Salut,
Am si eu o intrebare pentru cunoscatorii de pe acest forum.
Cand este motorul rece dimineata mai ales la plecarea de pe loc masina pleaca de pe loc in trepidatii, ca si cand ar merge in gol, nu cupleaza bine tractiunea, asemenea unor roti dintate care mai invart in gol.
Stiti de la ce ar fi aceasta manifestare? Sunt probleme de la ambreiaj?
Probleme Ambreiaj
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Da normal...se supraincalzeste discul si scoate acel miros.
Daca faci asta 1 data de 2 sau 3 ori nu are nimic. Sa nu fie obisnuinta ca nu e bine.
Leave a comment:
-
Salutare!
Ca tot discutam de ambreiaje. E posibil ca un disc de ambreiaj fortat sa scoata un miros de cauciuc ars? Asta s-a simtit in masina in timp ce am fost nevoit sa fac o plecare de pe loc in panta, dupa ce masina s-a oprit efectiv, la niste serpentine mai stranse, care trebuiau abordate cu viteza mica. Era caldura inabusitoare, AC-ul era pornit, panta destul de mare si n-a mai vrut sa urce cu a doua. Pana la schimbarea in treapta 1, m-am oprit de tot. Plecarea de pe loc a insemnat cuplare trepta 1, o turare destul de mare a motorului, ambreiajul la patinaj, si punere in miscare. Dupa 10-15 sec, mirosea toata masina a cauciuc ars, desi rotile nu au scartait de loc. A mai patit cineva asa ceva? Cam cate glume de astea se pot face pana schimbi discul de ambreiaj?
Leave a comment:
-
Lucus du masina in service, poate scapi oarecum ieftin, sincer la 30 k km nu cred sa fi cedat ceva care sa coste o groaza de bani, cheama un mecanic sa arunce un ochi, poate o poate rezolva pe loc, sau macar sa o poti muta de acolo.
Leave a comment:
-
Originally posted by Lucus View PostPoate fi de la cablu de ambreiaj, de la pistonul ala hidraulic? Ca nu debreiaza de loc.Originally posted by IancuMIC View PostCand ai motor oprit, n-ai nevoie de ambreiaj; se poate cupla "la rece" in toate treptele, fara probleme
Originally posted by IancuMIC View PostCel mai probabil furca sau tot ce tine de mecanismul de cuplare, daca nu e o problema la timonerie; ambreiajul iese din discutie.Last edited by IancuMIC; 23 February 2013, 23:15.
Leave a comment:
-
E la fel si cu motorul pornit si fara.Nici cind e motorul oprit nu intra in toate vitezele.
Poate fi de la cablu de ambreiaj, de la pistonul ala hidraulic? Ca nu debreiaza de loc.
Sper sa nu fie ceva din cutie. O reparatie de ambreiaj cu placa, disc si rulment cam cit ar fi? Sint kituri mai bune? mai proaste?
Leave a comment:
-
Cu motorul oprit intra in anumite viteze, cu motorul pornit si ambreiajul calcat daca nu intra in viteze, atunci e placa de presiune 75%.
Stiu pe cineva care a patit-o.
Leave a comment:
-
Originally posted by Lucus View PostAm o problema cu Loganul MCV 1.6 16v.
Are 30.000km.
Ieri brusc a ramas blocat in viteza 1. Nu pot sa o scot la punctul mort. Intra doar in vitezele 1/3/4.
In spate nu mai merge.
Maneta schimbatorului de viteze pare sa nu intre decit in locurile vitezelor mentionate mai sus. Ambreiajul nu patina. Nu ciriia. Inainte de asta, mergea perfect. Vitezele se schimbau usor. Sa fie o problema de timonerie?
Merge in viteza 1 ,functioneaza si ambreiajul doar pentru aceasta viteza.A mai patit cineva asta? Un sfat, o sugestie. Merci.
Leave a comment:
-
Salutare, sigur ai ulei in cutie, nu am auzit sa piarda uleiul sau sa cedeze cutia la doar 30k, nu vad ce ai putea face cu ea sa defectezi cutia la km aia, doar un posibil defect din fabrica. incearca sa te joci cu pozitia pedalei de ambreiaj, vezi poate gasesti un punct unde cupleaza, am patit asa la o dacie papuc, nu intra decat in vitezele 2,3,4.
Oricum probabil o sa trebuiasca alt ambreiaj.
Leave a comment:
-
Am fost acum la ea. Chestia e ca nu iese din viteza 1. Iar schimbatorul pare "a nu mai avea" alte viteze ci doar 1,3 si 5. Rau ca unde e parcata nu poate fi scoasa decit cu spatele. lucru imposibi . nu merge in spate. Iar in fata am niste tevi si iar nu pot sa o scot. Ar trebui sa apelez la un mecanic care sa vina aici sa o vada. Sau sa gasesc o platforma gen cele care ridica masinile parcate airea (cum sint cele de la primarie. Nu stiu nici una nici alta.
Se poate sa nu mai aiba ulei in cutie?
Leave a comment:
-
Sa nu fie si din cutie,eu am patit-o cu a mea toata lumea imi spunea ca e ambreiajul dar de fapt era cutia.Si eu la fel nu puteam sa o mai scot din viteza in unele intra in altele nu .
Leave a comment:
Leave a comment: