liniute curse raliuri etc LOGAN

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • @Cristi: m-am luat cu el la un semafor ca venea agresiv din spate si am prins rosu amandoi). Mi se arsesera doua sigurante de la GPL si am fost nevoit vreo 15 kilometri sa merg numai pe benzina, asa rau mi-a parut), mai ales cu dieselul ala. A fost chestie spontana ca ma intrabase la urmatorul semafor ce i-am facut).

    Octavian, daca nu ii mai modifici nimic chiar sunt curios cand o sa ne intalnim sa ne luam la o amicala, nu ai A/C si nici GPL, ai avantaj).
    4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

    Comment


    • 16v stock vs polo 1.2 TSI lansat 0 - 2 e racheta rau

      am mers cu el dupa. are cuplu maxim 178 Nm din 1500 rpm pana in 4500. trage de indoaie din 1200 rpm in 6500 cum nu am mai vazut la alta masina.
      cuplu si putere pe toata plaja de turatie
      imi inchipui cum sunt ceelalte TSI uri mai puternice

      Comment


      • Cat ti-a dat? (distanta)

        Eu: 1.4 vs Opel Astra 1.6i (d-ala vechi, 200000+ km la bord) l-am dovedit de fiecare data pe ~400 metri si ~1000 metri.
        Un necunoscut (dar clar diliu ca mine) impresionat pana peste cap de 1.4 mpi, m-a invitat la o cafea, sa afle mai multe de ce modificari am io la masina
        Deci a fost foarte tare.

        Comment


        • o axa nu vrea nimeni ? )
          Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

          Comment


          • din 3000 cu a 2 a multe masini. nu cred ca este asa important
            aa si sa nu uit avea si DSG. de fiecare data cand schimbam treapta mai lua juma de masina. DSG ul ala schimba treptele ca si cum nu ar fi

            astra 1.6 alavechi are 86 cai parca. tu ai 80. e logic sa il troznesti.

            Comment


            • pai DSGul are 2 ambreiaje care stau gata sa cupleze ...
              Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

              Comment


              • pai da primul trage cu treapta in ture si al 2 lea are cuplata urmatoarea treapta.
                aproape ca schimba fara sa intrerupa tractiunea. nici un om nu poate schimba asa repede. este imposibil

                nu am gasit cu polo dar fabia 1.2 tsi tot aia e. imi place cum facea turometrul. zici ca mergea pe extasy

                Run on 0-130km/h and than full break 130-20. I almost hit the ground retarder, but ABS was faster ;-)Description:1.2 TSIDSG 7 speed transmition77kW (105 HP)L...

                Comment


                • E destul de racheta Polo TSI (105 cp?) face suta sub 10 sec.

                  Astra ala (cu virgula care m-am intrecut) o fi avut 85 cp cand era nou , acum la 20000+ km cred ca vreo 5-6 cp erau morti )) oricum motorul suna bine.

                  Comment


                  • Nu stiu cum sunt alte motoare de 200.000 + dar chiar sunt curios daca mai am 75 de cai sau nu)).

                    Mama cum poa' sa schimbe cutia aia, nici daca aud sincroanele din cutie la 1.4-ul meu nu schimb asa repede, nici acele nu cad asa repede).
                    4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                    Comment


                    • nu ai cum sa schimbi ca un DSG, este inuman. cu acceleratia in podea nu simti tractiunea ca se intrerupe.
                      dar este foarte dificil sa schimbi la turatii intermediare. gen 3500 sau 4000. trebuie sa te joci din acceleratie. sa iei piciorul de pe ea, sau daca apesi prea incet acceleratia va interpreta ca vrei sa schimbi treapta si te trezesti cu ea schimbata fara sa vrei. adica nu poti cu a 2 a sa accelerezi incet si lin pana la 4000 rpm.
                      in rest e fortza.

                      @ octavian da 105 cai

                      Comment


                      • Deci pierzi undeva la acceleratie, ca in mod normal daca aveai o cutie bine etajata si mai ceva ingrediante, chiar si cu timp mai slab, la 100/h puteai fi in fata lui
                        Scuze, mi-am amintit de treaba cu locatiile diferite pe intervalul 0-100.

                        Comment


                        • Bineinteles ca putea fi dar nu masina asta probabil fiindca nu cred ca trage mai prost ca 16V nici pe TR1, nici pe TR2 nici pe TR3 asa ca nu vad unde ai recupera, oricat de amzuant ti s-ar parea.

                          Cat despre DSG, are 2 ambreiaje, unu pentru treptele pare, altul pentru alea impare si in timp ce esti in viteza, accelerand, urmatoarea treapta e pregatita si cand e timpul cupleaza. De la treapta mica la treapta mare schimba in cateva milisecunde, mai rapid ca orice om (oricat s-ar chinui), ca orice automata clasica (cu convertor de cuplu), mai rapid ca masinile de F1 sau Ferrari (50-100 ms) cu 1 ambreiaj. Momentan sunt cele mai performante cutii si toata lumea trece la ele, de la Porsche si Ferrari la BMW.

                          Masina aia are 9.7 sec 0-100.

                          On Topic - ca tot veni vorba de liniute, am mai avut o tentativa cu o Mazda 323 F 1.5 88CP, dupa 1 si 2 a dat blituri ca era prea in spate si nu mai avea rost. A zis ca are mici probleme la start cu ambreiajul dar orice ar fi nu cred ca are sanse. La intoarcere aveam 4 persoane in masina (~350 KG extra cu ce mai e prin portbagaj) si tragea aproape la fel ca a lui (un pic mai bine a mea dar nu il puteam depasi) in care era doar el.

                          PS - Jetta 1.2 TSI 105CP are 10.9 0-100, incercati cu un 16V stock si o sa aveti surpriza ca la 100 km/h sa nu fiti in fata iar pe 400m la fel.
                          Last edited by Shakar; 3 September 2010, 02:46.
                          '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

                          Comment


                          • sa nu aducem in discutie F1. totusi.

                            Comment


                            • Hai nu ma innebuni...
                              Daca schimbi prost si lent, probabil ca Jetta aia ar fi in fata la 100/h, adica numai de factori externi depinde asta.
                              Io zic ca prima data in cazu prezentat de tine ar trebui masurati timpii de 0-100, poate ai parte de o surpriza.

                              Comment


                              • Originally posted by Shakar View Post
                                Bineinteles ca putea fi dar nu masina asta probabil fiindca nu cred ca trage mai prost ca 16V nici pe TR1, nici pe TR2 nici pe TR3 asa ca nu vad unde ai recupera, oricat de amzuant ti s-ar parea.

                                Cat despre DSG, are 2 ambreiaje, unu pentru treptele pare, altul pentru alea impare si in timp ce esti in viteza, accelerand, urmatoarea treapta e pregatita si cand e timpul cupleaza. De la treapta mica la treapta mare schimba in cateva milisecunde, mai rapid ca orice om (oricat s-ar chinui), ca orice automata clasica (cu convertor de cuplu), mai rapid ca masinile de F1 sau Ferrari (50-100 ms) cu 1 ambreiaj. Momentan sunt cele mai performante cutii si toata lumea trece la ele, de la Porsche si Ferrari la BMW.

                                Masina aia are 9.7 sec 0-100.

                                On Topic - ca tot veni vorba de liniute, am mai avut o tentativa cu o Mazda 323 F 1.5 88CP, dupa 1 si 2 a dat blituri ca era prea in spate si nu mai avea rost. A zis ca are mici probleme la start cu ambreiajul dar orice ar fi nu cred ca are sanse. La intoarcere aveam 4 persoane in masina (~350 KG extra cu ce mai e prin portbagaj) si tragea aproape la fel ca a lui (un pic mai bine a mea dar nu il puteam depasi) in care era doar el.

                                PS - Jetta 1.2 TSI 105CP are 10.9 0-100, incercati cu un 16V stock si o sa aveti surpriza ca la 100 km/h sa nu fiti in fata iar pe 400m la fel.
                                si octavia si jetta 1.2 TSI iau bataie de la 16v. a fost testat

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google