Vrum, Vrum....Formula 1!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • atata timp cat difera materialul de concurs, nu poti stabili un pilot ca fiind 100% cel mai bun. corect? eu zic deci ca e normal sa fie ca acum, un titlu pt pilot si unul pt constructor.

    si ca tot veni vorba, o sa-mi spun un off mai vechi, ca subiect de meditatie pt fanii mclaren mercedes, williams honda...

    eu personal prin constructor de masini nu inteleg redbull, care face sucuri, mclaren, care in viata vietilor lor n-au facut si nu vor face vreodata un motor (dar ce simplu e sa iei un motor, o cutie, o caseta de directie, niste plastice si tu sa fii marele constructor), williams, si exemplele pot continua. echipe au fost doar cateva pe parcursul formulei unu. iar cea mai "echipa" dintre toate e ferrari, restul sunt linii de asamblare carb(t)on cu plastic si cu tabla. la fel de bine ar putea mclaren sa imbutelieze coca cola. de cofetari e plina lumea...
    mercedes e marea mea dezamagire, de vreo 15 ani incoace, ca la ce au fost ei in formula 1 or sa ajunga din nou marti si vara, cand vine apa calda in petrosani. atata timp cat faci un motor si-n rest esti praf sau faci un plastic si nu esti in stare sa-l propulsezi, e can-can. lumea formulei unu se imparte in constructori (ferrari, toyota, renault si bmw) si impresari ( ron dennis, frank williams, etc). cand oi vedea un motor facut in fabrica mclaren, pe care sa scrie mclaren si sa bata ala un ferrari, toata stima; pana atunci, pt fanii impresarilor am o intrebare: pilotul e clar ca-si ia cupa, dar echipa ce face? rupe cupa in doua, jumate la ala cu motoru, jumate la ala cu cartonu...!?

    pt calificari, pt cursa de duminica si pt sezoanele ce vor urma, hai ferrari! astia macar construiesc masini (bine, rau, dar si le fac ei), nu fac lego ca altii...
    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

    Comment


    • Originally posted by Seba View Post
      stati mai, usor. in anii 50 nu concurau tot aia cu bani care-si permiteau masini rapide si scumpe? sau atunci credeti ca oricne concura in formula1? tot aia cu bani, pt faima si bani mai multi. si atunci mercedes se batea cu ferrari tot pt renumele constructorului, pe fangio cred ca-l durea fix in basca de numele masinii atata timpcat castiga. constructorii erau aia care ca si acum cautau cei mai buni piloti ca sa-si promoveze masinile.
      si ca sa fiu in ton cu moda, sper sa castige ferrari, daca se poate massa. cat despre button, are sanse mari sa castige concursul de sarituri 50m canguri de dupa cursa de f1
      Iata ca ptr .inceput Button a castigat dreptul de a participa la concursul de 50m
      canguri.
      POLE POSITION !!!!
      Am scos masina in ploaie sa se tuneze cand tuna !.......restul e LOGAN

      Comment


      • Originally posted by Seba View Post
        stati mai, usor. in anii 50 nu concurau tot aia cu bani care-si permiteau masini rapide si scumpe? sau atunci credeti ca oricne concura in formula1? tot aia cu bani, pt faima si bani mai multi. si atunci mercedes se batea cu ferrari tot pt renumele constructorului, pe fangio cred ca-l durea fix in basca de numele masinii atata timpcat castiga. constructorii erau aia care ca si acum cautau cei mai buni piloti ca sa-si promoveze masinile.
        si ca sa fiu in ton cu moda, sper sa castige ferrari, daca se poate massa. cat despre button, are sanse mari sa castige concursul de sarituri 50m canguri de dupa cursa de f1
        Acum JASON BUTTON poate sa castige si concursul de sarituri 50m canguri dupa cursa de f1 .
        Deci dubla BrawnGP .
        locul 1. Jason Button
        locul 2 Rubens Barrichello
        Last edited by ROAD EMPIRE; 29 March 2009, 11:01.
        Am scos masina in ploaie sa se tuneze cand tuna !.......restul e LOGAN

        Comment


        • Ei, ce ziceti, v-a placut? Sincer, dupa multi ani, am urmarit cu placere o cursa si chiar ma incanta faptul ca Brawn Mercedes, o echipa noua, i-a pus cu botul pe labe pe cei abonati de obicei la podium. Asta inseamna o concurenta mult mai acerba, deci un sezon mai interesant.
          Zambeste, maine poate fi mai rau!

          Comment


          • Calendarul competitional al acestui an:

            1 Marele Premiu al Australiei (Melbourne) 27 - 29 mar
            2 Marele Premiu al Malaeziei (Kuala Lumpur) 03 - 05 apr
            3 Marele Premiu al Chinei (Shanghai) 17 - 19 apr
            4 Marele Premiu al Bahrainului (Sakhir) 24 - 26 apr
            5 Marele Premiu al Spaniei (Catalunya) 08 - 10 mai
            6 Marele Premiu al Principatului Monaco (Monte Carlo) 21 - 24 mai
            7 Marele Premiu al Turciei (Istambul) 05 - 07 iun
            8 Marele Premiu al Marii Britanii (Silverstone) 19 - 21 iun
            9 Marele Premiu al Germaniei (Nurburgring) 10 - 12 iul
            10 Marele Premiu al Ungariei (Budapesta) 24 - 26 iul
            11 Marele Premiu al Europei (Valencia) 21 - 23 aug
            12 Marele Premiu al Belgiei (Spa-Francochamps) 28 - 30 aug
            13 Marele Premiu al Italiei (Monza) 11 - 13 sep
            14 Marele Premiu al Singapore (Singapore) 25 - 27 sep
            15 Marele Premiu al Japoniei (Suzuka) 02 - 04 oct
            16 Marele Premiu al Braziliei (Sao Paulo) 16 - 18 oct
            17 Marele Premiu Abu Dhabi (Yas Marina Circuit) 30 oct - 01 nov.

            Piloti:

            Lewis HAMILTON (MBR) VODAFONE McLAREN MERCEDES
            Heikki KOVALAINEN (FIN) VODAFONE McLAREN MERCEDES
            Felipe MASSA (BRA) FERRARI
            Kimi RAIKKONEN (FIN) FERRARI
            Robert KUBICA (POL) BMW SAUBER
            Nick HEIDFELD (GER) BMW SAUBER
            Fernando ALONSO (SPA) ING RENAULT
            Nelson PIQUET (BRA) ING RENAULT
            Jarno TRULLI (ITA) PANASONIC TOYOTA
            Timo GLOCK (GER) PANASONIC TOYOTA
            Sebastien BOURDAIS (FRA) TORO ROSSO
            Sebastien BUEMI (ELV) TORO ROSSO
            Mark WEBBER (AUS) RED BULL RACING
            Sebastian VETTEL (GER) RED BULL RACING
            Nico ROSBERG (GER) AT&T WILLIAMS TOYOTA
            Kazuki NAKAJIMA (JPN) AT&T WILLIAMS TOYOTA
            Adrian SUTIL (GER) FORCE INDIA
            Giancarlo FISICHELLA (ITA) FORCE INDIA
            Jenson BUTTON (MBR) BRAWN GP
            Rubens BARRICHELLO (BRA) BRAWN GP


            Conform diagramelor s-au operat modificari in grila Marilor Premii: cursa din Germania s-a mutat de la Hockenheim la Nurburgring,cea din Japonia de la Fuji Speedway la Suzuka (sau este acelasi circuit denumit diferit ? ),au fost scoase Marele Premii ale Canadei si Frantei ,dar a fost introdus Marele Premiu Abu Dhabi.

            Comment


            • Originally posted by turbojack View Post
              Conform diagramelor s-au operat modificari in grila Marilor Premii: cursa din Germania s-a mutat de la Hockenheim la Nurburgring,cea din Japonia de la Fuji Speedway la Suzuka (sau este acelasi circuit denumit diferit ? ),au fost scoase Marele Premii ale Canadei si Frantei ,dar a fost introdus Marele Premiu Abu Dhabi.
              e acelasi circuit ... numai ca i s-a schimbat numele din Suzuka in Fuji Speedway :P

              Comment


              • mai vedem noi daca nu va fi penalizata brown gp pt niste chestii de care toti s-au plans ca le-ar avea pe masina si nu-s chiar regulamentare. oricum, geniul de la ferrari bate acum ferrari si emrcedes cu propriile masini. singura masina care mai seamana cat de cat cu vechile masini, e brown, ce aduce al dracu' de mult cu ferrari-ul din 2002, ala care a umilit la vremmea respectiva tot ce era de umilit, parca 15 victorii din 16 curse, iar motorul, bine ca a aruncat la gunoi jaful ala de honda si-a folosit un motor european, capabil sa si castige o cursa, nu doar sa sune frumos in vtec
                apropo, brown asta e un meserias recunoscut, de ce nu-si face el motoare? n-o fi in stare? uite, egon, de aia button va castiga la 50m canguri....
                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                Comment


                • Iti garantez eu ca nu va fi penalizata.Si stii de ce?pt ca politica e mare in F1 si Eclestone a bagat bani multi in salvarea defunctei echipe Honda si transformarea ei in BrawnGP.
                  El prin Brawn revigoreaza f1 in perioada asta de criza si ii creste interesul.
                  Si treaba cu difuzorul va fii legala si in 2 saptamani toate echipele il vor copia.

                  Despre Ferrari ce sa spun....era Shummacher a trecut.Acum e haos ca si pe vremea Alesi si Berger.
                  A plecat Ross Brawn,pe Jean Todt a fost dat afara ,Raikonnen e un betiv notoriu .Nici macar nu au reusit sa termine cursa nici un pilot.
                  Shummacher saracu e tinut chipurile ca si consilier tehnic,dar nici asta nu se stie pana cand.
                  ....so !in concluzie:dupa ce se va da unda verde difuzorului si toate masinile il vor adopta treaba in cursa se va egaliza,iar eu cred ca dezvoltarea sistemului KERS e mai avansata la Mc Laren.
                  Eu cred ca anul asta se vor bate ptr titlu 2 echipe cu acelasi furnizor de motoare(Mercedes) si anume BrawnGP si McLaren.
                  Pronosticul meu este ca la constructori va castiga BrawnGP iar la piloti McLaren prin acelasi Hamilton.
                  Last edited by ROAD EMPIRE; 30 March 2009, 11:52.
                  Am scos masina in ploaie sa se tuneze cand tuna !.......restul e LOGAN

                  Comment


                  • mai vedem...nu stiu ce sa zic, dupa prima cursa e greu de prognosticat corect tot sezonul, au mai fost sezoane cand ferrari pana la jumatatea sezonului a fost dezastru total si in ultima etapa se bateau la titlu. mercedes au si ei sanse, bmw merge bine fara kers...
                    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                    Comment


                    • Fiind vorba de Formula 1, ar trebui schimbat titlul din "Vrum...vrum" in "eowwwww"...ca doar e formula 1 , nu MOPAR
                      In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                      Comment


                      • Originally posted by robertzel01 View Post
                        e acelasi circuit ... numai ca i s-a schimbat numele din Suzuka in Fuji Speedway :P
                        sunt doua circuite diferite.

                        treaba e ca daca masinile Brawn vor fi declasate Hamilton va fi cistigatorul in Australia, cit despre Ferrari se pare ca nu le prieste circuitul asta ca au facut la fel ca anul trecut Masa abandon Kimi in parapeti, McLaren fac cum stiu ei dupa un sezon bun anul urmator nu le mai iese masina.

                        Comment


                        • surpriza Hamilton descalificat in Australia, a mintit oficiali in legatura cu depasirea facuta de Trulli cind cursa a fost neutralizata.
                          sa vedem miine in Malayesia ce o sa fie, oricum se pare ca noile cauciucuri joaca un rol important, cele soft se duc repede, de aici si accidentul dintre Kubica si Vettel, primul pe cauciucuri hard avea aderenta mai buna si a incercat depasirea.

                          Comment


                          • Pai cum e deja vizibil BrawnGP inca odata in POLE prin Button.
                            Despre cursa ce sa zic...cred ca va fi palpitanta daca ploua.
                            Ferrari inca odata varza,asa cum ma asteptam.Nu stiu cum de Montezemolo inca il mai tolereaza pe acest incompetent pe nume Domenicalli?!
                            so....dupa cum ziceam daca ploua cu sanse la victorie il vad pe Vettel ,daca nu atunci prima sansa o are din nou Button si poate Trulli.
                            Am scos masina in ploaie sa se tuneze cand tuna !.......restul e LOGAN

                            Comment


                            • Hai ca pana la urma a fost atat de palpitanta ca s-au oprit toti...de tot ...ce-a mai plictisitoare cursa F1...aia din SafetyCar cred ca nu mai puteau de somn...mai ales pe ploaia aia
                              In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                              Comment


                              • Button a castigat si cursa musonica de 50 m inot.
                                Am scos masina in ploaie sa se tuneze cand tuna !.......restul e LOGAN

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google