ce diferenta e intre 1.5 dci 85 cu chip si 1.6 16v fara chip si cu chip?
Logan vs Logan 1/4 mile
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
ma scuzati ca va contrazic dar eu cred ca nu ati condun un logan de 15 dci 85cp chiar si stok eu zic sa testati si dupa aceea sa va dati cu parerea
Comment
-
am crezut si eu in dizalul de 85 de cai ca pe reprize rupe carne din benzinar, pana mi-am revenit la realitate. rupe dizalul la consum, in schimb, dupa ce ai terminat palja aia de 1000rpm de cuplu maxim si incepe sa scada vertiginos spre polul sud, se suie benzinarul ala aschilopat peste tractor, il impinge in depasirile lungi. din scurt, da, se misca mai bine dizalul, dar i-ar trebui vreo 18 viteze ca la semicursiera sa poti depasi 4-5 masini de-odata
hai, omorati-ma cu pietre...
Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
ce ziceti de un 400m...
1.6 16v stock -eu
1.5 dci chipuit - el
Ceataa.... :P i-am dat distanta de 1 masina !
[poate nu i-a dat el cum trebuia ??]
Comment
-
Baga si ceva clip
Eu eram convins ca dci de 65 (sau 70 cp) remapat bate la liniuta dci-ul stock 85 cp, nu din cauza acelor 5 cp (si cat Nm in plus, poate) ci pt ca are cutia mai scurta.
dci 65 cp remapat bate si 1.4 mpi la liniuta (remapat sau nu).
Comment
-
Bai omule, totul tine de cine conduce un "Lighean" 1.4 si cum a fost obisnuita masina aia, daca tu obisnuiesti sa mergi la consum cu un 1.4mpi remapat 20000km ai sa ai surpriza ca vine un 1.4 stock si te face bine rau cu tot cu remapare, daca mergi cu un 1.4 remapat in 3/5000 zilnic ai sa vezi ca e alta mancare de peste si nu mai sta in fata ta nimic cei 85-90cp, testat nu aberatii, aviza amatorilor am 1.4 si nu ma dau inapoi cand am ocazia sa vad ce poate 1.4 vs gama autohtona(1.4-1.5-1.6)206(1.4 d/b),clio-megan(1.4-1.5)astra (1.4-1.7),golf(1.4),punto-albea. Si tot ce mai intra in gama rezonabilului, nu zic acuma ca 1.4 remapat si condus sportiv zilnic se transfrma intr-un BMW M3 ci doar ca se vede o diferenta si performantze rezonabileOriginally posted by ingerulol View Post1.4 nu face pe nimeni / nu depaseste nimic din clanul Ligheanelor
Comment
-
. am ras mai bine ca niciodata in viata. aici se afla probabil cea mai mare concentratie de flameuri si versusuri per thread din toate forumurile existente. superb.
p.s.: niciodata un diesel cu mai putini cai decat o benzina nu va fi mai bun la absolut nici un capitol.
la puteri egale fortele masurate la roata vor fi aproximativ egale la diesel si benzina pt ca intervine cutia de viteze care echilibreaza situatia. dieselul are cuplu si trepte lungi, iar benzina are turatie si trepte scurte.
Comment
-
Am stat sa citesc cate ceva dar pe la pagina 8 mi s-a luat. Din experienta proprie, experienta altora si presupuneri de ale mele clasamentul ar fi cam asa.
1.4 MPI stock vs 1.5 dCI stock (70CP) -> 1.4 MPI (diferenta relativ mica)
1.4 MPI soft vs 1.5 dCI soft (70+) -> 1.5 dCI soft
1.6 MPI stock vs 1.5 dCi stock (70CP) - 1.6 MPI
1.6 MPI stock vs 1.5 dCI soft (70+) - 1.6 MPI (diferenta mica, orice se poate intampla)
1.6 MPI stock vs 1.5 dCI stock (85CP) - 1.6 MPI (diferenta relativ mica)
1.6 MPI soft vs 1.5 dCI soft (70+) - 1.6 MPI soft
1.6 16V stock vs 1.5 dCI stock (85CP) - 1.6 16V
1.6 16V stock vs 1.5 dCI soft (85+) - 1.6 16V, (diferenta relativ mica)
1.6 16V soft vs 1.5 dCI soft (85+) - 1.6 16V soft
Acum, am vazut diferite afirmatii false aici pe thread cum ar fi...
Gresit, cuplul te ajuta sa exploatezi mai usor motorul, la reprize in trepte superioare si chestii ca asta, la acceleratie (blana) e irelevant, luati exemplu Civic Type R (200CP/200NM) vs Golf V GTI (200CP/280NM), desi GTI are +40% cuplu la capitolul acceleratie sunt ~ la fel. La 80-120 in TR5 probabil ii rupe capu GTI-ul dar asta este altceva. Ar mai fi exemple o gramada, uitati-va la supercar-uri, gasiti si turbo si aspirate.Cuplu da acceleratia...
Corect dar doar partial, daca ati studia putin regulamentul ati vedea ce favoruri URIASE se fac diesel-urilor doar pentru a putea tine piept benzinei la capitolul performante. La Le Mans, pe langa cilindree mai mare se permite si boost in turbo aproape dublu, cu toate astea masinile au ~ aceleasi performante. Ganditi-va daca conditiile ar fi fost identice (cilindree/numar turbo/presiune)....da...benzina l-ar fi jucat in picioare. Nu va imbatati cu apa rece, diesel-ul a fost si va ramane un motor care are ca avantaj doar consumul.Exista diesel care castiga la curse, Le Mans, WTTC deci se poate...
Fals, diesel turbo are cuplu mai mare ca o benzina aspirata, daca conditiile sunt corecte (ambele aspirate sau ambele turbo) o sa vedeti ca benzina castiga la toate capitolele si anume cp/nm/plaja de putere/plaja de cuplu. Exemple sunt suficiente, 1.2 TSI, 1.4 TSI, 3.0 TFSI, 5.0 TFSI, 3.0i (turbo) de la BMW, etc. Pe langa cuplu mare, este disponibil de la turatie mica si este disponibil pe o plaja uriasa de turatie, mult mai mare ca la diesel care isi da duhul repede de tot.Diesel are cuplu mai mareLast edited by Shakar; 23 February 2010, 22:53.'08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt
Comment













Comment