Probleme Tehnice Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Poza aia confirmă ceea ce am scris în postul anterior.

    Vrei să testezi, cu toate că nu ai cu ce(adaptor incompatibil) faci o poză și apoi pui ultimul parametru pe False.
    Oprești tot.
    Încui mașina din cheie, stai 5 minute
    Descui
    Pornești motorul
    Activezi ECO
    Opresti motorul
    Încui mașina
    La următoarea descuiere nu vei avea ECO activ, exact ce are stormy acum
    Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

    Comment


    • Azi incercand sa inlocuiesc becul de iluminare portbagaj(care s-a ars) din greseala am facut un scurt circuit cu unul din inelele din dotare.Am verificat siguranta si este buna.Plafonierla functioneaza doar pe pozitia iluminare permanenta ,pozitia cu temporizare nu mai merge.Cine imi poate da o solutie de remediere?Masina e un sandero stepway 2016.Multumesc.

      Comment


      • @ t0rquemada, tu chiar nu te poti opri?
        Am spus clar ca e chinazarie (si acum cateva posturi), nu pot si nu vreau sa modific nimic. A fost doar exemplificarea la ce s-a discutat.
        Bine macar ca ai inceput "sa dai din casa".
        Ca restul: "Faptul că nu îi merg nici plafonierele a dus la postul asta" si "Accesul la informații senzibile vine și cu niște piedici, nu poți divulga orice oricum" nasc alte discutii.

        Comment


        • @ Silviu, uite si ultima gafa: "Parametrul la care face referire "sursa" e apărut pe uch-urile noi, după 12/2017, ghici când s-a lansat Duster ph3".

          Eu am masina din 07/2017 (nu stiu daca a fost lansat Duster ph3). Si ghici ce? Apare parametrul respectiv.


          Comment


          • Gil26 , cred ca se refera la faptul ca parametrul respectiv apare `configurabil` in DDT (adica definit in baza de date) dupa data de 12/2017. Asta se mai intampla de la o versiune la alta a fisierului cu definitii pentru mesageria CAN pentru un anumit ECU.

            Dar in rest eu zic ca nu a gresit cel putin din ce am inteles eu urmarind discutia.

            In schimb ce ti-a relatat sursa ta e putin gresit, parametrul ECO_MODE_RESTART_CF face fix invers fata de ce explica in relatarea ta.

            Eu as zice sa trecem peste ca si asa avem destule probleme tehnice cu care sa ne batem capul. :-)
            I have no special talent. I am only passionately curious.

            Comment


            • Gil26 mulțumesc pentru implicare, chiar daca nu ai nimic de castigat. Eu am tot dat cu serch pe google dar nu am reusit sa gasesc vreun subiect legat de problema asta, in schimb am observat cat de mult se ajuta intre ei cei de pe forumurile de afara, la noi e secretomanie mare.
              t0rquemada sa inteleg ca daca imi bag eu nasul si modific din false in true, pierd garantia? Si daca da, de ce cand activezi temperatura apa nu pierzi garantia?

              Comment


              • Mașina ta e deja, flag-uită în sistem deci orice modificare se va vedea la intervențiile ulterioare reprezentanței.

                Temperatura motorului nu e activată pe nicio versiune Logan II și se vede de la o poștă (a se face disticția între nu e activată din fabrică și se poate activa) - e mesajul către orice posesor de mașină în garanție.
                Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                Comment


                • @ Silviu , se referea la "uch-urile noi, după 12/2017" nu la DDT. De curiozitate am verificat si o baza de date mai veche pe un model generic. Apare si acolo.
                  Eu acum doua zile am cautat conditionarea respectiva, am si spus asta, dar "am sarit" peste configuratia asta. Poate din graba "sursa" a omis previous. La mine ECOMODE_PREVIOUS_RESTART_CF este true si isi reaminteste ultima stare. Si in rest are dreptate, plus ca ramane de apreciat gestul absolut dezinteresat. ​​​​​​
                  Colegul a gresit chiar din primul post referitor la tema asta. Dar fiecare poate vedea lucrurile in felul sau.
                  Asa e, hai sa mai vedem si de alte lucruri.

                  @ Stormy, ai dreptate, asta este....
                  Eu regret ca nu pot ajuta mai mult. Acum invat si eu despre Dacia asta pe care o am doar de doi ani.
                  Last edited by Gil26; 18 September 2019, 22:29.

                  Comment


                  • Deci eu am gresit din primul post, adică ăsta:

                    Originally posted by t0rquemada View Post
                    Se rezolvă într-un minut... dar ai garanție și trebuie să o repare ei.

                    Nu are legătură cu nimic, nici injecție sau altceva
                    iar tu, care ai umplut o pagină cu o varză de informații ai dat "soluția"... Excelent, sper să nu dai de meseriași ca tine când vei avea nevoie de ceva (în orice domeniu).

                    danLaza Verifici F13 10A(rândul 2 de sus în jos, penultima de la stânga la dreapta), acum nu ai plafoniere și nici comanda de climă nu merge total
                    Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                    Comment


                    • @ t0rquemada. Ai gresit prin faptul ca ai sugerat colegului ca tu o poti repara intr-un minut (dovada ulterioara ca el exact asta a inteles) dar are garantie si trebuie sa mearga la ei, iar "ei " nici pana acum nu i-au rezolvat problema (celebrul minut a trecut de mult).

                      Si tot tu ai spus asta: "Cum orice modificare duce la scoaterea din configurația oficială și implicit face imposibilă o configurare ulterioară via reprezentanță, nu poți modifica nimic." Ca doar "Mașina ta e deja, flag-uită în sistem deci orice modificare se va vedea la intervențiile ulterioare reprezentanței."

                      Deci degeaba stii tu sa o rezolvi (din primul post) intr-un minut. Pentru colegul Stormy, minutul de aur in garantie se pare ca nu exista, tot dupa spusele tale.

                      Cand te gandesti ca cei din reprezentanta nici macar nu stiau daca trebuie sa pastreze sau nu ultima stare. Mai vorbim de flaguri.
                      Last edited by Gil26; 18 September 2019, 23:31.

                      Comment


                      • The perfect MovieTime Movie Theater Animated GIF for your conversation. Discover and Share the best GIFs on Tenor.

                        Comment


                        • Gil26, in reprezentanta se lucreaza cu CLiP dar problema lor e ca nu intreaba la uzina ci de multe ori se apuca ei sa aplice diverse proceduri, de multe ori fara legatura cu cauza problemei. Stormy nu ai pe nimeni langa tine sa faca o verificare via OBD (nu se intampla nimic daca doar interoghezi UCH)? Asa deslusim misterul.
                          I have no special talent. I am only passionately curious.

                          Comment


                          • Originally posted by Gil26 View Post
                            @ t0rquemada. Ai gresit prin faptul ca ai sugerat colegului ca tu o poti repara intr-un minut (dovada ulterioara ca el exact asta a inteles) dar are garantie si trebuie sa mearga la ei, iar "ei " nici pana acum nu i-au rezolvat problema (celebrul minut a trecut de mult).

                            Si tot tu ai spus asta: "Cum orice modificare duce la scoaterea din configurația oficială și implicit face imposibilă o configurare ulterioară via reprezentanță, nu poți modifica nimic." Ca doar "Mașina ta e deja, flag-uită în sistem deci orice modificare se va vedea la intervențiile ulterioare reprezentanței."

                            Deci degeaba stii tu sa o rezolvi (din primul post) intr-un minut. Pentru colegul Stormy, minutul de aur in garantie se pare ca nu exista, tot dupa spusele tale.

                            Cand te gandesti ca cei din reprezentanta nici macar nu stiau daca trebuie sa pastreze sau nu ultima stare. Mai vorbim de flaguri.
                            /!\ Am scris se rezolvă într-un minut nu o rezolv într-un minut..., dar când citim selectiv, graba strică.

                            Și să îți mai explic ceva, ca la grădiniță:
                            a fost un caz cu o mașină cu hayon, care avea problema cu semnalizarea ce se pierdea în timpul mersului. Masina a avut stergere spate la marsarier activă din fabrică, ce a fost anulată. La schimbarea uch-ului pe garanție nu s-a putut pune configurația de pe server pe mașină, pentru că ce era pe server nu coincidea cu ce era pe mașină. Până nu s-a configurat la fel uch-ul vechi nu a putut fi schimbat.

                            Acum după capul tău: de ce aș rezolva într-un minut o mașină nouă, cu o problemă ce poate duce la schimbarea unui calculator, când mașina aia are garanție ?! (e întrebare retorică)

                            flag = problemă atipică pe mașina respectivă, de urmărit evoluția, și nu, nu o flag-uiște reprezentanța ci uzina

                            În încheierea subiectului, în 99,9% cînd scriu ceva nu scriu de prost, scriu ca să nu te chinui degeaba căutând soluții inutile.
                            Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                            Comment


                            • Prea multa discutie despre acest ECO.... Stormy eu am apasat pe el doar de 5 ori (maxim cred) in 4 ani. E total o modalitate de marketing prin care Dacia incearca sa atraga mai multa clientela.
                              De fapt, ceva ii face motorului...dar in rau ci nu in bine.
                              Am mers cu 0.9 Tce tinut prin Bucuresti cu ECO ON (mers din Buc la Varna, Bulgaria) si efectiv masina accelera mut mai lent fata de a mea. Nu accelera deloc dupa 140km/h cu tr5, era stresat, infundat si consuma mult.

                              Lasa motorul sa mearga cu cei 140NM disponibili. Nu se merita sa pierzi garantia pentru ECO.

                              Comment


                              • Originally posted by t0rquemada View Post


                                În încheierea subiectului, în 99,9% cînd scriu ceva nu scriu de prost, scriu ca să nu te chinui degeaba căutând soluții inutile.


                                alea 0.1 % la tine iti strica toata credibilitatea si nu, nu sint prostii ci mult mai grav
                                Last edited by george.sce; 19 September 2019, 10:03.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google