Intrebari Logan 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by danLaza View Post
    Aprob ceea ce spune vali2008. Romanii exploatează altfel autoturismele.
    Deci, concluzia este, că nu există două calitati la Dacia, cum vorbește lumea ,că ar fi mai buna la export, ci "proasta exploatare" din țărișoara ar fi de vina!

    Comment


    • Proasta exploatare.. ...asta n-o mai cred.

      Comment


      • Din pacate, inexistenta si calitatea infrastructurii ne costa scump pe roti..
        Pai, ia mergi o luna intr-o tara din vest si apoi vino in tarisoara noastra, din vama iti vine sa iei masina in spate..vei intelege de ce aceeasi km parcursi in afara au un impact/uzura mai mica decat in situatia in care masina este utilizata in Romania..pe scurt, ai un alt regim de viteza (datorita existentei autostrazilor), alta uzura (datorita calitatii infrastructurii), de aici rezulta de ce noi trebuie sa platim mai mult pentru intretinerea masinii. Si din acest motiv, o masina utilizata in afara si intretinuta corespunzator se considera ca mai are de mers ani buni..cand e adusa in Romania.

        Comment


        • Fata de acu 10 ani calitatea infrastructurii a crescut, dar odata cu ea, nr de masini au crescut foarte mult. Acu sa nu credeți ca aia din vest, merg cu mașinile doar pe autostradă, le folosesc și pe DN și orașe, în care viteza de deplasare e la fel de mica ca la noi. Consider ca la noi, calitatea pieselor e mai slaba, asa cum procedează și VW cu mașini Europa de Vest vs de Est. Pana și chinezii au 3 unități de calitate: America de N, Europa de V și cea de Est.

          Comment


          • Originally posted by aris86 View Post
            ..... calitatea pieselor e mai slaba, asa cum procedează și VW cu mașini Europa de Vest vs de Est. Pana și chinezii au 3 unități de calitate: America de N, Europa de V și cea de Est.
            Asta pentru ca noi, ca si clienti/consumatori, acceptam situatia.

            Comment


            • Nu știu pe ce DN-uri circula strainii, cu viteze la fel de mici ca ale noastre sau pe ce DN-uri circulați voi, oameni buni, eu va spun că pe DN-urile pe care circul eu, am rupt 3 mașini în 15 ani(Pitești- Campulung Muscel, Pitesti- Drăgasani) și să nu mai vorbim de A1, legatura rapida cu capitala, continuată cu A2 până la mare.
              Am lucrat la Dacia și știu calitate pieselor, că este identica pt toți, doar un pic de grija la "detalii" la export și atât, vali2008 a detaliat f frumos problema și îl aprob in totalitate. Întradevăr, avem uzura pe toate componentele masinii din cauza gropilor(articulații, directie, suspensii,roti, frane etc), a prafului și pietrelor de pe carosabil( caroserie,motor,parpriz, faruri) sarea și nisipul care se împrăștie iarna, etc. Franțujii veniți la Dacia au renunțat la Renault-uri,pt naveta zilnica Pitești- Mioveni, pt Dacia, strict pt că era mai fiabila pt potecile noastre.

              Comment


              • Eu merg pe DN6 București - Alexandria și apoi pe DN52 și e foarte bun, nu sunt gropi. Pe autostradă merg mai rar, ca nu am drum mereu pe acolo și în rest, sunt destule bine asfaltate și întreținute. Mai prost este Brașov - Câmpulung, în rest pana la Pitești, e asfalt proaspăt turnat și ca în palma.

                Comment


                • ....de cat timp? Ai uitat cate semafoare erau anul trecut pana la C-lung, ca faceai 2 ore pe 50 km? Eu fac saptamanal drumul si spre surprinderea ta, carpeala de anul trecut, in urma acestei ierni, a inceput sa cedeze.

                  Comment


                  • La Colibasi exista o singura linie de productie de pe care ies toate masinile, de la Duster la Logan, indiferent de locul in care se vor comercializa.
                    Oare isi poate inchipui careva ca exista implementate doua sisteme de control al calitatii diferite?
                    Oare nu se aduce tabla de aceeasi calitate pentru toata productia?
                    Oare nu se preseaza elementele de caroserie in aceeasi sectie, cu aceleasi matrite si pe aceleasi prese?
                    Oare sudarea nu se face cu aceeasi roboti?
                    Oare vopsirea nu se face cu aceleasi materiale si in aceleasi bai?
                    Oare motoarele (produse in Romania) nu sunt la fel pentru toata lumea? Aici gestionarea functionarii motorului poate fi diferita in functie de cerintele specifice fiecarei piete in parte, dar e vorba doar de o chestiune de soft.
                    Diferente apar doar la anumite echipamente ale masinii care sunt aduse de la Renault dar numai la functiuni si numai fata de modelele Renault. De exemplu MediaNavul pentru noi nu are chestia aia cu eco, camera de mers inapoi nu are linii de ghidare in functie de traiectoria rotilor directoare. Poate ca mai sunt si altele de care eu nu am habar.
                    Singurele diferente pot apare la operatiile manuale (cum ar fi etansarea cu mastic) dar asta tine de indemanarea, experienta si cheful de munca al operatorilor si nu de tehnologii diferite.
                    Si nu in ultimul rand, v-ati gandit la cheltuielile legate de logistica? Daca se aduc echipamente, repere, subansamble diferite pentru export, oare cu cat ar creste costurile de aprovizionare, de stocare si de automatizare?
                    Cate Duster si Sandero se vand in Romania fata de cate merg la export? Din statistici rezulta ca procentul este destul de mic. Chiar credeti ca este profitabil pentru grup sa le produca de calitate mai slaba pe cele pentru intern?
                    In plus oare ce s-ar intampla daca masini avand componente de calitate inferioara destinate teoretic pietei din Romania ar ajunge accidental in componenta unor masini livrate in vest? Oare grupul si-ar asuma un asemenea risc? Nu le-au ajuns oare necazurile avute cu Logan cand au patruns in vest cu masini avand tabla de caroserie luata de la Galati si au curs reclamatiile privind rugina? Aia a fost o tinichea atarnata de coada lor de care nici pana azi nu au scapat in totalitate. Chiar daca din 2008 au inceput sa cumpere tabla de caroserie din Slovacia, Italia sau Germania eticheta a ramas pana in zilele noastre. Chiar si acum, cum vedem puncte aparute pe caroserie, primul gand este ca iese rugina din tabla ca doar avem Dacii!

                    Comment


                    • Originally posted by alex1ioan View Post
                      ....de cat timp? Ai uitat cate semafoare erau anul trecut pana la C-lung, ca faceai 2 ore pe 50 km? Eu fac saptamanal drumul si spre surprinderea ta, carpeala de anul trecut, in urma acestei ierni, a inceput sa cedeze.
                      Drumuri proaste prin tara, mai sunt prin AB, BH, AR, AG, BT, CJ, OT, GL, TM, VS, ma refer la cate un DN si cateva judetene mai neimportante, in rest comparativ cu 2009 infrastructura arata bine, s-a mai modernizat, daca nu as fi mers prin tara, as fi crezut ca infrastructura e la pamant. Am mers ani de zile in praf si mizerie, dar le-au remediat pana la urma.

                      Comment


                      • Am mers foarte recent pe drumuri in Hunedoara si un drum Bucuresti - Hunedoara prin Petrosani. Nu imi aduc aminte de probleme cu asfaltul. Poate doar pe niste drumuri judetene/comunale prin zona Sarmizegetusa Regia, doar cateva gropi.

                        Comment


                        • Originally posted by alex1ioan View Post
                          Deci, concluzia este, că nu există două calitati la Dacia, cum vorbește lumea ,că ar fi mai buna la export, ci "proasta exploatare"...
                          S-a tot baut moneda pe "productia externa e mai calitativa decat productia interna" incat si astazi mai sunt unii care sunt convinsi de asta. Proasta exploatare... aici e de discutat.
                          Asta pentru ca noi, ca si clienti/consumatori, acceptam situatia.
                          Asta da! Suntem niste struti. N-avem curaj sa zicem ce avem de spus.... (sa nu cumva sa se supere vanzatorul)...

                          Comment


                          • Gabi


                            ​​​​​​Se poate face... Astfel încât mașinile mai putin stralucite sa anunga pe o anumita piața... Dau anumite componente cu mici imperfectiuni... Acum nu stiu dacă o fac sau nu... Insa în mod sigur nu pun un fel de motor ptr import și altul ptr export.

                            Comment


                            • Greu, majoritatea masinilor sunt vandute pe baza unei planificari a productiei, pick-uirea pieselor este facuta in momentul asamblarii masinii, nu cred ca au 2 locatii pentru piese (pentru intern si pentru export).

                              Comment


                              • Originally posted by sebibv View Post
                                ... în mod sigur nu pun un fel de motor ptr import și altul ptr export.
                                Sigur ca nu. E vorba de renumele "firmei" sau "marcii". Sunt la fel. Diferenta se face la consumatori. Unii accepta si nu se plang, altii nu accepta si se duc in service pentru orice.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google