Dacia Logan 3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Exact!

    Toți vrem sportive, să meargă ca pe șine. Da' apoi rulăm prin oraș cu viteza melcului la orice groapă sau limitator de viteză, că ne deranjează la rinichi...
    Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.

    Comment


    • da, asa e, pina ne trezim din aiureala si mergem sa cumparam masini de la aia care stiu sa le faca, nu zic eu nemti, spuneti voi japonezi, koreeeni sau ce mai vreti

      >> francezii sa faca decit doar pentru romania masini

      dacia si renault sa vinda doar decit p-aci prin balcani.-- si pretenii nostri russia

      Comment


      • Originally posted by george.sce View Post
        dacia si renault sa vinda doar decit p-aci prin balcani.-- si pretenii nostri russia
        Producția Dacia se duce 70% în Europa...
        Franța, Germania, Spania, Italia, Marea Britanie, etc.
        Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.

        Comment


        • DFA , nu stiu cine esti , nu stiu ce varsta ai , dar din postarile tale transpare faptul ca domeniul auto nu-ti este strain . Pentru a cunoaste automobilul (generic) este nevoie de ani buni de acumulari de cunostinte . Un simplu clic pe Google nu este suficient , fiindca in urmatoarele 10 -20 de minute vei uita ce ai citit . Este o mare diferenta intre a citi si a invata.
          Cred ca esti un castig pentru acest forum . Acuma , sper ca si forumul sa te merite .

          Comment


          • M-am bucurat cand am citit primul post al colegului DFA si pe acest forum, are o vasta experienta, a fost printre primii care au oferit informatii detaliate si utile despre noile modele Logan\Sandero3, posturile sale sunt interesante si din ele se pot afla\invata multe lucruri (plus ca este si moderator) aducand plus-valoare si forumului.

            Comment


            • Ontopic: vad din ce în ce mai multe Logan 3 în jur. Lumea le cumpăra.
              Raportul preț calitate e super bun.
              Fiabilitatea ok și compensata de piese ieftine.
              Personal nu prea cred ca poți bate Logan la asta. Dacă ar întra pe teritoriul hibrid/electric ar fi perfect.
              Spun asta pentru ca am văzut tot în test-driveul lui Adrian Mitrea pe 0-100.ro cu Sandero cum vibrează motorul.

              Un Logan 3 electric cu baterie de 50kw și motor mai prăpădit, și de 90-100 ar fi un best buy (Range de 350-400km) chiar dacă prețul final sare de 15000 euro cu Rabla plus(intre timp exista Spring cu Rabla plus la 8000)

              Comment


              • fiabilitatea ramine de dovedit, la 4 luni de la lansare nu putem vorbi de cine stie ce fiabilitate, cine a mers macar 20,000km cu logan/sandeo 3 noua serie ??

                despre piese ieftine, toti stim ca nu este cazul, totul la renault / dacia este infernal de scump prin reprezentante, de coltul strazii nu discutam la o masna noua !!

                Comment


                • Originally posted by MihaiCL1981 View Post
                  Dacă ar întra pe teritoriul hibrid/electric ar fi perfect.
                  Nu e vorba de DACĂ, ci de CÂND. Și când=curând.
                  Electrificarea e inevitabilă iar Euro7 va omorî în 2025 în primul rând Diesel-ul și odată cu el orice benzinar ne-electrificat. O să ne uităm la motoarele clasice ca la OZN-uri în 10-15 ani...
                  Logan/Sandero III vor avea motorizare mildHibrid în prima jumătate a lui 2022.
                  Primul mildHibrid Dacia va fi lansat în Octombrie 2021 - pe RJI, înlocuitorul lui Lodgy/MCV.
                  După mildHibrid va urma și Full Hibrid.

                  Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.

                  Comment


                  • Originally posted by DFA View Post
                    O să ne uităm la motoarele clasice ca la OZN-uri în 10-15 ani...
                    N-as prea crede, esti mult prea optimist. Mai e mult pana departe, numai daca ne gandim ca mild hybrid la unele firme e de fapt o minciuna mai mare decat ce-a provocat scandalurile dieselgate. O baterie Li-Ion si un alternator in plus si statul deconteaza o groaza de bani pentru ce? Pentru un motor cu combustie...
                    Cand cautam oferte de masini am ajuns la Suzuki. M-am uitat si la un Ignis (mild hybrid), mai ales ca imi place masinuta. Noroc ca consultantul a fost fair-play si mi-a spus: pai, stati asa, ca n-are motor electric, doar o baterie si-un soi de alternator in plus. Definitia de mild hybrid REAL e ca acesta trebuie sa aiba un motor electric care ajuta motorul clasic. Ori la Suzuki, parca si la Hyundai etc. ai ciuciu...
                    Somnul adânc ajută la prevenirea îmbătrânirii, mai ales dacă dormi la volan.
                    Nu goni mai tare decât poate îngerul tău să zboare!

                    Comment


                    • Prin hibrid eu înțeleg sisteme similare cu Toyota hybrid sinergy drive care poate rula 2km în mod pur electric.
                      Frână regenerativa care salvează plăcuțele la viteze de oraș și condus preventiv.
                      Eventual și un mecanism care face coasting la viteze mici și trece pe electric(e cvt style) menținând permanent bateria între 20 și 80%.
                      Altfel sunt o gluma..
                      Complet off-topic am condus mai multe modele electrice în ultimul timp (cu exceptia Tesla). Cu greu as putea fi convins sa cumpăr un termic pur, ba chiar și hibridele încep sa fie tăiate de pe lista.

                      Comment


                      • Originally posted by ursamajor View Post
                        N-as prea crede, esti mult prea optimist. Mai e mult pana departe, numai daca ne gandim ca mild hybrid la unele firme e de fapt o minciuna mai mare decat ce-a provocat scandalurile dieselgate. ................. M-am uitat si la un Ignis (mild hybrid), mai ales ca imi place masinuta. Noroc ca consultantul a fost fair-play si mi-a spus: pai, stati asa, ca n-are motor electric, doar o baterie si-un soi de alternator in plus. Definitia de mild hybrid REAL e ca acesta trebuie sa aiba un motor electric care ajuta motorul clasic. ......
                        Electrificarea e pe mai multe nivele - și să le clasifici ca minciuni e cel puțin incorect...

                        1. micro-Hibrid (μHEV) - ăsta e primul nivel de electrificare, cu un alternator, starter și baterie de 12V ceva mai robuste, plus Start&Stop - adică ce este și pe Logan/Sandero III - sistemul nu participă motric, doar susține consumul electric și ajută la pornirea-oprirea motorului, recuperează energie electrică la frâna de motor sau frânare.
                        2. mild-Hibrid (mHEV) - al 2-lea nivel de electrificare - la fel ca și micro-Hibrid, dar cu baterie separată de 12V sau 48V, starter-ul e de obicei un ISG (Integrated Starter Generator - alternatorul poate lipsi cu totul) și de obicei participă motric la mișcarea mașinii dar destul de puțin (nu 100%), că bateria separată e mică și starter-ul (ISG) e mititel și el, în general doar ajută termicul la demaraje.
                        3. Full-Hibrid (HEV) - al 3-lea nivel de electrificare - starter-ul deja e înlocuit cu un motor electric standard și bateria are o capacitate cât de cât decentă, participarea motrică poate fi 100% câțiva km, depinde de baterie și de puterea motorului electric. O variantă de HEV e cu termicul pe post strict de generator, adică el nu participă motric deloc, doar încarcă bateria sau trimite energie la motorul electric care e singurul care mișcă roțile - adică HEV + Range Extender.
                        4. Plug-in-Hibrid (PHEV) - al 4-lea nivel de electrificare - adică un HEV cu o baterie mai serioasă, care permite 25-50km de rulare complet electrică.
                        5. BEV - electrificare completă - fără termic, fără ISG, fără range-extender, rulaj 100% electric.

                        Nivelurile 1-3 sunt destinate reducerii poluării și a consumului de combustibili fosili. Nu poți avea alte așteptări de la ele. De regulă nu poți intra cu ele în zone rutiere cu poluare zero.
                        Nivelurile 4-5 sunt singurele care pot polua în mers foarte puțin sau deloc. Cu ele poți primi acces în zone rutiere cu poluare zero.

                        Deci contează ce vrei să faci - ai o groază de opțiuni de electrificare - unele nu te ajută pe tine ca șofer (adică nu le simți, sau din contră, te enervează), altele da.
                        Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.

                        Comment


                        • Pct 1 e prezent pe Logan II încă de la introducerea euro6, adică 06/2015 - nimic nou aici.
                          Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                          Comment


                          • deci pentru microhibridul de pe Logan 2 trebuia sa cerem ceva bani de la guvern, rabla plus parca zice ?

                            sau e minciuna ordinara ?

                            Comment


                            • Originally posted by george.sce View Post
                              deci pentru microhibridul de pe Logan 2 trebuia sa cerem ceva bani de la guvern, rabla plus parca zice ?
                              Rabla Plus se ocupă de PHEV și BEV.
                              Rabla Clasic se ocupă de motorizări clasice, GPL și xHEV.

                              Dacă un μHEV/mHEV/HEV se încadrează în limita de emsii de CO2 a programului Rabla Clasic, da, puteai cere și eco-bonusul pentru CO2 redus - pe lângă eco-tichetul Rabla Clasic.
                              Din câte știu eu Logan II nu s-a încadrat la eco-bonusul pentru CO2 redus.
                              Logan III a fost foarte aproape (106g CO2/km) de a se încadra în emisii de CO2 mai mici sau egale cu 105g CO2/km... 1 nenorocit de gram a lipsit...
                              Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.

                              Comment


                              • Originally posted by DFA View Post
                                2. mild-Hibrid (mHEV) - al 2-lea nivel de electrificare - la fel ca și micro-Hibrid, dar cu baterie separată de 12V sau 48V, starter-ul e de obicei un ISG (Integrated Starter Generator - alternatorul poate lipsi cu totul) și de obicei participă motric la mișcarea mașinii dar destul de puțin (nu 100%), că bateria separată e mică și starter-ul (ISG) e mititel și el, în general doar ajută termicul la demaraje.
                                La asa-zisele mHEV de la Suzuki si cred ca si de la Hyundai nu exista participare la tractiune a vreunui motor electric. Daca dealerul minte, mint si eu. Astea au fost informatiile culese de acolo. Acea bateria ajuta doar consumatorii electrici. E o potlogarie si nu vad cum ar da statul prima aia babana pentru niste cacaturi de-astea mai abitir ca dieselgate.
                                Somnul adânc ajută la prevenirea îmbătrânirii, mai ales dacă dormi la volan.
                                Nu goni mai tare decât poate îngerul tău să zboare!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google