Revizii/reparatii 1.0 SCe

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • alex1ioan
    replied
    Achizitionat piese, astăzi, pt revizia nr 4 , 35k km, totul ok, ca în prima zi. Piesele s.au mai scumpit dar , tot e ok.(140 ron , anul trecut, identice).
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    Leave a comment:


  • meganel
    replied
    E "bine". Sunt doua variante de lant de distributie si am postat o varianta de verificare a lantului inainte de demontare, pentru a sti ce sa cumpere eventualul "norocos" propietar de 1.0 sce.

    Leave a comment:


  • alex1ioan
    replied
    Și e "bine", da?

    Leave a comment:


  • meganel
    replied
    Asa arata lantul la al meu 1.0 sce din 04.2018. Acum are 130000.km.
    Attached Files

    Leave a comment:


  • Cristi822
    replied
    Da si aici la 1.0 sce nu se mai gaseste pe stoc lantul cu care a venit din fabrica, se schimba pinioanele de la cele doua defazoare admisie/evacuare sa poata acomoda ce se gaseste acum pe stocuri.

    NU mai cita postul anterior! Este logic cui te adresezi!
    Last edited by 77sky; 11 February 2022, 15:14.

    Leave a comment:


  • t0rquemada
    replied
    H4B defazor doar pe admisie
    B4D defazor pe admisie și evacuare

    Nu mă mai leg și de lanț, sunt vreo 2 tipuri, unul dintre ele seamănă cu unul de motocicletă aproape identic cu cel de pe B4A (799cm3) pus pe Kwid India

    Leave a comment:


  • Gil26
    replied
    Atasat si vederea explodata a distributiei pentru 0.9Tce (H4B408), lantul mic al pompei de ulei este separat vezi pozitia 36, si se poate compara cu prima captura Distributie1 din postul #613 (vederea explodata pentru B4D409)....
    Attached Files

    Leave a comment:


  • Cristi822
    replied
    Exact, la 0.9 tce sunt doua lanțuri.
    Last edited by 77sky; 10 February 2022, 16:38.

    Leave a comment:


  • t0rquemada
    replied
    Originally posted by Cristi822 View Post

    una din poze are lantul mic de la pompa de ulei, adica e de la motorul 0.9 tce. Dar una peste alta chiar e frumos ca se gasesc aceste informatii si nu e cu circuit inchis.
    Oare... B4D are pompa de ulei pe capacul de distribuție antrenată direct, fără lanț.

    150004905R
    Last edited by t0rquemada; 10 February 2022, 14:31.

    Leave a comment:


  • Gil26
    replied
    Capturile atasate sunt extrase din manualul de reparatii oficial Dacia\Renault pentru motorul B4D409, unele poze sunt si generice (importanta este procedura), plus ca si in documentatia oficiala mai sunt inadvertente (am mai scris asta) de aceea trebuie verificata si inteleasa, dar consider ca poate sa fie de un real ajutor, (iar despre tipurile si codurile de piese cred ca este cu totul alta discutie).

    Leave a comment:


  • Cristi822
    replied
    Una din poze are lantul mic de la pompa de ulei, adica e de la motorul 0.9 tce. Dar una peste alta chiar e frumos ca se gasesc aceste informatii si nu e cu circuit inchis.
    Last edited by 77sky; 11 February 2022, 15:14.

    Leave a comment:


  • Gil26
    replied
    Originally posted by Cristi822 View Post
    .....
    Acum sa vad unde fac operatiunea, pentru ca nu faci schimbul acesta prea des, asa ca trebuie facut ca la carte, toate suruburile stranse cat si cum trebuie.
    Referitor la cuplurile de strangere si pentru ca @ oBED a oferit cu generozitate procedura de schimbare a curelei de accesorii atasez cateva capturi referitoare si la distributie pentru un motor B4D409.

    Attached Files

    Leave a comment:


  • Cristi822
    replied
    Da, la fiecare 10k, primul schimb l-am facut la 7k pentru ca nu mi-au placut impuritatile din ulei, de abia la al treilea schimb la 27k uleiul a inceput sa fie curat. Probabil impuritati dupa ce s-a asezat motorul. Am aflat si care e faza cu lantul. Cel de fabrica nu se mai fabrica, nu se mai gaseste pe stocuri, asa ca se schimba pinioanele sa acomodeze lantul ce se comercializeaza acum. Am gasit la 1000 lei kitul de lant plus pinioane. Acum sa vad unde fac operatiunea, pentru ca nu faci schimbul acesta prea des, asa ca trebuie facut ca la carte, toate suruburile stranse cat si cum trebuie.
    Last edited by 77sky; 11 February 2022, 15:14.

    Leave a comment:


  • cbota
    replied
    Unde sunt cârcotașii? Poi dacă în regim de taxi a ținut (și ține în continuare) la 175k la celelalte mașini care nu sunt taxi teoretic ar trebui să fie cel puțin identic...dar asta depinde și de șofer și mecanicul care o întreține. Mulți conducători auto...puțini șoferi. Identic și la mecanici....Să înțeleg că schimbul de ulei l-ai făcut la aproximativ fiecare 10.000 de km parcurși.
    Last edited by cbota; 9 February 2022, 21:36.

    Leave a comment:


  • Cristi822
    replied
    Mulțumesc. La 120k am schimbat cele doua curele de accesorii, pentru ca se auzea un zgomot ca atunci când e dusa o rola întinzătoare, dar se pare ca nu era rola sau fulie. Iar în cazul acestui motor pe traseu nu pare a fi vreo rola întinzătoare.

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google