Probleme Tehnice Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Multumesc pentru raspuns, pe asta si mizez Din fericire, nu am avut probleme cu oprirea motorului, ci doar cu turatia ridicata pentru respectivul minut. Ca sa fiu sincer, ce e foarte deranjant e comportamentul neuniform la accelerarea in treptele 2 si 3 in conditiile mentionate mai sus

    Comment


    • Turația ridicată la prima pornire se manifestă și la alte mărci.

      Eu nu înțeleg de ce a crescut timpul în care turația este mărită ...adică de la aprox 1 minut la aproape 2 minute.
      Adică un comportament diferit față de anul trecut. Spun că este diferit pentru că am urmărit primele porniri.....dar sunt liniștit pentru că problema face parte din categoria „așa face toate”

      Atâta timp cât motorul nu se oprește sau merge în șuturi la prima pornire ....nu vad a fi o problemă.

      Logan 0.9 TCe 2018

      Comment


      • S-a marit probabil din cauza uzurii mai accentuate a unor piese implicate in procesul de accelerare....

        Comment


        • Originally posted by netzky View Post
          Pana la urma a primit cineva un raspuns clar in care se explica hibele de genul "turare pana la 1200-1300 rpm la pornire timp de 30 sec-2 min la temperaturi exterioare de peste 10 grade" sau accelererare in "suturi" in special in treapta a doua de la 2800rpm pana inspre 3100rpm (uneori si in a treia, cu un efect mult ameliorat), in conditiile unei accelerari calme (in cazul unei accelerari mai vioaie neexistand probleme)? In speta, pentru TCe90 Euro 6 (la Euro 5 nu cred ca am auzit pana acum vreun posesor plangandu-se).

          Cat de curand, voi face o vizita in reprezentanta, sperand ca pot fi remediate simptomele de fata plus "bataia" aparuta in dreapta (privind din interiorul masinii) in jurul a 1200rpm, care denota cel mai probabil un tampon motor ramolit...
          Referitor la accelerarea in suturi, m-am confruntat si eu cu problema asta la sfarsitul anului trecut. S-a pus testerul la reprezentata Dacia, nu au gasit nimic. Foloseam benzina Petrom95, multe drumuri scurte in oras. Acum am trecut la Petrom99 si am facut cateva drumuri mai lungi, la viteze mai mari(inclusiv autostrada) si nu mai apare acest fenomen. Nu sunt specialist in motoare, dar cred ca benzina de 95 are o ardere mai proasta, si se formeaza depuneri pe senzori, sonda lambda etc. Masina este 0,9 TCE Euro6 din oct. 2015.

          Comment


          • Din experienta personala, pot confirma ca dupa un drum pe autostrada A3 (Bucuresti-Ploiesti), intr-adevar, apoi, pentru 50-100km de mers in oras nu a mai manifestat simptomele precizate. Vis a vis de benzina, nu stiu ce sa zic...alimentez in cea mai mare parte a timpului din cazuri cu Petrom99/OMV100 si problemele sunt aceleasi. Foarte probabil sa zic vreo idiotenie, dar e ca si cum niste parametri dinamici se schimba in functie de modul de functionare a masinii...dupa un drum lung parcurs constant la 3200rpm-130kmph se "inhiba" comportamentul defectuos, iar apoi, dupa cativa km parcursi in regim urban, revin problemele. Totodata, e foarte posibil sa fie si ceva pe partea fizica (senzori, sonda, etc)
            Oricum ar fi, normal nu este sa reactioneze asa

            Comment


            • Benzina de 99 are in teorie arderile mai controlate deci ar face mai mult bine motorului. Producatorul recomanda intotdeauna minimul necesar. Nu ar trebui sa afecteze motorul o cifra octanica mai mare.

              Comment


              • Diferenta dintre cele 2 tipuri de benzina o fac mai mult aditivii. Adevarul ca cea de 95 e de multe ori catalogabila ca ''spalatura'' sau ''apa chioara diluata cu alta apa de ploaie la fel de diluata''
                Dupa 15 ani de condus vechiul Logan 1.4 , ''simt calitatea'' benzinei la picior(la acceleratie/sunet motor) dupa o alimentare cu benzina proaspata ...(poate e doar o falsa perceptie ...)
                La noua masina (Logan 1.0 Sce ) nu vad (inca) diferente (in aceleratie /zgomot motor, etc) atunci cand alimentez cu 95 sau 99+

                Comment


                • Originally posted by Maskatu View Post
                  Producatorul recomanda intotdeauna minimul necesar. Nu ar trebui sa afecteze motorul o cifra octanica mai mare.
                  Nu afecteaza dar nici nu foloseste o cifra octanica mai mare decat cea indicata de producatorul masinii.

                  Ca este posibil ca cifra octanica reala sa fie mai mica decat cea afisata si atunci pentru siguranta cumparam o benzina superioara este alta poveste.

                  Ca este probabil ca o benzina cu cifra octanica mai mare sa vina la pachet cu aditivi pe care benzina cu cifra octanica corecta pentru nu-i are este altceva.

                  Comment


                  • Originally posted by radiantm View Post
                    Dupa 15 ani de condus vechiul Logan 1.4 , ''simt calitatea'' benzinei la picior(la acceleratie/sunet motor) dupa o alimentare cu benzina proaspata ...(poate e doar o falsa perceptie ...)
                    Te cred, simt si eu la gpl!

                    Comment


                    • La vecinii bulgari, benzina e mai ieftină și mai bună dpdv calitativ. La ei cum se poate?

                      Comment


                      • Mai ieftina e din taxe mai mici. Mai buna e din placebo.

                        Comment


                        • Nu e placebo, la ei iei shel v Power 95 cu 5,75 lei/l sau omv super 95 cu 5,30 lei/l și efix 95H tot cu 5,20 lei/l. La noi nu sunt doar taxe, mulți o îndoaie cu apa, aia e. Și consum mai mic, încă mai am benzina bulgărească, sa se termine și o sa pun iar de a noastră.

                          Comment


                          • La vecinii bulgari e mai buna si infrastructura, si serviciile din turism, politia nu sta cu radarul in boscheti. .E.U. YES la VOT.
                            Last edited by liviunvl; 11 May 2019, 12:34.

                            Comment


                            • La vecinii bulgari, benzina e mai ieftină și mai bună dpdv calitativ. La ei cum se poate?
                              Saptamana trecuta am fost la Budapesta (locuiesc in vestul tarii) Am zis sa fac plinul in Timisoara .Pret benzina la Petrom( si cam la toate statiile) minim 5,75-5,78-5,83 si mult peste...
                              In centrul Budapestei ...capitala totusi...am gasit cu 403 forinti la Shell (echivalentul a 6 lei) ...Habar n-am daca era promotie sau nu , ca facusem plinul in RO ,dar existau totusi si statii cu preturi mai mari(identice cu preturile de pe autostrada...)
                              In 2016 si 2017 am fost in concediu cu masina in Muntenegru. La toate statiile , benzina avea pret fix 1,2 euro( si in zona montana si pe litoralul lor si in statiuni mai cu fițe) Nu stiu daca am vazut 3 statii la care sa difere pretul ...si am mers ceva cu masina...
                              Hai , ca de calitate nu mai zic nimic...ca vorbim de benzina la ''probleme tehnice''...
                              Last edited by radiantm; 11 May 2019, 12:37.

                              Comment


                              • Originally posted by liviunvl View Post
                                politia nu sta cu radarul in boscheti. .
                                Asta inseamna ca incalci legea? Mai bine ai respecta-o, altfel nici nu ai sti unde este politia, in boscheti sau in concediu.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google