Diagnoza Si Activari Functii Cu Clip Si DDT4ALL

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Urs View Post
    Opaaaa. Atunci oare de ce nu am acces la ea ?
    in dreptul randului "Climate control" nu-mi apare nimic. De aici am dedus ca fie trebuie sa modific pini la interfata, fie imi trebuie adaptor (metode de care a vorbit Gil26 cu doua pagini in urma, la pagina 10).
    "recircularea e pe partea accelerației,". Bine ca nu m-am apucat sa sa scot mufele de la motorasele de langa filtrul de polen. Nu rezolvam nimic.
    Rezolvai niște erori

    La climatizare trebuie ales tipul de ecu, astea noi sunt pe uds

    Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

    Comment


    • Ăsta e calculatorul de climatizare, atenție la data din poză
      Attached Files
      Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

      Comment


      • Cred ca este limpede pentru toata lumea, CAN2 este pentru multimedia (Medianav, RVC,..)

        Referitor la Oil_Pressure_Threshold, azi am modificat valoarea de la 1200rpm la 900rpm (am testat si mai jos de atat dar nu imi place sa ma “bipaie” Sanderica). Atasat o captura din EcuTweaker (deh, lenea).
        Tin sa multumesc din nou colegului de forum care mi-a prezentat si detaliat acest lucru. Citisem asta pe forumuri dar uitasem de ea. Am postat informatia pe forum doar pentru a o oferi si altor colegi atat si nimic mai mult. Depinde de fiecare insa daca\cum o foloseste\interpreteaza.
        Ea se poate gasi in diverse tutoriale (mai vechi sau mai noi), ex : https://www.drive2.ru/l/528130070510830932/ sau cel al respectatului Zmiterm : https://www.drive2.ru/l/463502151419691609/ ale carui tutoriale le recomand cu caldura. Se pot vedea si fimuletele si citi comentariile, etc.
        Nu am obligat pe nimeni sa faca absoult nimic, reiterez ca in lucrul pe CAN trebuie avut grija si tot ce faceti este pe propria raspundere. Dar in acelasi timp se pot face destule lucruri bune (si bine) fara a mai apela la altcineva.
        Si eu am invatat (si mai invat) aceste programe (mai mult sau mai putin) am monitorizat si modificat ce am avut nevoie cu ele. E adevarat ca multe capturi le-am prezentat din Demo pentru ca imi este mai usor sa lucrez pe PC (comoditate, varsta,…) dar au fost destule si de pe masina. Plus ca am diferite configuratii si diferiti parametrii salvati din diferite perioade de timp si imi vine foarte usor sa le extrag (si in Demo) atunci cand am nevoie. Tocmai de aceea am recomandat PyRen instalat cu pyren_master (si clar ca se poate mai mult decat “doar interval de service”). Dar desigur ca fiecare foloseste ce program prefera\stie\are nevoie.
        S-a afirmat fals (intr-un tutorial) ca trebuie dezinstalate celelalte. Eu am 5 pe PC, 6 pe laptop, 4 pe telefon si nu “interfereaza” unele cu altele (dar desigur ca trebuie rulat doar unul). Folosesc pe care doresc functie de ce vreau sa fac.

        Simple impresii si opinii, atat si nimic mai mult. Si scuze pentru postul mai lung. dar am dorit sa precizez din nou aceste lucruri [mai bine, mai rau, corecte, incorecte (si in acest caz imi asum asta), etc….] .
        Attached Files
        Last edited by Gil26; 28 May 2020, 13:13.

        Comment


        • Stormy te pup. Unde vreau eu, nu unde vrei tu. Mi-ai deschis ochii cu "a mea are flux de aer cu ventilatorul pe 0, chiar si daca dau pe recirculare si apoi inchid. Pe mine ma deranjeaza treaba asta". Voi deschide clapeta si ma voi trezi la viteza, ca-mi baga aer cald vara sau rece iarna si am rezolvat mai mult de-o gramada. Mai bine o las pe inchis si pierd 2 secunde invartind un buton. Multumesc mult pentru ajutor tuturor, Cer scuze ca v-am turat si acum bag capul in pamant precum strutul.

          Comment


          • E discutabil, aveti calculatoare diferite ca soft, configurații diferite.

            Și acum încă un băț prin gard: calculatorul din poza de mai sus, în echipare Renault, știe să controleze pe langă ionizator și dozatorul de parfum/arome, scaunele încălzite (Arkana) și volanul încălzit(Arkana), se apucă cineva de R&D
            Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

            Comment


            • Deci, asta e din soft sau din cabluri? La mine nu se inchide clapeta aia suficient?
              Sunt la masina asta tot felul de rahatele pe care nu le inteleg, nu inteleg cum le-au gandit inginerii de la dacia. Asta cu fluxul de aer cand ai totul inchis, aia cu AC on/off (merge on/off din butonul dedicat doar in anumite conditii), stergatorul pe spate (care pleaca singur), lipsa butonului de dezactivare esc (am fost la peste si nu puteam sa urc un rahat de panta pentru ca la o roata era putina iarba uda), si mai sunt dar nu-mi vin in cap acum.

              Comment


              • mie unu mi se pare normal ca atunci cand inchizi ventilatia de tot, sa nu intre aer deloc in habitaclu.
                pornirea automata a stergatorului spate o aveam si la fabia din 2003

                Comment


                • Originally posted by georgstelsib View Post
                  In ECU Tweaker / Climate Control - ai tot ce trebuie , nu trebuie sa mai modifici niciun pin .
                  PS. Apk-ul si baza de date pe care am postat-o in celalalt topic .
                  Fara nici o alta conotatie, cred ca baza aceea de date (care a fost si "servita") nu ii este de prea mare folos (intr-o buna masura) colegului Urs .

                  Rog sa se reciteasca cu mai multa atentie ce a scris @ t0rquemada (foarte corect, si subscriu).
                  Din pacate nici eu nu voi mai putea\dori a urca noile baze de date. .... ghinion.
                  (si grija mare: DDT-ul poate fi si periculos uneori)
                  Last edited by Gil26; 28 May 2020, 15:58.

                  Comment


                  • Pentru cine doreste am urcat baza de date DDT2000 din decembrie 2019, ultima gasita (o aveam de ceva vreme) pe: https://www8.zippyshare.com/v/R9Vz2sZc/file.html

                    Se poate prelucra\folosi dupa preferinte.
                    Last edited by Gil26; 8 June 2020, 09:48.

                    Comment


                    • Diagnosticul vehiculului

                      Comment


                      • @ eastcowboy am dat un like dar cred ca trebuie sa si multumesc pentru informatiile oferite. Sunt de ajutor pentru noi toti.

                        Comment


                        • Atasez doua capturi cu lista completa pentru ID=151, LOGAN II/SANDERO II, X52, CAN1=6-14, CAN2=13-12 din baza de date 196.
                          Mai este 84-7A(7E0)-1-12007-Injectie-UDS.

                          Cand scanati vehiculul vor rezulta ECU gasite din aceasta lista. Baza de date se poate micsora doar la acestea (care intereseaza) daca se doreste.
                          Attached Files

                          Comment


                          • The tcom list shows the number of diagnosis versions. The number of ecu versions is lower.
                            If I remove the versions for outside of Europe, there will left 25 ecu versions with 58 diagnostic versions. The use the -e tcom function also clears all cache files.
                            Last edited by eastcowboy; 9 June 2020, 22:31.

                            Comment


                            • Thanks again. Very useful information and good to know. I appreciated.

                              Comment


                              • Si eu multumesc! Mai iesim si noi din bezna!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google