Probleme Tehnice Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Gil26
    replied
    Pai daca tie cu diagnoza si masina "in fata" ti s-a parut asa de ciudata atunci multumim pentru banalitatea de șering noligi si toate "indiciile" oferite "cu pipeta" si asa cum am scris anterior bine ca s-a "rezolvat" problema asta tehnica, iar daca doresti sa oferi alte detalii atunci bine, daca nu iarasi bine si ....

    Leave a comment:


  • t0rquemada
    replied
    Toate calculatoarele mașinii sunt alea originale, dacă a fost lovită nu avea crash.

    Leave a comment:


  • t0rquemada
    replied
    Cred că am scris suficient de clar
    Originally posted by t0rquemada View Post
    Apropo de probleme, ghicește cineva ce are mașina asta ? (E rezolvată deja)
    Inițial nu vroiam să expun problema. dar mi s-a părut așa de ciudată încât am zis să o expun pe forum (banalitatea de șering noligi ), dar cum sunt numai experți pe aici, care fac, dreg dar cu sculele de diagnoză în față se aud greierii din reclama lui bendeac, nu știu de ce mă obosesc să pierd timpul.

    Dacă pare așa banal, nu vă oprește nimeni să nu mai răspundeți, e ok, oricum nu primiți nimic doar acumulați cunoștințe (unii dintre voi).

    Succesuri.

    Leave a comment:


  • madi
    replied
    Masina lovita, cablaj varza, TDB schimbat. Oricum ma dau batut , la o masina cu un asemenea istoric te astepti sa gasesti orice.Nu ca ma pricep, incerc sa inteleg din pagina de diagnoza ce ar putea fi.Multumim pentru punerea mintii la contributie. Probabil aviz celor care cumpara masini SH.

    Leave a comment:


  • Gil26
    replied
    ... eu am intrat "in joc" doar de amuzament (ex si "...nu ne mai fierbe,omule , ca n-am dormit cu toții, toată noaptea, lumineaza-ne"), asta cu "ghicește cineva", (de fapt doream sa caut codul OE pentru cureaua lui old_radu ), globul de cristal este indisponibil acum, "indiciile" despre masina asta sunt tare "interesante" , iar ca "regula" cu "pe aproape" inainte de a se schimba orice componenta este bine sa se faca verificarile necesare \prealabile....
    Last edited by Gil26; 20 November 2022, 12:13.

    Leave a comment:


  • t0rquemada
    replied
    Am scris pe aproape, nu că alea sunt, deci dacă se înlocuiau piesele cu erori pe rosu, erorile erau tot acolo.

    Încă un detaliu, fabricație 03/2019 - 2xxXXX km
    Last edited by t0rquemada; 20 November 2022, 12:02.

    Leave a comment:


  • Gil26
    replied
    ... erorile acelea din injectie nu sunt o "enigma" , ...si tinand cont si de celelalte oricum masina pare (a fost) una "neingrijita" (dar bine ca s-a "rezolvat" asta , probabil vor apare si altele )...

    Leave a comment:


  • t0rquemada
    replied
    Pe aproape, dar e și nu sau.

    Leave a comment:


  • Gil26
    replied
    ...sonda oxigen amonte (sau poate senzorul presiune ori cel pozitie ax came) ....

    Leave a comment:


  • t0rquemada
    replied
    Nici asta nu e, mai ales că sunt crăci diferite pe tensiuni diferite și crăcile se ramifică și ramificațiile merg ok - mai încearcă.

    Recapitulând, NU e de la:
    - Bateria dusa.
    - Siguranta arsa de pe panoul bateie, senzor curent, alternator cu probleme.Grupul acela de erori ara ta lipseste o tensiune de12v. Ce tensiune nare bateria schimbata? Banuiesc ca masina nu porneste.
    - ​Mufa ecu contacte oxidate

    Încă un indiciu, fost taxi, mașină de leasing.

    Leave a comment:


  • madi
    replied
    Mufa ecu contacte oxidate, Ce tensiune este in circuit dupa pornire ?Nu cumva functioneaza tot pe baterie?

    Leave a comment:


  • Leo0608
    replied
    Originally posted by EmanuelO View Post
    Salut, da.
    găsești curele gates pe la 55 lei bucata, întinsă foarte tare.
    O sa caut și codurile originale cu dimensiuni.
    Omul a zis ca nu are intinzator!
    Poate foarte bine Conti 34k751elast 68 ron sau Skf vkmv4pk908 43ron, Hutchinson ...

    Leave a comment:


  • alex1ioan
    replied
    Originally posted by t0rquemada View Post
    Apropo de probleme, ghicește cineva ce are mașina asta ? (E rezolvată deja)
    Cam asta s-a ales din bietul nostru forum, un "concurs" interactiv, de "pilde" și "ghicitori". Dar nu ne mai fierbe,omule , ca n-am dormit cu toții, toată noaptea, lumineaza-ne.

    Leave a comment:


  • EmanuelO
    replied
    Originally posted by old_radu View Post
    Salutare !...detin Logan 1,2 16 v 75 cai , fara AC din 2014. Dupa 8 ani , m-a lasat bateria de 40Ah si am inlocuit-o cu 55Ah. Problema este ca in vara cand am, facut revizia am schimbat curelele accesorii , dar vanzatorul nu mi-a dat curele originale si acum am problema cu incarcarea , cureaua fiind mai lunga cu 1 cm . OK , m-am interesat si curele originale sunt , dar la un pret ”piperat”. Cea pentru alternator costa undeva la 270 lei , asta la reprezentatnta , iar la magazin e aprox.250 lei . Intrebare ...ati folosit alte tipuri de curele in aceiasi configuratie ?...se pare ca la modelul meu nu am intinzator si cureaua trebuie sa fie elastica !? Multumesc !
    Salut, da.
    găsești curele gates pe la 55 lei bucata, întinsă foarte tare.
    O sa caut și codurile originale cu dimensiuni.

    Leave a comment:


  • t0rquemada
    replied
    Mașina pornește, greu, dar porneste
    Contează cum a ajuns bateria la 4V? Nu - mai încearcă

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google