pe exteriorului discului.
    Din cauza asta este bine ca la schimbarea kit-ului de ambreiaj, sa se indrepte volanta (putini o fac). De curiozitate cand prinzi o volanta desfacuta, pune ceva drept pe ea, sa vezi surprize.

    Daca stii cat si cum sa faci nu albastresti nimic si ma refer la sisc nu la placa sau volanta.
    Discul se glazureaza si trebuie doar deglazurat. Asta se face patinand ambreiajul.

    Un ambreiaj condus tare sportiv bruscat si patinat...va merge mereu mai lin si mai frumos ca unul protejat si mers incet menajat

    Leave a comment:


  • miyhai
    replied
    Originally posted by bobbyred View Post
    la mine a aparut de la 10.000km,acum am 46.000km


    S a pastrat tendinta de trepidatie la plecarea de pe loc sau haraitul la urcarea unui obstacol?
    Eu am ~35000km si parca trepidatiile sunt mai dese. Cred ca degeaba ma mai duc la reprezentanta ca mi zic aia ca i normal sau nu stiu sa apas cum trebuie ambreiajul.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

    Leave a comment:


  • Cherubino
    replied
    Originally posted by FLONE View Post
    Am scris ceva mai devreme, dar vad ca nu ti-a sarit deloc in vedere. Si ala este unu din motivele pentru care trepideaza.
    Ai putea să mai scrii odată, sau să-mi spui numărul mesajului scris inițial? Că eu n-am găsit sau poate n-am știut unde și ce să caut.
    Mulțumesc.

    Leave a comment:


  • FLONE
    replied
    Originally posted by anto84 View Post
    Nu mai speriati omul, n-are nimic ambreiajul.
    Dar oare nu ti se pare o mare coincidenta sa se comporte ca orice alt ambreiaj de fabrica dupa o anumita perioada? Incepe sa trepideze usor la rece ...
    Am scris ceva mai devreme, dar vad ca nu ti-a sarit deloc in vedere. Si ala este unu din motivele pentru care trepideaza.

    Leave a comment:


  • anto84
    replied
    Reparatie d-asta...poate-ti crapa de tot ceva pe-acolo.
    Nu mai speriati omul, n-are nimic ambreiajul.

    Leave a comment:


  • FLONE
    replied
    Originally posted by alessandro View Post
    Pentru sacadarea la plecare de pe loc sunt de vina doua lucruri :

    calitatea proasta a ferodourilor si stilul de condus prea balnd.

    Ai idee pe cati i-am salvat cu acest sfat de la schimbarea ambreiajului ?

    Nu se intampla nimic nu se strica nu pateste nimic, doar se improspateaza un pic suprafata de frictiune.
    Care suprafata? Aia albastrita? Ca tu arzi doar exteriorul discului, suprafata volantei se deformeaza in timp. Ai contact mai mult pe exteriorului discului.
    Din cauza asta este bine ca la schimbarea kit-ului de ambreiaj, sa se indrepte volanta (putini o fac). De curiozitate cand prinzi o volanta desfacuta, pune ceva drept pe ea, sa vezi surprize.

    Originally posted by Cherubino View Post
    Da, e posibil să fie așa. Oricum, m-am mai liniștit, probabil că nu are nimic mașina.
    Mulțumesc.
    Este bine ca te-ai linistit, dar ar fi bine sa iti dea de gandit ca ambreiajul nu functioneaza in parametrii normali.

    Originally posted by anto84 View Post
    Nu stiu cat de ok este acest sfat...eu unul nu l-as urma.
    Asa se reparau pe vremuri si berlinele cu turatie...
    Last edited by FLONE; 1 August 2016, 23:23. Reason: Automerged Doublepost

    Leave a comment:


  • Cherubino
    replied
    Originally posted by anto84 View Post
    ...Plecatul "la fel" oricum e chestie subiectiva, mai ales la incepatori )
    Da, e posibil să fie așa. Oricum, m-am mai liniștit, probabil că nu are nimic mașina.
    Mulțumesc.

    Leave a comment:


  • anto84
    replied
    Originally posted by Cherubino View Post
    Păi atunci de ce apare doar dimineața? Că eu și în timpul zilei tot la fel plec de pe loc?
    Probabil notorul se comporta un pic diferit la rece, adica abia dupa pornire. Plecatul "la fel" oricum e chestie subiectiva, mai ales la incepatori )

    Leave a comment:


  • bobbyred
    replied
    Originally posted by miyhai View Post
    Cati km ai pana acum, ce motorizare?
    la mine a aparut de la 10.000km,acum am 46.000km

    Leave a comment:


  • Cherubino
    replied
    Păi atunci de ce apare doar dimineața? Că eu și în timpul zilei tot la fel plec de pe loc?

    Leave a comment:


  • anto84
    replied
    Originally posted by Cherubino View Post
    Bun găsit.
    Am observat următoarea problemă la Loganul meu (Ambiance 1,4 MPI 2010, 85900 Km): dimineața, când plec cu el din parcare, trepidează la plecarea de pe loc. După câteva minute, în timpul mersului în trafic, dacă sunt nevoit să opresc la semafoare, la plecarea de pe loc pornește normal, fără trepidații, la fel și pe parcursul zilei, când motorul este mai cald și mai merg ici-colo cu mașina. Oare să fie din cauza ambreiajului acea „trepidație matinală”? Ce aș putea să fac?
    "Trepidatia" aceea este o chestie perfect normala dupa parerea mea si e data de accelerarea insuficienta/ridicarea prea brusca a ambreiajului. E datorata scaderii turatiei motorului. Deci accelereaza mai mult si ridica piciorul mai incet.
    Last edited by anto84; 29 July 2016, 19:11.

    Leave a comment:


  • Cherubino
    replied
    Bun găsit.
    Am observat următoarea problemă la Loganul meu (Ambiance 1,4 MPI 2010, 85900 Km): dimineața, când plec cu el din parcare, trepidează la plecarea de pe loc. După câteva minute, în timpul mersului în trafic, dacă sunt nevoit să opresc la semafoare, la plecarea de pe loc pornește normal, fără trepidații, la fel și pe parcursul zilei, când motorul este mai cald și mai merg ici-colo cu mașina. Oare să fie din cauza ambreiajului acea „trepidație matinală”? Ce aș putea să fac?

    Leave a comment:


  • alessandro
    replied
    Originally posted by anto84 View Post
    Nu stiu cat de ok este acest sfat...eu unul nu l-as urma.
    Pentru sacadarea la plecare de pe loc sunt de vina doua lucruri :

    calitatea proasta a ferodourilor si stilul de condus prea balnd.

    Ai idee pe cati i-am salvat cu acest sfat de la schimbarea ambreiajului ?

    Nu se intampla nimic nu se strica nu pateste nimic, doar se improspateaza un pic suprafata de frictiune.

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google