Logan III - Probleme Tehnice

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by gabrieln1960 View Post

    Corect dar trebuie ca toata lumea sa inteleaga ca pentru a ajunge cu butonul rotativ pe OFF (adica treapta de ventilare zero) trebuie ca mai intai sa scazi treptele de ventilare. Odata ce ai scazut cu cel putin o treapta sistemul nu mai este automat dar ramane pe aer conditionat manual. Cu alte cuvinte modul AUTO deja nu mai are sens nu odata ce e OFF ci inainte adica odata ce ai rotit butonul scazand chiar si cu o treapta ventilarea. La fel modul AUTO cat si aerul conditionat manual nu mai are sens daca apesi tasta A/C caz in care functioneaza doar ventilatia. Din modul AUTO se iese (ramanand in cel manual) si daca se folosesc tastele de directionare a fluxului de aer.

    Probabil ca unii dintre soferi confunda apasarea tastei A/C cu oprirea generala a sistemului. Pe acestia ii rog sa citeasca cu atentie manualul in sectiunea destinata climatizarii automate.
    Ma alatur tie; e exact ceea ce nu inteleg cand colegii discuta despre:
    Originally posted by Mihai2k4 View Post
    nu cred ca m-am exprimat corect sau nu a fost intelesa problema.
    Pe auto, cand opresc ventilatia(0), in mers patrunde aer prin aeratoare.
    Pe manual, cand opresc ventilatia(0) nu mai patrunde aer prin aeratoare. Este ca si cum nu se inchide de tot circuitul si lasa, din inertie, sa intre aer.
    Cum opresti ventilatia din Auto fara sa treaca singura in Manual?

    Originally posted by cristiansens View Post
    Salut! Același lucru l-am pățit și eu. Am programare tocmai pe 17 noiembrie. Care este cauza? Mulțumesc!

    ​La mine a fost o frunza, a fost scoasa relativ usor prin demontarea filtrului de habitaclu. A durat zece minute.

    Comment


    • Ieri s-a intamplat pentru prima oara in 32000 km urmatoarea chestie - am plecat cu masina dupa vreo 2 ore de parcare si Medianav-ul nu a mai pornit , iar incarcarea bateriei statea pe 15,6 V , la mers in gol pe loc scadea la 15,5 V dar in rest la accelerare si la frana de motor ramanea pe 15,6 V. Am intrat la Lidl pentru 15 min si cand am plecat din nou totul a revenit la normal.

      Comment


      • Bună ziua. Am și eu o întrebare.... Știu ca nu există senzori fizic, pt presiunea în roti. Întrebarea mea este, pe ce principiu se poate detecta presiunea, atunci când apare în bord. eroarea. Cine detectează această eroare. Mulțumesc frumos!

        Comment


        • ABS este responsabil cu detectarea , o anvelopa mai moale are alta circumferinta si comparata cu initializarea supe ca are ceva .

          Comment


          • paul_damian​ Nu inteleg intrebarea.

            Cand este pe auto, in general ajunge la o linie de turatie. O invart si este off. Exista alta modalitate?

            De aici si nedumerirea... de pe auto, oprita, intra aer. Cand e pe manual, si o opresc, nu mai intra. aici este nedumerirea. sunt doua comportamente diferite.

            Comment


            • Nici eu nu inteleg afirmatia ta
              "de pe auto, oprita", spui. Cum o opresti din modul "Auto"? Ca sa o opresti, cand e in Auto, trebuie sa dai de butonul din stanga, de viteza, spre stanga, pana ajunge in Off. Dar in momentul in care ai rotit si cu o singura unitate modul Auto se dezactiveaza si sistemul trece in Manual (se vede prin stingerea Indicatorului Auto de sub afisajul temperatorii setate). Dupa cum a spus aici​ si colegul gabrieln1960, orice comanda manuala dezactiveaza modul Auto (mai putin apasarea butonului Auto, care, cel putin la mine, nu-l dezactiveaza.

              Comment


              • pai asta si fac, cand este pe o SINGURA liniuta de turatie, cand invarti spre stanga, se opreste (din auto) nu cand este pe doua, daca avea turatia 2, era logic ca, prin invartirea lui, ajunge la 1 iar auto e off. repet(dupa cum am scris in postul de mai sus)


                AUTO-1 line, o ivarteala spre stanga, off... Simplu

                Comment


                • Acum am inteles.
                  Ok, o sa incerc si eu.
                  Daca e cum spui tu s-ar putea sa fie o eroare de programare, nu au luat in considerare situatia cu o singura liniuta la viteza.

                  Comment


                  • pai si intrebarea e alta. la auto, vs manual, cand dai off, se intampla ceva diferit ? adica sunt procese diferite, in sensul ca inchide circuitul sau alte lucruri?

                    Comment


                    • Originally posted by DannyMC View Post
                      Masina din showroom avea cheile in contact? O puteai porni?
                      masinile din showroom nu au cheile in contact,nu se pot porni
                      ​​​​​​

                      Comment


                      • Originally posted by mecanicosu View Post
                        Salutare ,detin un logan 3 fabr octombrie 2021 eco g ,de ceva timp am o problema cu frana de mana automata ,pana cum vreo luna frana automata se debloca singura la plecarea de pe loc (plecare lina ,nu In trompa )acum nu vrea sa se mai deblocheze automat decât dacă plec mai tare de pe loc (spatele masini se lasa In jos ),dacă o acționez din buton se deblochează fără probleme,
                        Update am fost la reprezentanta dacia cu problema menționată și au dat din coate ,cică nu au mai Întâmpinat asa ceva ,au pus teaterul și nu au găsit nici o eroare ,am făcut proba cu o alta masina la ei In reprezentanta și frana funcționează normal ,la plecarea de pe loc frana automata se decupleaaza singura ,miau zi ca nu are ce să-mi facă și miau dat papucii

                        Comment


                        • Salut,
                          Daca deblocarea din buton functioneaza si nu te deranjeaza poti sa o folosesti, oricum este trist cand cei din reprezentanta nu vor, nu pot sau nu stiu sa rezolve o problema de garantie, nu doar dupa erori trebuiau sa se uite, puteau sa faca si celelalte verificari mecanice, electrice si din diagnoza, EPB are interconditionari si din ECM BCM USM, trebuiau vazuti parametri si starile aferente, etc...dar mai usor s-au uitat la alta masina din parc si apoi ti-au ”dat papucii”....(asa au facut si cu un alt coleg pe garantie cu LoganII si starea modului ECO​ pe care apoi cu ajutor de pe aici a rezolvat-o singur)
                          (legat de asta sunt colegi de forumuri si cu alte modele Renault care au inhibat frana electrica la plecarea de pe loc dar la astea noi mai trebuie trecut si de CGW...)

                          PS: ma bucur ca la gioarsa mea nu am asta, tocmai de aceea am ales Dacia: pentru simplitatea sistemelor (dar am toate dotarile necesare), vorba aia cu cat ceva este mai simplu cu atat sansele sa se defecteze scad, implicit si problemele tehnice, iar la L&S3 spun ”pas” deocamdata, daca vor imbunatati platforma si\sau vor rezolva problemele mai vad ce si cum....

                          Comment


                          • Originally posted by mecanicosu View Post
                            Update am fost la reprezentanta dacia cu problema menționată și au dat din coate ,cică nu au mai Întâmpinat asa ceva ,au pus teaterul și nu au găsit nici o eroare ,am făcut proba cu o alta masina la ei In reprezentanta și frana funcționează normal ,la plecarea de pe loc frana automata se decupleaaza singura ,miau zi ca nu are ce să-mi facă și miau dat papucii
                            1. Fie te duci la altă reprezentanță Dacia/
                            2. Fie faci reclamație scrisă - nu verbală - la Vocea Clientului - în care explici exact cronologia și faptul că, deși mașina nu funcționează normal nu au făcut nimic.
                            3. După VC - dacă nu repară mașina - faci reclamație scrisă la Protecția Consumatorului, dacă mașina e pe persoană fizică;


                            EPB are nevoie de 4 lucruri ca să facă auto-eliberare:
                            1. Potențiometrul de poziție pedală ambreiaj;
                            2. Senzor poziție CV pe tr1 sau R;
                            3. Potențiometrul de poziție pedală accelerație;
                            4. Uși închise;​

                            Întârzierea de auto-eliberare poate proveni de exemplu de la faptul că:
                            - senzorul de poziție pedală ambreiaj să se fi mișcat din poziția lui și nu mai "simte" corect pedala de ambreiaj;
                            - contact imperfect la CV, EPB primește târziu semnal în care treaptă se află;
                            - contact imperfect poziție pedală accelerație;
                            - EPB nu sesizează că ușile sunt închise (nu e nevoie să fie încuiate);

                            Ai avut vreo problemă cu apa în mașină, infliltrații ceva?
                            Lovit cu piciorul în zona pedalierului?​
                            Logan III Comfort ECO-G 100, Iulie 2021, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălzite+Climă, P. Comfort, P. Parking 2, volan piele, geam. el. sp.

                            Comment


                            • Originally posted by Leo0608 View Post
                              masinile din showroom nu au cheile in contact,nu se pot porni
                              Stiu, exact de asta am intrebat, dar ai vazut ce spunea colegul in postarea citata de mine?
                              Last edited by DannyMC; 4 November 2022, 18:15.

                              Comment


                              • Originally posted by Gil26 View Post
                                PS: ma bucur ca la gioarsa mea nu am asta​
                                De aceea si la mine a fost singurul pachet de dotari omis: cel cu cartela si frana ("de mana") electrica.
                                Am fost la Sovata vara asta si, la pensiunea unde am fost cazat, parcarea era in rampa@râpă, inclinata sensibil. N-as fi avut curaj s-o las acolo cu frana electrica... chiar si cu bolovani la roti. Dar, ma rog, fiecare cu pasaricile lui.
                                In rest, pana acum la 24.000 km, masina s-a comportat absolut OK. Ma mai enerveaza pe mine cateodata Stop&Start ala, dar ma calmez, dezactivandu-l.
                                Last edited by ursamajor; 4 November 2022, 20:11.
                                Somnul adânc ajută la prevenirea îmbătrânirii, mai ales dacă dormi la volan.
                                Nu goni mai tare decât poate îngerul tău să zboare!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google