Logan III - Probleme Tehnice

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • In concluzie pentru cei ce faceti drumuri scurte ziua, lasati maneta de lumini pe manual si nu veti mai avea probleme cu bateria.

    Comment


    • De ce?
      Cu luminile pe AUTO se închid automat DRL-urile sau faza scurtă imediat ce ușile sunt încuiate.

      Din contră, dacă lași luminile pe MANUAL + fază scurtă atunci chiar ai dat de belea, că luminile NU se închid - le-am găsit aprinse și după 5 minute de la încuierea ușilor. Nu am mai avut răbdare să le testez mai mult.

      Fac DOAR drumuri scurte de L-V și nu întâmpin nici o problemă.
      Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.

      Comment


      • Corect! Pe AUTO rocks!
        Somnul adânc ajută la prevenirea îmbătrânirii, mai ales dacă dormi la volan.
        Nu goni mai tare decât poate îngerul tău să zboare!

        Comment


        • Pe manual ,pragul minim de incarcare este de 13.5V indiferent daca folosesti DRL si pozitia spate sau cealalta combinatie . Este un fel de pacalire a sistemului. Ca sa se stinga de tot , la oprire, trec din nou pe automat . Pe modul automat, in conditii normale, tensiunea variaza de la 12-12.8V, asa cum spunea un coleg de forum softul e gandit sa mearga mai mult pe baterie ziua.

          Comment


          • Te complici cu comutarea luminilor pe MANUAL în mers și apoi pe AUTO la staționare - nu are nici un sens - și pentru ce? - cât timp bateria e sănătoasă sistemul se gestionează automat.

            Da, dacă ai calculator de bord cu ecranul TFT, mașina e prea vorbăreață și te agasează cu diverse mesaje despre starea bateriei. Dar în rest, pierzi toată automatizarea aia ca să "gestionezi" tu încărcarea bateriei???

            Nu merită.
            Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.

            Comment


            • Ca o ultima observatie si am terminat discutia pe aceasta tema, in configurator a disparut lumini automate, nu stiu daca e criza semiconductori sau altceva. Am gasit o solutie sa incarce si mai mult daca e cazul. O folosesc pentru urgente. O sa vad ce se va intampla in timp, pe logan 1.4 am schimbat bateria de uzina dupa 8.5 ani si actuala face in vara 6 ani. Vom vedea.

              Comment


              • Toate variantele de echipare - inclusiv ACCESS - au Faruri cu aprindere automata.
                Attached Files
                Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.

                Comment


                • Si cei de la Dacia cred ca trebuie sa indeplineasca anumite cerinte impuse.
                  Legat de modificarea sistemului de gestionare a energiei la L3 nu comentez (am scris despre asta cu ceva timp in urma), insa clar ca acesta este diferit de L2, iar pe L1 este cu totul altceva.

                  Comment


                  • DFA daca selectezi varianta comfort dispare din echipamente aceasta optiune, de aceea am afirmat asa ceva. Incearca.

                    Comment


                    • Ok, probabil o scăpare pentru echiparea COMFORT..., care oricum moștenește cam tot ce e la echipările inferioare.

                      Configuratorul ăla oricum din când în când e făcut varză de schimbări.

                      Broșura este de bază. Care și aia lipsește la Logan chiar acum de pe dacia.ro - dar e la locul ei - https://cdn.group.renault.com/dac/ro...3fa9f83acf.pdf
                      Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.

                      Comment


                      • Originally posted by madi View Post
                        Ca o ultima observatie si am terminat discutia pe aceasta tema, in configurator a disparut lumini automate, nu stiu daca e criza semiconductori sau altceva. Am gasit o solutie sa incarce si mai mult daca e cazul. O folosesc pentru urgente. O sa vad ce se va intampla in timp, pe logan 1.4 am schimbat bateria de uzina dupa 8.5 ani si actuala face in vara 6 ani. Vom vedea.
                        La Stepway 2, diesel , avea si S&S, bateria a murit dupa 5 ani , sunt curios asta cat o sa tina. Cu bateria cu care a venit din fabrica intra S&S destul de rar. Dupa ce am pus o Varta din aia dedicata pentru S&S s-a schimbat problema , mult mai des intra S&S , cred ca bateriile astea de prima echipare de la Dacia sunt cam slabute. Am avurt o baterie Motorcraft pe un Ford (diesel) echipare de fabrica, care a tinut aproape 10 ani.

                        Comment


                        • Sunt slăbuțe într-adevăr cele de prim-montaj de la Rombat (244105944R) - acumulează greu energie și o pierd rapid.
                          Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.

                          Comment


                          • Am luat o pietricica in parbriz, pct. n-are ramificatii, este mic (dar evident se simte daca dau cu unghia).
                            Exista riscul sa se fisureze mai tare? Trebuie dusa la reparat?
                            Attached Files
                            Last edited by 77sky; 7 February 2022, 13:08.

                            Comment


                            • Depinde, cum ți.o fi norocul, eu de exemplu, am avut o "virgula", la loganul vechi,luata în primii ani, care nu a plecat sub nici un chip, asa am și vândut.o. Sper sa iei decizia înțeleaptă.

                              Comment


                              • Guys ,nu știu ce sa mai cred cu încărcarea "inteligenta" eco la noile golanuri...Dar al meu de când a venit frigul s&s e cam istorie ...dimineața bateria are 12 -12,1 indiferent de cât de mult conduc zilnic ..pe pornire scade undeva la 11.5-11.7..și îmi baga 14,8-15 v chiar și după 2 ore de condus continuu ..o urmaresc de o saptamana si o data sau de doua ori am prins-o când îmi baga 13v și ceva ..moment când își mai aducea aminte ce inseamna s&s..in ritmul asta în 2 ani e gata bateria
                                Last edited by Nick Tizu; 6 February 2022, 23:05.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google