Logan III - Probleme Tehnice

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Tin minte parca ca in manualul de service de la Logan 1 era un test pentru AC, ceva de genul se aduce masina la o anumita temperatura, gen intr-o hala, se masoara temperatura aerului debitat in interior, apoi se da drumul la AC, si temperatura trebuie sa scada cu un anumit numar de grade. Presupun ca si la modelul de acum exista o procedura similara.

    Comment


    • Vezi un extras \exemplu din procedura pentru LoganII aici: https://www.loganclub.ro/forum/forum-dacia-logan/dacia-logan-ii/58457-problema-aer-conditionat?p=3669563#post3669563
      postul#300 (dar si cele anterioare)
      Last edited by Gil26; 3 June 2022, 21:39.

      Comment


      • Job done! Nu se mai vede fisura, este foarte ok. A durat 10 minute
        Attached Files

        Comment


        • Dacă u ești mulțumit, nimic nu mai contează, sa fii sănătos!

          Comment


          • Originally posted by Mihai2k4 View Post
            DFA daca pun mana la aeratoare, scoate rece. doar ca, parca in masina, oricat ar merge, e tot cald. plafonul bordul, radiaza o caldura care se amesteca si parca caldura castiga batalia daca este la umbra (parcata) sau merg de exemplu pe sub copaci/tunel etc, in acel moment parca se simte mai ok. in rest, in bataia soarelui e cam "fleoscaita" racirea.
            La mine face asta doar când face gheață.

            În rest, spre disperarea soției (care este friguroasă) clima funcționează foarte bine.
            Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.

            Comment


            • Originally posted by Bizonul View Post

              Si la mine a aparut acest sunet de toba sparta, dar toba nu are nimic, pt. ca atunci cand am schimbat cauciucurile de iarna cu cele de vara i-am rugat in service sa se uite atent, masina fiind ridicata pe elevator. Sunetul apare si la mine pe decelerare si este permanent la toate decelerarile, nu doar dupa drumuri mai lungi. Oare nu o fi chestia cu tija aceea de la turbina de care zicea lumea in ceva posturi anterioare? Daca asta e problema, a rezolvat-o cineva? Asteptam sfaturi...
              Sigur e tija de la turbina daca se aude numai pe decelerare. Cel mai bine ar fi sa mergi la dealer sa faca constatarea , oricum am inteles ca sunt destul de multe masini cu proiblema asta. Am fost acum vreo saptamana la dealer si am intrebat si de problema mea cu turbina (care apropo a inceput sa se manifeste anul trecut prin vara , cand masina avea vreo 4-5 luni) mi-au spus ca se lucreaza la o rezolvare dar nu stie nimic in plus. Deasemenea mi-au mai spus sa nu-mi fac griji fiindca problema respectiva nu afecteaza functionarea normala a motorului.

              Comment


              • Originally posted by mircionesb View Post

                Sigur e tija de la turbina daca se aude numai pe decelerare. Cel mai bine ar fi sa mergi la dealer sa faca constatarea , oricum am inteles ca sunt destul de multe masini cu proiblema asta. Am fost acum vreo saptamana la dealer si am intrebat si de problema mea cu turbina (care apropo a inceput sa se manifeste anul trecut prin vara , cand masina avea vreo 4-5 luni) mi-au spus ca se lucreaza la o rezolvare dar nu stie nimic in plus. Deasemenea mi-au mai spus sa nu-mi fac griji fiindca problema respectiva nu afecteaza functionarea normala a motorului.
                Daca nu afecteaza motorul, nu ma grabesc, oricum in iulie am revizia. M-am obisnuit cu sunetul. Ma obisnuiesc mai greu cu AC-ul care se blocheaza de la dop de gheata.

                Comment


                • Va salut. La Loganul meu ecog 18000 km, acum de când a venit căldura a început din nou să facă figuri siguranța de 40A de pe ventilație. A fost înlocuită siguranța în iulie 2021, și nu am mai avut probleme până acum. Acum am observat că dacă țin apăsat pe siguranță, ventilația funcționează, cum nu mai apăs se oprește. Am incercat înlocuirea ei cu una de pe geamurile spate, fara efect, nu face contact cum trebuie in panou, și se încălzește foarte tare. Am făcut programare in service, dar abia peste 2 săptămâni am găsit loc. Aveți idee a ieșit de la uzina un OTS, ceva, în legătură cu această problema, știu că au fost mai multe mașini care au avut aceeași problemă în trecut.

                  Comment


                  • Este o problemă cunoscută - tablou siguranțe cu contact imperfect - la unii s-a schimbat soclul în cauză - deci și la tine se va ajunge la această soluție.

                    Nu știu să fie un OTS pentru acest defect.
                    Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.

                    Comment


                    • Bună seara!
                      Azi revizia de un an: 1071 lei.
                      Două OTS: soft radar ( 10 minute), soft calculator injecție benzină ( 40 minute).
                      Mi-au confirmat septembrie pentru tija de la turbo.

                      Comment


                      • Problema cu clima am simtit-o si eu din primele 15 minute de cand am luat masina si erau doar 25 de grade afara. Ea baga rece saraca dar degeaba...Am ajuns transpirat tot acasa dupa primul drum...Sincer nu ma asteptam sa fie atat de rau...Eu am pus folii ceramice fata-spate si o sa pun si pe parbriz cel mai probabil una cat mai transparenta. Foliile au presupus si demontarea usilor asa ca le-am zis montatorilor ca-mi pun singur fetele de usi si cu ocazia asta le-am si antifonat cu 3 straturi vibro, 1 strat termo si 1 strat fono. Am antifonat deasemenea si portbagajul si am mai pus cate un cheder auto adeziv ici-colo.Masina se incalzeste in continuare daca sta mult timp in soare insa se raceste mult mai repede, gen maxim 1 minut la 30 grade. Aaa...Si muzica...Se aude super bine acum

                        Comment


                        • Salutare tuturor,

                          Am ridicat si eu masina pe 6 Iunie (echipata cu tot ce se putea pune pe ea in Noiembrie 2021) si pot spune ca au tinut cont de feedback-ul clientilor & problemele semnalate pana in prezent. Iata ce am descoperit pe partea de exterior:
                          • Distanta dintre haion si bara spate este putin marita acum, are cca. 0.5 mm, si ar fi practic imposibil sa mai lase urme/sara vopseaua de pe bara spate din cauza haionului. Probabil au fost reglate mai bine, deoarece haionul se inchide foarte usor acum iar deschiderea din telecomanda nu mai catapulteaza haionul de zici ca vrea sa iti sparga luneta. (reglaj pe pozitia 2 ambele arcuri)
                          • Opritoarele/amortizaorele de cauciuc atunci cand inchizi haionul, nu mai au contact direct cu vopseaua caroseriei iar acum fiind aplicat un sticker transparent in acele zone.
                          • Pentru fiecare portiera a fost aplicat un sticker transparent pe caroserie pentru a nu mai freca chederul usilor pe vopseaua caroseriei.
                          • In zona rezervorului de stropit parbrizul a fost adaptata o solutie ingenioasa pentru a nu mai lasa frunzele sa intre prin acel spatiu. Acum exista o garnitura de cauciuc (precum cea care se poate cumpara separat) doar ca acum pare a fi build-in, direct in sita de plastic.

                          Pe partea de interior nu ma pot pronunta momentan, pot doar spune ca nu am intalnit bug-uri momentan si ca tableta si toate functiile masinii functioneaza in parametrii normali.


                          Cheers!

                          Comment


                          • toate cele de mai sus, le am si eu pe masina ridicata in octombrie (oare sa fi contat ca am pe cineva in fabrica si stia de vin-ul meu? )

                            Comment


                            • Este posibil sa fie implementate de ceva timp aceste mentiuni, doar ca nu le-am vazut expuse de nimeni. Ce am vrut eu sa scot in evidenta este faptul ca totusi Dacia tine cont de feedbackul utilizatorului pana la urma. Iar un lucru e sigur, cele iesite mai recent din fabrica sunt putin mai bine lucrate fata de primele.

                              Comment


                              • eu am observat invers... astea recente au probleme cu turbina, ac, cheder, senzor gpl rechemare reprogramare calculator injectie/keylessetc... alea din primele loturi (gen august-decembrie) nu am observat sa se planga. au deja 10-20mii km (eu am aproape 25k) si nu a picat nimic (momentan )

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google