Vrum, Vrum....Formula 1!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • total deamagit...si nu ma refer la rezultat, desi speram la inceputul cursei la o clasare buna acelor de la ferrari.
    eu ma intreb care e limita idioteniei lui raikonnen? cat de prost tre' sa fi ca sa crezi ca mergi mai mult de 5-6 ture cu gume de ploaie pe uscat? si asta in ideea in care un pit-stop suplimentar (pe care pana la urma tot l-a facut boul satului) te costa 25 de scunde si tu pierzi pe uscat 14 secunde/tur. al dracului geografia asta, asa-i cand vrei sa fi smecher si ramai "mireasa" in mijlocul drumului
    cat despre "cojones"-urile pilotilor, no comment. senna, prost, schumacher, alesi, mansel, berger, hakkinen, astia au tras pe dreapta cand a plouat?
    incep sa cred ca raliurile judetene de amatori in (dez)organizarea lui Lola (omu' de la acr timis) devin mai interesante decat ceea ce se cheama acum wrc/f1. fia si cu bernie, in ideea de siguranta si show, tocmai au f*** spectacolul cu nile reguli.
    aia de la mine din semnatura raman in continuare "zei"...astia de acum sunt "catei"...total dezamagit...
    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

    Comment


    • Si cum am spus cu ceva timp in urma:
      FIA: Deflectoarele Brawn GP, Williams si Toyota sunt legale!

      FIA a decis miercuri ca deflectoarele utilizate de Brawn GP, Williams si Toyota sunt legale, confirmand astfel deciziile comisarilor de cursa de la Melbourne si Sepang.

      Curtea Internationala de Apel a FIA s-a reunit marti in sedinta extraordinara la sediul din Paris pentru a analiza protestul initiat la adresa Brawn GP, Williams si Toyota in privinta deflectoarelor utilizate de aceste trei echipe.

      La capatul a mai bine de opt ore de audieri, FIA a anuntat in dimineata zilei de miercuri ca respinge apelurile impotriva deciziilor luate de comisarii de cursa de la Marele Premiu al Australiei si Marele Premiu al Malaeziei.

      Decizia semnifica faptul ca monoposturile celor trei echipe in cauza respecta regulamentul tehnic in privinta deflectoarelor. In urma acestei decizii, rezultatele inregistrate in primele doua curse ale sezonului raman valide.

      "Curtea Internationala de Apel a FIA a decis sa respinga apelurile formulate impotriva deciziilor luate de cmsarii de cursa pe 26 martie in cadrul Marelui Premiu al Australiei contand pentru sezonul 2009 al Campionatului Mondial de Formula 1", se arata intr-un comunicat de presa al FIA. "Pe baza argumentelor auzite si a dovezilor existente, Curtea a concluzionat ca deciziile comisarilor de cursa au fost corecte si considera ca monoposturile in cauza sunt conforme cu regulamentul. Motivele detaliate ale accestei decizii vor fi oferite in timp util".

      Decizia luata miercuri de FIA reprezinta o grea lovitura pentru celelalte sapte echipe din competitie, intrucat acestea vor fi nevoite sa investeasca milioane de euro pentru a dezvolta solutii tehnice asemanatoare cu cele utilizate de Brawn GP, Williams si Toyota. Echipele vor trebui sa modifice cel putin jumatate din podeaua monoposturilor si implicit configuratia diverselor componente pozitionate in spatele masinilor.

      Se preconizeaza ca echipele in cauza vor reusi sa introduca cel mai devreme noile deflectoare la Marele Premiu al Spanieidin 10 mai cu o posibila exceptie si anume echipa Renault care a anuntat ca ar putea utiliza deflectorul deja de la marele premiu al Chinei.
      Am scos masina in ploaie sa se tuneze cand tuna !.......restul e LOGAN

      Comment


      • era normal doar Berni a investit in Brawn GP trebuia sa-si scoata investitia, Brawn vor fi campioni, celelalte echipe vor recupera foarte greu mai ales ca sa limitat folosirea tunelelor aerodinamice si testele.

        Comment


        • pe ferrari si toyota ii doare fix in pix de limitarea orelor de test oficiale in tunel. aia n-au bagat miliarde in garajul lor de teste ca sa le suspende bernie dreptul de-a-l folosi. sa fim seriosi
          alta "duma" : mai zilele trecute super pilotul loeb a zis ca masinile de grupa B nu-s deloc interesante, el prefera masina cu diferentiale electronice, cutie automata si alte "gadgeturi". dupa ce majoritatea celolarlalti piloti ar da orice sa se "dea" cu niste animale din alea preistorice. tot loeb, anul trecut a spus ca daca se renunta la wrc si se va alerga doar in s2000, el se retrage. mai bine tacea dracului de incompetent... il bat aia cu aspiratoare de-l asculta cu urechea, i-ai luat turbina si cutia automata, adio campion mondial. de pacalicii astia din f1 nici nu vreau sa-mi aduc aminte cum nu alearga ei pe ud. nu le face bernie sine de tren, sa nu alunece cumva?
          deja nu mai vorbim de sport, demult nu mai era sport, dar acum nici macar spectacol nu mai e, e circ. marele circ, intr-adevar...
          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

          Comment


          • Hristos a Inviat !

            alta cursa nebuna, lupii tineri isi arata coltii Vetel,Buemi, se pare ca unele echipe au fost in stare sa recupereze repede handicapul difuzoarelor, din pacate Ferrari e in cadere libera au ajuns cam repede la "performantele" dinainte de epoca Tod,Brawn,Shumi, pe masura ce au plecat unu cite unu din echipa tot au scazut performantele, culminind cu cele de anu asta.

            Comment


            • Vettel s-a vazut de anul trecut de la Monza ca e un talent innascut in pilotaj !
              Bravo lui .
              Am scos masina in ploaie sa se tuneze cand tuna !.......restul e LOGAN

              Comment


              • Vettel e elevul si protejatul lui Schumacher. conduce tot in acelasi stil ca "mosul" dement care l-a bagat in F1 . dati-i o masina buna si omoara juniorul spectacolul in formula1...
                ferrari si mclaren au imbulinat-o clar. bine macar ca renault e in revenire...cat despre browngp, mai devreme sau mai tarziu vor fi tradati de incompetenta pilotilol lor de a-si prepara masinile. button merge tare, dar nu e vreun geniu. iar ross brawn nu va putea suplini singur toate neajunsurile echipei. nu decretez, imi spun doar opinia, eu nu-l vad pe button campion mondial decat daca i se ofera pe tava. o fi el englez si febletea comenttatorilor, dar copilu' vettel il bate si noaptea in somn.
                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                Comment


                • Originally posted by Seba View Post
                  ... tot loeb, anul trecut a spus ca daca se renunta la wrc si se va alerga doar in s2000, el se retrage. mai bine tacea dracului de incompetent... il bat aia cu aspiratoare de-l asculta cu urechea, i-ai luat turbina si cutia automata, adio campion mondial...
                  ...din pacate aia cu aspiratoare cum ar fi Ogier si Novikov (ca sa dam din casa de la ei) care merg la S2000 in IRC, mai trebuie sa astepte sa se retraga tizul tau Sebastien ca sa "aspire" si ei la ceva. Sa fim seriosi, ii bate Loeb cu orice masina de ii asteapta cu desteptatorul la sosire...
                  Nu uita ca a plecat de la aspirate de 1600 cu 2 roti motoare si a "fript" tot ce a prins pe traseu. Un tip cu echilibrul pe roti a lui Loeb nu o sa vezi inca multa vreme de acum incolo. Cauta in arhiva WRC decolari sau crash-uri mari ale lui Loeb...
                  Last edited by detail; 27 April 2009, 01:40.

                  Comment


                  • Si uite asa cand am zis ca incep si echipele sa-si revina,Button devine si printul desertului castigand cursa dupa o strategie impecabila.
                    E dat draqului Ross Brawn asta !!!
                    Am scos masina in ploaie sa se tuneze cand tuna !.......restul e LOGAN

                    Comment


                    • @detail: loeb a condus aspiratoare acum 10 ani. astia cu aspiratoare au incercat masini cu turbo si nu le-a iesit traseul, era prea ingust . oricum, declaratiile lui loeb mi-au lasat un gust amar; daca se renunta la wrc si ramane doar s2000, ar trebui macar in primul an sa se dea si sa le rupa camasa la toti, apoi poate sa zica ce vrea, ca alea nu-s masini, ca nu-i place, ca nu vrea si gata. spre deosebire de loeb, in anii '80 cand a intrat audi in raliuri cu quattro, walter roehrl a spus "audi a venit cu o cu o noua tehnologie, cu 4 roti motoare. foarte probabil voi pierde in fata acestor masini. nu mi-e frica de asta, masinile acelea sunt altceva, toti trebuie sa invete de aici. audi ne arata viitorul in raliuri". ei bine, nu l-a batut audi, 2 ani la rand, le-a suflat titlul cu masini cu tractiune spate. apoi l-au luat in echipa. cam asta e diferenta dintre zeii volanului si figurantii de azi, fie ei si campioni mondiali cu o masina care merge singura. apropo, loeb a castigat duminica in argentina
                      @road empire: ferrari, mclaren si renault sunt pe garduri. au investit in o gramada de chestii care acum sunt interzise de regulament si acum trebuie sa se "adune". oricum, progresul lui ferrari e evident, dupa 4 curse, au terminat cu ambele masini pe pista, una din ele chiar in puncte .
                      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                      Comment


                      • Cand am postat tocmai vazusem finalul de la Argentina, de aia bantuiam net-ul la ora aia...Ai vazut demo de sambata de pe stadion?
                        Nu facem un topic de WRC?
                        PS La viata mea l-am vazut pe Rohrl la Brasov cand alerga pe un Porsche 911...
                        Last edited by detail; 27 April 2009, 17:43.

                        Comment


                        • este topic de raliuri pe langa asta de f1. bineanteles ca am fost la stadion, am plecat de la munca mai devreme, nu se putea rata evenimentul
                          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                          Comment


                          • Pe ala l-am vazut, dar se posteaza odata pe an, si atunci mai mult intern...
                            De demo eu vorbeam de ala din Argentina...

                            Comment


                            • rahat, eu ma gandeam ca zici de etapa de national de la noi nu am vazut mai nimic din raliul argentinei, ca am avut treaba...
                              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                              Comment


                              • Jenson Button a devenit noul sultan al Turciei ;)
                                Deci cred ca masina asta merge ceas frate!!!e ceva de genu ca si ferrari-ul ala de prin 2004 parca sau 2002 nu mai stiu,in care au castigat 16 curse .
                                Cred ca Button e campion deja.
                                In alta ordine de idei sa vedem ce se va intampla in razboiul FIA vs FOTA,poate vom vedea 2 competitii paralele.
                                Am scos masina in ploaie sa se tuneze cand tuna !.......restul e LOGAN

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google