Announcement

Collapse
1 of 2 < >

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Loganclub.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Loganclub au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Loganclub nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Loganclub (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Loganclub(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
2 of 2 < >

***REGULAMENT***

Acest regulament a fost modificat la data de 19-11-2006.
Reguli privind utilizarea forumului LoganClub&ClubSandero

Motto: Se urmeaza, se respecta sau .. se cauta alt forum.

1. Principii generale

Forumul de fata a luat nastere din munca unor entuziasti, dornici de a crea o noua comunitate în Internet-ul românesc, existând atât asemanari cât si deosebiri fata de alte comunitati similare. Daca doresti sa te integrezi în aceasta comunitate, esti rugat sa parcurgi urmatoarele rânduri, pentru a nu aparea pe viitor neplaceri de nici un fel.

În continuare, dorim sa lamurim un principiu care guverneaza orice comunitate sau, mai general, orice site de pe Internet. Din momentul în care ai tastat adresa site-ului, ai intrat pe o proprietate privata, unde gazda are dreptul de baza al oricarei societati democrate, acela de a si-o administra dupa cum crede de cuviinta. Nu trebuie ca aceste cuvinte sa te sperie, nu am creat forumul doar pentru noi însine ci dorim sa formam o comunitate bazata pe oameni care respecta regulile noastre. De aceea trebuie sa stii ca, daca doresti sa te integrezi în aceasta comunitate, trebuie sa te supui regulilor de mai jos, ce au fost create de niste oameni, pentru niste oameni. Daca un principiu enuntat nu coincide cu un principiu de-al tau la care nu poti renunta, esti invitat, fara suparare, sa renunti frecventarea forumului, eventual sa-l frecventezi doar citindu-l si fara a interveni în nici un fel.

Sa lamurim acum cine sunt gazdele acestei comunitati:

Administratorii
a) Administratorii sunt persoanele care detin acest forum si se ocupa atat cu partea tehnica a sa cat si cu partea administrativa.
b) Statutul de administrator poate fi acordat doar in situatii speciale si doar la propunerea celorlalti administratori.
c) Administratorii au dreptul de a gestiona orice mesaj de pe acest forum si nu raspund in fata celorlalti membri pentru actiunile lor.

Moderatorii
a) Moderatorii sunt persoane care au dreptul de a gestiona mesajele celorlalti utilizatori ai forumului.
b) Moderatori se supun, ca oricare alt utilizator, acestui regulament si au grija ca el sa fie respectat.
c) Gestionarea mesajelor se face respectand prezentul regulament, abaterile grave sau repetate de la aceasta regula soldandu-se cu retragerea dreptului de a modera.
d) Functia de moderator nu implica privilegii ci responsabilitati. Functia de moderator implica posibilitatea de a edita, muta, sterge sau bloca mesajele celorlalti utilizatori.
e) Functia de moderator este propusa si acordata doar de catre administratori si nimeni nu poate interveni in privinta aceasta.
f) Moderatorilor li se poate retrage dreptul de moderare doar de catre administratori. Destituirea se poate face fara un motiv anume insa acesta actiune va fi comunicata.
g) Desi nu este necesar, moderatorii pot da explicatii pentru actiunile lor.
h) Este necesar ca moderatorii sa dea explicatii pentru actiunile lor atunci cand un utilizator cere expres acest lucru.

Super moderatorii au aceleasi drepturi ca si moderatorii, cu diferenta ca aria lor de acoperire este reprezentata de întreg forumul.

Orice membru poate obtine una din functiile de mai sus daca se remarca în mod pozitiv pe o perioada îndelungata si implicarea sa în forum este însemnata.

Nota: În mod implicit, dreptul de postare în cadrul tuturor sectiunilor forumului este restrictionat.

2. Reguli si recomandari

1. Forumul LoganClub&ClubSandero este deschis tuturor persoanelor, indiferent de nationalitate, sex, religie, clasa sociala etc. Totusi, cunoasterea foarte buna a limbii române scrise este obligatorie. Recomandam, de asemenea, cunoasterea limbii engleze la un nivel suficient pentru a întelege un text tehnic. Exprimarea scrisa este, prin definitie, mai complexa decât cea orala si, prin urmare, încearca sa te faci înteles prin ceea ce scrii. În unele contexte este indicata o exprimare cât mai apropiata de cea literara, în alte contexte mai relaxate se poate folosi si un limbaj familiar însa în ambele cazuri este foarte important sa fii înteles cât mai usor de catre ceilalti.

2. Pe lânga cunoasterea limbii, este necesara cunoasterea regulilor de baza ale limbajului scris (majoritatea valabile în orice limba), dupa cum urmeaza:
- scrierea cu înflorituri (k, sh, tz, y) este interzisa, cu exceptia cazurilor în care pot aparea confuzii;
- spatiu se lasa dupa si nu înainte de semnele de punctuatie; semne de punctuatie sunt considerate inclusiv semnele de exclamare si întrebare;
- nu se lasa spatiu dupa prima paranteza, nici înaintea celei de-a doua; se lasa, în schimb, înaintea primei paranteze;
- un singur semn de exclamare sau de întrebare este de cele mai multe ori suficient, trei semne sunt considerate maximul admis, un numar mai mare ducând la enervarea cititorului; desigur, uneori se impun si exceptii, important e ca exceptia sa nu devina regula;
- orice propozitie începe cu litera mare, orice nume propriu începe cu litera mare (acest punct este doar o recomandare);
- numarul punctelor de suspensie este trei, nu doua si nici mai mult de trei;
- scrierea cu diacritice este optionala;
- scrierea nejustificata cu majuscule, litere îngrosate, italice, subliniate, cu culori sau alte artificii este interzisa.
În general, tineti cont de faptul ca un post trebuie sa poata fi citit rapid.
Orice abatere de la regulile de mai sus îngreuneaza parcurgerea textului si enerveaza inutil cititorul. Cine doreste cu orice pret sa iasa în evidenta, o poate face în alt mod, nu "chinuind" ceilalti membri ai comunitatii.

3. Fiecare utilizator este identificat printr-un singur nume de utilizator (user). Înregistrarea sub alt nume a aceleiasi persoane se numeste "clona";
clonele sunt interzise. Daca ai uitat parola, exista o functie pentru recuperarea ei pe care esti rugat sa o folosesti sau, în cel mai rau caz, poti apela la un administrator care te va ajuta.

4. Nu jigni, nu declansa scandaluri (asa-zisele "flame-uri"). Faptul ca esti nervos, chiar daca ai dreptate, nu îti scuza comportamentul. Nu vor fi tolerati cei care se ascund în spatele anonimatului pentru a aduce jigniri sau injurii altor utilizatori sau unor institutii. Chiar daca sunt folosite stelute, "beep"-uri în loc de cuvintele explicite, acest lucru nu ajuta cu nimic pentru ca aici intentia conteaza.
Nu sunt acceptate discutiile explicite privind promovarea oricarui tip de activitate ilegala sau imorala (warez, pornografie, xenofobie, rasism etc).

5. Posturile monosilabice, care nu aduc nimic bun discutiei ("cool", "de acord", "super", "rulz", "vreau si eu d-ala") sunt interzise. Nu suntem pe un canal de IRC ci pe un forum, daca nu va puteti abtine cautati alte comunitati în care aceste lucruri sunt permise.

6. Posturile trebuie sa fie bazate pe argumente, nu pe opinii subiective.
Trebuie acordata mare grija discutiilor contradictorii, gen benzina vs diesel, unde subiectivitatea tinde sa depaseasca anumite limite.

7. Nu se ofera nici un fel de premiu celui care posteaza cit mai multe mesaje. Nu se face nici o diferentiere intre cei care posteaza mai des si cei care posteaza mai rar. In afara de citeva titulaturi care sint doar cu numele si nu confera nici un fel de alte facilitati nu se face nici o distinctie intre cei cu posturi multe si cei cu posturi putine. In concluzie, scrieti numai daca aveti ceva de spus.

8. Ne rezervam dreptul ca, dupa un numar variabil de posturi (ce de regula nu va fi mai mare de 10-20) sa retragem dreptul de a posta pentru userii care nu corespund cerintelor noastre. Faptul ca ai câteva categorii unde poti posta liber, nu înseamna ca poti sa te complaci în postura de membru si sa "poluezi" astfel discutiile fara a respecta regulamentul.

9. Înainte de a deschide un thread nou, este recomandat sa urmezi etapele descrise în continuare:
- apeleaza la functia Search a forumului pentru ca e posibil ca subiectul sa mai fi fost discutat;
- daca ai posibilitatea si rabdarea necesara, citeste mai multe discutii legate (chiar si vag) de subiectul pe care intentionezi sa-l deschizi; s-ar putea sa gasesti raspunsul în alta discutie, cu subiect aparent diferit de ceea ce cauti si care nu apare la cautare.

10. Daca te-ai decis sa deschizi un thread nou, ai grija ca titlul sau sa fie scris citet si sa reflecte pe cât posibil subiectul abordat. Asadar, titlul "Problema cu ambreiajul" este de preferat fata de "Am o problema".

11. Daca thread-ul se refera la o problema, ofera cât mai multe detalii despre aceasta si nu astepta ca ceilalti utilizatori sa-ti ceara detaliile. Spre exemplu, enunta de la început anul de frabricatie, motorul, codul motorului etc, facând referire inclusiv la componentele care nu-ti par importante, e mai bine sa oferi detalii în plus decât în minus.

12. Citeste, daca se poate, tot ce s-a discutat într-un anumit thread. Este scuzabil repetarea unei întrebari la care s-a raspuns în ce-a de-a saptea pagina din cele 40 dar este inacceptabil pentru un thread de 2-3 pagini.

13. Pentru ca ideea postului sa fie mai clara, poti apela la smilies, însa nu abuza de ei. Ca si semnele de exclamare, folosirea lor repetata si în numar mare deranjeaza.

14. Butonul Quote ("citat") ajuta în momentul în care se doreste citarea unui pasaj din alt post (propriu sau apartinând altcuiva), pentru a face referire la el. Acest lucru are sens doar daca acel post nu este chiar ultimul, în caz contrar acesta se va repeta în mod inutil.

15. Daca doresti sa editezi (modifici) un post, ai la dispozitie o ora( pentru aceasta. Totusi, daca dupa acel post exista interventii ale altor utilizatori, iar prin modificare sensul postului tau este schimbat total, acea succesiune de posturi nu va mai avea nici un înteles. Este, asadar, interzisa aceasta practica.

16. Remarcile "paternale" sunt acele remarci facute de catre utilizatorii obisnuiti care se erijeaza în "conducatorul absolut", fara a avea acest drept. Nu trebuie uitat faptul ca cei desemnati sa faca ordine sunt moderatorii. Cel mult, se va acorda acest drept membrilor de valoare si cu vechime.

17. Scandalurile pornite împotriva unor dealeri/service-uri sunt interzise.
Daca o firma te-a nemultumit si doresti sa pornesti o discutie pe aceasta tema, trebuie sa o faci civilizat, cu argumente solide (mergând pâna la prezentarea de documente doveditoare, în caz ca ti se cere acest lucru). Chiar si faptul ca firma respectiva are o atitudine reprobabila nu justifica un comportament jignitor la adresa ei.

18. Anunturile publicitare trebuie însotite de detalii complete, incluzând pretul, modalitatea de contact, eventual specificatiile complete ale produsului si/sau imaginea sa. Titlul thread-ului trebuie sa specifice explicit actiunea de cumparare/vânzare si produsul (produsele) în cauza. Sunt interzise comentariile pe marginea unui produs, nu iti convine pretul/starea lui, nu te obliga nimeni sa-l cumperi.
Nu se permite "UP" la mai putin de 24 de ore.

19. Semnatura este un text optional ce va fi atasat fiecarui post, la sfârsitul acestuia. Nu se accepta semnaturi lungi (maxim 3 linii). Introducerea unui link spre un alt site este permisa numai cu agrementul moderatorilor forumului. Se accepta imagini in semnatura la dimensiunea maxima de 150 x 15 pixel. Orice depasire a acestei dimensiuni poate fi sanctionata cu un warning. Moderatorii au dreptul de a edita semnatura fara o instiintare prealabila a userului.

20. Daca nu poti sau nu doresti sa respecti acest regulament, singura solutie consta în încetarea participarii la acest forum. În caz contrar, vom fi nevoiti sa luam toate masurile necesare pentru ca forumul LoganClub&ClubSandero sa-si desfasoare existenta în bune conditii, incluzând interzicerea dreptului de a mai posta (ban-area), temporara sau pe termen nelimitat. Încetarea activitatii pe forum se face "ca atare", fara a fi întreprinsa nici o actiune din partea nimanui. Asadar, nu cere sa-ti fie sters user-ul, nu-ti sterge propriile posturi, nu scrie posturi kilometrice pline de acuze la adresa administratiei, nici aici si nici pe alte forumuri. Cu alte cuvinte încearca sa parases,ti decent comunitatea iar membrii acesteia sa-si aduca aminte cu placere de activitatea ta.

21. Administratorii si moderatorii forumului vor avea intotdeauna ultimul cuvint si nu sint obligati sa dea explicatii. Este frumos din partea lor atunci cind se explica dar de cele mai multe ori, explicarea fiecarui gest in parte ar necesita mult prea mult timp - iar timpul este un material pretios, cel putin pentru noi. Daca cineva se simte cu totul si cu totul nedreptatit sau abuzat este rugat sa trimita un email administratorilor forumului si va fi tratat cu toata atentia cuvenita.

22. Ultima si cea mai importanta dar oarecum evaziva regula - se recomanda mentinerea discutiilor in cadrul obiectivului principal al acestui forum - MASINILE Logan- vor fi descurajate in mare masura discutiile total pe dinafara. Se admit exceptii in cazul unor subiecte de interes pentru toata lumea - care sint acestea - ramine a se stabili de catre moderatorul forumului in cauza, la fata locului.
23.La sectiunea "My ride" nu se accepta comentarii inutile de genul "Sa o stapanesti sanatos" , "sa-ti traiasca masina" , "multi kilometrii" etc.
Rugam sa va rezumati strict la intrebari si comentarii legate de masina
24.A se completa Locatia corecta la profil.
Concluzii

Nu trebuie sa consideri aceste reguli ca fiind îndreptate împotriva ta. Nu sunt decât niste masuri menite sa creeze un forum de calitate.Din pacate, experienta a demonstrat ca, daca se porneste de la premisa ca noul-venit sa aiba drepturi egale cu membrii vechi, forumul a suferit o scadere drastica de calitate, aceasta pe lânga necesitatea unei munci titanice din partea moderatorilor pentru a se mentine ordinea. De aceea am adoptat masurile de mai sus care presupun, pentru membrii de valoare, un mic efort în primele zile de la înscriere. Speram ca acest efort sa fie din plin meritat.

Se accepta sugestii de imbunatatire (si e chiar recomandat sa o faceti fiind in interesul vostru) atat in ceea ce priveste prezentul regulament cat si in ceea ce priveste forumul sau site-ul ca functionalitate sau continut.

Speram sa te simti bine în aceasta comunitate, sa facem schimb de experienta legata de marca Logan.
See more
See less

Discutii Amicale Despre Politica

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Am inteles, in functie de interes conteaza dovezile sau investigatiile jurnalistice. Care a fost finalitatea acelor investigatii? Au aflat si ceva concret la finalul investigatiilor?

    Pana la una alta avem acel contract din SEAP ce prevede ca serviciile au fost decontate pentru ruta Bucuresti-Jakarta tur-retur. Avem si altceva, palpabil?

    Si mai am o nedumerire: care e legatura cu Kovesi? :-) Alta, bineinteles si accentuez, decat afirmatia unui condamnat pe nume Sebastian Ghita?

    - a fost platit suplimentar prin alte surse (iar Ghita are dovezi ca a facut aceasta plata prin banca, in aceeasi perioada)
    Tocmai ca nu el a facut-o. Conform spuselor lui o firma a platit altei firme care ar fi platit catre Tiriac Air. Si nu are factura (dovada), tot el o spune.
    I have no special talent. I am only passionately curious.

    Comment


    • Deci ma freaca curiozitatea.... care-i treaba cu Tiriac si "binomul"? Nu ca l-as crede sfant pe Tiriac dar implicarea in politica strica afacerilor. Ei bine, Tiriac este prieten cu Ioan Rus.

      Ioan Rus a făcut o serie de precizări după ce în cadrul emisiunii lui Victor Ciutacu de la România TV s-a lansat informaţia potrivit căreia Laura Codruţa Kovesi ar fi avut o întâlnire cu acesta la Cluj, alături de Ion Ţiriac, Dacian Cioloş şi Virgil Ardelean. Potrivit surselor RomâniaTV, grupul respectiv ar pregăti doi candidaţi pentru prezidenţiale, unul de stânga şi unul de dreapta eşicherului politic: Dacian Cioloş şi istoricul Ioan Aurel Pop.

      Iată ce a declarat Ioan Rus: "La mine la cabană doamna Kovesi nu a fost în viaţa ei, Ardelean a fost acum vreo 4-5 ani şi Ţiriac la fel. (...) Am discutat de mii de ori cu Ţiriac şi nu-l interesează politica. (...) În acelaşi timp nu au fost niciodată la mine. Nu a fost nicio discuţie, sub nicio formă. În ceea ce priveşte candidaturile: Ioan Pop Aurel - vorba lui Dâncu, că am vorbit cu el mai devreme - zice: nu vorbeşti tu cu Ciutacu, măcar să ni-i schimbe, să îl pună la mine pe Ioan Pop Aurel că suntem colegi, prieteni şi să ţi-l lase ţie pe Cioloş, să îl susţii tu că sunteţi mai aproape profesional.

      Nu avem nicio treabă. Ce pot să vă spun şi e o bârfă: şi eu am auzit că doamna Kovesi e în Cluj dar nu din motive de acest gen şi din cauza unor probleme de sănătate ale cuiva foarte apropiat din familie. Aşa am auzit eu. [...] Eu sunt membru al Pro România, acest partid va avea candidat la prezidenţiale iar eu voi susţine acest partid şi acest candidat cu posibilităţile mele. Este timp ca în perioada următoare coducerea partidului să-şi aleagă un candidat. Eu sunt doar membru simplu al Pro România."
      Rus si Tiriac au fost parteneri de afaceri:
      După absolvirea facultății, Rus și-a făcut stagiatura ca inginer la Trustul SMA Cluj, apoi a devenit asistent la Politehnica din Cluj-Napoca, unde a parcurs toate gradele didactice până la cel de profesor universitar. După Revoluția din decembrie 1989 a devenit capitalist, înființându-și o firmă de comercializare produse alimentare, îndeosebi conserve. A falimentat în mai multe afaceri până ce s-a asociat cu Ion Țiriac în SC Napoca Construcții, care a devenit una dintre cele mai puternice firme de construcții din județul Cluj. Rus și Țiriac au mai înființat firma RMB Inter Auto, care a devenit reprezentanța Mercedes pe Transilvania.
      Virgil Ardelean este colaborator al lui Tiriac:

      După ce Victor Ponta a devenit prim-ministru, a început să se apropie de acesta și de PSD și chestorul Virgil Ardelean, care, după trecerea în rezervă, și-a înființat un serviciu privat de informații sub acoperirea unei firme de protecție și pază, SC Arvifox Vision Security SRL, în care este asociat cu fiul său Alin. Este de observat și în acest caz, referitor la denumirea firmei, că AR vine de la Ardelean, VI de la Virgil, iar fox este denumirea în limba engleză pentru « vulpe », porecla sa binecunoscută. Această firmă îşi are sediul social în București, Str. Dragoș Vodă nr. 6, Sectorul 2, dar funcționează la sediul firmei lui Ion Țiriac de lângă Ambasada Chinei. Conform unor foști șefi din DGIPI, Virgil Ardelean s-a apropiat de Ion Țiriac în perioada în care Ioan Rus era ministru de Interne în Guvernul Năstase, atunci când ar fi distrus probele care îl încriminau pe fiul lui Ion Țiriac pentru trafic de droguri. Potrivit acelorași surse, în ultimii ani, Ardelean a desfășurat activități pentru acoperirea fraudelor firmei de asigurări a lui Țiriac.
      Aha. Dosarul Jakarta se impute rau de tot. Evaziune fiscala la nivelul Politiei Romane facuta de Tiriac. La inchisoare Tiriac. Sa vedem daca pentru a scapa de inchisoare, esti dispus sa o torni pe Kovesi.

      Comment


      • Originally posted by Silviu View Post
        Am inteles, in functie de interes conteaza dovezile sau investigatiile jurnalistice. Care a fost finalitatea acelor investigatii? Au aflat si ceva concret la finalul investigatiilor?

        Pana la una alta avem acel contract din SEAP ce prevede ca serviciile au fost decontate pentru ruta Bucuresti-Jakarta tur-retur. Avem si altceva, palpabil?

        Si mai am o nedumerire: care e legatura cu Kovesi? :-) Alta, bineinteles si accentuez, decat afirmatia unui condamnat pe nume Sebastian Ghita?

        Tocmai ca nu el a facut-o. Conform spuselor lui o firma a platit altei firme care ar fi platit catre Tiriac Air. Si nu are factura (dovada), tot el o spune.
        Dovada palpabila este ca o firma a cotat un pret mult sub costuri. Asta duce la suspiciuni de "spalare de bani". Asta a dus la condamnari in dosarul ICA. Vad ca iti place sa ignori argumente atunci cand Kovesi este corupta dar altfel jos varanul condamnat. Vad ca subliniezi "condamnat" ca si cum este un sub-om. Normal. Asa este in regimul de tip fascist. Pana una alta, Ghita are dovezi ca avea o relatie de prietenie si cu Kovesi, si cu Coldea. Aceste lucruri nu se pot nega.

        Dovada palpabila este Factura 25 din 11 apr 2011. Facturile se fac in mai multe exemplare. Iar urma banilor (OP-ul cu care s-a platit factura si la care in rubrica detalii se scrie numarul facturii) ramane mult timp in arhiva financiara din sistemul bancar. Acestea sunt dovezi palpabile care nu au aparut in presa. In fapt nimic nu a aparut in presa din dosarul in lucru. Nu s-a stiut nici macar ca Kovesi a primit citatie. Ea singura a spus in presa. Dosarul ramane "strict secret" tocmai pentru ca este vorba de coruptie la cel mai inalt nivel. Dar dovezile sunt usor de gasit in bilanturile contabile. IGPR a confirmat ca nu poate prezenta biletele de avion si OP-urile pentru ca sunt deja la procurorii de caz. Nu vedem multe lucruri din dosar dar eu sunt sigur ca exista pentru simplul fapt ca un astfel de subiect, fie il ingropi (a se vedea EADS-ul, Microsoft-ul) pana cand te notifica "partenerii externi" (Germania sau SUA), fie il documentezi extrem de bine.

        Comment


        • Originally posted by gecmc94 View Post
          Dovada palpabila este ca o firma a cotat un pret mult sub costuri. Asta duce la suspiciuni de "spalare de bani".
          Delirezi putin. O firma a facut o oferta buna statului si asta inseamna spalare de bani. De regula pretul dupa negociere e cu 50-60-70% mai mic decat pretul de lista, ala pe care-l consulti tu online sa-ti faci o idee cam cat costa. Dar banuiesc ca stiai asta.

          Vad ca iti place sa ignori argumente atunci cand Kovesi este corupta dar altfel jos varanul condamnat.
          cred ca avem intelegeri diferite asupra termenului "argument"

          Vad ca subliniezi "condamnat" ca si cum este un sub-om.
          Nu, doar condamnat si fugar. Asta spune tot despre individul in cauza si actiunile lui care sunt defapt ale altora. Acum se spala in public niste rufe si unii cad victime colaterale.

          fie il ingropi (a se vedea EADS-ul, Microsoft-ul) pana cand te notifica "partenerii externi" (Germania sau SUA), fie il documentezi extrem de bine.
          Si a treia varianta: il folosesti pe post de "rahat" de aruncat in anumite persoane folosind o "manusa" pe nume Adina Florea si SIIJ in ansamblul ei.
          I have no special talent. I am only passionately curious.

          Comment


          • Am inteles, Adina Florea este o "coada de topor".
            Raluca Prună:
            Nu am nicio rezervă în a susține că această manevră este exclusiv una instrumentată politic”.
            „Și să nu ne amăgim. Nu e ceva nou. Numai violența este mai nouă. În aprilie 2016, înainte să propun Președintelui României numirea lui Augustin Lazăr în funcția de procuror general, Inspecția Judiciară se pregătea de desant la Parchetul de pe lângă Curtea de Apel Alba. Și magistratura are cozile ei de topor”.
            La ce violenta se refera Pruna doar ea stie. Insa este destul de explicita in a acuza procurorii ca fiind sub comanda politica. Si cei din IJ, si pe cei din sectia speciala. Nu spune nimic de Onea, Negulescu, Man, etc, pe numele carora exista dosare penale si care n-au ciripit inca pentru cine au fost cozi de topor. Dar sper ca o vor face.
            Dar revenind la ce spui tu si Raluca Pruna, va rog pe voi sa imi spuneti cum isi primesc "cozile/manusile" instructiunile? Sub ce forma, in ce fel? Se intalnesc saptamanal la CEx-ul PSD? Vorbesc la telefon? Se intalnesc in parcare?

            Cand Kovesi s-a intalnit cateva minute cu judecatorul ICCJ Horia Selaru, presa a aflat in cateva ore. Cand Cristina Tarcea s-a dus in vizita la Dorneanu, acesta, pentru a evita vulnerabilizarea (fiind constient ca este tinta, asa cum a fost si judecatorul Lazaroiu in intalnirea cu Simina Tanasescu, consilierul de la Cotroceni), a interzis telefoanele si a redus foarte mult lumina. De ce? Pot doar sa speculez ca este constient de noul mod de a falsifica filmarile. Modificarile sunt numite "deep fakes" si exista deja pe Internet cu Trump, Obama, etc.

            Deci, cum isi primesc uneltele comenzile de la oamenii din umbra?

            kovesi-selaru.jpeg

            Comment


            • Uite ce se stie despre Negulescu. Nu ar fi bine sa avem si ceva dovezi, Silviu si Raluca Pruna, despre cum opereaza uneltele anti-Kovesi? Pentru ca altfel doar aruncam cu acel "rahat" si nu facem niciun fel de serviciu justitiei si statului de drept. Ci doar obstructionam justitia.

              „Negulescu s-a laudat ca doamna Kovesi i se adreseaza cu apelativul rasfatatul DNA... Mi s-a laudat ca a mers impreuna cu Iancu Sabin la doamna Kovesi, careia i-a prezentat denunturi impotriva lui Darius Valcov... Seful SRI Prahova Sabin Iancu l-a admonestat pe Negulescu, ca in cursul escapadelor amoroase si bahice se lauda cu informatii din dosare”, sunt dezvalurile bombă

              Fostului procuror general al Parchetului Curtii de Apel Ploiesti, Liviu Tudose, a demascat, într-o plângere penală către Secția Pentru Investigarea Infracțiuniilor din Justiție, modul în care opera Laura Codruța Kovesi.

              Comment


              • https://stirileprotv.ro/stiri/actual...-in-arest.html
                Marturii din trecut: Stirile PROTV spun pe 21 apr 2011.
                Fostul presedintele Gelsor Nicolae Popa a fost adus cu o cursa privata de la Jakarta, care a aterizat pe Aeroportul “Henri Coanda” Otopeni in jurul orei 2.20. Aceasta cursa a costat statul roman 120.000 euro.
                Tareee! De unde stiau cei de la Pro TV asta? Iti doresc succes sa obtii tu un pret mai mic cu 70%. Aici delirezi tu, fratioareeee. Nu te-ai ocupat in viata ta de asa ceva dar stii, bineinteles.
                https://prijet.com/operating_costs/Gulfstream%20G200
                Eu zic sa ii inveti pe toti din lume cum sa zboare un Gulfstream G200 cu urina de cal sau cu noua marca "apa nova clorinata". Ca sa poti reduce costurile. Ca prostii astia de pe planeta nu stiu deloc care sunt costurile operationale (pentru cine nu stie ce sunt acelea, nu sunt cotatiile comerciale din ofertele catre clienti, ci sunt cheltuielile lui Tiriac pentru a face un zbor, deci sub aceste preturi nu iti da nimeni nimic ca ar insemna sa zboare in pierdere). Eu nu cred ca Tiriac Air zbura peste 600 de ore pe an. Ca nu erau miliardarii in floare in Romania. Cred ca este undeva intre 200 si 400 de ore / an. Dar chiar daca zbura 1000 de ore pe an, costul de operare nu scadea sub 3 300 dolari pe ora de zbor. Ori 34 de ore, 112 000 dolari. Cand cineva iti ofera 50% din asta, se numeste afacere suspecta, spalare de bani, mita, spaga, orice vrei tu. Tine minte in caz ca vrei sa inchiriezi asa ceva pe viitor. Acesta este pretul minim, pentru care operatorul nu face niciun profit.
                ChartImgg200.png



                Ipoteza lui Cristoiu pe care am ascultat-o astazi incearca sa justifice "urgenta" extradarii lui Popa. Ne readucem aminte ca de negocierile diplomatice se ocupa ministerul justitiei condus de Catalin Predoiu din dec 2009. Iar Kovesi a intrat pe fir pe la final de 2010. Si totusi, de ce aprilie 2011 a necesitat urgenta?

                16-19 mar 2011: congres in Indonezia unde participa o delegatie romana condusa de Kovesi, fiind si Angela Nicolae, mai tarziu arestata pentru coruptie
                2 apr 2011: Ghita si Vantu se ciocnesc si se ameninta in sediul Realitatea
                21 apr 2011: Popa ajunge in tara.
                29 apr 2011: Sorin Ovidiu Vantu este arestat ca urmare a plangerii lui Ghita pentru santaj; pe scarile tribunalului, Vantu ii spune lui Basescu ca va avea o surpriza
                30 apr 2011: Elan Schwartzenberg preia postul de televiziune Realitatea de la Sorin Ovidiu Vîntu

                Mediafax ne spune povestea, SOV si Popa ajung in inchisoare cam in aceeasi saptamana. Nimic insa nu pare sa lege cele doua actiuni. Extradarea urgenta a lui Popa si batalia serviciilor cu Vantu pentru Realitatea TV.

                Potrivit jurnalului "Evenimentul Zilei", vineri, cu câtevaminute înainte de a fi încarcerat în arest, Sorin Ovidiu Vîntu susţinea că i-a pregătit pentru luni o suspriză preşedinteluiTraian Băsescu, cel pe care-l consideră duşmanul său de ceva vreme.Iar surse apropiate patronului Realitatea Media sugerau că surpriza ar putea fi legată de anunţul public pe care AGA Realitatea Media,întrunită la Viena, ar fi urmat să-l facă luni, mai notează ziarul citat, în ediţia on-line de sâmbătă.

                Conflictul izbucnit între managerul Realitatea TV, Sebastian Ghiţă, şi patronul Realitatea Media, Sorin Ovidiu Vîntu s-a acutizat la începutul lunii aprilie, la câtva timp după ce primul dintre cei doi a luat o decizie administrativă care l-a iritat pe al doilea: concedierea Oanei Stancu şi Adrian Ursu, realizatori aiemisiunii "Ora de foc" - consideraţi oameni de casă ai "părinteluiFNI".

                În seara de sâmbătă, 2 aprilie, la sediul Realitatea TV a avut loc o ciocnire între gărzile de corp ale celor doi, Sebastian Ghiţădeclarând că fusese ameninţat "cu suprimarea fizică", cerându-i-sesă se retragă de la conducerea staţiei TV. "Am înţeles că, în fapt,avem de-a face cu un grup mafiot, coordonat de domnul Sorin Ovidiu Vîntu, care este implicat în activităţi de crimă organizată, spălare de bani, escrocherie, şantaj, utilizarea sau ameninţarea cuutilizarea violenţei fizice", a spus Ghiţă la câteva zile după aceea.

                Sorin Ovidiu Vîntu a fost arestat în urma unei plângeri înaintată Parchetului Înaltei Curţi de Casaţie şi Justiţie a luiSebastian Ghiţă, patronul Asesoft, cel care a preluat din octombrie 2010 managementul Realitatea Media şi care a plătit datorii ale postului şi a făcut investiţii de peste zece milioane de euro.
                https://www.mediafax.ro/cultura-medi...-vintu-8208984

                Comment


                • Avionul lui Tiriac Air despre care vorbim este descris aici https://aviapages.com/aircraft/yr-tii/
                  A fost produs in 2004, deci se afla in al saptelea an de amortizare contabila in 2011, fiind sigur cumparat de nou de Tiriac. Probabil ca s-ar putea scadea la costurile cu echipajul dar chiar daca le reduci cu o treime, tot pe la 3000 de dolari ora de zbor te duci. Cost de operare, nu pret pentru clienti.
                  Presa a scris in feb 2005 despre achizia lui Tiriac

                  Ion Tiriac, doua avioane, doua Elicoptere
                  Pasiunea pentru avioane personale se regaseste foarte bine si in cazul fostului tenisman Ion Tiriac. Astfel, omul de afaceri se poate mandri cu o miniflota de toata frumusetea. Doua avioane, Gulfstream G200 si un Bo-eing 737-300, si doua elicoptere, Augusta 109 si Bell 206, se afla tot timpul la dispozitia sa. Calatoriile cu aeronavele sale sunt incadrate in categoria lux, partenerii sai de afaceri sau prietenii putandu-se bucura de interioare decorate cu tipuri de lemn foarte rare si piele, de sisteme audio si DVD performante, telefoane si acces la internet non-stop. Omul de afaceri a investit in flota sa aeriana aproximativ 100 de milioane de dolari.

                  Comment


                  • Va certati pe avionul lui Tiriac?

                    Comment


                    • Nu, se contribuia la intarirea si consolidarea argumentelor.

                      Alegerea procurorului a inceput cu selectia listei scurte de o comisie. Acum s-a votat in Consiliul European, de catre ambasadori.
                      Un punctaj acordat de reprezentanții ambasadelor statelor membre UE în structura COREPER îl situează pe primul loc pe candidatul francez la șefia Parchetului European, potrivit Antena 3.
                      Jean – Francois Bohnert (Franţa) a obținut 50 de puncte, iar Andres Ritter (Germania) și Laura Codruța Kovesi (România) către 29 de puncte, potrivit sursei citate.
                      https://www.stiripesurse.ro/lovitura...n_1327846.html

                      Comment


                      • N-am urmarit subiectul dar ma asteptam sa fie francezul.... am avut un "filing".

                        Comment


                        • Mare om, mare caracter stimabilul Tudorica Toader. Si stie ce face.
                          Last edited by Gil26; 3 weeks ago.

                          Comment


                          • Eu recunosc ca am citit doar pe alocuri OUG-ul cu masuri TEMPORARE pentru rezolvarea unor probleme in organizarea interna a resurselor umane din magistratura. O sa il mai citesc, deocamdata n-am comentarii. Cred ca mai degraba unii judecatori sunt de crezut in iritarea lor, nu procurorii. Dar tot judecatorii au cerut pensionarea mai devreme, deci era de asteptat o criza de personal.

                            Este exact ca in cazul SRI care a ajuns sa plateasca 85% din buget, pensii si salarii. Ca plateste pensii "speciale". SRI este prima institutie care incepe sa gafaie din cauza pensiilor speciale ajunse prea mari. Asta este.... Inca astept un partid care sa isi propuna sa le ajusteze la capabilitatile reale ale Romaniei. Sa sa reduca din personalul prea mare angajat la stat.

                            Insa o alta stire mi-a atras atentia. Toata lumea cu TelDrum in gura, ce mare smecherie.... Romanilor, oamenilor, nu va uitati unde trebuie. Si anume la Horga de la PNL. Gabriela Marga Horga a ajuns multimilionara din contracte cu statul la 31 de ani. Iar acum doua zile, Primaria din Sibiu a cumparat ornamente de Craciun cu 300 000 de euro de la aceeasi firma.

                            Un raport al inspectorilor ANAF făcut public recent arată că firma Euro Audit Service SRL Târgovişte a încasat ilegal peste 2,2 milioane de lei în urma unui contract încheiat cu Primăria Târgu Jiu, la care s-au mai adăugat penalităţi de 1,4 milioane de lei. Este vorba despre o firmă controlată de fostul deputat Vasile Horga (în mandatul 2012-2016) şi fost lider, în acelaşi timp, al filialei PNL Târgovişte. La conducerea societăţii se află şi fiica sa, Gabriela Maria Horga (31 ani), mediatizată în ultimii ani drept una dintre cele mai tinere milionare ale României, din contracte cu statul şi funcţii deţinute în numeroase instituţii publice.

                            Potrivit inspectorilor, adaosurile practicate de firma din Târgovişte în contractele cu Primăria Târgu Jiu sunt de ameţitoare, de aproximativ 400%. Astfel, o ghirlandă a fost cumpărată de Euro Audit Service SRL cu 66 de lei, iar suma cerută Primăriei Târgu Jiu a fost de 266 de lei; ţurţurii cu led au costat 94 de lei, iar primăria a fost facturată cu 394 de lei. Reprezentanţii ANAF susţin că preţul a fost supraevaluat de patru ori, situaţie interzisă de legislaţie, iar adaosurile practicate sunt ilegale. De asemenea, firma din Târgovişte avea la data respectivă doar opt electricieni, care au efectuat 5.111 ore de muncă pe care Primăria Târgu Jiu le-a decontat, ceea ce înseamnă că un electrician a lucrat 80 de ore într-o singură zi. Lista ilegalităţilor este mult mai lungă.
                            https://adevarul.ro/locale/targu-jiu...1c1/index.html
                            https://www.turnulsfatului.ro/2019/0...uminat-festiv/

                            Comment


                            • Ce rezolvi scriind aici? Las-o asa! Nu te simti bine daca nu te injura tefeleii? Stai relaxat! Spalatii pe creier nu vor accepta niciun argument si nicio dovada! O vor tine langa.... "hă! hă! "

                              Comment


                              • Fanez, mai bine tefeleu decat un ignorant credul.
                                I have no special talent. I am only passionately curious.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google