Incidente din trafic-Accidente

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Poate sunt radical, dar in acest caz pedeapsa capitala este spre interesul societatii!
    Daca iti poti permite reactie agresiva spre un reprezentant al ordinii!? Care culmea incerca doar sa o atentioneze. Sau musca de pe caciula este cumva alta, perchezitia vehiculului sau a persoanei ?
    Last edited by Silica; 21 August 2020, 23:03.

    Comment


    • vorbiti cumva de fufeta sefului pesede? s-a schimbat incadrarea faptei, zic unii, in vatamare din culpa. mai un pic si-o sa-si ceara scuze vela de la pitipoanca pentru ca i-a zgariat masina cand si-a aruncat politistul motocicleta in aer. mai lipseste sa spuna c-o fi vrut ala s-o omoare...
      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

      Comment


      • Anda Vlădescu a rămas în închisoare timp de 30 de zile.

        Ce pare a fi adevărat totuși este că are legături cu PSD. Acuzațiile făcute de câteva săptămâni nu au fost demontate de PSD. Deci sunt adevărate.

        Comment


        • Va rog sa vizionati filmuletul atasat si sa identificati fapta (daca exista), care sta la baza unei sanctiuni de suspendare a permisului de conducere. Vimeo

          YouTube
          Last edited by 77sky; 20 March 2022, 13:42.
          Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

          Comment


          • Mda, din cate se pare in filmulet nu cred ca se poate identifica o ”fapta” , interesant insa poate sa fie ce infractiune a scris organu’ (cu ”muschii minte nu are”) in PV care sa stea la baza unei sanctiuni de suspendare a permisului de conducere, iar daca si pana acum erau destule lucruri interpretabile cu noile reglementari legislative sunt si mai multe ce raman la aprecierea militianului (care daca a iesit ”la produs” sau doreste sa indeplineasca planu’ o poate face foarte-foarte usor) ....

            Comment


            • In timp ce conduceam pe E85 (DN2), am fost oprit de echipajul de politie imediat ce am intrat in localitatea Cosereni, la cca 3 km de zona presupusa a savarsirii faptei. Eram foarte surprins, agentul care a coborat din masina nu avea cascheta, geaca desfacuta (o tinuta neconforma), ma intreaba: "Stiti de ce v-am oprit? Nu ati acordat prioritate vehiculului care circula din sensul opus” (exact acesta a fost textul mentionat in PV; iar din partea mea: "contest faptele savarsite"). 870 lei si 60 de zile suspendat permis
              "A condus auto….xxxxx….. pe DN2 in afara loc. Cosereni, la km 48 efectuand manevra de depasire cand din sens opus se apropia un alt vehicul"
              Intr-adevar, exista auto care circula pe acostament, DAR era exact pe acostament, in momentul in care am inceput manevra, NU si-a schimbat cu nimic axa de rulaj (are si el obligatia de a se asigura la schimbarea benzii de rulare). Asadar, traiectoria acelui vehicul nu a fost modificata atat timp cat am rulat pe sensul opus.
              Apoi, exista o alta masina, undeva mai in fata, cand eram in dreptul masinii de politie, dar nici acolo nu am intrat pe sensul opus...
              Cui i-am aratat filmarea a ramas surprins. Chiar am insistat sa imi indice, legal cu argumente CE am gresit ?!?
              Last edited by 77sky; 20 March 2022, 16:42.
              Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

              Comment


              • Initial si eu m-am uitat atent la filmulet mai ales intre 0:38 si 0:48, autovehiculul din sensul opus a circulat tot timpul pe acostament, banda opusa era libera, nu era ”dunga continua”, m-am uitat la traiectoriile masinilor si in dreptul celei de politie, etc ... iar ceea ce am scris anterior cred ca ramane valabil.
                Conduc destul de des pe astfel de drumuri, am depasit regulamentar de cateva ori (in amble situatii pe care le-ai punctat) chiar cand erau si masini de politie, nu am fost niciodata oprit...
                Last edited by Gil26; 20 March 2022, 17:09.

                Comment


                • Condus agresiv depasire cu intrare pe banda opusa e mers si masina din sens opus, nu stii noile reglementari acum nou introduse ?

                  DN2 ala e drum cu 1 + jumatate de banda, nu e drum cu 2 benzi pe sens doar o banda si jumate pe acostament

                  asadar nu ai voie sa te bagi cind vine din fata colegu din sens opus ca te ia la depasire neregulamentara
                  Last edited by george.sce; 20 March 2022, 17:23.

                  Comment


                  • george.sce ce-ti mai place tie sa faci flame "nu stii noile reglementari acum nou introduse"...dar la asta m-am referit si eu cu relativitatea noilor reglementari (ignoram pleonasmul pe care l-ai facut): condus agresiv, masina murdara, etc....
                    Referitor la ”Condus agresiv depasire cu intrare pe banda opusa e mers si masina din sens opus..” cred ca ar trebui ca taximetrist sa cunosti diferenta dintre condus agresiv si depasire, apoi chiar daca esti dornic de polemici in cazul de fata nici macar melitianu’ nu a ”invocat” condusul agresiv, iar despre "asadar nu ai voie sa te bagi cind vine din fata colegu din sens opus ca te ia la depasire neregulamentara" pe banda din sensul opus colegu' care venea circula pe acostament (banda opusa era libera), priveste mai atent filmuletul si reciteste te rog ceea ceea ce s-a scris (chiar daca nu cred ca vei intelege ceva din toate acestea)...
                    Last edited by Gil26; 20 March 2022, 17:50.

                    Comment


                    • Cind ai famile nevasta si 2 copii acasa are plinge de foame care depinde de permisu ala de conducere parca nu te bagi sau cel putin eu nu ma bag in asa depasire nu ? eu asa spun.Gli26.

                      Comment


                      • george.sce legat de ”asa depasire” si ”asadar nu ai voie sa te bagi cind vine din fata colegu din sens opus ca te ia la depasire neregulamentara” poti te rog sa detaliezi cu ”subiect si predicat” si mai ales argumente de ce este "neregulamentar" (practic asta ne-a si rugat sa identificam @ 77sky in postul #1864).
                        Repet, eu circul foarte des pe astfel de drumuri, am o portiune destul de lunga de DN la nici 15km de locul unde locuiesc pe care este si un sector unde se poate depasi dar si unul in care depasirea este interzisa (”dunga continua” insa fara separatoare de sens ca in filmulet), am depasit de nenumarate ori in siguranta si regulamentar, de cand s-a modernizat portiunea aceasta m-am informat si inteles ceea ce am voie si nu am voie sa fac (si nu cred ca legislatia s-a schimbat), am intalnit de nenumarate ori situatiile din acest video inclusiv cu echipaje de politie (circula foarte des pe aici) si nu am fost oprit\sanctionat niciodata pentru ca nu aveau motiv. Insa astept cu nerabdare explicatiile si argumentele tale de taximetrist experimentat.
                        Referitor la permisul de conducere eu il am de vreo 34 de ani, nu l-am avut niciodata suspendat, nu am avut nici macar un accident minor, doar vreo 3-4 radare ”luate” daca tin bine minte cu depasiri de vreo 20 km\h a limitei de viteza, atata tot, insa sunt dispus sa invat (la modul cel mai serios) si de la tine atat reglementarile, regulile de circulatie, etc. cat si condusul preventiv, politetea in trafic etc...
                        Last edited by Gil26; 20 March 2022, 20:29.

                        Comment


                        • Pentru a nu plana dubii, nu am taiat din film. Dupa cum se observa clar, este un condus non-agresiv, chiar foarte calm, linia continua nu este calcata, nu se apropie primejdios auto ale meu (lateral, fata-spate) de alte vehicule.
                          Da, acel Dn2 este un P1+ acostament. Indiscutabil
                          Detalii legale le regasiti aici: Articol online
                          In primul rand: circulatia pe acostament este interzisa, auto politie, precum si alte 2 in spatele ei circulau bine merci!
                          In al doilea: auto respectiv era incadrat pe acostament si a ramas acolo, daca aplicati pauza secvential nu se observa in nici un fel modificarea pozitiei rotii directoare. Mai mult erau sectiuni de dungi lungi, in stanga lui.
                          Asadar: Prin definitie legala: la patrunderea pe sensul opus, DACA unul din participanti NU se fereste, s-ar produce accidentul frontal. Ei intersectandu-se la un moment dat (!).
                          Aici nu a fost cazul de nici un fel (!)
                          Mai mult: in logica PV acel auto de pe contrasens este liber sa zig-zagheze cand vrea si cat vrea, neavand nici o obligatie la schimbarea sensului de mers (aceasta considerand ca am obstructionat sensul opus).
                          Apoi: un camion nu ar putea depasi aproape niciodata pe DN2 in conditiile pe care le enumara PV: daca depaseste, el trece pe sensul opus, unde NU ar trebui sa fie nici un auto pe toata portiunea in care depaseste (pe P1 sau acostament !)

                          Care este lacuna in acest rationament?
                          Si de ce am fost oprit dupa mai mult de 3 km???
                          Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                          Comment


                          • Sau mai simplu: inainte, in momentul si dupa depasirea pe care ai facut-o pe banda din sens opus nu se afla\circula vreo masina, cel cu VW alb nu circula pe banda opusa ci pe acostament (a nu se confunda cu drumurile 2+1 alternativ, iar acele portiuni din E85\DN2 era mult mai bine daca se faceau asa), la fel de bine cel cu VW putea sa fie oprit\stationat pe acostament, sa circule pe camp sau pe un drum secundar, etc. iar la intrarea pe banda de circulatie trebuia sa respecte toate regulile. Deci pe contrasens cand ai facut manevra de depasire NU se afla vreo masina iar ceea ce s-a scris in PV ”... efectuand manevra de depasire cand din sens opus se apropia un alt vehicul” este N\A: din sens opus NU se apropia alt vechicul pe banda de circulatie (chiar mai mult, organu’ trebuia sa ii sanctioneze pe cei care circulau (in ambele sensuri) pe acostament, acestia incalcau clar legea plus ca acest DN2 este cunoscut pentru aceasta infractiune si mai ales numarul mare de accidente din aceasta cauza ).
                            Art 152 Depăşirea | Regulament
                            (1) Se interzice depăşirea vehiculelor:
                            i) când pentru efectuarea manevrei se trece efectiv peste marcajul continuu, simplu sau dublu, care desparte sensurile de mers, iar autovehiculele circulă pe contrasens;
                            j) în situaţia când din sens opus se apropie un alt vehicul al cărui conducător este obligat să efectueze manevre de evitare pentru a nu intra în coliziune;
                            Art. 130. -
                            Vehiculele trebuie conduse numai pe drumurile, părţile carosabile, benzile sau pistele stabilite pentru categoria din care fac parte. În cazul în care pe drumurile publice nu sunt amenajate benzi sau piste speciale pentru ciclomotoare, biciclete şi celelalte vehicule fără motor, acestea pot fi conduse şi pe acostament în sensul de mers, dacă circulaţia se poate face fără pericol.
                            (si sunt mult mai multe legate de toate astea dar nu le citez pe toate)
                            CNAIR: „Nu este permisă circulația autovehiculelor, pietonilor, animalelor etc.”
                            DN2 nu are patru benzi de circulație. Este un drum cu o bandă pe sens, de 3,5 m lățime, plus un acostament de 2,5 m lățime, oficial desemnat ca bandă pentru opriri de urgență.
                            PS: Legat de momentul opririi (dupa atatia km) chiar dupa ce ai trecut de masina politiei era o parcare (inca de la prima vizionare m-a mirat asta).
                            Last edited by Gil26; 20 March 2022, 22:48.

                            Comment


                            • Si inca ceva (tot faceam curatenie prin video-urile salvate: imaginea atasata reprezinta modul in care poate depasi un camion. Este ideala situatia in care nu circula nimic pe contrasens, daaar cel mai frecvent va fi un vehicul acolo, data fiind distanta foarte mare de care are nevoie, pentru a depasi.
                              Poate fi considerat condus agresiv? Poate fi considerata abatere, neacordare de priortate?
                              Attached Files
                              Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                              Comment


                              • In procesul verbal stiam ca se specifica legea si litera pe care ai incalcat-o, pentru a o putea citi ulterior, sa stii ce ai gresit si sa stie si instanta, daca se depune contestatie. Mai nou nu se mai practica asta ?
                                Contesta in instanta si ai sa castigi, mai ales ca pare ca procesul verbal s-a completat aiurea.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google